ik geloof dat ik gek wordt. Echt krankjorum van te worden, zo erg dat ik er bijna van moet lachen, want ik ben echt niet de enigste op m'n kantoor met dit
Vorige week was hier in Z-H vakantie, en heb ik dinsdag de gobal dienst overgenomen van m'n collega die met vakantie was. Ikzelf ben zaterdagmedewerker, maar ben er zo ingerold dat ik dit ook kan doen. De aangetekenden afwerken, posbussen ingooien, lijsten klaarmaken voor de bijkantoren, expeditie voorbereiden en dan de toko afsluiten etc etc stelt allemaal niet zoveel voor.
Enfin, wat wil nu het geval zijn. Vorige week had chauffeur van TNT zichzelf buitengesloten de stumperd
![]()
Maargoed, aardige gast verder, ken gebeuren, hij vond het ook vervelend en dat heeft ie ook wel geweten, beetje plagen mag wel toch
![]()
Dus ik de ANWB gebeld, duurde lang voordat die gasten er waren en duurde lang voordat de cabine open was. Het was inmiddels 20.45 uur!! Terwijl de chauffeur 19.05 had moeten vertrekken richting SCB. En deze dienst staat tot 19.15. Maar ja, de man van de ANWB plus de TNT chauffeur stonden natuurlijk nog wel op het terrein dus ik kon niet afsluiten. En ik had m'n eindtijd opgeschrijven tot 20.45, ben ik nog coulant. Ik kijk vandaag op de uitdraai, zie ik dat er maar 19:15 in harmony staat geboekt
Nog iets anders. Vorige week maandag, was er iemand ingepland, maar die eigenlijk verlof had. Heeeeel goed geregeld. Dus kwamen er nog eens 7 wijken erbij BOVENOP de 7 wijken die in m'n eigen dienst stonden en die ikzelf moest voorbereiden. Gelukkig hoefden we ze niet allemaal ook weg te brengen, 5 voor de postbezorger en 2 voor onszelf.
En dat vind ik niet eens zo erg, waar mensen werken worden fouten gemaakt, en dan lossen we het wel op. Shit happens. Op dat moment was het eenmaal zo en moeten we maar het beste van maken. Wat wel vervelend is dat ik toen tot 18.00 buitenliep en dat er maar wordt geboekt in harmony tot 16.00. Hoppaaaa 2 uur door m'n neus, nou dacht het niet
![]()
Oh ja, die dag bleven er ook nog 13 aangetekenden liggen, en die maandag daarvoor 20 aangetekenden. Prima goed geregeld
![]()
En kan zo nog wel doorgaan hehe
Edit: Na het tikken van dit stukje is gelukkig m'n woede al een beetje gedaald
![]()
Ben weer helemaal cool. Ik heb me voorgenomen morgen het kantoor van de vestigingmanager binnen te stappen.