Da's toch die snol die die honden uitliet op die foto van dat lekkere ding in dat bloemenkraampje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw viel.
Nou ja: heeft hij alternate-kleertjes aan, heeft hij pauze, heeft hij een discussie met een klant, hoe voelt hij zich nu, wat zijn zijn wensen op dit moment, waar denkt hij nu aan, is hij aan het kletsen en zo ja met wie, lacht hij nu, is hij nu ergens intensief mee bezig, enz enz enzenz....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef davidov het volgende:
zich afvragen wat wij nu aan het doen zijn?
dat deden ze allemaal!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Da's toch die snol die die honden uitliet op die foto van dat lekkere ding in dat bloemenkraampje?
hier, zoek maar uit, allemaal lelijke vrouwen met hondjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Dave het volgende:
Ik heb (toevallig!) alleen de 5 minuten rondom het flauwvallen gezien - en d'r werd in die tijd maar 1 foto getoond..
ja dat vind ik ook een hele mooie! die ogen! alleen ze kijkt altijd een beetje bedrukt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Dave het volgende:
Laat bij nader inzien maar, ze zijn allemaal nogal popperig. Alhoewel hier mogelijk nog wel enige potentie inzit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef Dave het volgende:
Oh, d'r staat ook nog een vrouwmens op..
de Koninklijke marechaussee van eindhoven (hastelweg) heeft iemand die best mooi is. die handelde gisteren mijn bekeuring af 9die ik niet meer hoef e betalen) en blijf maar recht in mijn ogen kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] #1558 - Manic Monday En Iedereen Is Lief!
mijn dokter is eind 30 en wel zo ontzettend leuk, als hij niet getrouwd was zou ik er werk van maken
Daaaaaaaarrrr is hij!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
eerst naar het postkantoor gefietst.. was de combi markt daar niet meerweer helemaal naar de andere kant van ede en terug en weer naar huis voor dat pokkeding..
maarrrr eindelijk!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
hebbes!
Wellicht moet je even met een handtas in je gezicht worden geslagen....knapt een gemiddelde nicht wel van op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Waxxer het volgende:
ik ben weer aan het hyperen, ter info
Gelukkig ga ik zo met de treintwee uur om te kalmeren
ik heb gisteren nog gehoord dat er een onderzoek was geweest naar dit soort instanties en dat diezelfde instanties heel veel moeite doen om het klanten moeilijk te maken zodat ze minder snel overstappen. dit vooral op gebied van mobiele telefoon, internetverbindingen en telefoonverbindingen en kabel etc...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin een beetje van instanties te balen
Bijvoorbeeld het doolhof dat IBG heet
en dan de KPN dus
echt wel irritant joh
En dit post je in de hoop dat wij een suggestie doen? Niet dat ik die voor je heb trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef TehRockstar het volgende:
Nu nog bedenken wat ik ga doen.Zoveel mogelijkheden.
noem de mogelijkheden eens misschien kan ik je van advies voorzienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef Waxxer het volgende:
Maar de KPN heeft dus een half jaar nadat de ellende begon, nog steeds niet de problemen opgelost. Triest.
Maarja, ik moet me haasten nu, dus doeg!![]()
zitten jullie op dezelfde school?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ja..
't vriendje zit namelijk wel op school dan en ik heb geen zin om iets te doen met iemand anders.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zitten jullie op dezelfde school?
wat schattig
Wellicht denkt aan funzen in het fietsen hok ofzow....sommige mensen vinden dat schattig.quote:
Oh, schattig enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht denkt aan funzen in het fietsen hok ofzow....sommige mensen vinden dat schattig.![]()
Anyways ik heb suggesties voor je, ik heb al moeite genoeg om mezelf een leven te geven...laat staan dat ik ook nog eens het leven van iemand anders in moet gaan vullen....zo creatief ben ik gewoon niet.![]()
12quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef Jerruh het volgende:
als er twaalf muntjes van 1 cent in een dozijn gaan, hoeveel van twee cent gaan er dan in een dozijn?
Als je begint met - 12 nou goed....quote:wanneer is tien plus drie gelijk aan 1?
Als ze niet tegen elkaar spelen kan dit....quote:als twee jongens drie potjes dammen spelen en ze winnen allebei een gelijk aantal keer zonder gelijkspel. hoe kan dit?
een highschoolliefdequote:
Zegt tie toch....quote:
twee goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
12![]()
[..]
Als je begint met - 12 nou goed....![]()
[..]
Als ze niet tegen elkaar spelen kan dit....![]()
Leuk...nog meer?
Ik ga naar huis trouwens....
*kuch* Right, vroeger wel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een highschoolliefde
liefde op een middelbare school tussen 2 jongens is hoogst uitzonderlijk
Wat eng dat je dat nog weet enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zegt tie toch....![]()
Mij hoor je het niet zeggen...want ik vond funzende pubers in het fietsen hok maar irritant...vooral omdat het toen nog gewoon jongen en meisje gefuns was, terwijl ik waarschijnlijk gewoon met die jongen wilde funzen...en ook omdat ze het altijd bij mijn fiets moesten doen, waardoor ik er weer moeilijk bij kon en dan ze een eind weg moest duwen....waardoor die jongen mij weer minder leuk vond en de kans dat ik ooit met die jongen zou gaan funzen weer kleiner was........
Goh...zou ik gefrustreerd zijn geweest?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |