Da's toch die snol die die honden uitliet op die foto van dat lekkere ding in dat bloemenkraampje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rebecca van ANTM!! die tijdens de uitzending knoerthard flauw viel.
Nou ja: heeft hij alternate-kleertjes aan, heeft hij pauze, heeft hij een discussie met een klant, hoe voelt hij zich nu, wat zijn zijn wensen op dit moment, waar denkt hij nu aan, is hij aan het kletsen en zo ja met wie, lacht hij nu, is hij nu ergens intensief mee bezig, enz enz enzenz....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef davidov het volgende:
zich afvragen wat wij nu aan het doen zijn?
dat deden ze allemaal!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Da's toch die snol die die honden uitliet op die foto van dat lekkere ding in dat bloemenkraampje?
hier, zoek maar uit, allemaal lelijke vrouwen met hondjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Dave het volgende:
Ik heb (toevallig!) alleen de 5 minuten rondom het flauwvallen gezien - en d'r werd in die tijd maar 1 foto getoond..
ja dat vind ik ook een hele mooie! die ogen! alleen ze kijkt altijd een beetje bedrukt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Dave het volgende:
Laat bij nader inzien maar, ze zijn allemaal nogal popperig. Alhoewel hier mogelijk nog wel enige potentie inzit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef Dave het volgende:
Oh, d'r staat ook nog een vrouwmens op..
de Koninklijke marechaussee van eindhoven (hastelweg) heeft iemand die best mooi is. die handelde gisteren mijn bekeuring af 9die ik niet meer hoef e betalen) en blijf maar recht in mijn ogen kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] #1558 - Manic Monday En Iedereen Is Lief!
mijn dokter is eind 30 en wel zo ontzettend leuk, als hij niet getrouwd was zou ik er werk van maken
Daaaaaaaarrrr is hij!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
eerst naar het postkantoor gefietst.. was de combi markt daar niet meerweer helemaal naar de andere kant van ede en terug en weer naar huis voor dat pokkeding..
maarrrr eindelijk!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
hebbes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |