Da's tussen het ziekenhuis en politiebureau.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef The_Mavericks het volgende:
1420070 12:37:10 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
1420999 12:37:10 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420070 12:36:57 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
1420999 12:36:57 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
Da's bij mijn ouders voor de deur!quote:
Nee, hij heeft even een hijskraan gehuurd om zo een mooier overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Hendrik38 het volgende:
Is dat vanaf een flat genomen die foto :|
In gesprek, helaas....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's bij mijn ouders voor de deur!(woont rechts op de hoek)
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...quote:
Je hebt geen tel nr van de buren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...
Die nemen niet op......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je hebt geen tel nr van de buren?
oww, dat is behoorlijk minderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...
zijn misschien ook naar iemand aan het bellen om het hele verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn vrouw rijdt er nu even heen.(5 minuten)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Anders ga je even naar je ouders toe?
Nog steeds in gesprek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb even de "5" bij bezet gebruikt....
*duimt maar voor het beste*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn vrouw rijdt er nu even heen.(5 minuten)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een ongeval op straat. De kans dat je ouders daar dan bij betrokken zijn is vrij miniem dan toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
pfff, dit is heel slecht voor je bloeddruk... Lijkt me toch een hele rare gewaarwording als die fotoos ineens verschijnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaat vertel what happened?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
inderdaad, bizar zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
pfff, dit is heel slecht voor je bloeddruk... Lijkt me toch een hele rare gewaarwording als die fotoos ineens verschijnen
Al iets gehoord?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je vrouw is er nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is dus een steekpartij bij mijn moeder voor de deur hoor ik net, maar ik heb nog steeds mijn moeder niet gesproken.
quote:
Lijkt me best vreemd om zo je eigen huis op fok te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's bij mijn ouders voor de deur!(woont rechts op de hoek)
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mag dan aannemen dat er geen familie bij betrokken is verder?
zieke shitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben er net geweest, volgens een vrouw zijn er twee jongens neergestoken door een man, een in de hals.
kep een paar foto's gemaakt, ben ze nu aan het uppen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben er net geweest, volgens een vrouw zijn er twee jongens neergestoken door een man, een in de hals.
damnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
Dit gebeurt niet alleen in Ghetto's!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef The_Mavericks het volgende:
dus spijkenisse is dus echt de ghetto
en was nog zo'n nette buurt
toevallig de moeder van .. ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
nog nieuws??quote:
of toevallig de vader van...quote:
Heb je niet meer info?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
Vorige zomer liep er hier in apeldoorn ook een idioot rond die iedereen op z'n pad probeerde neer te steken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Nosh het volgende:
Stond voor 't politiebureau voor de kruising om een uur of 12:45 ook een politiewagen + ambulance stond daarnet, misschien dat dat er ook mee te maken had?
Dat was die eerste *2000 melding (eerste pagina)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Nosh het volgende:
Stond voor 't politiebureau voor de kruising om een uur of 12:45 ook een politiewagen + ambulance stond daarnet, misschien dat dat er ook mee te maken had?
phewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit nu met de politie aan de lijn die even kijkt, omdat ze natuurlijk niets kunnen zeggen. De meldkamer wist geen namen, in elk geval, maar zoals ik hierboven lees gaat het om jongens.
edit:
Mijn vrouw ziet mijn moeder net voor het raam staan.(die is nu bezet, dus zullen wel samen zitten te bellen)
Het kan in elke buurt gebeuren. Ik kijk er opzich niet zo van op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
Ziet er uit als een nette buurt ... bizar
Pfff gelukkig man.. je zal er toch niet aan moeten denken... en dan zo er achter komen dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit nu met de politie aan de lijn die even kijkt, omdat ze natuurlijk niets kunnen zeggen. De meldkamer wist geen namen, in elk geval, maar zoals ik hierboven lees gaat het om jongens.
edit:
Mijn vrouw ziet mijn moeder net voor het raam staan.(die is nu bezet, dus zullen wel samen zitten te bellen)
Phoe! Dat is even een opluchting, je moeder is in ordequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
edit:
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
edit:
Goed gedaan hoor, reporterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef The_Mavericks het volgende:
oh man, gelijk hoofdpijn van de haast
Herstel: huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het kan in elke buurt gebeuren. Ik kijk er opzich niet zo van op.
Waar ik meer van op kijk is de toevaligheid dat het voor het huis is van een FOK! user.
Hulde voor onze newsreporterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef The_Mavericks het volgende:
oh man, gelijk hoofdpijn van de haast
Is dat een verdachtmaking?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar ik meer van op kijk is de toevaligheid dat het voor het huis is van een FOK! user.
is maverick 1 van jou oudersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Herstel: huis van mijn ouders
Of je leest het hele topic even door.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is maverick 1 van jou ouders
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
meer vlak bij een FOK!er en voor het huis van de moeder van een andere FOK!-erquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gelukkig dat die ok zijn. Lijkt me best even schrikken allemaal...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
lekker danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
De oprit+garagedeur van de buurman zit helemaal onder.
Gereanimeerd en naar het ziekenhuis vervoerd.(dus (nog) niet dood.
Bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.quote:
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
*mompelt iets over stille wateren en iets met diepe grondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
Serieus?! Damn, wat zal hier wel niet voor een verhaal achter zitten?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Wat een verhaal zeg; op een dooie dinsdagmiddag; gelukkig is er met je ouders niets aan de hand, hoop dat die jongen er ook weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Gestoken in de hals?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
de maat kan vol zijn. misschien wilden de jongens iets stelen oid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
In dit straatje, dus.quote:
Vroeger werd je door zo'n vent bij je ouders gebracht en kreeg je nog een schop onder je hol toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Vorige zomer liep er hier in apeldoorn ook een idioot rond die iedereen op z'n pad probeerde neer te steken.![]()
oh wacht, dan heb ik het wel gezien, maar ze zijn al bezig met het 1 en ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.
Jij woont in het sterrenkwartierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
Volgens mijn moeder een jaar of 17/18. Ze kon niet zien waar hij gestoken was, aangezien alles onder het bloed zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef l3laster het volgende:
Maar leeftijd van die jongens bekend of niet?
Ik las Ali B's, dacht gelijk al aan relmarrokanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Motieven Motieven!!!! ALIBI's!!! Peter RR!!
ik laat me weer een beetje meevoeren geloof ik![]()
volgens een vrouw die er achter woont wel, zij stond nog te trillen, omdat ze die jongens kenden, ze dacht dat ze nog onder de achtien warenquote:
mijn tijd ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
ik heb een garage daar gekocht waar ik mijn hummer in heb gestald, omdat ze vorige maand een dollar in mijn deur hadden gekrastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
hier is ie al weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Shivo het volgende:
Slachtoffer is in ieder geval nog niet in het ziekenhuis want de traumaheli is er nog niet. Die staat nl voor mijn werkplek geparkeerd.
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Ook lek gestoken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Waarom niet? Omdat dat niet gedekt is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Dat werd mij net door de politie verteld. (so don't shoot the messenger...)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.
vroeger tegenover de saturnusstraat, nu aan de andere kant van de sloot/scholenquote:
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...
ja hoor, als je mijn naam erbij vermeldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef Flem het volgende:
Kan ik een van die foto's gebruiken voor een frontpage-bericht ?
Hoe kan het ook anders in ons dorpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.
offtopic: ik doe altijd boodchappen bij de konmar en haal patat bij die snackbar, ras patatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vroeger tegenover de saturnusstraat, nu aan de andere kant van de sloot/scholen
kep er nog meer staan, kep iets van veertig fotos op mijn mobiel ff zoeken hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meer foto's ?
Thanks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:27 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ja hoor, als je mijn naam erbij vermeldt
http://frontpage.fok.nl/nieuws/61397quote:
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: de reden schijnt te zijn geweest dat ze daar een blowtje aan het roken waren. (dat zal een aanleiding zijn geweest, volgens mij)
Dat wordt dan een flink uitgedunde bevolkingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: de reden schijnt te zijn geweest dat ze daar een blowtje aan het roken waren. (dat zal een aanleiding zijn geweest, volgens mij)
Nee, da's nou net het verschil tussen oorzaak en aanleiding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!![]()
Waar moet die man zich dan nog meer aan geergerd hebben.. Misschien familieproblemen, werkproblemen o.i.d. Niemand enig idee hoe oud de man precies is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, da's nou net het verschil tussen oorzaak en aanleiding.
Ik denk dat dit een druppel is geweest, helaas.
Vrij bizar inderdaad, maar je weet het inderdaad met die oudelui van tegenwoordig. Misschien moet ie maar even de volgende site bekijken: http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!![]()
Natuurlijk is alleen een blowtje roken niet de aanleiding geweest om die jongen neer te steken, waarschijnlijk heeft die man zich al tijden lang geergerd en bedreigd gevoeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat de oorzaak is geweest, weet ik dus niet. Ik begrijp van de buurman van mijn ouders dat het blowen de aanleiding is geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar moet die man zich dan nog meer aan geergerd hebben.. Misschien familieproblemen, werkproblemen o.i.d. Niemand enig idee hoe oud de man precies is?
'Jongens terroriseren man' ? :>.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: dat is het verschil tussen oorzaak en aanleiding. Dat blowen is niet de oorzaak, maar de aanleiding geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef doeka het volgende:
[..]
Natuurlijk is alleen een blowtje roken niet de aanleiding geweest om die jongen neer te steken, waarschijnlijk heeft die man zich al tijden lang geergerd en bedreigd gevoeld.
Welk huis bedoel je met rechts? Ik zie overigens nergens iets wat duidelijk bloed is, wel wat vage vlekken, maar dat kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[afbeelding]
Flem: deze foto laat (rechts) de oprit zien van het huis waar is aangebeld, overigens.
Tsjonge! Zo op leeftijd al? Ik blijf me verbazen over mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[afbeelding]
Flem: deze foto laat (rechts) de oprit zien van het huis waar is aangebeld, overigens.
[..]
Wat de oorzaak is geweest, weet ik dus niet. Ik begrijp van de buurman van mijn ouders dat het blowen de aanleiding is geweest.
Als het de man is, die in het huis woont waar de politie steeds ingaat, moet dat een man van in de eind 70/begin 80 zijn.
Bloed is al weggehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Welk huis bedoel je met rechts? Ik zie overigens nergens iets wat duidelijk bloed is, wel wat vage vlekken, maar dat kan van alles zijn.
quote:
quote:Wie zei dat, over dat jointje?
Dat is meestal wel het eerste wat ze doen ja, al het gruwelijke of smerige een beetje afschermen van de buitenwereld zolang ze geen sporen wissen dan.quote:
Nee, die is inmiddels thuis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef The_Mavericks het volgende:
five, staat jouw vrouw nog buiten, ik zie nog steeds mensen kijken!
Dat zat ik ook te denken ja, maar als men zegt dat alles al is weggehaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
aan de rechter rand van de foto zie je een groene streep (gras c.q. mos o.i.d.) en daarin zie je een donkerrode/bruine vlekdas bloed denk ik
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom zou je zowiezo het bloed willen zien? Ik denk dat wij ons allemaal wel kunnen inbeelden hoe dat eruit gezien moet hebben.
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
die jongen heeft tientallen meters gelopen met een wond in zijn hals, die blok die je op de foto ziet is helemaal afgeslotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef The_Mavericks het volgende:
zo ff nu rustig het topic doorlezen
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef ladurance het volgende:
[..]
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.
Als dat zo is, dan vind ik persoonlijk de reden zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.
Ja, inderdaad, ik voel me straks denk ik nog veiliger in Rotterdam-Zuid geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Bayswater het volgende:
Dit zou je niet zo snel in de Schenkel verwachten, maar in Spijkenisse kan je alles verwachten de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregen
quote:
ik moet wel concentratie hebben, en die heb ik nu nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
Tuurlijk mag hij wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
ik ben zelf coordinator moet dus eigenlijk het goede voorbeeld geven.quote:Tuurlijk mag hij wel thuis blijven Hij heeft immers al keihard gewerkt, laat dit topic maar zien aan je baas, dan snapt hij het en geeft je vrij.
Als coördinator geef je dan maar het goede moment door een sabbatical-moment in te lassen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef The_Mavericks het volgende:
kerel is gelooflijk al meteen afgevoerd, ik wist pas van het voorval toen ik die heli zag.
[..]
ik ben zelf coordinator moet dus eigenlijk het goede voorbeeld geven.![]()
maarja wordt ook al oud![]()
ik woon in groenwoud, de lanen, hoge flat bij van putten school, mooi overzicht van wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef Bayswater het volgende:
Woont iedereen hier in het sterrenkwartier ofzo? Ach ja, tis het enige nog rustige wijkje in Spijkenisse.
Ach 't is inderdaad nog wel rustige wijk, op de Saturnusstraat (waar ik aan woon ongeveer) na bij Oud & Nieuwquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik woon in groenwoud, de lanen, hoge flat bij van putten school, mooi overzicht van wat er gebeurde.
kep alleen een garage in sterrenkwartier
Nee , Waterland hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef Bayswater het volgende:
Woont iedereen hier in het sterrenkwartier ofzo? Ach ja, tis het enige nog rustige wijkje in Spijkenisse.
hahahahahahahahahahahaahahah YEAH RIGHT!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef Bayswater het volgende:
*aansluit*quote:
Winkelcentrum Waterland is idd een vrij irritante jongerenhangplekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef The_Mavericks het volgende:
maar om weer ff on topic te komen.
die jongere worden ook steeds brutaler.
laatst ging ik boodschappen doen bij de C1000 stap ik uit zaten er een paar jongens bij de ingang zeiden ze:
je heet zeker sjaak? sjaak bonestaak? (vast omdat ik zo lang ben)
en dan denk ik van waar is dat nou voor nodig, als ze in het nieuws komen dan ligt het altijd aan de buren of andere mensen want hun "zitten daar zogenaam zo rustig" terwijl ze wel opmerkingen maken en lawaai schoppen.
Wat ook vervelend is, is dat het Saarhof (het bewuste steegje) onderdeel is van een "slooproute".(de route voor mensen die naar huis gaan na het stappen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef The_Mavericks het volgende:
maar om weer ff on topic te komen.
die jongere worden ook steeds brutaler.
laatst ging ik boodschappen doen bij de C1000 stap ik uit zaten er een paar jongens bij de ingang zeiden ze:
je heet zeker sjaak? sjaak bonestaak? (vast omdat ik zo lang ben)
en dan denk ik van waar is dat nou voor nodig, als ze in het nieuws komen dan ligt het altijd aan de buren of andere mensen want hun "zitten daar zogenaam zo rustig" terwijl ze wel opmerkingen maken en lawaai schoppen.
Ik? Sterrenkwartierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef The_Mavericks het volgende:
welke wijk woon jij dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef The_Mavericks het volgende:
en dan willen ze bij de maaswijk centrum nog een jeugdhonk bouwen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik? SterrenkwartierWaar staat jouw auto(otje
) dan?
Logisch, sterrenkwartier is oud & veel flatsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
weer 1 uit het sterrenkwartier.
Ik liep altijd na het stappen via jou nieuwe huis naar huis toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef Bayswater het volgende:
Toen ik een huis in Sterrenkwartier kocht heb ik bewust de slooproutes vantevoren bekeken.![]()
Dat komt omdat het Deimospad bijna in mijn achtertuin ligt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik liep altijd na het stappen via jou nieuwe huis naar huis toe.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef The_Mavericks het volgende:
kep zelfs een garage gekocht omdat ik bang ben dat ik 1 dezer dagen mijn auto kwijt ben (branden in de dreef, en al een keer bekrast)
Ik wil wel meeten in WC Akkerhof om dat schoon te vegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Misschien een ideetje om een keer op een hangjongere plek een spijkenisse sterrenkwartier meeting te houden.
Hangjongerenplekken zijn stomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Misschien een ideetje om een keer op een hangjongere plek een spijkenisse sterrenkwartier meeting te houden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat komt omdat het Deimospad bijna in mijn achtertuin ligt.
cafe laurel en hardy, de gezelligste kroeg in spijkenissequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Hangjongerenplekken zijn stom![]()
Straks woont daar ook zo'n madman.
Doe dan de uh ja wat in Sterrenkwartier... We hebben niks
Lenteakkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik wil wel meeten in WC Akkerhof om dat schoon te vegen
ze worden nog verkocht ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:37 schreef DFDuo het volgende:
[..]
LenteakkerEr staan nu als het goed is iets van 5 huizen tegelijk te koop daar. Goh.
Als ik baas was, en iemand had een topic geopend hier om foto's te posten en een verhaal te vertellen, om vervolgens niet op het werk te komen, dan had ik hem ontslaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij wel thuis blijvenHij heeft immers al keihard gewerkt, laat dit topic maar zien aan je baas, dan snapt hij het en geeft je vrij.
![]()
hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef Libris het volgende:
Hoor net dat de brandweer komt om het plaats delict schoon te spuiten...
Inderdaad toch een man tussen de 60 en 70 zoals gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef GSMboy het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=658279&c=14&rss
't staat op nu.nl
ik haal altijd patat, nog nooit een hummer zien rijden in spijkenisse?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:42 schreef DFDuo het volgende:
Funda is sloom (vandaag iig)
Ach misschien ben ik jullie al lang eens tegen het lijf gelopen, ik kom vaak bij de Konmar & SterVideotheek etc.
Parkeerwachters?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef The_Mavericks het volgende:
ja, en politie en dergelijk
ze stonden 3 minuten voor het stoplicht en het hele ritje koste 55 secondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Bayswater het volgende:
De brandweer moet wel 112 meter rijden.
Het uitrollen van een slang over de dijk zou waarschijnlijk sneller zijn geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Bayswater het volgende:
De brandweer moet wel 112 meter rijden.
Nope, zal eens oplettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik haal altijd patat, nog nooit een hummer zien rijden in spijkenisse?
Jij zit toch nog steeds in Singapore?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef Libris het volgende:
Hoor net dat de brandweer komt om het plaats delict schoon te spuiten...
ja die, want die verkoopt ras patat,, ik parkeer dat ding in de garage vlakbij als ik ergens naartoe ben geweest en soms haal ik een rasjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Nope, zal eens opletten![]()
Trouwens, patat bij die snackbar op Sterrenhof? Die is op maandag altijd dicht![]()
beigequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb nog nooit op een hummer gelet.
Maar de volgende keer als ik er 1 zie rijde in de buurt van de patatzaak zal ik je aanspreken.
welke kleur heeft jou hummer?
Handig als je garage vlakbij isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ja die, want die verkoopt ras patat,, ik parkeer dat ding in de garage vlakbij als ik ergens naartoe ben geweest en soms haal ik een rasje
Inderdaad, maar ik hoefde daar voor mijn gevoel geen woorden aan te besteden omdat dat uiteraard vanzelfsprekend het meest naadje van alles isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef The_Mavericks het volgende:
wat denk je van die jongen zelf die ff een jaap in zijn hals krijgt :s
Leuke autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef The_Mavericks het volgende:
hier ff een plaatje trouwens, haal hem zo weer weg omdat al die fotos van vandaag mijn upload space vol hebben gemaakt :S
[afbeelding]
doorgaans rij ik gewoon met de ka van mijn vriendin naar het werk hoor, en met mooi weer op de fiets!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
T_M, jij hebt echt zo een gave auto dan he! Echt gewoon een hummer als auto hebben!
Beiden neergestoken?quote:Een 61-jarige man uit Spijkenisse heeft dinsdagmiddag twee jongens neergestoken omdat ze volgens hem overlast veroorzaakten voor zijn deur. Een van de twee slachtoffers ligt zwaargewond in een ziekenhuis, zijn maatje kon na behandeling weer naar huis. De man is aangehouden, zo deelde de politie mee.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef Flem het volgende:
http://www.nu.nl/news/658(...)27_jongens_neer.html
[..]
Beiden neergestoken?
Dat dan weer wel.quote:Ook het ANP meldde dus dat ze aan het blowen waren.
Neuh, NieuwNieuws.nl, nieuws-site van Geenstijl.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef The_Mavericks het volgende:
en dat hebben ze nog van nieuws.nl ook
Het ligt eraan hoe je het nieuws brengt, The_Mavericks weet op magistrale manier van deze steekpartij landelijk nieuws te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Xebrozius het volgende:
D'r wordt wel vaker iemand neergestoken, zo schokkend vind ik dit niet.
Zonder hem was het ook landelijk nieuws geworden...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het nieuws brengt, The_Mavericks weet op magistrale manier van deze steekpartij landelijk nieuws te maken
Ik denk eerder dat het de dader en de slachtoffers zijn die het nieuw creeeren...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het nieuws brengt, The_Mavericks weet op magistrale manier van deze steekpartij landelijk nieuws te maken
Newsflash, ongeveer elke seconde gebeurt er wel iets ernstigs in de wereld...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef Bayswater het volgende:
Schijnt nu trouwens ook iets ernstigs gebeurd te zijn op de A15 bij Spijkenisse.
Voertuigbrand?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef Bayswater het volgende:
Schijnt nu trouwens ook iets ernstigs gebeurd te zijn op de A15 bij Spijkenisse.
Dat denk ik ook wel ja, er stond immers ook een cameraploeg. Maar FOK! was nu de eerste, en dat is alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef wickerman het volgende:
[..]
Zonder hem was het ook landelijk nieuws geworden...
Sirenes van brandweer en politie in ieder geval, ach bijna wekelijks valt er een dode rond de Botlektunnel.quote:
Lekker he, roddelen? Hier kan zo'n ingekakte buurt weer maanden mee vooruit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef Loena-tik- het volgende:
Had net mijn schoonmoeder aan de telefoon( de moeder van Five_Horizons dus) Zij had haar buurman nog even gesproken -bij wie de jongens hadden aangebeld na de steekpartij- de jongens vertelde hem idd dat dit alles was was ontstaan na een blowtje roken voor de deur. Zij vertelden uiteraard de "lieve" versie dat ze de man hadden gezegd dat ze zo zouden gaan, blabla. Verder vertelde ze dat de lichtgewonde jongen al opgelapt was en dat de zwaargewonde nog steeds onder het mes lag( voor de tweede keer vandaag
![]()
) Er was nog een derde jongen bij maar die had geloof ik niets. Ze weet nu ook precies wie de dader is, schijnt een man te zijn die wel vaker kinderen hardhandig wegstuurde die voor zijn deur speelden. Ook schijnt hij wel eens een kind een klap verkocht te hebben, maar dat is maar "horen zeggen" , wij weten allemaal hoe dat gaat met praatjes.
Lekker he altijd iedereen afzeiken?quote:
hoe gaar moet je wel niet zijn om zulke uitspraken te doen op het internet die jij altijd doet, gefrusteerd zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lekker he, roddelen? Hier kan zo'n ingekakte buurt weer maanden mee vooruit.
Och ja, ik vind het een beetje zielig eigenlijk... Wat heb jij als persoon aan al die informatiequote:
pffffffffff, ben jij er ook weer? het kan niet anders dan dat je elke dag dat je opstaat jezelf een gigantische klootzak vind, totaal geen emotie... bahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Xebrozius het volgende:
D'r wordt wel vaker iemand neergestoken, zo schokkend vind ik dit niet.
Ben je nou je mannelijke kwaliteiten aan het showen aan je partner? Post ook meteen even de lengte van je penis en je bent helemaal het alpha mannetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
hoe gaar moet je wel niet zijn om zulke uitspraken te doen op het internet die jij altijd doet, gefrusteerd zeker?
ZEG, waarom ga jij elk topic weer verzieken?? en als je het toch geen ene flikker interesseert pleur dan gewoon een heel eind op en ga niet steeds mensen lastig vallen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och ja, ik vind het een beetje zielig eigenlijk... Wat heb jij als persoon aan al die informatieVoegt het iets toe aan je leven, kun je het toepassen als zelfreflectie, trek je er lering uit. Kortom het is een opvullig van een leegte. Persoonlijk kan ik je 15.000 dingen noemen die me meer interesseren, die leuker zijn en meer voldoening geven. Maar hey, misschien ligt het wel aan mij en is het heel normaal om je bestaan te vullen met reclame, roddels, leningen en werk.
Partner?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ben je nou je mannelijke kwaliteiten aan het showen aan je partner? Post ook meteen even de lengte van je penis en je bent helemaal het alpha mannetje.
Nee, het kan me minder boeien hoe onbekende mensen andere onbekende mensen naar het leven staan. Kijk als ik er nou getuige van was geweest dan had ik er nog enigzins lol aan gehad. Leedvermaak is immers het beste vermaak. Als je er bent heel ernstig kijken, en zeggen dat de wereld naar de kloten gaat. En als je dan eenmaal thuiskomt aan iedereen die het maar wil horen in geuren en kleuren beschrijven hoe het was. En daarna komen uiteraard de grappen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Evel-in het volgende:
[..]
pffffffffff, ben jij er ook weer? het kan niet anders dan dat je elke dag dat je opstaat jezelf een gigantische klootzak vind, totaal geen emotie... bah![]()
EN JAAAAAAA daar is het eerste geintje geboren, pot verwijt de ketel....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Pas als je me doodsteekt heb ik geen leven meer... Momentje, even een jointje draaien...
My bad, ik was even in de war... Als iemand het direct al zo opneemt voor iemand anders ga ik er meestal vanuit dat het een bekende is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |