Jij woont in het sterrenkwartierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
Volgens mijn moeder een jaar of 17/18. Ze kon niet zien waar hij gestoken was, aangezien alles onder het bloed zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef l3laster het volgende:
Maar leeftijd van die jongens bekend of niet?
Ik las Ali B's, dacht gelijk al aan relmarrokanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Motieven Motieven!!!! ALIBI's!!! Peter RR!!
ik laat me weer een beetje meevoeren geloof ik![]()
volgens een vrouw die er achter woont wel, zij stond nog te trillen, omdat ze die jongens kenden, ze dacht dat ze nog onder de achtien warenquote:
mijn tijd ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
ik heb een garage daar gekocht waar ik mijn hummer in heb gestald, omdat ze vorige maand een dollar in mijn deur hadden gekrastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
hier is ie al weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Shivo het volgende:
Slachtoffer is in ieder geval nog niet in het ziekenhuis want de traumaheli is er nog niet. Die staat nl voor mijn werkplek geparkeerd.
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Ook lek gestoken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Waarom niet? Omdat dat niet gedekt is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Dat werd mij net door de politie verteld. (so don't shoot the messenger...)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.
vroeger tegenover de saturnusstraat, nu aan de andere kant van de sloot/scholenquote:
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...
ja hoor, als je mijn naam erbij vermeldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef Flem het volgende:
Kan ik een van die foto's gebruiken voor een frontpage-bericht ?
Hoe kan het ook anders in ons dorpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |