Da's tussen het ziekenhuis en politiebureau.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef The_Mavericks het volgende:
1420070 12:37:10 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
1420999 12:37:10 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420070 12:36:57 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
1420999 12:36:57 17-01-06 G AMBU A A1 ONGEVAL Ruwaard van Puttenweg/Schoutstraat Spijkenisse spy CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
Da's bij mijn ouders voor de deur!quote:
Nee, hij heeft even een hijskraan gehuurd om zo een mooier overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Hendrik38 het volgende:
Is dat vanaf een flat genomen die foto :|
In gesprek, helaas....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's bij mijn ouders voor de deur!(woont rechts op de hoek)
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...quote:
Je hebt geen tel nr van de buren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...
Die nemen niet op......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je hebt geen tel nr van de buren?
oww, dat is behoorlijk minderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waardoor ik me ineens zorgen ga maken, aangezien ze bij mijn ouders op de oprit staan...
zijn misschien ook naar iemand aan het bellen om het hele verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn vrouw rijdt er nu even heen.(5 minuten)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Anders ga je even naar je ouders toe?
Nog steeds in gesprek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb even de "5" bij bezet gebruikt....
*duimt maar voor het beste*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mijn vrouw rijdt er nu even heen.(5 minuten)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een ongeval op straat. De kans dat je ouders daar dan bij betrokken zijn is vrij miniem dan toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
pfff, dit is heel slecht voor je bloeddruk... Lijkt me toch een hele rare gewaarwording als die fotoos ineens verschijnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaat vertel what happened?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
inderdaad, bizar zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
pfff, dit is heel slecht voor je bloeddruk... Lijkt me toch een hele rare gewaarwording als die fotoos ineens verschijnen
Al iets gehoord?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je vrouw is er nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is dus een steekpartij bij mijn moeder voor de deur hoor ik net, maar ik heb nog steeds mijn moeder niet gesproken.
quote:
Lijkt me best vreemd om zo je eigen huis op fok te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's bij mijn ouders voor de deur!(woont rechts op de hoek)
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mag dan aannemen dat er geen familie bij betrokken is verder?
zieke shitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben er net geweest, volgens een vrouw zijn er twee jongens neergestoken door een man, een in de hals.
kep een paar foto's gemaakt, ben ze nu aan het uppen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
ik ben er net geweest, volgens een vrouw zijn er twee jongens neergestoken door een man, een in de hals.
damnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
Dit gebeurt niet alleen in Ghetto's!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef The_Mavericks het volgende:
dus spijkenisse is dus echt de ghetto
en was nog zo'n nette buurt
toevallig de moeder van .. ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
nog nieuws??quote:
of toevallig de vader van...quote:
Heb je niet meer info?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef The_Mavericks het volgende:
Vorige zomer liep er hier in apeldoorn ook een idioot rond die iedereen op z'n pad probeerde neer te steken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Nosh het volgende:
Stond voor 't politiebureau voor de kruising om een uur of 12:45 ook een politiewagen + ambulance stond daarnet, misschien dat dat er ook mee te maken had?
Dat was die eerste *2000 melding (eerste pagina)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Nosh het volgende:
Stond voor 't politiebureau voor de kruising om een uur of 12:45 ook een politiewagen + ambulance stond daarnet, misschien dat dat er ook mee te maken had?
phewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit nu met de politie aan de lijn die even kijkt, omdat ze natuurlijk niets kunnen zeggen. De meldkamer wist geen namen, in elk geval, maar zoals ik hierboven lees gaat het om jongens.
edit:
Mijn vrouw ziet mijn moeder net voor het raam staan.(die is nu bezet, dus zullen wel samen zitten te bellen)
Het kan in elke buurt gebeuren. Ik kijk er opzich niet zo van op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
Ziet er uit als een nette buurt ... bizar
Pfff gelukkig man.. je zal er toch niet aan moeten denken... en dan zo er achter komen dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zit nu met de politie aan de lijn die even kijkt, omdat ze natuurlijk niets kunnen zeggen. De meldkamer wist geen namen, in elk geval, maar zoals ik hierboven lees gaat het om jongens.
edit:
Mijn vrouw ziet mijn moeder net voor het raam staan.(die is nu bezet, dus zullen wel samen zitten te bellen)
Phoe! Dat is even een opluchting, je moeder is in ordequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
edit:
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
edit:
Goed gedaan hoor, reporterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef The_Mavericks het volgende:
oh man, gelijk hoofdpijn van de haast
Herstel: huis van mijn oudersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het kan in elke buurt gebeuren. Ik kijk er opzich niet zo van op.
Waar ik meer van op kijk is de toevaligheid dat het voor het huis is van een FOK! user.
Hulde voor onze newsreporterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef The_Mavericks het volgende:
oh man, gelijk hoofdpijn van de haast
Is dat een verdachtmaking?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar ik meer van op kijk is de toevaligheid dat het voor het huis is van een FOK! user.
is maverick 1 van jou oudersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Herstel: huis van mijn ouders
Of je leest het hele topic even door.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is maverick 1 van jou ouders
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
meer vlak bij een FOK!er en voor het huis van de moeder van een andere FOK!-erquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gelukkig dat die ok zijn. Lijkt me best even schrikken allemaal...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |