lekker danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
De oprit+garagedeur van de buurman zit helemaal onder.
Gereanimeerd en naar het ziekenhuis vervoerd.(dus (nog) niet dood.
Bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Achter bij mijn ouders staan wat bungalows. Daar woont een oude man en die kreeg ruzie met twee jongens. 1 van die jongens is neergestoken door die man. Die twee jongens zijn naar de buren van mijn ouders gelopen en heeft daar aangebeld.(daarna is 'ie in elkaar gezakt) Daarna is de ambulance gekomen.
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.quote:
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
*mompelt iets over stille wateren en iets met diepe grondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
Serieus?! Damn, wat zal hier wel niet voor een verhaal achter zitten?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar blijkbaar kan die overal gebeuren.
De politie gaat steeds bij een huis naar binnen waar volgens mij de meest vriendelijke man uit de buurt woont.![]()
Wat een verhaal zeg; op een dooie dinsdagmiddag; gelukkig is er met je ouders niets aan de hand, hoop dat die jongen er ook weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Gestoken in de hals?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
de maat kan vol zijn. misschien wilden de jongens iets stelen oid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
In dit straatje, dus.quote:
Vroeger werd je door zo'n vent bij je ouders gebracht en kreeg je nog een schop onder je hol toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is er gebeurd:
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Vorige zomer liep er hier in apeldoorn ook een idioot rond die iedereen op z'n pad probeerde neer te steken.![]()
oh wacht, dan heb ik het wel gezien, maar ze zijn al bezig met het 1 en ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is de rechtse oprit op je foto's waar die politiebusjes staan.
Jij woont in het sterrenkwartierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef The_Mavericks het volgende:
die oprit heb ik dus niet gezien, als mijn auto voor de deur stond had ik er nog wel ff naartoe gereden maar die staat in sterrenkwartieren ben nu buiten adem omdat ik ook nog naar boven hebt gerend omdat de liften van onze flat bezet werden gehouden
Volgens mijn moeder een jaar of 17/18. Ze kon niet zien waar hij gestoken was, aangezien alles onder het bloed zat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef l3laster het volgende:
Maar leeftijd van die jongens bekend of niet?
Ik las Ali B's, dacht gelijk al aan relmarrokanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Motieven Motieven!!!! ALIBI's!!! Peter RR!!
ik laat me weer een beetje meevoeren geloof ik![]()
volgens een vrouw die er achter woont wel, zij stond nog te trillen, omdat ze die jongens kenden, ze dacht dat ze nog onder de achtien warenquote:
mijn tijd ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd staken ze alleen de bal lek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
ik heb een garage daar gekocht waar ik mijn hummer in heb gestald, omdat ze vorige maand een dollar in mijn deur hadden gekrastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jij woont in het sterrenkwartier
Toeval, ik ook.
hoi buurman
hier is ie al weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Shivo het volgende:
Slachtoffer is in ieder geval nog niet in het ziekenhuis want de traumaheli is er nog niet. Die staat nl voor mijn werkplek geparkeerd.
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Ook lek gestoken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef Flem het volgende:
En de helikopter?
Waarom niet? Omdat dat niet gedekt is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaan geen patiënten mee. Daar zit alleen een arts in.
Dat werd mij net door de politie verteld. (so don't shoot the messenger...)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaan ook patienten in, afhankelijk van de situatie. Is inderdaad niet heel gebruikelijk, maar in dit geval zeker niet ondenkbaar.
vroeger tegenover de saturnusstraat, nu aan de andere kant van de sloot/scholenquote:
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Vertel es? Ik woon ook in A'doorn maar heb niets gemerkt...
ja hoor, als je mijn naam erbij vermeldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef Flem het volgende:
Kan ik een van die foto's gebruiken voor een frontpage-bericht ?
Hoe kan het ook anders in ons dorpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
d'r was toen iemand die met een mes liep te zwaaen en 4 of 5 mensen had verwond ofzo. Viel uiteindelijk allemaal mee.
offtopic: ik doe altijd boodchappen bij de konmar en haal patat bij die snackbar, ras patatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vroeger tegenover de saturnusstraat, nu aan de andere kant van de sloot/scholen
kep er nog meer staan, kep iets van veertig fotos op mijn mobiel ff zoeken hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meer foto's ?
Thanks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:27 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ja hoor, als je mijn naam erbij vermeldt
http://frontpage.fok.nl/nieuws/61397quote:
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: de reden schijnt te zijn geweest dat ze daar een blowtje aan het roken waren. (dat zal een aanleiding zijn geweest, volgens mij)
Dat wordt dan een flink uitgedunde bevolkingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Overigens: de reden schijnt te zijn geweest dat ze daar een blowtje aan het roken waren. (dat zal een aanleiding zijn geweest, volgens mij)
Nee, da's nou net het verschil tussen oorzaak en aanleiding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!![]()
Waar moet die man zich dan nog meer aan geergerd hebben.. Misschien familieproblemen, werkproblemen o.i.d. Niemand enig idee hoe oud de man precies is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, da's nou net het verschil tussen oorzaak en aanleiding.
Ik denk dat dit een druppel is geweest, helaas.
Vrij bizar inderdaad, maar je weet het inderdaad met die oudelui van tegenwoordig. Misschien moet ie maar even de volgende site bekijken: http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
Een aanleiding om maar gelijk iemand neer te steken!![]()
Natuurlijk is alleen een blowtje roken niet de aanleiding geweest om die jongen neer te steken, waarschijnlijk heeft die man zich al tijden lang geergerd en bedreigd gevoeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat de oorzaak is geweest, weet ik dus niet. Ik begrijp van de buurman van mijn ouders dat het blowen de aanleiding is geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar moet die man zich dan nog meer aan geergerd hebben.. Misschien familieproblemen, werkproblemen o.i.d. Niemand enig idee hoe oud de man precies is?
'Jongens terroriseren man' ? :>.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: dat is het verschil tussen oorzaak en aanleiding. Dat blowen is niet de oorzaak, maar de aanleiding geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef doeka het volgende:
[..]
Natuurlijk is alleen een blowtje roken niet de aanleiding geweest om die jongen neer te steken, waarschijnlijk heeft die man zich al tijden lang geergerd en bedreigd gevoeld.
Welk huis bedoel je met rechts? Ik zie overigens nergens iets wat duidelijk bloed is, wel wat vage vlekken, maar dat kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[afbeelding]
Flem: deze foto laat (rechts) de oprit zien van het huis waar is aangebeld, overigens.
Tsjonge! Zo op leeftijd al? Ik blijf me verbazen over mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[afbeelding]
Flem: deze foto laat (rechts) de oprit zien van het huis waar is aangebeld, overigens.
[..]
Wat de oorzaak is geweest, weet ik dus niet. Ik begrijp van de buurman van mijn ouders dat het blowen de aanleiding is geweest.
Als het de man is, die in het huis woont waar de politie steeds ingaat, moet dat een man van in de eind 70/begin 80 zijn.
Bloed is al weggehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Welk huis bedoel je met rechts? Ik zie overigens nergens iets wat duidelijk bloed is, wel wat vage vlekken, maar dat kan van alles zijn.
quote:
quote:Wie zei dat, over dat jointje?
Dat is meestal wel het eerste wat ze doen ja, al het gruwelijke of smerige een beetje afschermen van de buitenwereld zolang ze geen sporen wissen dan.quote:
Nee, die is inmiddels thuis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef The_Mavericks het volgende:
five, staat jouw vrouw nog buiten, ik zie nog steeds mensen kijken!
Dat zat ik ook te denken ja, maar als men zegt dat alles al is weggehaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
aan de rechter rand van de foto zie je een groene streep (gras c.q. mos o.i.d.) en daarin zie je een donkerrode/bruine vlekdas bloed denk ik
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom zou je zowiezo het bloed willen zien? Ik denk dat wij ons allemaal wel kunnen inbeelden hoe dat eruit gezien moet hebben.
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
die jongen heeft tientallen meters gelopen met een wond in zijn hals, die blok die je op de foto ziet is helemaal afgeslotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik hoef dat bloed niet graag te zien, het gaat meer over in hoeverre het verhaal waar is en hoe ernstig het is.
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef The_Mavericks het volgende:
zo ff nu rustig het topic doorlezen
Zucht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef ladurance het volgende:
[..]
De politie, ambulance en traumahelikopter komen heus niet gezellig buurten hoor.
Als dat zo is, dan vind ik persoonlijk de reden zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Hard gwerkt vandaag T_M! Een echte scoop.
Ja, inderdaad, ik voel me straks denk ik nog veiliger in Rotterdam-Zuid geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:01 schreef Bayswater het volgende:
Dit zou je niet zo snel in de Schenkel verwachten, maar in Spijkenisse kan je alles verwachten de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar vrij neem, kmoest vanavond werken maar kep van al dat geren en gefietst hoofdpijn gekregen
quote:
ik moet wel concentratie hebben, en die heb ik nu nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
Tuurlijk mag hij wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet om thuis blijven?!
Tenzij je al een oude van dagen bent natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |