Dan ben ik tcoh wel benieuwd nara een foto daarvanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef M5 het volgende:
deze kan ook ja.
ik wilde de Porsche 754 T7 doen, prototype voor de 901/911
alleen maar een vage schets gevonden. daarom duurde 't zolang voor ik wat hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben ik tcoh wel benieuwd nara een foto daarvan
op een spaanstalig site zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:35 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen maar een vage schets gevonden. daarom duurde 't zolang voor ik wat had
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef M5 het volgende:
deze kan ook ja.
ik wilde de Porsche 754 T7 doen, prototype voor de 901/911
Platgeslagen keverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:42 schreef lipje het volgende:
En om de vooroordelen over de Porsche waar te maken :
[afbeelding]
't is geen vooroordeel maar een feitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:42 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Kloppt, mmaar de kever is een Porschequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef M5 het volgende:
[..]
't is geen vooroordeel maar een feitEen Porsche 356 is zo'n beetje een VW Kever.
Getekend door dr. Porsche ja, maar de 'Kever' was er eerder dan de Porsche 356.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kloppt, mmaar de kever is een Porsche
basiskennisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Getekend door dr. Porsche ja, maar de 'Kever' was er eerder dan de Porsche 356.
Dat is de Karmann Ghiaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef lipje het volgende:
tuurlijk, er moest van de kever nog een sportmodel ontworpen worden.
Die bemoeide zich overal meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, maar de kever die Porsche had getekend zag er anders uit, Hitler himself schijnt zich nog met het ontwerp bemoeit te hebben.
'Ick wil ein Blumetje auf das dashbord!!!"quote:
Welke Dr., Ferdinand bedoel jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Getekend door dr. Porsche ja, maar de 'Kever' was er eerder dan de Porsche 356.
Deze Porschequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Welke Dr., Ferdinand bedoel je![]()
De Kever is nooit een Porsche geweest, deze is nooit onder de Porsche merknaam gebouwd.
Hitler lag na 1942 het grootste deel van de dag in bed en kwam er eigenlijk alleen nog uit om platen van Wagner te draaienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'Ick wil ein Blumetje auf das dashbord!!!"
*ziet Hitler stampvoetend bij het prototype weglopen*
"Ick wil ein platenspeler auf das beifahrerplatz, und ein platenkast wo bei die anderen marken ein achterbank ist!"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hitler lag na 1942 het grootste deel van de dag in bed en kwam er eigenlijk alleen nog uit om platen van Wagner te draaien
Grote man, grote autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
Ik ga voor een Hi-Lux diesel kijken.
Lijkt me toch het degelijkst.
Goede keusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
Ik ga voor een Hi-Lux diesel kijken.
Lijkt me toch het degelijkst.
Yeah menquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat word echt een extreem bont gezelschap door de Sahara![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Zo'n Unit is ook wel echt dikke prima natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb m'n Dakar wagen al gevonden
[afbeelding]
vertelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]wil je de prachtige ontstaansgeschiedenis van dat brik horen?
Daar heb ik nog wel een leuke anekdote of 2 over
Vertel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]wil je de prachtige ontstaansgeschiedenis van dat brik horen?
Daar heb ik nog wel een leuke anekdote of 2 over
Mercedes en Mitsubishi hadden een smaenwerkingsverband....Ze gingen samen een bussie bouwen in Spanje.. MErcedes kotst mitsubishi uit, maar neemt wel het, geheel door mitsubishi ontworpen, busje meequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was de eerste hit op "volvo"![]()
!
Deze is ook!
[afbeelding]
Mukiequote:
Altijd lol met de FBGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, de VOlvo Dakar 2010 concept!
Wat is het userfototopique toch hoogst vermakelijk
altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, de VOlvo Dakar 2010 concept!
Wat is het userfototopique toch hoogst vermakelijk
Ik heb het eens nog erger gehad.. van 6:00 tot 14:00 gewerkte... ik fiets weer terug naar huis....., om kwart over twee mn mobiel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef M5 het volgende:
of ik morgen van 15:00 tot 23:00 wil werken. prima zeg ik, "kun je dan donderdag ook van 07:00 tot 15:00 werken?" nou.. doe maar niet![]()
..
ik moet eerst inloggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bwebbed.nl/juniorheks/viewtopic.php?t=3556&highlight=
Ik hoop dat julie hem kunnen zien
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bwebbed.nl/juniorheks/viewtopic.php?t=3556&highlight=
Ik hoop dat julie hem kunnen zien
Me voordoen als 14 jarig breezerslertje uit Scheveninguuuuuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee
Maar wat doe jij op zulke fora?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Me voordoen als 14 jarig breezerslertje uit Scheveninguuuuuh
nee, er zitten alleen maar meisjes van tussen de 12 en 17 op die sitequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heb je al cam-verzoekjes gehad?
die verstuurt ie altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heb je al cam-verzoekjes gehad?
Wat een droomsitequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, er zitten alleen maar meisjes van tussen de 12 en 17 op die site
wat wil je daarmee dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef M5 het volgende:
Tommy
Weet jij toevallig:
De motorcode van een Avensis 2.2 D-4D, Avensis 2.2 D-4D D-CAT en Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport Compressor?
ik ga nu naar een klant, maar vanavond zal ik ze ff in de SC zetten dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef M5 het volgende:
[..]
in een .xls bestand proppen bij andere dingen die ik verzamel
ok, thnx.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga nu naar een klant, maar vanavond zal ik ze ff in de SC zetten dan.
alleen die D-CAT moet ik opzoeken![]()
kut diesels
LEREN JIJ!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wat ben ik toch een slappe zak als het op leren aankomt
niet alleen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wat ben ik toch een slappe zak als het op leren aankomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2006 15:43:48 ]
waarheen/waarom?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weg in ieder geval..
Ga je mee naar Dakar?
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt wordquote:
Dan blijf je thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Xtreem het volgende:
Dakar? Ik hield vroeger al niet van in de zandbak spelen, en nu nog niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een peuk in de mond je studieboek weggegooid Word dichtgeklikt ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt word
[..]
Bij mij is-ie offline.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:42 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt'ie terug dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt word
[..]
Dan blijf je thuisEn we zullen meer stenen tegen komen dan zand
Weet jij het weet ik het?quote:
Waarom heeft hij last van een tekort aan aandacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij het weet ik het?
Sinds zijn "vertrek" is hij ook niet meer online geweest op MSN dus hij zal iedereen hier wel geblocked hebben....
Nee z'n alfa kreeg teveel aandachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waarom heeft hij last van een tekort aan aandacht?
Hm. duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sinds zijn "vertrek" is hij ook niet meer online geweest op MSN dus hij zal iedereen hier wel geblocked hebben....
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee z'n alfa kreeg teveel aandacht
Zo dacht ik ook altijd op de basisschool vroegerquote:
Hij dacht er anders overquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht
jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo - Alfa Romeo V6 en/of BoJoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jammer
wat was zijn msn naam dan?
volgens mij heb ik hem er wel in staan, maar ik kan hem niet vinden
dan stond hij niet in mijn lijstquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo - Alfa Romeo V6 en/of BoJo
typischquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef Ballebek het volgende:
Alfa's zijn brakke bakken, proefrit willen maken met een GTA, starte ie niet
Meisje wil een Alfa (nou ja, dat ik een Alfa koop).quote:
Hehehe een vrouw kan veel willen maar bij het merk auto heeft ze bar weinig in te brengen bij mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Meisje wil een Alfa (nou ja, dat ik een Alfa koop).
Ik deed net of ik geinteresseerd was door mee te gaan (scheelt weer gezeur) maar toen ie het niet deed vond ik het helemaal niet erg want ik zat KUTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hehehe een vrouw kan veel willen maar bij het merk auto heeft ze bar weinig in te brengen bij mij
Ik heb gewoon gezegd: Kijk naar Frankie, die is frontaal op 2 auto's gereden (dacht dat het een 2 baans snelweg was maar was een normale weg buiten bebouwde kom) en hij leeft nog op een paar schrammetjes na en die 2 anderen kunnen het niet meer na vertellen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef Xtreem het volgende:
Zo, iets bij gelezen...
Ik mag (tegen de tijd dat ik het kan betalen) ab-so-luut geen BMW van m'n meisje. Mercedes en andere gedrochten geen probleem, maar BMW is fout.
Hij reed Alfa?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: Kijk naar Frankie, die is frontaal op 2 auto's gereden (dacht dat het een 2 baans snelweg was maar was een normale weg buiten bebouwde kom) en hij leeft nog op een paar schrammetjes na en die 2 anderen kunnen het niet meer na vertellen...
Goed argument
Toen ik ging rijden in die 530d en die M5 heb ik ook niet mijn vriendin meegenomen maar een andere vrouw en die was vol lofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef M5 het volgende:
Bij heeft niemand iets in te bregen over welke auto ik zou moeten kopen
Koop er lekker zelf maar één als je zo graag een bepaalde auto wil.
M5 vorig model? (E39)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Toen ik ging rijden in die 530d en die M5 heb ik ook niet mijn vriendin meegenomen maar een andere vrouw en die was vol lof
Ga ik nu doen inderdaad. Weer 21min overwerk en vanmorgen om kwart voor 8 werken ipv half 9.quote:
Hoe vordert het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was ff eten, zometeen weer met mn toneelstuk aan de gang
26, 27 en 28 Aprilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vordert het?
En wanneer kunnen we gaan kijken?![]()
Pimpen met je vriendenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef Fwnk het volgende:
vriend van me heeft 1 miljoen gewonnen met 1 of andere loterij![]()
en je weet niet welke loterij?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef Fwnk het volgende:
vriend van me heeft 1 miljoen gewonnen met 1 of andere loterij![]()
En nu? Ga je hem pijpen voor een paar ruggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef Fwnk het volgende:
Staatsloterij afaik
Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu? Ga je hem pijpen voor een paar ruggen?
vandaag ook al een schouwspelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even laten zien wie de baas is van het toneelstuk![]()
![]()
Met oud en nieuw kwam er een kutje op me af waarvan beide ouders niet meer hoeven te werken de rest van hun leven data ze 500.000 had gewonnen met het ouwejaarslot dat ze had gehad als oprotpremie...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben niet jaloers ofzo, gun het em van harte
True, maar hij heeft het al zwaar, oa gescheiden moedertje enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met oud en nieuw kwam er een kutje op me af waarvan beide ouders niet meer hoeven te werken de rest van hun leven data ze 500.000 had gewonnen met het ouwejaarslot dat ze had gehad als oprotpremie...
Die mensen gun ik het NIET want die hebben al genoeg van dat soort bedragen op hun rekening staan.
Ff pizza eten
neej pets krijgenquote:
wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef Fwnk het volgende:
pets krijgen? wieso?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef ook_gek het volgende:
Er komt een nieuw modje wedden.
ThaFreak is opeens online Tjabbo heeft het te druk dus die gaat weg en Alexxxx komt in de plaats.
Hoe erg kan PTA achter uit gaan![]()
Nee ik ben ook_gekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
jaja domme vraag ik weet het
great *o*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
26, 27 en 28 April
En het vordert goed.
in us ja, niet in ptaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef ook_gek het volgende:
Er komt een nieuw modje wedden.
ThaFreak is opeens online Tjabbo heeft het te druk dus die gaat weg en Alexxxx komt in de plaats.
Hoe erg kan PTA achter uit gaan![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij ergens rond Sint Juttemis
wat een hokquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Auto van een klasgenoot van me![]()
![]()
ik heb al erger gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
met een 1.1
Ik lach me elke keer kapot als ik dat ding zie
Rondje Den Haag doet wonderen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb al erger gezien
ik wil wel, maar kan niet-auto's
Valt best meequote:
In vrijwel elke grote stad heb je wijken voor dat soort voertuigenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef lipje het volgende:
ja rondje ScheveningenDaar vind je ze met bosjes tegelijk
wat is er met mijn straatquote:
Echt nietquote:
Knop met backup dus JAquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Ballebek, is het met dat progje dat je gister noemde ook mogelijk een _hele_ database te backuppen?
Wave MOFO Studio ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand enig id wat het een goed progje is voor het opnemen vanaf line in met een SBLive! ?
komt als je hem edit, dan veranderd die hem automatisch in html-codequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Maak van je sig wel even [ b ] ipv < b >
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt als je hem edit, dan veranderd die hem automatisch in html-code![]()
nope is uit mijn handen, maybe verschijnt er nog wat van, ze zijn nog bezig met een en ander uitpluizenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag je al wat kwijt over de Alexxxx escapade?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope is uit mijn handen, maybe verschijnt er nog wat van, ze zijn nog bezig met een en ander uitpluizen![]()
Kun jij niet even wat vertellen over wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Memo aan mezelf: check eerst je Ctrl+V voor je wat post
Dan word het alsnog een banquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij niet even wat vertellen over wat er aan de hand is?
Mag ik Unimog dan een maand gebruiken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn wel een paar kloontjes in omloop die je dan vast wel mag gebruiken
Van mij wel, alleen is hij niet van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik Unimog dan een maand gebruiken?
Ik heb hem nog gesprokenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga liever even door met deze account, maar dank je voor het aanbodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
Als je je MSN weer ff aanslingertKrijg je het wachtwoord
Ritsje 190-kloontjes is er ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga liever even door met deze account, maar dank je voor het aanbod
Bojan wrote:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
En als je Bo even mailt krijg je ook vast zijn account wel
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben wel echt uiterst benieuwd waar dit mysterie om draait
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bojan wrote:
Zak in de grond, grafnicht, een ban is een ban
Nee, dat zou BoJo nooit zeggen
Zelfs Kreator onze ex mod is gebanned (geweest) komt gewoon door die ranzige nazi praktijken hieroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef Fugie het volgende:
bojan gebanned
istie eindelijk een grote jongen geworden
Nee Bo is vrijwillig wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef Fugie het volgende:
bojan gebanned
istie eindelijk een grote jongen geworden
Mochten ze Alexxxx nou een IP ban geven, doe dan gelijk even het hele subnet hebben we geen last meer van die Friesenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee Bo is vrijwillig weg
En er hangt een ban boven Alexxxx' hoofd ofzo
lach er maar omquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee Bo is vrijwillig weg
En er hangt een ban boven Alexxxx' hoofd ofzo
Tja, ik weet niet waarom het gaat hequote:
idd, is echt iets om niet over te lachenquote:
Ik ben zo fucking nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd, is echt iets om niet over te lachen![]()
wist ik veel dat Yvonne daar zo kwaad over zou wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
NEE ik kan niet tegen Fok! mysteriesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wist ik veel dat Yvonne daar zo kwaad over zou worden
Maar laten we er over ophoudenIk heb gelukkig nog een laatste kans gekregen
Wanneer ga je dat weer doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Ballebek het volgende:
Ik ban mezelf af en toe een maandje soms langer
ik doe met je meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gooi mn account door de schreder hoor als jullie het niet zeggen![]()
![]()
* Sjoewe Loopt al huilend en stampvoetend rondjes door de kamer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik gooi mn eigen account door de shredder asl ik het wel zeg
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
Ik voorzie een bagger reeks rondom het Alexxxxx mysterie
Een reeks nogwelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
permban@slut.comquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
Jullie weten m'n mailadres toch ook?
't hoeft niet op FOK!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
je weet mn mail hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik gooi mn eigen account door de shredder asl ik het wel zeg
als die er komen ben ik wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef lipje het volgende:
ahh geen
[pta sc] Alexx heeft 755 geheimen
en [pta sc] 756 manieren waarop Alexx Yvonne beledigt
en tot slot [pta sc] 757 manieren waarop alexx een ban versiert
![]()
heel fok kent die al johquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is m'n 2e adres, en dat zou je niet verklappen![]()
dan ga ik zekerweten op zwart en krijg ik een ban erbij cadeauquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je me nu ook wel mailen met de exacte troedracht
Bijna een tijdje in de zon liggen is zeer binnenkortquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat weer doen?
Nog meer aanstellers...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan ga ik zekerweten op zwart en krijg ik een ban erbij cadeau![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |