wat een hokquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Auto van een klasgenoot van me![]()
![]()
ik heb al erger gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
met een 1.1
Ik lach me elke keer kapot als ik dat ding zie
Rondje Den Haag doet wonderen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb al erger gezien
ik wil wel, maar kan niet-auto's
Valt best meequote:
In vrijwel elke grote stad heb je wijken voor dat soort voertuigenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef lipje het volgende:
ja rondje ScheveningenDaar vind je ze met bosjes tegelijk
wat is er met mijn straatquote:
Echt nietquote:
Knop met backup dus JAquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Ballebek, is het met dat progje dat je gister noemde ook mogelijk een _hele_ database te backuppen?
Wave MOFO Studio ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iemand enig id wat het een goed progje is voor het opnemen vanaf line in met een SBLive! ?
komt als je hem edit, dan veranderd die hem automatisch in html-codequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Maak van je sig wel even [ b ] ipv < b >
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt als je hem edit, dan veranderd die hem automatisch in html-code![]()
nope is uit mijn handen, maybe verschijnt er nog wat van, ze zijn nog bezig met een en ander uitpluizenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag je al wat kwijt over de Alexxxx escapade?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope is uit mijn handen, maybe verschijnt er nog wat van, ze zijn nog bezig met een en ander uitpluizen![]()
Kun jij niet even wat vertellen over wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Memo aan mezelf: check eerst je Ctrl+V voor je wat post
Dan word het alsnog een banquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij niet even wat vertellen over wat er aan de hand is?
Mag ik Unimog dan een maand gebruiken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
Er zijn wel een paar kloontjes in omloop die je dan vast wel mag gebruiken
Van mij wel, alleen is hij niet van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag ik Unimog dan een maand gebruiken?
Ik heb hem nog gesprokenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij het weet ik het?
Sinds zijn "vertrek" is hij ook niet meer online geweest op MSN dus hij zal iedereen hier wel geblocked hebben....
Ik ga liever even door met deze account, maar dank je voor het aanbodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
Als je je MSN weer ff aanslingertKrijg je het wachtwoord
Ritsje 190-kloontjes is er ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga liever even door met deze account, maar dank je voor het aanbod
Bojan wrote:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
En als je Bo even mailt krijg je ook vast zijn account wel
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben wel echt uiterst benieuwd waar dit mysterie om draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |