quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef peristilius het volgende:
Smerige spammer, en dan ook nog een kikker.
Niet grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Willen jullie lachen?
http://www.drunkencat.com/media/1135160140/Marry_your_Teacher
Hoeveel heb je nu nog te gaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen nummer 2 gemaaktGing wel lekker, alleen dat fietsen door de stromende regen
Roy gaat losquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2, vrijdag en volgende week donderdag. Daarna nog een week vakantie. Die week gaan we helemaal los hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2, vrijdag en volgende week donderdag. Daarna nog een week vakantie. Die week gaan we helemaal los hoor
Wehehehehe, een user die dus nog nooit zichzelf in de slowchat heeft vertoontquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij dacht dat bernie iemands username was
http://forum.fok.nl/user/history/108325quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wehehehehe, een user die dus nog nooit zichzelf in de slowchat heeft vertoont
Ico?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef thaWarhead het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Ico voor de Ps2 tegenwoordig opbrengt?
Aangezien er binnenkort een nieuw gedrukte versie komt met shadow of the colossus (geloof ik) zal de prijs een stuk lager liggen dan als je m een tijdje geleden zou verkopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef thaWarhead het volgende:
Heeft iemand enig idee wat Ico voor de Ps2 tegenwoordig opbrengt?
Zou ongelooflijk oudquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef Thomper het volgende:
http://www.break.com/articles/holditin2.html
Van mijn spectaculaire val?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef peristilius het volgende:
Waar blijven die foto's nou?
Ja.quote:
Ook goed, zelfs een reconstructie gaat er nog wel in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een filmpje is toch leuker peri?
En wie doet de reconstructie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook goed, zelfs een reconstructie gaat er nog wel in.
Jij bent dan degene die overeind bleef.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik niet
Dat zou mijn lichaam niet meer aankunnen![]()
Ik zwaai even vriendelijk terug. Ik zag je ook ineens verschijnen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zwaai even naar Lanikoekje, ik weet dat ze er is namelijk![]()
Uhhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zwaai even vriendelijk terug. Ik zag je ook ineens verschijnen!![]()
![]()
>>> Schopje onder je kontquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Tomasso het volgende:
>>> Schopje naar MSN.
Ja, ik zat het al te volgen toen ineens die Five met de opmerking kwam. Ik kreeg wel ff klamme handjes ja. Maar nu het 'werkelijke' verhaal naar boven komt, dat is ook niet mis..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhBizare gebeurtenis trouwens
Zit je een beetje op FOK! te lezen, zie je op een foto het huis van je ouders
Tis idd bizar dat een oude man een gast van rond de 18 neersteekt. Sowieso, dat iemand iemand neersteekt is al niet normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik zat het al te volgen toen ineens die Five met de opmerking kwam. Ik kreeg wel ff klamme handjes ja. Maar nu het 'werkelijke' verhaal naar boven komt, dat is ook niet mis..
Ik ben zo benieuwd wat er nu voor reden o.i.d. achteraan komt! Zo van: 'Ja, ik ergerde me aan de jeugd van tegenwoordig! Dus ik dacht, ik steek hem ff neer.'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis idd bizar dat een oude man een gast van rond de 18 neersteekt. Sowieso, dat iemand iemand neersteekt is al niet normaal.
Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is er dan bij je aan de hand Laniboekje? een man die iemand neerstak?
Luie donder, link die jongen gewoon ffquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie donder, link die jongen gewoon ff
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Luiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dat topic over Bernie ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Eensch isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
Super hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou ook alles goed?
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Super hoor.
Alleen ben ik me voor morgen aan het voorbereiden (sollicitatie gesprek)
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Inderdaad. Bijna zes maandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?
Merciquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
oei.. spannend dan! Veel succes.![]()
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Merci. Positief blijven en gewoon normaal jezelf blijven
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Jaahhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef taart het volgende:
Gaat het alweer Bernie?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?
Veel succes
Had alleen iets gelezen over een traumahelecopterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
Pagina 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef mordradead het volgende:
2
Merci. En jij ook natuurlijk veel succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef peristilius het volgende:
Oeh succes _moder8or_
Ik heb morgen een wiskunde tentamen, dat bepaalt ook zo'n beetje wat ik volgend jaar ga doen.
Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
TuurlijkJullie krijgen het zeker te horen
Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijk
Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werken
Dat is toch mooi? Beetje voor de veiligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef mordradead het volgende:
Als je bij de Alternate gaat werken kun je wel zeggen dat ze de verpakkingen voor bepaalde verzendingen kunnen verkleinen, ik kreeg een dik grote doos voor m'n miezerige tv kaartje
Sollicitatie is morgen om 14:00quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.
Stelletje huilies zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was de laatste post van de pagina, niet huilen
Nog zo'n huiliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef Egamer het volgende:
Nu je quote is de pagina wéér verneukt.
Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat voor iemand van de crew...![]()
1-0 !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens hoor
Dat wilde ik dus ook gaan zeggen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
Ik geloof er niks van!
Gast, james blunt is voor rtl radio zeikwijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Egamer het volgende:
peristilius, ik ben James Blunt fan. Vraag ik nu om iets?
It's truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef mordradead het volgende:
Een ex militair ook wel bekend van het "I'm beatiful" nummer
Hij was 1 kbquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Roi het volgende:
Ah ze hebben wat met mijn melding gedaan!
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Frankeinstein het volgende:
Is/was Bernie ziek? Shit, ik heb veel gemist hoor ik..
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Thomper het volgende:
Ik ben nog steeds in topictitel training. Mijn GAM FB titel is van een nieuw hoog niveau.
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)
Ik ben ook gepleurd van mijn fietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.
Toen kwam ik te laat voor school.
Naar mordra, en daar voorbij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook en keer hard neergegaan, ze hadden vorig jaar toen flink gestrooid maar op zo'n tussenstukje was het nog ijzig glad (hehe) (h3h3) ik dacht met m'n redelijk brakke kop dat ik met een hoge snelheid wel over dat stuk zou kunnen crossen en dat lukte helaas wel helemaal schuin wat niet best was, daarna gleed ik zolang door dat ik alweer bijna op school was, dat was nog eens supertof.
Dat zal vast pijn hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook gepleurd van mijn fiets
Het was glad (regen) en reed op een houten brug. Ik wilde gaan remmen (remde ik met mijn voorrem) dus mijn voorband glijdt en ik hield het gewoon niet meer. Ik maakte een vette buikschuiver
![]()
Hele jas naar de tandjes
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat zal vast pijn hebben gedaan.
Je mag van geluk spreken dat het geen metalen brug was.
verkapte vraag mij naar mijn sollicitatie want ik ben aangenomen postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouder
Ik moet morgen pas!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte vraag mij naar mijn sollicitatie want ik ben aangenomen post
Ik kijk je toch aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef mordradead het volgende:
kijk me aan als ik tegen je praat!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef Thomper het volgende:
Hihi, er zat 5 cent in mijn mouw.
"HIJ SCHUDDE GELD UIT ZIJN MOUW ALSOF HET ÉÉN TRUCK VAN NIHIL FORMAAT BEDROEG"
Doe je het alsnogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zou nu een:
"Hoi, ik ben nieuw"
post kunnen plaatsen maar zoals jullie zien heb ik mijn leven gebeterd en doe ik dat niet.
Wat jammer dat het net op dat moment gebeurt was!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouder
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, schampschot
MMaRsu. Negeermodus?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef taart het volgende:
slaapmodus aan.
C1000quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, ik zo gisteren werken enzo
Ik keihard aan het werk gister, komt er zo'n klant naar me toe: Ja! Hebben jullie ook die ''Frisse Fruitdrank'' zonder dat tie light is
Ik zo: ''Maar natuurlijk hebben wij die!
![]()
'' ''Ik zal even naar achtergaan om het de halen
![]()
''
Ik zo naar achterlopen, kom in daar bij de containers waar de vracht op staat, staat daar helemaal achterin een container met Frisse Fruitdrank, ik zo al die containers weg slepen, om bij de container met de frisse fruitdrank te komen
. EN ja hoor! Daar staat het desbetreffende pak: Frisse Fruitdrank Appel Perzik light, helemaal onderop
![]()
. De altijd klantvriendelijke ik, wil natuurlijk graag zoveel moeite doen om een klant tevreden te stellen.
Ik zo al die pakken van de stapel afhalen, veel moeite, veel schrammen op me arm (Overdrijven mag
) En toen had ik het pak eindelijk in mijn handen. Ik alles weer terug zetten op de container , de andere containers weer terug op z'n plek rijden, en met een grote big smile de winkel binnenlopen
, omdat ik weet dat het me weer gelukt is, ik heb weer een klant blij gemaakt
![]()
Maar toen zag ik het al, HET GEEN DAT IK AL VERWACHT HAD, DIE GORE DOOS, IS ER VANDOOR GEGAAN![]()
![]()
![]()
IK AL MIJN MOEITE STEKEN IN HET PAKKEN VAN DAT PAK, EN ZE GAAT WEG
![]()
. IK loop dus zo naar het vak, en zet die pakken er in, en kijk nog even naar de Kassa, en ja hoor, daar stond dat wicht, zelf met een big smilie:
''![]()
Het hoeft niet meer hoor, ik heb al een ander pak gepakt!
''
GVD![]()
Uitschelden en waar haalt ze het gore lef vandaan om zomaar weg te lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
-knip-
Heeft ze het gehaald tot aan het oostblokhek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
Dat zwaaien er ook bij, en die glimlach op haar gezicht![]()
![]()
![]()
Ik zei ook zo toen zei zei dat ze al wat anders had gepakt: ''Ja is goed hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Uitschelden en waar haalt ze het gore lef vandaan om zomaar weg te lopenTypisch een gevalletje dat geweld niet altijd zinloos is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zei ook zo toen zei zei dat ze al wat anders had gepakt: ''Ja is goed hoor![]()
![]()
![]()
'' Maar in me gedachten zag ik haar kop tussen een brandend tosti apparaat
Neequote:
Verdien je daar goed? Of ruim onder je minimumloon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Ik vul de vakken daar op Dinsdag-Donderdag en Vrijdag avondEn soms op zaterdag
![]()
Jij werkt daar ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
* _moder8or_ met 1,5 jaar ervaring
Boven het minimum loonquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verdien je daar goed? Of ruim onder je minimumloon?
Dat je dat volhoudtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boven het minimum loon
En ik werk er nu zo'n twee en half jaar
Dat had je al eerder gevraagtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie? Zijn jullie kassameisjes ook zo leuk?
Ik word oud he, dan val je in herhalingquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()
Die hebben wel meer ervaringquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()
Tuurlijkquote:
Dat laatste had ik al gedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TuurlijkJe moet toch ergens je games van betalen
En de klanten zijn zooo lieVvvvvv![]()
![]()
(Op enkele na dan)
Maar zijn ook boven de 40quote:
Hamstersquote:Maar anyway: Ik ben mijn hamsterhok verschonen. brb
Inderdaad. Ik werd te oud.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Knepen ze jou ook zo lief uit?
Kei de C1000 is neit zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik werd te oud.(2004 / 19 jaar)
Bij mij werken er ook nog genoeg van die leeftijd hoor. Ik krijg alleen wel minimum van het minimum loon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()
Hmm. Lucky bastardquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()
Hoi Lani.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers van me!![]()
Laniquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
En wij vangen je met open armen opquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Alles gaat prima. Zit wel alleen op kantoor en dat is geestdodend, daarom kom ik jullie even vergezellen.
Nootjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje
Heb je hier nog last van gehad?
Wilde staking in busvervoer Breda
quote:
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorryquote:Dat wil je niet weten!![]()
Kort gezegd.. gisteren alweer een platte band van de fiets. Ik dacht dus mooi vanochtend met de bus te gaan, vroeg opgestaan etc.. Totaal geen idee van de staking in Breda, stap ik in de bus (ja, toen reed die nog) en na 10 minuten gaat hij ineens stilstaan. Komt er een melding dat er een staking was. Ik keipissed natuurlijk, gelukkig woonde mijn tante in de buurt, ik daar keivroeg aanbellen of ik haar fiets even kon lenen. Gelukkig mocht dat wel, dus ik op een überkleine fiets 30 minuten met tegenwind gefietst om op stage te komen.
Ik houd van de BBA in Breda![]()
Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorry) kan ik begrijpen dat je er flink van baalde op dat moment. Vooral omdat je al met de bus onderweg was
Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Tuurlijk is Nootje goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomer![]()
Het is alleen voor mij geen leuk vooruitzicht om vanavond weer terug te fietsen, die fiets is ingesteld om iemand van 1.60m ofzo en ik ben 1.80m! Mijn knieën, wat doe je!![]()
P.S. Is Nootje wel goed?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Hey Nootje, alles goed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk is Nootje goedZo word ik door meer mensen genoemd
Maarre... 1,80Das best groot
Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat niet wistquote:
Mijn vriendin is nog iets langerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.
Ja, ik ben 1.80m, misschien zelfs een paar cm groter. Het is niet leuk, ik voel me ook altijd zo groot. Ik denk dat ik maar gauw oud ga worden en ga krimpen!
Zit zij daar niet mee dan?quote:
Best lastig met kleding kopen enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()
Nee, jij bent gewoon zo klein...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon zo klein...
1,80, dat is nog altijd 20 cm kleiner dan ik ben. Goede lengte voor een vrouw, maar iets kleiner mag ook wel
Dat idee had ik ook altijd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was...
Mij lukt dat meestal nog wel, maar schoenen is echt een ramp. Heb wel het geluk dat ik niet zo een meidje ben dat echt op hakken wil lopen, ten eerste: ze maken me nog langer en ten tweede: ze gaan toch altijd maar tot maat 41 ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Best lastig met kleding kopen enzo...
M'n andere nick is Paultjequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.
Inderdaad, Pumaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Hulde aan Puma's.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
M'n andere nick is Paultje. Dan staan ze al helemaal vreemd te kijken als je zegt dat je 2 meter bent
Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTWquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, Puma(ik heb niets anders
)
Maar jij bent dan ook een wannabee-ganstah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTW![]()
True that, biatch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een wannabee-ganstah.
Nee wist ik wel, gijsjes topic en 360 topic noemen genoeg mensen je Noot iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat niet wist
Je verwart Roy met MMaRsu..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
1 pot nat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je verwart Roy met MMaRsu..
Ben ik ook een wannabee gangstah danquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
P.I.M.P.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik draag Phat Farm
Echte Amerikaanse sneakers
*petsquote:
Of ik bij jou als Favo Fokker ingesteld staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
TOMASSO, SLET
Waarom sta ik niet bij je favo users als individu genoemd![]()
Misschien wel, met nadruk op 'kleine' wannabee gangstah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben ik ook een wannabee gangstah dan![]()
Sorry Berniequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
TOMASSO, SLET
Waarom sta ik niet bij je favo users als individu genoemd![]()
Heb mijn gesprek om 14:00 en ga om 13:00 met de auto wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
_moder8or_ Hoe laat is je sollicitatie precies? Moet je nu al weg?
F5? Ow, je bedoelt Command (Appeltje) + Rquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb GF5't maar het is nog steeds niet aangepast![]()
Dan is F5 toch wel makkelijker dan 2 knopjes indrukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
F5? Ow, je bedoelt Command (Appeltje) + R![]()
Is wel aangepast
Oke, dan weet ik hoelaat ik ongeveer voor je moet duimen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb mijn gesprek om 14:00 en ga om 13:00 met de auto weg
Liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik hoelaat ik ongeveer voor je moet duimen!
Kansloze manier om aan mijn gsmnummer te komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lief.
Ik meld het wel zodra ik weer thuis ben, of je kan echt niet wachten dat ik je meteen even je SMS't
Hey verdeuriequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kansloze manier om aan mijn gsmnummer te komen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lief.
Ik meld het wel zodra ik weer thuis ben, of je kan echt niet wachten dat ik je meteen even je SMS't
waarom zie ik bij je post geen vreugde uitstralen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een nieuwe hond gekocht!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar
1 grapje is geen baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Thomper het volgende:
Op zijn kop posts mogen niet, maar Eek the Baggercat en Sharkbagger wel?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef mordradead het volgende:
Jullie zijn allemaal wiggers
quote:
Wat had je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef Thomper het volgende:
Ik ga niet meer naar school want ik had vanochtend mijn proefwerk al.
Ik heb zo wiskunde (B1).quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een Nederlandse tekstverklaring die ik in 25 minuten af had.
Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...quote:
Zit jij op InHolland?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...
Enige HBO school met deze opleidingquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zit jij op InHolland?Wat ik ervan gehoord heb is het de kutste school evah..
![]()
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Enige HBO school met deze opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |