Ik zwaai even vriendelijk terug. Ik zag je ook ineens verschijnen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zwaai even naar Lanikoekje, ik weet dat ze er is namelijk![]()
Uhhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zwaai even vriendelijk terug. Ik zag je ook ineens verschijnen!![]()
![]()
>>> Schopje onder je kontquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Tomasso het volgende:
>>> Schopje naar MSN.
Ja, ik zat het al te volgen toen ineens die Five met de opmerking kwam. Ik kreeg wel ff klamme handjes ja. Maar nu het 'werkelijke' verhaal naar boven komt, dat is ook niet mis..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhBizare gebeurtenis trouwens
Zit je een beetje op FOK! te lezen, zie je op een foto het huis van je ouders
Tis idd bizar dat een oude man een gast van rond de 18 neersteekt. Sowieso, dat iemand iemand neersteekt is al niet normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, ik zat het al te volgen toen ineens die Five met de opmerking kwam. Ik kreeg wel ff klamme handjes ja. Maar nu het 'werkelijke' verhaal naar boven komt, dat is ook niet mis..
Ik ben zo benieuwd wat er nu voor reden o.i.d. achteraan komt! Zo van: 'Ja, ik ergerde me aan de jeugd van tegenwoordig! Dus ik dacht, ik steek hem ff neer.'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis idd bizar dat een oude man een gast van rond de 18 neersteekt. Sowieso, dat iemand iemand neersteekt is al niet normaal.
Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is er dan bij je aan de hand Laniboekje? een man die iemand neerstak?
Luie donder, link die jongen gewoon ffquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie donder, link die jongen gewoon ff
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Luiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dat topic over Bernie ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Eensch isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
Super hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou ook alles goed?
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Super hoor.
Alleen ben ik me voor morgen aan het voorbereiden (sollicitatie gesprek)
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Inderdaad. Bijna zes maandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?
Merciquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
oei.. spannend dan! Veel succes.![]()
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Merci. Positief blijven en gewoon normaal jezelf blijven
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Jaahhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef taart het volgende:
Gaat het alweer Bernie?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?
Veel succes
Had alleen iets gelezen over een traumahelecopterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
Pagina 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef mordradead het volgende:
2
Merci. En jij ook natuurlijk veel succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef peristilius het volgende:
Oeh succes _moder8or_
Ik heb morgen een wiskunde tentamen, dat bepaalt ook zo'n beetje wat ik volgend jaar ga doen.
Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
TuurlijkJullie krijgen het zeker te horen
Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijk
Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werken
Dat is toch mooi? Beetje voor de veiligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef mordradead het volgende:
Als je bij de Alternate gaat werken kun je wel zeggen dat ze de verpakkingen voor bepaalde verzendingen kunnen verkleinen, ik kreeg een dik grote doos voor m'n miezerige tv kaartje
Sollicitatie is morgen om 14:00quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |