Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is er dan bij je aan de hand Laniboekje? een man die iemand neerstak?
Luie donder, link die jongen gewoon ffquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nee.. Moet je ff naar General Chat gaan (op Fok! abernaturlich) en dan 'gebeurtenis in Spijkenisse' o.i.d.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie donder, link die jongen gewoon ff
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Luiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dat topic over Bernie ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
* Eensch isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
Super hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou ook alles goed?
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Super hoor.
Alleen ben ik me voor morgen aan het voorbereiden (sollicitatie gesprek)
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spannend! Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren? Wat voor functie?
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Inderdaad. Bijna zes maandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik wens je alvast veel succes! Volgens mij ben je al een tijd op zoek naar een baan he?
Merciquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
oei.. spannend dan! Veel succes.![]()
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Merci. Positief blijven en gewoon normaal jezelf blijven
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een open sollicitatie gestuurd naar Alternate in Ridderkerk.
Jaahhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef taart het volgende:
Gaat het alweer Bernie?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies! Alvast veel succes met voorbereidingen en natuurlijk morgen. Je laat het vast wel even weten hoe het gegaan is he?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan mag ik toch wel met korting bij je kopen he?
Veel succes
Had alleen iets gelezen over een traumahelecopterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik had Bernie niet graag neergestoken willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |