Stelletje huilies zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was de laatste post van de pagina, niet huilen
Nog zo'n huiliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef Egamer het volgende:
Nu je quote is de pagina wéér verneukt.
Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat voor iemand van de crew...![]()
1-0 !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens hoor
Dat wilde ik dus ook gaan zeggen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
Ik geloof er niks van!
Gast, james blunt is voor rtl radio zeikwijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Egamer het volgende:
peristilius, ik ben James Blunt fan. Vraag ik nu om iets?
It's truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef mordradead het volgende:
Een ex militair ook wel bekend van het "I'm beatiful" nummer
Hij was 1 kbquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Roi het volgende:
Ah ze hebben wat met mijn melding gedaan!
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Frankeinstein het volgende:
Is/was Bernie ziek? Shit, ik heb veel gemist hoor ik..
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Thomper het volgende:
Ik ben nog steeds in topictitel training. Mijn GAM FB titel is van een nieuw hoog niveau.
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)
Ik ben ook gepleurd van mijn fietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.
Toen kwam ik te laat voor school.
Naar mordra, en daar voorbij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook en keer hard neergegaan, ze hadden vorig jaar toen flink gestrooid maar op zo'n tussenstukje was het nog ijzig glad (hehe) (h3h3) ik dacht met m'n redelijk brakke kop dat ik met een hoge snelheid wel over dat stuk zou kunnen crossen en dat lukte helaas wel helemaal schuin wat niet best was, daarna gleed ik zolang door dat ik alweer bijna op school was, dat was nog eens supertof.
Dat zal vast pijn hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook gepleurd van mijn fiets
Het was glad (regen) en reed op een houten brug. Ik wilde gaan remmen (remde ik met mijn voorrem) dus mijn voorband glijdt en ik hield het gewoon niet meer. Ik maakte een vette buikschuiver
![]()
Hele jas naar de tandjes
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat zal vast pijn hebben gedaan.
Je mag van geluk spreken dat het geen metalen brug was.
verkapte vraag mij naar mijn sollicitatie want ik ben aangenomen postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouder
Ik moet morgen pas!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte vraag mij naar mijn sollicitatie want ik ben aangenomen post
Ik kijk je toch aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef mordradead het volgende:
kijk me aan als ik tegen je praat!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef Thomper het volgende:
Hihi, er zat 5 cent in mijn mouw.
"HIJ SCHUDDE GELD UIT ZIJN MOUW ALSOF HET ÉÉN TRUCK VAN NIHIL FORMAAT BEDROEG"
Doe je het alsnogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef mordradead het volgende:
Ik zou nu een:
"Hoi, ik ben nieuw"
post kunnen plaatsen maar zoals jullie zien heb ik mijn leven gebeterd en doe ik dat niet.
Wat jammer dat het net op dat moment gebeurt was!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouder
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, schampschot
MMaRsu. Negeermodus?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef taart het volgende:
slaapmodus aan.
C1000quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, ik zo gisteren werken enzo
Ik keihard aan het werk gister, komt er zo'n klant naar me toe: Ja! Hebben jullie ook die ''Frisse Fruitdrank'' zonder dat tie light is
Ik zo: ''Maar natuurlijk hebben wij die!
![]()
'' ''Ik zal even naar achtergaan om het de halen
![]()
''
Ik zo naar achterlopen, kom in daar bij de containers waar de vracht op staat, staat daar helemaal achterin een container met Frisse Fruitdrank, ik zo al die containers weg slepen, om bij de container met de frisse fruitdrank te komen
. EN ja hoor! Daar staat het desbetreffende pak: Frisse Fruitdrank Appel Perzik light, helemaal onderop
![]()
. De altijd klantvriendelijke ik, wil natuurlijk graag zoveel moeite doen om een klant tevreden te stellen.
Ik zo al die pakken van de stapel afhalen, veel moeite, veel schrammen op me arm (Overdrijven mag
) En toen had ik het pak eindelijk in mijn handen. Ik alles weer terug zetten op de container , de andere containers weer terug op z'n plek rijden, en met een grote big smile de winkel binnenlopen
, omdat ik weet dat het me weer gelukt is, ik heb weer een klant blij gemaakt
![]()
Maar toen zag ik het al, HET GEEN DAT IK AL VERWACHT HAD, DIE GORE DOOS, IS ER VANDOOR GEGAAN![]()
![]()
![]()
IK AL MIJN MOEITE STEKEN IN HET PAKKEN VAN DAT PAK, EN ZE GAAT WEG
![]()
. IK loop dus zo naar het vak, en zet die pakken er in, en kijk nog even naar de Kassa, en ja hoor, daar stond dat wicht, zelf met een big smilie:
''![]()
Het hoeft niet meer hoor, ik heb al een ander pak gepakt!
''
GVD![]()
Uitschelden en waar haalt ze het gore lef vandaan om zomaar weg te lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
-knip-
Heeft ze het gehaald tot aan het oostblokhek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
Dat zwaaien er ook bij, en die glimlach op haar gezicht![]()
![]()
![]()
Ik zei ook zo toen zei zei dat ze al wat anders had gepakt: ''Ja is goed hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Uitschelden en waar haalt ze het gore lef vandaan om zomaar weg te lopenTypisch een gevalletje dat geweld niet altijd zinloos is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zei ook zo toen zei zei dat ze al wat anders had gepakt: ''Ja is goed hoor![]()
![]()
![]()
'' Maar in me gedachten zag ik haar kop tussen een brandend tosti apparaat
Neequote:
Verdien je daar goed? Of ruim onder je minimumloon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Ik vul de vakken daar op Dinsdag-Donderdag en Vrijdag avondEn soms op zaterdag
![]()
Jij werkt daar ook?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
* _moder8or_ met 1,5 jaar ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |