quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, zat even met mijn hoofd in de goot![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.... ons eerst voor idioten uitmaken en dan daarna een beetje komen slijmen
![]()
Die vent van haar voelt zich al aardig thuis,maar wie is nu die vent met die rooie truiquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef Giggio het volgende:
Viola: KAPPEN NOU en ga met dat enge mannetje van je naar HUIS!!!
WEG WEG WEG
GNA GNA GNA
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is HBB en geen BBH, en dat # teken is onnodig
Nope, ze zingen nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
Is nu wel een gezellig sfeertje daar
Is de ruzie met Gert al uitgepraat?
Ik was even bezig
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is HBB en geen BBH, en dat # teken is onnodig
Bij Viool zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef SuperMOM het volgende:
Wat doet dat mannetje van Viool er nog steeds?![]()
rooie trui? nog niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent van haar voelt zich al aardig thuis,maar wie is nu die vent met die rooie trui![]()
Was even weg dus heb er niks van meegekregen,gebeurde ook toen er geen geluid was op stream 3 en 4.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
Ik was even bezig
Nog geen echte ruzie gewest, ze zingen nog. Rampzaligquote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
Ik was even bezig
Die steeds aan de tafel zat.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
rooie trui? nog niet gezien
maar wie zijn die 4 gladde lekkere boys? (legerboek, geel shirt)
vriendjes van Bart?
Ja! Dat is pas neuken, Stereo, een kwakje eroverheen...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu nog een kwakje eroverheen, Peter![]()
Welke ruzie?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
Ik was even bezig
ben er nog niet zo lang... gemist zeker of de trui uitgetrokken? of zag je Vigool aan voor een man?quote:
Ben jij ook nog - of weer - verkoudenquote:
arme schatquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben jij ook nog - of weer - verkoudenIk begin er nu toch wel een beetje de griep in te krijgen
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ja! Dat is pas neuken, Stereo, een kwakje eroverheen...![]()
Cuall !!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef cuall het volgende:
Ik was even bezig
en hij maar denken dat ie al ontmaagd wasquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ja! Dat is pas neuken, Stereo, een kwakje eroverheen...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Een van die gastjes zei net als ik het geld bij me had had ik echt gebleven![]()
Waarop Bart zegt: ja leuk jullie met zijn tweeën in het bed, je krijgt helaas Micky er niet bij![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
arme schatik ben ook nog steeds verkouden
![]()
Denk medewerkers van Johnnyquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Sjet het volgende:
Mijn god, wie zijn broekie's die helemaal geen alcolhol mogen drinken?![]()
Whello allemaal trouwens![]()
Hee! hallo Sjetquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Sjet het volgende:
Sjet!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Sjet het volgende:
waarschijnlijk de kinderen van vriendenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Bartoli het volgende:
die jongens zijn dat vrienden van micky?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjet!![]()
Lang geleden! En nee, geen idee wie het zijn, herkennen alleen Viool der man
![]()
Hij staat al weer in het tuinhuisquote:
Ikke niet, als ik ga zingen stoppen spontaan de streams er voorgoed meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Giggio het volgende:
wie gaat er morgen mee kara(k)oken?
wah kos dah grapje?
Morgenavond is er bach enzo,hou je daarvanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Giggio het volgende:
wah kos dah grapje?
Ze krijgen toch geen hond binnen, dus we kunnen bieden, 50 euro? en dan met zijn allen het HBB bestormen en karaoke zingen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Giggio het volgende:
wah kos dah grapje?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke niet, als ik ga zingen stoppen spontaan de streams er voorgoed mee![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Morgenavond is er bach enzo,hou je daarvan![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Giggio het volgende:
wah kos dah grapje?
doen we en dan gewoonff rappen op Bach en Beethoven, willen ze er een single van maken, komen we op 1 en brengen wij FOK het geld wel ff binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze krijgen toch geen hond binnen, dus we kunnen bieden, 50 euro? en dan met zijn allen het HBB bestormen en karaoke zingen?![]()
quote:
Ja, mijn zoon, het leven is hardquote:
quote:
Wat zijn gerenomeerde fokkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
WIJ slowchatters gaan gewoon.... gerenomeerd? duh... de Dildo en Natte_liesjes onder ons zeker...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
50 euro lappen om heeeel veel geld te verdienen voor het Mappo MOndo huis vind ik oke hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
doen we en dan gewoonff rappen op Bach en Beethoven, willen ze er een single van maken, komen we op 1 en brengen wij FOK het geld wel ff binnen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we ook verzoeknummers indienen? en verzoek zangersDit is TE erg
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goeieavondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten collegaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer werken enzo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Sjet het volgende:
Hoi Rooie! Je hebt een nieuwe avatar![]()
Hoi SuperMem[ja eng kereltje die van Viool he
]
Morwen, enorme pirate [afbeelding]
Pearlie......Moet me toch even van het hart..... waarom hebt gij mij verlaten? Ik mocht bij jou op de hotelkamer slapen, eigen stretcher mee..... en nu lig ik daar in mijn uppie
![]()
Dizzyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat hem ophouden! sms hem even! Pleaseeeeeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Jumparound het volgende:
omg, en ik ken die gozer pas 25 jaar
Slaap lekker flugel, werkze morgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Mooi he eindelijk gelukt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Sjet het volgende:
Hoi Rooie! Je hebt een nieuwe avatar![]()
Hoi SuperMem[ja eng kereltje die van Viool he
]
Morwen, enorme pirate [afbeelding]
Pearlie......Moet me toch even van het hart..... waarom hebt gij mij verlaten? Ik mocht bij jou op de hotelkamer slapen, eigen stretcher mee..... en nu lig ik daar in mijn uppie
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Jumparound het volgende:
Te mooi, ik raak ontroerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeieavond
Hoezo vind je Bart niet mooi zingen dan![]()
"sms bart stop naar 1010"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Laat hem ophouden! sms hem even! PLeaseeeeeeee![]()
Hoi hoi Dizzyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dizzy! Jelle!! Dizzy! Jelle!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef flugeltje het volgende:
ik ga mee ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef flugeltje het volgende:
Laarzen aan, Arliator in de gangkast?quote:
Echt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
"sms bart stop naar 1010"
Zn telefoon moest thuis blijven
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Jumparound het volgende:
vergeet je niet dat lead dit zo gaat editten te veel van diequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Yeah hebben we die arogante hagenees ff een poepie laten ruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een beetje eng idee dat we nu aan uitgerekend Jou zijn overgeleverd hierquote:
Ontzetten K*tnummer ditquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:Meisjes... met rooie haren.,... die kunnen kussen.... dat is niet mis....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is wel een reden om hem een keer een hengst te verkopen
![]()
je mag ook ducktape nemen is misschien wat vriendelijker![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Yeah hebben we die arogante hagenees ff een poepie laten ruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is bijkomen van zware werkzaamhedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laarzen aan, Arliator in de gangkast?![]()
![]()
![]()
danmoet je nog maar ff blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ontzetten K*tnummer dit![]()
Nu ga ik met slechte zin naar bed....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat Jelle gewonnen heeft..maar niet teveel dansende smileys ajb
Zelf overigens de 6000 gepasseerd inmiddels, maar niet zo met cijfertjes bezig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor maandag 16 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 379 teamlead
2. 357 Foreverblue
Doet ie ook wat voor de kostquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vergeet je niet dat lead dit zo gaat editten te veel van die![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:12 schreef rooie3 het volgende:
Oh god Gert ziet het niet meer zitten,hij mot pillen.
quote:
Ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die is bijkomen van zware werkzaamheden![]()
quote:
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavondquote:
Weet ik toch jongen, was een goed uitgedachte tactiekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was voor het goede doel hoor
Gezelligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan haar vent haar niet meenemen. Zonder haar is er meteen gezelligheid.
Van dingen die jij niet gaat vragen en niet mag wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragen![]()
van wat![]()
Ja he heel ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavond![]()
quote:
Ik zou het geweldig vinden als hij geïrriteerd met zijn koffer in een taxi stapt, en vertrektquote:
volgens mij gaat het wel om iemand van dit SC groepje en ik heb die hele zooi gestartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Degene voor wie TL was, verloor constant. Daarom was ie zomaar spontaan gisteren voor Barneyquote:
Jazeker wel maar heb nog rsi klachten van vorige keren dat ik binnenkwam, beperk me nu tot een algemeen, welgemeend hallo voor iedereenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar welkom![]()
![]()
geloof dat je me eerdere post niet gezien hebt![]()
Yep, door onze allerbeste portier: Bartquote:
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jamaar.. dat was alleen omdat iedereen waar ik voor was uit verloor hoor
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
nog maar net hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ben ik nog op tijd voor de nachtploeg?![]()
Word gefilterd door redactie, zit zeer zwaar en strenge beveiliging op inmiddelsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!Iedereen waar jij voor was knalde eruit!
![]()
Trouwens, iemand al gemaild naar bewoners@endemol? En beantwoorden de bewoners dan? Of de redactie?
Nou hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Van dingen die jij niet gaat vragen en niet mag weten![]()
Heb ut gelezen jah ermequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavond![]()
Ruim!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Zwaar filosofisch zo laat op de avond deminsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef demins het volgende:
Ga ik nou zometeen zinloos naar bed omdat ik morgen toch weer op moet, of ben ik vanmorgen zinloos opgestaan omdat ik nou toch weer naar bed moet?![]()
![]()
![]()
Truste, welkom, en alles wat wenselijk is![]()
![]()
![]()
rsi klachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jazeker wel maar heb nog rsi klachten van vorige keren dat ik binnenkwam, beperk me nu tot een algemeen, welgemeend hallo voor iedereen![]()
![]()
Gelukkig maar... de brug stond openquote:
ja vanmorgen nog en nee ze antwoorden niet, maar las gisteren ergens in de SV dat het wel gelezen wordt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!Iedereen waar jij voor was knalde eruit!
![]()
Trouwens, iemand al gemaild naar bewoners@endemol? En beantwoorden de bewoners dan? Of de redactie?
Hai FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Precies! Dat doen we niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die indruk kreeg ik ook al, nou mooi dat ik dat niet ga sponsoren
![]()
Daarom is het altijd handig om een rubbere opblaasboot bij je te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... de brug stond open
Gelukkig maar Melkequote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Marrije het volgende:
Ik heb mijn portie slaapliedjes wel gehad, welterusten![]()
-en de muziek houdt ook op![]()
NEEEquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als hij geïrriteerd met zijn koffer in een taxi stapt, en vertrekt
Hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel om iemand van dit SC groepje en ik heb die hele zooi gestart
Groeten aan Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
ik ga zo slapen! succes met de streams!
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
onzin.. als ze niks met BB of HBB hebben, hoeven ze nu ook niet opeens op de voorgrond.. Xebro and friends kunnen wat mij betreft de boom inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jumparound slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
Zal ik doenquote:
volgens mij krijgt Mo het dan druk voor iedereen die bij haar wil slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik wilde al lang geld inzamelen om TL een nachtje bij Mo te laten slapen maar niemand wilde doneren, ik heb er wel een tientje voor over hoor
![]()
Nou nét hoor!!!!! De nachtploeg komt op gang maar de bewoners gaan te bed en Viool geilt op der man, ga nou niet ga nou niet, ik hou van je ik hou van jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Ow ik zit altijd te klikken en irl te zwuivenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rsi klachtenmoet je eens een ergonomisch toetsenbord proberen
![]()
slapen stond niet echt op de planning hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik wilde al lang geld inzamelen om TL een nachtje bij Mo te laten slapen maar niemand wilde doneren, ik heb er wel een tientje voor over hoor
![]()
Kom jij bij me logeren dan? Ik heb hier nog een echt hotelbedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi he eindelijk gelukt.
Jij heb tenminste een kamer,ik heb niks![]()
Hi Bluequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn dat gerenomeerde fokkers dan,wat is het verschil tussen hun en wij danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
onzin.. als ze niks met BB of HBB hebben, hoeven ze nu ook niet opeens op de voorgrond.. Xebro and friends kunnen wat mij betreft de boom in
slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
Ja, het is een vervelende klootviool.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik zit altijd te klikken en irl te zwuiven![]()
quote:
quote:
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja vanmorgen nog en nee ze antwoorden niet, maar las gisteren ergens in de SV dat het wel gelezen wordt!
quote:
Ik merk het ja... gisteren zat de nachtploeg in een dipje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Blue![]()
![]()
De nachtploeg draait weer op volle toeren hoor
![]()
Heb dat topic vandaag niet gelezen (en heb er nu even geen zin in), maar een aantal SC'ers zijn op dit idee gekomen en dan is het mijn fout geweest om daarvoor weer zo'n topic te openenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ow nee je zou eerst hier nog een eh "knutselpakket" komen halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
slapen stond niet echt op de planning hoor
Nah dat viel toch wel meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het ja... gisteren zat de nachtploeg in een dipje.
![]()
voor Pareltje
Ik had er bijna een cap van gemaakt. Maar kreeg kramp in mijn printscreen-knop-vinger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nét hoor!!!!! De nachtploeg komt op gang maar de bewoners gaan te bed en Viool geilt op der man, ga nou niet ga nou niet, ik hou van je ik hou van je(sorry)
Inmiddels wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???
Zegt er eentje wat.quote:
Het had niet de hoge nachtploeg snelheid vond ik... zoals nu weer welquote:
toen ik naar m'n werk ging had hij de pc nog niet opgestartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan nu eerst ff de video van de extra uitzending van HBB kijken...
(zijn we nu echt verloren dat ik het opgenomen heb?)
Golfer to the rescuequote:
Schrok al dacht die is boosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef riri het volgende:
ik maakte een foutje rooie,is al weer hersteld
Zaten wel leuke stukjes inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan nu eerst ff de video van de extra uitzending van HBB kijken...
(zijn we nu echt verloren dat ik het opgenomen heb?)
Zij posten op alles wat in active topics staan en wij alleen in BB of nu HBBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn dat gerenomeerde fokkers dan,wat is het verschil tussen hun en wij dan![]()
Hey lieverdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
Bartoli, Snaptnix, Morwen en iedereen die ik vergeten ben![]()
Ja idd, en vooral de voice-over is soms erg grappigquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow nee je zou eerst hier nog een eh "knutselpakket" komen halen![]()
Dat is waar, het het nu weer: lezen klikken en tikkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het had niet de hoge nachtploeg snelheid vond ik... zoals nu weer wel
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
alles voor het goede doel he
als ze dat nou niet streamen maar gewoon opnemen, kunnen ze er nog grof geld aan verdienen op de gespecialiseerde sites
Ik ben er hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het had niet de hoge nachtploeg snelheid vond ik... zoals nu weer wel
Daar gaat het toch juist om,vind er niks aan als er iemand ingaat die hier niet post.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zij posten op alles wat in active topics staan en wij alleen in BB of nu HBB![]()
quote:
Vind ik ook, ik las het en dacht echt, wie zijn die lui, wat doen ze hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
onzin.. als ze niks met BB of HBB hebben, hoeven ze nu ook niet opeens op de voorgrond.. Xebro and friends kunnen wat mij betreft de boom in
Precies!! Geen vreemde die nog nooit in een BB of HBB topic hebben gepost maar alleen posten om te posten of te klierenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb dat topic vandaag niet gelezen (en heb er nu even geen zin in), maar een aantal SC'ers zijn op dit idee gekomen en dan is het mijn fout geweest om daarvoor weer zo'n topic te openen. Als ik me het goed herinner was Chantal die zich het eerst aanmeldde en aangezien niemand door begon te bieden heb ik een topic gestart. Maar volgens mij was het onze bedoeling om iemand van de HBB SC crew erin te krijgen (en nee, ik niet, vanwege bekende redenen)
eenschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch juist om,vind er niks aan als er iemand ingaat die hier niet post.![]()
Mooi geluid is dat he, heb ik echt gemistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef doka het volgende:
Ik zit de herhaling te kijken. Kelly huilt
Komt er nog iets leuks? Of kan ik het wel afzetten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mooi geluid is dat he, heb ik echt gemist![]()
ach je moet het gezien hebben he, ik kan me er weinig van herinnerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef doka het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks? Of kan ik het wel afzetten?
Ke, dan kijk ik nog even verderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ach je moet het gezien hebben he, ik kan me er weinig van herinneren![]()
Dizzzyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ach je moet het gezien hebben he, ik kan me er weinig van herinneren![]()
Was wel leuk, maar het meeste is op de streams te zien geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef doka het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks? Of kan ik het wel afzetten?
Ja daarom... na de break ook niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar het meeste is op de streams te zien geweest![]()
We houden gewoon een meeting daar, zelf inleggen als je zelf wilt gaan. Users die niet willen gaan, kunnen natuurlijk altijd een donatie doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik las het en dacht echt, wie zijn die lui, wat doen ze hieren dan van mijn centen daar in dat huis lekker gaan eten
noway
Precies, mee eenschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Oh ja, ik wil nog even toevoegen dat ik nu geen zin heb om naar dat topic te kijken aangezien ik me mateloos irriteerde zo af en toe gisteren dat er mensen reageerden die ik niet ken (wat me niet uitmaakt) en dan onzinnige posts gaan schrijven.....
Ik was ff druk met andere dingen vanavond... maar ben er weerquote:
Micky heeft gewoon ballen omdat te doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg het bijna benauwd van Micky`s toonzetting
Go Mickyquote:
hmz.. ik denk dat ze wel gelijk heeft.. dit is de enige manier om die egootjes in het gareel te houden vrees ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg het bijna benauwd van Micky`s toonzetting
Ik ook niet, ben wat nuttigs gaan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja daarom... na de break ook niet meer gekeken.
En dan ook nog die brug openquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was ff druk met andere dingen vanavond... maar ben er weer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Go Micky![]()
Bevalt het blauw zijn je al, Team?
Mooi zo... kan je beetje begrijpen hoe ik me altijd voelquote:
Denk ik dus ook, zei ik al eerder. Zij heeft natuurlijk de meeste ervaring met managen en je moet wel om deze ego's in bedwang te houden om veel geld te verdienen voor het goede doel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ik denk dat ze wel gelijk heeft.. dit is de enige manier om die egootjes in het gareel te houden vrees ik
Vanwege omstandigheden heb ik de streams nauwelijks gevolgd, dus ik ben even aangewezen op de uitzendingenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar het meeste is op de streams te zien geweest![]()
Ja precies... rotbruggen ook altijdquote:
Hoop dat ze Viola een praatverbod geeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk ik dus ook, zei ik al eerder. Zij heeft natuurlijk de meeste ervaring met managen en je moet wel om deze ego's in bedwang te houden om veel geld te verdienen voor het goede doel!
Juist Go Mickeyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ik denk dat ze wel gelijk heeft.. dit is de enige manier om die egootjes in het gareel te houden vrees ik
Tja dat kan, dan moet je gewoon gaan kijken Dokaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef doka het volgende:
[..]
Vanwege omstandigheden heb ik de streams nauwelijks gevolgd, dus ik ben even aangewezen op de uitzendingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |