quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Morgenavond is er bach enzo,hou je daarvan![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Giggio het volgende:
wie gaat er morgen mee kara(k)oken?
wah kos dah grapje?
doen we en dan gewoonff rappen op Bach en Beethoven, willen ze er een single van maken, komen we op 1 en brengen wij FOK het geld wel ff binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ze krijgen toch geen hond binnen, dus we kunnen bieden, 50 euro? en dan met zijn allen het HBB bestormen en karaoke zingen?![]()
quote:
Ja, mijn zoon, het leven is hardquote:
quote:
Wat zijn gerenomeerde fokkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
WIJ slowchatters gaan gewoon.... gerenomeerd? duh... de Dildo en Natte_liesjes onder ons zeker...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
50 euro lappen om heeeel veel geld te verdienen voor het Mappo MOndo huis vind ik oke hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
doen we en dan gewoonff rappen op Bach en Beethoven, willen ze er een single van maken, komen we op 1 en brengen wij FOK het geld wel ff binnen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we ook verzoeknummers indienen? en verzoek zangersDit is TE erg
![]()
Avondjes allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |