Groeten aan Bartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
ik ga zo slapen! succes met de streams!
Trustequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
onzin.. als ze niks met BB of HBB hebben, hoeven ze nu ook niet opeens op de voorgrond.. Xebro and friends kunnen wat mij betreft de boom inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die indruk kreeg ik ook al, nou mooi dat ik dat niet ga sponsoren
![]()
Jumparound slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
Zal ik doenquote:
volgens mij krijgt Mo het dan druk voor iedereen die bij haar wil slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik wilde al lang geld inzamelen om TL een nachtje bij Mo te laten slapen maar niemand wilde doneren, ik heb er wel een tientje voor over hoor
![]()
Nou nét hoor!!!!! De nachtploeg komt op gang maar de bewoners gaan te bed en Viool geilt op der man, ga nou niet ga nou niet, ik hou van je ik hou van jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ben ik nog op tijd voor de nachtploeg?![]()
Ow ik zit altijd te klikken en irl te zwuivenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rsi klachtenmoet je eens een ergonomisch toetsenbord proberen
![]()
slapen stond niet echt op de planning hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik wilde al lang geld inzamelen om TL een nachtje bij Mo te laten slapen maar niemand wilde doneren, ik heb er wel een tientje voor over hoor
![]()
Kom jij bij me logeren dan? Ik heb hier nog een echt hotelbedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi he eindelijk gelukt.
Jij heb tenminste een kamer,ik heb niks![]()
Hi Bluequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ben ik nog op tijd voor de nachtploeg?![]()
Zijn dat gerenomeerde fokkers dan,wat is het verschil tussen hun en wij danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
onzin.. als ze niks met BB of HBB hebben, hoeven ze nu ook niet opeens op de voorgrond.. Xebro and friends kunnen wat mij betreft de boom in
slaap lekker alvastquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef Jumparound het volgende:
![]()
Ja, het is een vervelende klootviool.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ik zit altijd te klikken en irl te zwuiven![]()
quote:
quote:
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja vanmorgen nog en nee ze antwoorden niet, maar las gisteren ergens in de SV dat het wel gelezen wordt!
quote:
Ik merk het ja... gisteren zat de nachtploeg in een dipje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Blue![]()
![]()
De nachtploeg draait weer op volle toeren hoor
![]()
Heb dat topic vandaag niet gelezen (en heb er nu even geen zin in), maar een aantal SC'ers zijn op dit idee gekomen en dan is het mijn fout geweest om daarvoor weer zo'n topic te openenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die indruk kreeg ik ook al, nou mooi dat ik dat niet ga sponsoren
![]()
Ow nee je zou eerst hier nog een eh "knutselpakket" komen halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
slapen stond niet echt op de planning hoor
Nah dat viel toch wel meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het ja... gisteren zat de nachtploeg in een dipje.
![]()
voor Pareltje
Ik had er bijna een cap van gemaakt. Maar kreeg kramp in mijn printscreen-knop-vinger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nét hoor!!!!! De nachtploeg komt op gang maar de bewoners gaan te bed en Viool geilt op der man, ga nou niet ga nou niet, ik hou van je ik hou van je(sorry)
Inmiddels wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???
Zegt er eentje wat.quote:
Het had niet de hoge nachtploeg snelheid vond ik... zoals nu weer welquote:
toen ik naar m'n werk ging had hij de pc nog niet opgestartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar ik zag dat Bart allerlei mailtjes aan het lezen was? DIe worden gefilterd dus???
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan nu eerst ff de video van de extra uitzending van HBB kijken...
(zijn we nu echt verloren dat ik het opgenomen heb?)
Golfer to the rescuequote:
Schrok al dacht die is boosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:27 schreef riri het volgende:
ik maakte een foutje rooie,is al weer hersteld
Zaten wel leuke stukjes inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Maar we gaan nu eerst ff de video van de extra uitzending van HBB kijken...
(zijn we nu echt verloren dat ik het opgenomen heb?)
Zij posten op alles wat in active topics staan en wij alleen in BB of nu HBBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn dat gerenomeerde fokkers dan,wat is het verschil tussen hun en wij dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |