quote:
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavondquote:
Weet ik toch jongen, was een goed uitgedachte tactiekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was voor het goede doel hoor
Gezelligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan haar vent haar niet meenemen. Zonder haar is er meteen gezelligheid.
Van dingen die jij niet gaat vragen en niet mag wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragen, ik ga het niet vragen![]()
van wat![]()
Ja he heel ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavond![]()
quote:
Ik zou het geweldig vinden als hij geïrriteerd met zijn koffer in een taxi stapt, en vertrektquote:
volgens mij gaat het wel om iemand van dit SC groepje en ik heb die hele zooi gestartquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
Degene voor wie TL was, verloor constant. Daarom was ie zomaar spontaan gisteren voor Barneyquote:
Jazeker wel maar heb nog rsi klachten van vorige keren dat ik binnenkwam, beperk me nu tot een algemeen, welgemeend hallo voor iedereenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar welkom![]()
![]()
geloof dat je me eerdere post niet gezien hebt![]()
Yep, door onze allerbeste portier: Bartquote:
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jamaar.. dat was alleen omdat iedereen waar ik voor was uit verloor hoor
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee, er moeten gerenomeerde Fok!kers in had ik gelezen in Iemand van Fok! in het BBH!Niet 1 van dit Slowchatgroepje
![]()
nog maar net hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... ben ik nog op tijd voor de nachtploeg?![]()
Word gefilterd door redactie, zit zeer zwaar en strenge beveiliging op inmiddelsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!Iedereen waar jij voor was knalde eruit!
![]()
Trouwens, iemand al gemaild naar bewoners@endemol? En beantwoorden de bewoners dan? Of de redactie?
Nou hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Van dingen die jij niet gaat vragen en niet mag weten![]()
Heb ut gelezen jah ermequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ac gossie, hij heeft het al zo zwaar gehad anavond![]()
Ruim!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Zwaar filosofisch zo laat op de avond deminsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef demins het volgende:
Ga ik nou zometeen zinloos naar bed omdat ik morgen toch weer op moet, of ben ik vanmorgen zinloos opgestaan omdat ik nou toch weer naar bed moet?![]()
![]()
![]()
Truste, welkom, en alles wat wenselijk is![]()
![]()
![]()
rsi klachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jazeker wel maar heb nog rsi klachten van vorige keren dat ik binnenkwam, beperk me nu tot een algemeen, welgemeend hallo voor iedereen![]()
![]()
Gelukkig maar... de brug stond openquote:
ja vanmorgen nog en nee ze antwoorden niet, maar las gisteren ergens in de SV dat het wel gelezen wordt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja sorry heb ik gelezen ergens!Iedereen waar jij voor was knalde eruit!
![]()
Trouwens, iemand al gemaild naar bewoners@endemol? En beantwoorden de bewoners dan? Of de redactie?
Hai FBquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Precies! Dat doen we niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die indruk kreeg ik ook al, nou mooi dat ik dat niet ga sponsoren
![]()
Daarom is het altijd handig om een rubbere opblaasboot bij je te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... de brug stond open
Gelukkig maar Melkequote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Marrije het volgende:
Ik heb mijn portie slaapliedjes wel gehad, welterusten![]()
-en de muziek houdt ook op![]()
NEEEquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als hij geïrriteerd met zijn koffer in een taxi stapt, en vertrekt
Hoiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het wel om iemand van dit SC groepje en ik heb die hele zooi gestart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |