abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34146757
psst, het is nacht...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 17 januari 2006 @ 01:31:14 #202
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34147146
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Als je niet weet waar het over gaat moet je dit maar eens lezen. Eventjes wat gedonder mee gekregen, maar dat is nu weer bijgelegd.
Leuk verslag seriewoordenaar
informatief, prettig te lezen en humoristisch
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  dinsdag 17 januari 2006 @ 01:37:50 #203
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_34147279
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robbert_van_den_Broeke

iemand van Fok!?
pi_34147475
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef Genverbrander het volgende:
Deel 30!!

Forget the lasers , check mijn vorige post:

WEER EEN ONTDEKKING!!!

Nog heel effe mijn post van zonet:
[..]

[..]
Gen (en Tulio), Knap werk!

P.S.
Is die RTL-cameraman op de foto niet toevallig de man van Irene...? Hebben we niet ergens een foto van hem?

[ Bericht 4% gewijzigd door Agno_Sticus op 17-01-2006 03:15:52 ]
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34147541
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:09 schreef Mirage het volgende:
psst, het is nacht...

Ech nie! De zon komt hier net op!

Think global, moderate local...
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34149612
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:37 schreef Sh0g het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Robbert_van_den_Broeke

iemand van Fok!?
deze wiki user

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:Sherlock_Holmes
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34149751
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Liefsten het volgende:
Verslag van Nancy Talbott:
http://www.bltresearch.com/eyewitness1.html

Our yelling back and forth to each other up the stairway had awakened both Madelon and Mrs. v/d Broeke, who both emerged into the hallway in excited states. Robbert and I were equally agitated, due to our shared impression of the stunning force of the energy involved....and our mutual, clear, impression of it's purposefulness. All four of us went immediately to the glass doors at the back of the house off the dining room (directly underneath my bedroom's doors) somewhat timidly, not certain of what else we might expect.

Waar was vader Van den Broeke????

Eerder in het verslag schrijft ze namelijk dit:
Mr. and Mrs. v/d Broeke had retired to their bedroom on the first floor at the front of the house at around 11:30 pm.

Die bleef natuurlijk liggen omdat hij de volgende dag weer moest werken?
Waarom pakt niemand deze post op??!?!??!

Goed gevonden, Liefsten!! Dit is weer een aanwijzing dat Pa van den Broeke in het complot zit!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:12:47 #208
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34150239
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 08:39 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Goed gevonden, Liefsten!! Dit is weer een aanwijzing dat Pa van den Broeke in het complot zit!
Ja.. je hebt denk ik gelijk. Ik vermoed dat hij in zijn geheime ondergrondse labaratorium zat. Zijn special-effects-FX complot theorie uit te voeren.
Heeft ie weer even goed voor elkaar, want heel z'n familie.. incl. nancy is erin getuint. Zal hem een fortuin hebben gekost om dat voor die paar mensen te doen, maar de blikken op die gezichten... "priceless"!

Woeei Genverbrander, goed hoor!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34150431
Bedankt Ticker!

Nog een aanwijzing hiervoor: die pa heeft er een handje van om de cirkels die verschijnen uit te tekenen. Zoals ook in dit geval weer:

(All measurements by Peter v/d Broeke)

Ik zeg je, die pa hebben we niet onterecht gedemoniseerd.
pi_34150474
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 08:39 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Er staat alleen maar dat Madelon en mev. v/d Broeke wakker werden door de herrie, en de gang op liepen. Om er dan meteen van uit te gaan dat de vader 'in het complot' zit is wel erg kort door de bocht.
Hij kan er natuurlijk ook gewoon doorheen zijn geslapen. Of even wakker geworden, en toen z'n vrouw al ging kijken wat er aan de hand was zich gewoon omgedraaid en verder gaan slapen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34150535
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]
Om er dan meteen van uit te gaan dat de vader 'in het complot' zit is wel erg kort door de bocht.
Nee hoor, ik ga hier uit van het principe van cumulatief bewijs, waarbij ik alle andere verdachte praktijken van die pa meereken. Is heel gangbaar in de rechtszaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door Genverbrander op 17-01-2006 09:34:25 ]
pi_34150598
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]
Of even wakker geworden, en toen z'n vrouw al ging kijken wat er aan de hand was zich gewoon omgedraaid en verder gaan slapen.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk als er een ufo in je tuin is geland.
pi_34150825
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Stenny het volgende:
En een helicopter die met zoeklicht schijnt? Gaat wel ver, maar de vader huurde ook een helicopter in om de graancirkels te fotograferen.
Wel grappig dat Nancy het volgende schrijft:
quote:
A brilliant, intense white column, or tube, of light flashed down from the sky to the ground, illuminating my bedroom and the sky as brilliantly as if from helicopter searchlights.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:46:24 #214
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34150893
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

[..]

Ik snap de "catch" even niet?

Hoe zou jij zoiets omschrijven dan? Een beamer van een alien? Dat zou denk ik pas vreemd zijn, als je gelijk die vergelijking legt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34150917
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:46 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik snap de "catch" even niet?

Hoe zou jij zoiets omschrijven dan? Een beamer van een alien? Dat zou denk ik pas vreemd zijn, als je gelijk die vergelijking legt.
Huh? ik snap je niet. Wat bedoel je met 'catch'?
pi_34150927
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:30 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet waarschijnlijk als er een ufo in je tuin is geland.
Je moest eens weten waar ik allemaal doorheen slaap .

Maarreh.. Nog iets wat ik zo vreemd vind bij gevallen als dit: Waarom verschijnen die geesten alleen op foto's van hem? Waarom worden die niet door de TV camera's geregistreerd? Camera's die op dezelfde manier werken als zijn digitale camera.

Wordt zijn 'gevoeligheid' voor die geesten op magische wijze overgebracht op de CCD-chip van de camera die hij alleen vast heeft of zo?
pi_34151197
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
.

Wordt zijn 'gevoeligheid' voor die geesten op magische wijze overgebracht op de CCD-chip van de camera die hij alleen vast heeft of zo?
Ik heb me eens laten vertellen dat medium's ectoplasma uitscheiden via hun porien en dat dat ervoor zorgt dat de geesten voor hen zichtbaar worden.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34151277
quote:

[..]

[..]

Mensen... een helicopter maakt overdag al een hels kabaal. Laat staan in de nacht wanneer alles nog luider klinkt.

Pfff... kan trouwens na een dagje minimale aanwezigheid en een avond totale afwezigheid nauwelijks meer bijlezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:02:59 #219
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34151283
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Huh? ik snap je niet. Wat bedoel je met 'catch'?
voor zover ik weet maakt een helicopter geluid, en ze schrijft dat er geen geluid was.
verder denk ik dat het niet verschijnen van Pa RB, niet echt een bewijs is om te concluderen dat hij snachts het huis is uitgewipt. Het zou kunnen, je kan het aanneemlijk maken. Maar conclusies kan je hier niet uit trekken.
gelijk
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:04:11 #220
8875 Mdk
Smart-ass
pi_34151307
quote:
Back of house: kitchen windows on left, Nancy's
2nd floor bedroom w/balcony on right.
Goed.. dus je ziet zo'n geweldig ( )lichtspektakel, maar je bent dus te besodemieterd om uit bed te stappen, en het balkon op te lopen??
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_34151345
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mensen... een helicopter maakt overdag al een hels kabaal. Laat staan in de nacht wanneer alles nog luider klinkt.

Pfff... kan trouwens na een dagje minimale aanwezigheid en een avond totale afwezigheid nauwelijks meer bijlezen.
DUH tuurlijk was het geen helicopter!!!

Ik wees alleen even op de grappige overeenkomst tussen de post van Stenny en de beschrijving van Nancy... Dat was de 'catch', that's all.
pi_34151387
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

voor zover ik weet maakt een helicopter geluid, en ze schrijft dat er geen geluid was.
verder denk ik dat het niet verschijnen van Pa RB, niet echt een bewijs is om te concluderen dat hij snachts het huis is uitgewipt. Het zou kunnen, je kan het aanneemlijk maken. Maar conclusies kan je hier niet uit trekken.
Nee dat is waar, maar het is natuurlijk wel heel vreemd en uiterst verdacht dat die pa in dit hele verhaal niet genoemd wordt...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:08:17 #223
8875 Mdk
Smart-ass
pi_34151399

En dan dit.. 'orbs'... je loopt in de zomer in een bonenveld, natuurlijk zitten daar een hoop vliegen/muggen en ander ongedierte.
Beetje raar dat die orbs er dan weer net uitzien als insecten die vlak voor de camera vliegen

En nog meer:

Zijn die buren soms allemaal slechtzienden? Blijkbaar ziet Robber elke keer allemaal dingen in het bonenveld (die anderen ook kunnen waarnemen), maar de buren zien niks?
pi_34151502
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:08 schreef Mdk het volgende:
Zijn die buren soms allemaal slechtzienden? Blijkbaar ziet Robber elke keer allemaal dingen in het bonenveld (die anderen ook kunnen waarnemen), maar de buren zien niks?
De buren zitten op dat moment in de disco .
pi_34151575
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De buren zitten op dat moment in de disco .
Nou ik denk dat ze iets anders aan het doen zijn snachts in hun bed
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:15:58 #226
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34151597
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:04 schreef Mdk het volgende:
[afbeelding]
[..]

Goed.. dus je ziet zo'n geweldig ( )lichtspektakel, maar je bent dus te besodemieterd om uit bed te stappen, en het balkon op te lopen??
Ach als dit om de dag bij jou thuis zo gebeuren, ga jij je bed dan nog uit?
gelijk
pi_34151655
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Ik mis jullie ook! Het is nu inderdaad vroeg in de ochtend hier in Azie. Ben net weer wakker en heb natuurlijk alleen maar over dit FOK gedroomd. Het post-tempo is echt nauwelijks meer bij te benen. Zomaar uit het niets komen er toch opeens weer nieuwe toetsbare hypotheses en zelfs concrete bewijzen! Stichting Skepsis: Eat your heart out!

Vind overigens ook dat er momenteel kwalitatief hele goede discussies gevoerd worden, zeker t.o.v. van de eerste posts. Tevens worden latente emotionele polarisaties razendsnel, beschaafd en respectvol weggewerkt. Klasse allemaal! Wat een TOP forum is dit!

Vraag blijft... ...wat of wie drijft ons hier zo snel voorwaarts ?
Inderdaad, deel 30 en het gaat lekker. Have a nice day, Agnosticus.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:18:10 #228
8875 Mdk
Smart-ass
pi_34151656
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:15 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Ach als dit om de dag bij jou thuis zo gebeuren, ga jij je bed dan nog uit?
Ik had het over die Nancy he Die slaapkamer met balkon was namelijk waar zij lag te slapen.
pi_34151670
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Spot on, Stenny!

P.S.
Voor de duidelijkheid. Ik wil met dat "spot on" natuurlijk geen lichteffecten induceren...
pi_34151723
quote:

[..]

[..]

Inderdaad zeg, zie mijn openingsbericht, en de toelichting van Michiel Hoogland. Dus toch een coptertje, een aardse UFO?
pi_34152008
Een luchtballon maakt geen lawaai en kan mooi op het veld schijnen zonder zelf gezien te worden.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34152075
Waarom zouden Robbert en zijn familie zoveel moeite doen.
pi_34152091
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef Tulio het volgende:
Een luchtballon maakt geen lawaai en kan mooi op het veld schijnen zonder zelf gezien te worden.
HAHAHA echt mooi al die complottheorieën , maar het is allemaal zo complex dat ik het nog waarschijnlijker vind dat het een echte ufo was.

Robbert (en misschien zijn pa) stonden gewoon zelf met wat te schijnen in de tuin, zo moeilijk is dat niet.
pi_34152232
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef CarDani het volgende:
Waarom zouden Robbert en zijn familie zoveel moeite doen.
Wat denk je zelf.
pi_34152285
Geen idee.
pi_34152346
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:45 schreef CarDani het volgende:
Geen idee.
Om het hele verhaal aannemelijk te maken. Mensen overtuigen.
pi_34152427
Waarom zou je iemand van een verzinsel willen overtuigen?
pi_34152460
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef CarDani het volgende:
Om veel geld te verdienen?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:54:51 #239
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34152554
quote:
waarom??? honderden redenen.
het verleden leverd bewijs voor duizende bedriegers en charlatans die tot het uiterste gaan om hun bedrog geloofwaardig te maken.
gelijk
pi_34152742
quote:
Is dat een serieuze vraag? Geloof jij dat ieder mens goudeerlijk is?
pi_34152786
Uit het ooggetuigeverslag van Talbott
quote:
nd there are thin, gauzy curtains hanging at these glass doors.
quote:
Once upstairs I pulled the curtains closed (leaving one of the doors open),...
quote:
.. I immediately realized that this bawling might be a sign that something strange was afoot and, in the back of my mind thought "I should go to the windows and pull back the curtains because I might see something." Whether because of fatigue or some sort of intuition, I stayed in bed and did not pull back the curtains....
quote:
And again I thought I should go to the windows and open up the curtains....and, again, I stayed put (in my notes from that night I have written that I was "scared")....[quote]

[quote]While the tube of light was there it was so bright I couldn't see exactly where it was touching down and wasn't sure how close it was.
quote:
..By the time the third tube of light flashed down to the ground I was half out of bed yelling to Robbert, who was still downstairs in the kitchen.
Nou is een anekdote of ooggetuigeverslag sowieso al onbetrouwbaar, de inhoud van het verhaal geeft ook al aan dat Nancy niet echt hoeft te hebben gezien wat ze denkt te hebben gezien. Ze zegt zelf dat ze de hele tijd in bed lag met de gordijnen dicht. Haar beeld kan in ieder geval niet hetgeen zijn geweest wat er op die mooie gephotoshopte illustratie staat. Het lijkt erop alsof ze achteraf , samen met Robberts 'verslag', het beeld van de lichtzuil heeft geconstrueerd.

Robbert was niet aanwezig en kan met welke willekeurige lichtbron (bijv bouwlamp) dan ook het raam hebben beschenen of desnoods gewoon in de lucht. Nancy kon alleen wat door de gordijnen heen zien.

Toevallig dat de lichtbronnen verschijnen als Nancy net een kwartiertje in bed ligt. Bij de 3e 'lichtzuil' begint Nancy 'half vanuit bed' te roepen naar Robbert die vervolgens naar boven komt stormen.

...juist..

Heeft Robbert eigenlijk ook aan Nancy vertelt dat hij naast zijn buitenaardse waarnemingen ook contact legt met de doden?
pi_34152899
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Prst_ het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nou is een anekdote of ooggetuigeverslag sowieso al onbetrouwbaar, de inhoud van het verhaal geeft ook al aan dat Nancy niet echt hoeft te hebben gezien wat ze denkt te hebben gezien. Ze zegt zelf dat ze de hele tijd in bed lag met de gordijnen dicht. Haar beeld kan in ieder geval niet hetgeen zijn geweest wat er op die mooie gephotoshopte illustratie staat. Het lijkt erop alsof ze achteraf , samen met Robberts 'verslag', het beeld van de lichtzuil heeft geconstrueerd.

Robbert was niet aanwezig en kan met welke willekeurige lichtbron (bijv bouwlamp) dan ook het raam hebben beschenen of desnoods gewoon in de lucht. Nancy kon alleen wat door de gordijnen heen zien.

Toevallig dat de lichtbronnen verschijnen als Nancy net een kwartiertje in bed ligt. Bij de 3e 'lichtzuil' begint Nancy 'half vanuit bed' te roepen naar Robbert die vervolgens naar boven komt stormen.

...juist..
Goeie post, Prst_!
pi_34152981
Een luchtballon een kleine of een grote vind ik niet zo'n slecht idee. Een weerballon is gemakkelijk zelf gemaakt. Luchtballonnen in de nacht zijn al vaker aangezien voor ufo. gemakkelijk om er een lamp aan te hangen of een spiegel waar je met een lamp op schijnt.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:11:34 #244
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34152993
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Prst_ het volgende:

...juist..

Heeft Robbert eigenlijk ook aan Nancy vertelt dat hij naast zijn buitenaardse waarnemingen ook contact legt met de doden?
Ik moet zeggen dat ik Talbott ook absoluut niet meer serieus kan nemen als objectieve onderzoekster. Duidelijk is dat ze naar bepaald bewijs zoekt, en dan vind je die ook.
licht kwam van boven???
Dat kan je niet zien aangezien licht met lichtsnelheid beweegt. Je kan alleen de illusie hebben dat licht van boven komt als je het van boven verwacht.
Dat kan ik geen objectief onderzoek meer noemen.
Daarmee sluit ik contact met buitenaards leven niet uit, maar de wens mag natuurlijk niet de vader van de gedachte zijn in bewijsvoering.
Dit geldt trouwens ook voor ons huis tuin en keuken Sherlock Holmes werk.
gelijk
pi_34153002
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Tulio het volgende:
Een luchtballon een kleine of een grote vind ik niet zo'n slecht idee. Een weerballon is gemakkelijk zelf gemaakt. Luchtballonnen in de nacht zijn al vaker aangezien voor ufo. gemakkelijk om er een lamp aan te hangen of een spiegel waar je met een lamp op schijnt.

Tulio.
Zoals de post van Prst al duidelijk maakt is dat niet eens nodig geweest.
pi_34153013
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag? Geloof jij dat ieder mens goudeerlijk is?
Ieder mens heeft toch zeker een beweegreden om iets te doen?

Geld is het niet, want daar hebben ze geen gebrek aan. Ook vroeg Robbert geen geld voor readings. Noch heeft hij de foto's van de graancircels te koop aangeboden.

Heeft iemand zijn psycholoog Rens weleens gesproken?
pi_34153051
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef CarDani het volgende:

Heeft iemand zijn psycholoog Rens weleens gesproken?
Wat zou je daar dan aan hebben?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34153072
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik Talbott ook absoluut niet meer serieus kan nemen als objectieve onderzoekster. Duidelijk is dat ze naar bepaald bewijs zoekt, en dan vind je die ook.
licht kwam van boven???
Dat kan je niet zien aangezien licht met lichtsnelheid beweegt. Je kan alleen de illusie hebben dat licht van boven komt als je het van boven verwacht.
Dat kan ik geen objectief onderzoek meer noemen.
Daarmee sluit ik contact met buitenaards leven niet uit, maar de wens mag natuurlijk niet de vader van de gedachte zijn in bewijsvoering.
Dit geld trouwens ook voor ons huis tuin en keuken Sherlock Holmes werk.
Inderdaad is die Nancy echt TOTAAAAAAAAAAAL niet objectief te noemen. Ze is duidelijk uit op spanning en sensatie, en heeft geen moment een houding van een ware objectieve onderzoeker.
pi_34153080
En dan nog wat:

Dat stof dat gevonden is vlakbij de ramen van de woning. De medicijnen in het keukenkastje. De gegraveerde appel. De stengels van de graancircels. Getuigen van zijn readings.
Verklaar dat eens.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:17:50 #250
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34153171
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef CarDani het volgende:
En dan nog wat:

Dat stof dat gevonden is vlakbij de ramen van de woning. De medicijnen in het keukenkastje. De gegraveerde appel. De stengels van de graancircels. Getuigen van zijn readings.
Verklaar dat eens.
de medicijnen en appels lijkt mij duidelijk een geval van een jongen en een loep die om aandacht schreewt. De Stengels van de graancircels overtuigen mij niet, aangezien ze uitgedroogt zijn bij de breuk. De readings, daar praten we niet meer over.
En de stof... Vertel eens?
gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')