Pikki, en ene Car.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?
Ik alvast niet.
Maar waar was je nou op afgestudeerd, pikki? En voor welk niet-wetenschappelijk instituut heb jij een scriptiegeschreven met hogere eisen dan een wetenschappelijk instituut?quote:Ikke, pikke
Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!
Dat is het punt.. geloof jij dat als R de boel oplicht hij er in zijn eentje verantwoordelijk voro is ?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!
ja want als ie uit een verpakking komt moet het wel echt zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!
Maar velen vergeten dit eventjes voor het gemak en het gefok
dat is niet relevant.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Maar waar was je nou op afgestudeerd, pikki? En voor welk niet-wetenschappelijk instituut heb jij een scriptiegeschreven met hogere eisen dan een wetenschappelijk instituut?
die stonden er dus wel degelijk opquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
op die fotos sstaan ook geen aliens of wat dna ook maar rare lichtbollen of orbs
wat eigenlijk gewoon vuil is stof weet ik veel maar daar stondne dus echt geen aliens en nonnen op
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?
Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...
Het boek zal nu vast goed verkopen als je begrijpt wat haar bedoeling was
waarom wordt er toch zo vaak gezegd dat de achtergrond van iemand niet relevant is binnen een discussiequote:
Ik heb tijdens een diner orbs gefotografeerd met de camera van mijn broertje. Een beetje peper voor de lens strooien gaf al leuke lichtbolletjes.quote:Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!
Nee. Mijn mooie geestenfoto is ook op die manier gemaakt. Met een nekje zo dun dat je het amper kan zien:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ja, die foto was bij mij ook een bepaalde druppel. Maar... Weer even advocaat van de duivel spelend: Robbert wappert met papiertjes. Die nek is heel erg dun, zou dat niet plooien tijdens het wapperen?
Plus het feit dat Talbot zegt ZELF ook zo'n foto's gemaakt te hebben. Eerder had ik zoiets van 'techniek discrimineert niet' maar hij schijnt dus niet de enige te zijn. Aannemend dat wat de dame zegt waarheid is, natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!
Maar velen vergeten dit eventjes voor het gemak en het gefok
Ok duidelijk. Ik trek mijn woorden over de smalle nek terug.quote:
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik vindt dat deze topics te langdradig worden inzake Robbert laat hij zichzelf nu maar eens bewijzen!
Ja, je maakt je er zelf ook schuldig aan.quote:Dan praten we verder, iemand door de stront halen is geen kunst aan, dat kan elk mens.
Zeg luister is dit hier een wedstrijd elkaar afzeikenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja want als ie uit een verpakking komt moet het wel echt zijn
ik ben soms zo naief![]()
vals stelletje? nou ja zeg jij maakt hem helemaal mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intellgentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horfoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.
hahahahahhahahquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach jongen schei toch uit! Mijn zus heeft afgelopen zaterdag een uur lang continue foto's in haar flat lopen maken en op maar een paar foto's staan die orbs. Als dat echt een stofje in het toestel of in de lucht zou zijn, dan zou dat fenomeen toch veel vaker te zien zijn?
Jullie skeptici zijn echt zielig weet je dat? Het meest krom gelegen heb ik ooit nog eens van een foto van een UFO op een website die door skeptici als een vogel of een wolk werd afgedaan, woehahahahaha, hoe belachelijk kun je jezelf maken?
Ooit van idealisme gehoord? Jos was zo lief ja, en verder heeft niemand me bij het zoeken naar een uitgever geholpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik kan niet bewijzen of dat echt zo is. Die ene keer dat ik jouw website in de poll-statistieken omhoog heb gestuwd omdat ik het toch niet kon laten te kijken, zag ik bij jouw achternaam dermate "invloedrijke" beroepen dat dat heel makkelijk je boek en je optreden in Kopspijkers verklaart. En kom op woman, als je hier niet graag heel bekend mee zou willen worden was je er nooit mee naar buiten getreden.
In een discussie over RvdB vind ik de achtergrond van iemand met een mening niet relevant.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Aarde het volgende:
[..]
waarom wordt er toch zo vaak gezegd dat de achtergrond van iemand niet relevant is binnen een discussie![]()
verreweg de meeste orbs zijn stof/vochtdeeltjes of iets in die richting. De overige orbs zijn nog niet verklaard, idd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach jongen schei toch uit! Mijn zus heeft afgelopen zaterdag een uur lang continue foto's in haar flat lopen maken en op maar een paar foto's staan die orbs. Als dat echt een stofje in het toestel of in de lucht zou zijn, dan zou dat fenomeen toch veel vaker te zien zijn?
Jullie skeptici zijn echt zielig weet je dat? Het meest krom gelegen heb ik ooit nog eens van een foto van een UFO op een website die door skeptici als een vogel of een wolk werd afgedaan, woehahahahaha, hoe belachelijk kun je jezelf maken?
Ik ben volkomen onschuldig, ik doe niet aan witte of zwarte voodoo. Dat je beschermngel je even een (liefdevol) tikje gaf, of wellicht iemand anders die mijn eerlijkheid kent, kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Weet ik veel
enne afblijven van mijn chakra's he dame?
Op afstand effe inbreken, voel je wel hoor!
Nou wat orbs betreft...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |