abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34295624
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef MrBean het volgende:

[..]

Je wachtte toch niet toen je 4 was?
Nou nee, OK, maar toch You get the point
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:18:05 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34295678
Let svp op de slowchat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34295688
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee?
Waar dan wel?
Op mijn werk heb ik slechts twee vrouwelijke collega's,de ene is oud en getrouwd en de ander is de dochter van de baas en ook bezet.
De sportschool waar ik kom bevat allemaal sportende senioren.
Het enige voordeel:je wordt niet afgeleid door het aanwezige vrouwelijk schoon,dat is er namelijk niet.
Bij de klanten?Vind ik niet echt netjes om het personeel van klanten te versieren.
Wat blijft dus over??
Juist,uitgaan of een toevallige ontmoeting op een verjaardag.
Maar helaas lijkt het gros van de meiden bezet of ze vinden me niet boeiend.
Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handiger

Ik moet zeggen, het heeft t afgelopen jaar wel iets verbeterd; ik heb wat meer aandacht gekregen van meisjes, niet dat het echt wat werd maar toch. Het is een begin.
pi_34295700
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef Copycat het volgende:
Let svp op de slowchat .
Oh ja
pi_34295717
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handiger

Ik moet zeggen, het heeft t afgelopen jaar wel iets verbeterd; ik heb wat meer aandacht gekregen van meisjes, niet dat het echt wat werd maar toch. Het is een begin.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:22:17 #256
5428 crew  miss_sly
pi_34295803
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34295852
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
ja, inderdaad...een vriend van me had achter elkaar dates via relatieplanet.
collega's van me hebben ook een vaste relatie via zo'n site.
pi_34295864
quote:
Ik vind het heel anders. Ik zit dan bij PaiQ, maar echt vlotten doet het niet. 7 matches waarvan ik er 1 heel regelmatig spreek (maar ik weet nu al dat dat niks wordt). De rest is altijd off-line (of op hele andere tijden dan ik on-line en dan niet zo vaak). Daarnaast vind ik de manier van ontmoeten echt anders. Ik zeg niet dat het niet kan, maar tot nu toe is het nooit wat geworden. Ja, heb zelfs 3 maanden rondgehangen op relatieplanet, maar toen voelde ik me op den duur weer kansloos
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:26:35 #259
5428 crew  miss_sly
pi_34295935
En internetfora over dingen die je interessant vindt, hobbies die je hebt? Kun je iig mensen ontmoeten met dezelfde interessen en je hebt een goed onderwerp om over te praten
pi_34296026
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef miss_sly het volgende:
En internetfora over dingen die je interessant vindt, hobbies die je hebt? Kun je iig mensen ontmoeten met dezelfde interessen en je hebt een goed onderwerp om over te praten
Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets worden . Ik weet gewoon niet meer precies wat ik moet doen. De mogelijkheden zijn zowat op.
pi_34296077
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets worden . Ik weet gewoon niet meer precies wat ik moet doen. De mogelijkheden zijn zowat op.
fok-meets
pi_34296081
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik denk dat je moet wachten op die toevallige ontmoeting. uitgaan met de intentie daar een vriendin te vinden brengt je alleen maar teleurstelling.
Nee,dat weet ik,maar onbewust hoop je er wel op en het is mij helaas nog niet gelukt om gevoelens uit te zetten.

Iets anders;ik zie sommigen beweren dat ze hun hele leven al wachten op een vriendin.Dat is natuurlijk gelul,pas toen ik 11 jaar en 10 maanden was werd ik voor het eerst "verliefd"(als je het zo mag noemen).Dus ik wacht al 18 jaar.(is ook best lang)

ff lekker offtopic(sorry Copycat):ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Laters.
pi_34296096
Vind het wel lastig, heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar die dates liepen niet echt op iets uit. Je weet niet echt snel waar je aan toe bent, en zo is het nogal tijdrovend zonder veel succes.

Heb nu wel contact met een meisje, dat me wel leuk lijkt, maar het wil nog niet zo vlotten, allebei druk en zijn steeds niet tegelijk online, ja das het nadeel van internet he...
pi_34296104
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

fok-meets
pi_34296137
quote:

[..]

fok-meets
Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.
pi_34296152
quote:
Ik heb op verschillende datingsites gezeten, op den duur gewoon uitgeschreven want de meeste zijn betaalde sites geworden. En betalen ga ik er niet voor. Nu zit ik ook op PaiQ, maar het is nog maar even kijken hoe dat gaat. Ik heb wel een aantal dates gehad via internet (op 1 hand te tellen overigens), maar daar is niks uitgekomen.

Ik zat op een forum wat redelijk gemengd was, maar daar heb ik nooit iemand ontmoet en verder zit ik wel op fora maar die zijn redelijk vrouw georienteerd, maar dat komt ook door het onderwerp hoor.

Dus het is voor mij nog niet echt een uitkomst.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:32:32 #267
5428 crew  miss_sly
pi_34296181
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Echt wel
pi_34296192
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
en wie weet ontmoet je haar vanavond
pi_34296193
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echt wel
Dat lijkt me niet zo... Er kan van alles tussen zitten
pi_34296235
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

ja, ook die éne
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:34:34 #271
5428 crew  miss_sly
pi_34296244
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.
Precies, je kent elkaar al een beetje, en dat maakt een gewoon gesprek ook al gemakkelijker.
Er zijn best veel Fok-stellen hoor en sommigen zijn echt al jaren bij elkaar, sommigen zijn getrouwd, hebben een kind
pi_34296245
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, ook die éne
Die kans is té klein. Er zullen ook veelal stelletjes komen op fok-meets
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:35:14 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34296275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
<knip>
ff lekker offtopic(sorry Copycat):ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Laters.
Zo heb ik er weinig tot geen problemen mee, hoor. Een béétje off topic, zeker in een verder on topic post, is prima .

Veel plezier!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:35:48 #274
5428 crew  miss_sly
pi_34296294
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Leuke en minder leuke mensen en misschien zelfs wel een heeeel leuk mens
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:26 #275
5428 crew  miss_sly
pi_34296406
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Je bent niet echt positief
De kans is misschien klein, maar maakt dat wat uit? Je hebt een gezellige middag/avond met wat mensen en wie weet ontmoet je wel een heel leuk meisje. Zo niet, is het toch geen weggegooide tijd
pi_34296464
quote:

[..]

Of alleen maar gozers en 2 meiden
Tap tap tap
pi_34296467
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De kans is misschien klein, maar maakt dat wat uit? Je hebt een gezellige middag/avond met wat mensen en wie weet ontmoet je wel een heel leuk meisje. Zo niet, is het toch geen weggegooide tijd
Dat is ook zo. Ik zal erover nadenken. Belangrijk hierbij is dat je de mensen persoonlijk niet echt kent, alleen oppervlakkig.
&lt;i&gt;So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas&lt;/i&gt;
pi_34296532
Dat is in een kroeg nog erger, dus wat dat betreft kan het alleen maar meevallen!
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:42:36 #279
5428 crew  miss_sly
pi_34296580
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Ik zal erover nadenken. Belangrijk hierbij is dat je de mensen persoonlijk niet echt kent, alleen oppervlakkig.
En sommmige mensen op zo'n meet zul je ook niet de behoefte bij hebben om ze beter te leren kennen, anderen kun je misschien vaker iets leuks mee doen, een enkeling wordt misschien nog wel een goede vriend(in) en wie weet zit er wel een lief vriendinnetje tussen. Maar dat is de laatste, niet de eerste, reden waarom je naar zuike meets zou kunnen gaan.
pi_34296631
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef miss_sly het volgende:

en zo kan je heel BttD samenvatten
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:46:52 #281
5428 crew  miss_sly
pi_34296712
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en zo kan je heel BttD samenvatten
Misschien zit daar dan ook wel een deel van het probleem

Opgewekte, positieve mensen worden sneller aantrekkelijk gevonden en wordt vaker contact mee gemaakt, zowel door mensen van hetzelfde geslacht als potentieel relatiemateriaal.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:55:52 #282
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_34298834
Deze haast 23-jarige gozert heeft sinds een aantal dagen zn eerste vriendin

Via internet ontmoet trouwens.

Nog n paar die tips willen?
pi_34302466
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien zit daar dan ook wel een deel van het probleem

Opgewekte, positieve mensen worden sneller aantrekkelijk gevonden en wordt vaker contact mee gemaakt, zowel door mensen van hetzelfde geslacht als potentieel relatiemateriaal.
Toch nog heel even offtopic reageren: Jullie kennen me niet IRL en dus kun je ook niet zeggen dat ik alleen maar negatief ben. Het klopt dat ik hier vaak twijfels uit bij bepaalde ideeën/tips van anderen, en dat ik niet altijd even positief ben, maar om te zeggen dat ik alleen maar negatief ben is gewoon niet waar. Dat is de kant die jullie te zien krijgen
&lt;i&gt;So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas&lt;/i&gt;
pi_34303087
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Toch nog heel even offtopic reageren: Jullie kennen me niet IRL en dus kun je ook niet zeggen dat ik alleen maar negatief ben. Het klopt dat ik hier vaak twijfels uit bij bepaalde ideeën/tips van anderen, en dat ik niet altijd even positief ben, maar om te zeggen dat ik alleen maar negatief ben is gewoon niet waar. Dat is de kant die jullie te zien krijgen
Wel over dit onderwerp ...

Maar dat ben ik ook hoor.
pi_34303572
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Deze haast 23-jarige gozert heeft sinds een aantal dagen zn eerste vriendin

Via internet ontmoet trouwens.

Nog n paar die tips willen?
Gefeliciteerd!

Doe s verhaaltje vertellen...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:01:45 #286
91306 GF
Kingwood
pi_34303757
quote:

[..]

fok-meets
Als je letterlijk fokken bedoelt zie ik potentie
Unspoken words were understood
  zaterdag 21 januari 2006 @ 11:14:05 #287
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_34303988
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Doe s verhaaltje vertellen...
Whehe eigenlijk heel raar.
N paar maanden geleden had ik besloten niet meer te gaan zoeken enzo en dan overkomt het je zomaar. Ik was dr tegengekomen op een datingsite waar vrij duidelijk stond dat ik niet ech op zoek was naar een relatie en blijkbaar is dat aantrekkelijk of zo.

Naja, na tijdenlang msn (ze kocht zelfs n webcam ) es een keertje n middagje afgesproken. Bedoeling was dat we een paar uurtjes met elkaar zouden doorbrengen, maar uiteindelijk ben ik pas half 2 's nachts weer naar huis gegaan

Gelukkig woont ze doordeweeks in de buurt (studente) dus kan ik vaak langsgaan

Daarnaast stel ik me de laatste maanden wat harder op, niet zo meegaand of naar de mond praten. Dat levert namelijk niks op
pi_34311964
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:14 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Whehe eigenlijk heel raar.
N paar maanden geleden had ik besloten niet meer te gaan zoeken enzo en dan overkomt het je zomaar. Ik was dr tegengekomen op een datingsite waar vrij duidelijk stond dat ik niet ech op zoek was naar een relatie en blijkbaar is dat aantrekkelijk of zo.

Naja, na tijdenlang msn (ze kocht zelfs n webcam ) es een keertje n middagje afgesproken. Bedoeling was dat we een paar uurtjes met elkaar zouden doorbrengen, maar uiteindelijk ben ik pas half 2 's nachts weer naar huis gegaan

Gelukkig woont ze doordeweeks in de buurt (studente) dus kan ik vaak langsgaan

Daarnaast stel ik me de laatste maanden wat harder op, niet zo meegaand of naar de mond praten. Dat levert namelijk niks op
Ok ja, dat denk ik ook wel eens: niet meer op zoek gaan. Maar dan vraag ik me af wat dat eigenlijk is. Als ik niet op zoek ga kom ik ook niemand tegen, want in mijn dagelijks leven lopen niet zoveel meisjes rond...

Wat bedoel je precies met naar de mond praten? Dat je ze veel gelijk geeft enzo? Ik snap vrouwen wat dat betreft echt niet. De ene keer willen ze juist een lieve jongen, de andere keer juist een klootzak...

Maar het is je dus wel gelukt Misschien moet ik maar ns niet meer eraan denken ofzo...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:51:33 #289
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34312241
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Ok ja, dat denk ik ook wel eens: niet meer op zoek gaan. Maar dan vraag ik me af wat dat eigenlijk is. Als ik niet op zoek ga kom ik ook niemand tegen, want in mijn dagelijks leven lopen niet zoveel meisjes rond...

Wat bedoel je precies met naar de mond praten? Dat je ze veel gelijk geeft enzo? Ik snap vrouwen wat dat betreft echt niet. De ene keer willen ze juist een lieve jongen, de andere keer juist een klootzak...

Maar het is je dus wel gelukt Misschien moet ik maar ns niet meer eraan denken ofzo...
Vrouwen. ze breken je op als je het toelaat
En dat begrijpen ze zelf maar al te goed.

Ik hoor dat veel. Opgeven en dan komen ze ahw. naar je toe.
Vrouwen zijn net katten? Als je niet wil komen ze juist?

[ Bericht 3% gewijzigd door a-child-in-chains op 21-01-2006 16:12:45 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:40:04 #290
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_34313632
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Dat 'niet zoeken' betekent niet dat je geen contacten meer moet onderhouden. Maar je moet niet laten merken dat je n partner zoekt. Gewoon zeggen: ik heb niet zo'n zin in een relatie, ben gehecht aan mn vrijheid etc etc. Dan zijn ze plotseling stukken geinteresseerder.

En je moet een duidelijke eigen mening hebben. Zelfs als je het niet met je eigen mening eens bent

Tenslotte: wrijving levert warmte op

Wel opletten wanneer je lief en wanneer je een hufter moet zijn.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:42:43 #291
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34313728
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Zouden jullie ooit aan een Russische vriendin beginnen? Daar word ik wel eens op gewezen maar ik vertrouw die vrouwen niet zo. Ik heb de indruk dat dat gewoon economische vluchtelingen zijn. En ze zullen heus wel een man willen maar ik denk dat hun economische motieven ook zwaar meespelen. En dat vind ik niet zo'n aantrekkelijke combinatie. Ben ik dan te negatief?
Een Russische vriendin ik zou het wel weten! Mijn beste vriendin is Russisch.. jammergenoeg is het tot nu toe nooit meer geworden dan beste vrienden, maar ja Ik zou zelf die kans niet laten gaan als ze meer zou willen

Ik ken haar een paar jaar (ze woont hier ook nog maar een paar jaar), op school leren kennen... en ik kan het er heel goed mee vinden dus ja.
Zo niet, dan toch...
pi_34315991
vanavond weer stappen we shall see
Haleloeja
pi_34317205
quote:

[..]

Natuurlijk is de kans te klein,weet je hoe veel mensen er op deze wereld lopen?En daar moet dan ergens iemand voor je rondlopen.
Een meet is handig omdat je dan makkelijker contact met "vreemden" kint leggen(je hebt immers al een gespreksonderwerp;Fok!).En misschien word je wel bevriend met iemand van Fok!.Zit je bij diegene op verjaardag of ga je met die gene op stap,blijkt het meisje wat voor jou is ineens in zijn/haar vriendengroep te zitten.

Wat die stelletjes betreft:alles kan stuk. }}

Foei,dat is niet lief van mij
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:27:27 #294
71115 Rnej
I walk the line
pi_34317273
yes, meeting strangers is altijd goed zegmaar, er zit uiteindelijk onvermijdelijk iemand voor je tussen

en nja, fok!kers zijn vaak vrij interessante mensen.. keb al met 2 foksters t een en ander uitgespookt

en als je kijkt dat dat niet eens via een meet was....
...

singlesmeet anyone?
pi_34317921
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef Rnej het volgende:
yes, meeting strangers is altijd goed zegmaar, er zit uiteindelijk onvermijdelijk iemand voor je tussen

en nja, fok!kers zijn vaak vrij interessante mensen.. keb al met 2 foksters t een en ander uitgespookt

en als je kijkt dat dat niet eens via een meet was....
...

singlesmeet anyone?
Ja,ik ben voor,mits het geen mannen-onder-elkaar meet wordt.(Kan ook gezellig zijn)
En dat Fokkers elkaar interessant vinden kun je bijvoorbeeld zien in Boebiedoe's wie-neukt-met-wie lijst.

En als de Fok Singlemeet nou een groot succes wordt komen we daar allemaal tussen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:53:44 #296
71115 Rnej
I walk the line
pi_34318080
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja,ik ben voor,mits het geen mannen-onder-elkaar meet wordt.(Kan ook gezellig zijn)
En dat Fokkers elkaar interessant vinden kun je bijvoorbeeld zien in Boebiedoe's wie-neukt-met-wie lijst.

En als de Fok Singlemeet nou een groot succes wordt komen we daar allemaal tussen.
geloof dat ze in R&P regelmatig een singlesmeet hebben
dus aan eenieder die zich geroepen voelt..... doe mee enzo
pi_34318284
Net zo als de vorige meet zeker, twee vrouwen en de rest was man.
Al was het zeker wel een gezellige meet.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:06:47 #298
71115 Rnej
I walk the line
pi_34318512
lol, ja ach

ik zou toch niet voor de vrouwen gaan , althans, niet in t bijzonder
pi_34324831
Gisteravond maar weer uitgegaan. Niet echt wat gebeurd. Wel met 2 leuke meiden een gesprekje gehad die bekenden waren van bekenden van mij. Ik heb geen mailadres of een nr ofzo maar toch al blij dat ik niet te verlegen was.
Vanavond misschien weer uit en dan zie ik wel weer. Ik hou in ieder geval mn ogen open.

Ik zit er nog steeds aan te twijfelen om me aan te melden bij een datingsite. Het grote nadeel is alleen dat de kans bijna nihil is dat ik een meid tegenkom die hier uit de buurt komt, laat staan dat er ooit een afspraakje uit komt ofzo.

Na volgende week geen school meer, maar stage op een bedrijf met bijna alleen maar mannen.
Vervolg opleiding zit er jammergenoeg niet in omdat er volgens mij geen banen zijn op HBO niveau waarbij je in ploegendienst kan werken.
pi_34325933
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef Hi_flyer het volgende:

Dat 'niet zoeken' betekent niet dat je geen contacten meer moet onderhouden. Maar je moet niet laten merken dat je n partner zoekt. Gewoon zeggen: ik heb niet zo'n zin in een relatie, ben gehecht aan mn vrijheid etc etc. Dan zijn ze plotseling stukken geinteresseerder.
Ja maar dat is toch niet waar...? Dan ga je lopen liegen, want ik sta daar juist wel voor open, kan ik wel toneel gaan lopen spelen... Of bedoel je het niet zo letterlijk? Snap wel dat je niet wanhopig moet gaan lopen doen, maar zeggen dat ik niet in een relatie geinteresseerd zou zijn is toch hypocriet?
quote:
En je moet een duidelijke eigen mening hebben. Zelfs als je het niet met je eigen mening eens bent
Over wat moet je duidelijk een eigen mening hebben? En hoezo zou je het daar niet mee eens moeten zijn...?
quote:
Wel opletten wanneer je lief en wanneer je een hufter moet zijn.
Kan je daar een cursus voor volgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')