Nou nee, OK, maar tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je wachtte toch niet toen je 4 was?
Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handigerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee?
Waar dan wel?
Op mijn werk heb ik slechts twee vrouwelijke collega's,de ene is oud en getrouwd en de ander is de dochter van de baas en ook bezet.
De sportschool waar ik kom bevat allemaal sportende senioren.
Het enige voordeel:je wordt niet afgeleid door het aanwezige vrouwelijk schoon,dat is er namelijk niet.
Bij de klanten?Vind ik niet echt netjes om het personeel van klanten te versieren.
Wat blijft dus over??
Juist,uitgaan of een toevallige ontmoeting op een verjaardag.
Maar helaas lijkt het gros van de meiden bezet of ze vinden me niet boeiend.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handiger![]()
Ik moet zeggen, het heeft t afgelopen jaar wel iets verbeterd; ik heb wat meer aandacht gekregen van meisjes, niet dat het echt wat werd maar toch. Het is een begin.![]()
ja, inderdaad...een vriend van me had achter elkaar dates via relatieplanet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
Ik vind het heel anders. Ik zit dan bij PaiQ, maar echt vlotten doet het niet. 7 matches waarvan ik er 1 heel regelmatig spreek (maar ik weet nu al dat dat niks wordt). De rest is altijd off-line (of op hele andere tijden dan ik on-line en dan niet zo vaak). Daarnaast vind ik de manier van ontmoeten echt anders. Ik zeg niet dat het niet kan, maar tot nu toe is het nooit wat geworden. Ja, heb zelfs 3 maanden rondgehangen op relatieplanet, maar toen voelde ik me op den duur weer kansloosquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef miss_sly het volgende:
En internetfora over dingen die je interessant vindt, hobbies die je hebt? Kun je iig mensen ontmoeten met dezelfde interessen en je hebt een goed onderwerp om over te praten
fok-meetsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets worden. Ik weet gewoon niet meer precies wat ik moet doen. De mogelijkheden zijn zowat op.
Nee,dat weet ik,maar onbewust hoop je er wel op en het is mij helaas nog niet gelukt om gevoelens uit te zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat je moet wachten op die toevallige ontmoeting. uitgaan met de intentie daar een vriendin te vinden brengt je alleen maar teleurstelling.
quote:
Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.quote:
Ik heb op verschillende datingsites gezeten, op den duur gewoon uitgeschreven want de meeste zijn betaalde sites geworden. En betalen ga ik er niet voor. Nu zit ik ook op PaiQ, maar het is nog maar even kijken hoe dat gaat. Ik heb wel een aantal dates gehad via internet (op 1 hand te tellen overigens), maar daar is niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Echt welquote:
en wie weet ontmoet je haar vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Dat lijkt me niet zo... Er kan van alles tussen zittenquote:
ja, ook die énequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo... Er kan van alles tussen zitten![]()
Precies, je kent elkaar al een beetje, en dat maakt een gewoon gesprek ook al gemakkelijker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.
Die kans is té klein. Er zullen ook veelal stelletjes komen op fok-meetsquote:
Zo heb ik er weinig tot geen problemen mee, hoor. Een béétje off topic, zeker in een verder on topic post, is primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
<knip>
ff lekker offtopic(sorry Copycat):ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Laters.![]()
Leuke en minder leuke mensen en misschien zelfs wel een heeeel leuk mensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo... Er kan van alles tussen zitten![]()
Je bent niet echt positiefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die kans is té klein. Er zullen ook veelal stelletjes komen op fok-meets
Of alleen maar gozers en 2 meidenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik zal erover nadenken. Belangrijk hierbij is dat je de mensen persoonlijk niet echt kent, alleen oppervlakkig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent niet echt positief
De kans is misschien klein, maar maakt dat wat uit? Je hebt een gezellige middag/avond met wat mensen en wie weet ontmoet je wel een heel leuk meisje. Zo niet, is het toch geen weggegooide tijd![]()
En sommmige mensen op zo'n meet zul je ook niet de behoefte bij hebben om ze beter te leren kennen, anderen kun je misschien vaker iets leuks mee doen, een enkeling wordt misschien nog wel een goede vriend(in) en wie weet zit er wel een lief vriendinnetje tussen. Maar dat is de laatste, niet de eerste, reden waarom je naar zuike meets zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik zal erover nadenken. Belangrijk hierbij is dat je de mensen persoonlijk niet echt kent, alleen oppervlakkig.
Misschien zit daar dan ook wel een deel van het probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en zo kan je heel BttD samenvatten![]()
Toch nog heel even offtopic reageren: Jullie kennen me niet IRL en dus kun je ook niet zeggen dat ik alleen maar negatief ben. Het klopt dat ik hier vaak twijfels uit bij bepaalde ideeën/tips van anderen, en dat ik niet altijd even positief ben, maar om te zeggen dat ik alleen maar negatief ben is gewoon niet waar. Dat is de kant die jullie te zien krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zit daar dan ook wel een deel van het probleem
Opgewekte, positieve mensen worden sneller aantrekkelijk gevonden en wordt vaker contact mee gemaakt, zowel door mensen van hetzelfde geslacht als potentieel relatiemateriaal.
Wel over dit onderwerp ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Toch nog heel even offtopic reageren: Jullie kennen me niet IRL en dus kun je ook niet zeggen dat ik alleen maar negatief ben. Het klopt dat ik hier vaak twijfels uit bij bepaalde ideeën/tips van anderen, en dat ik niet altijd even positief ben, maar om te zeggen dat ik alleen maar negatief ben is gewoon niet waar. Dat is de kant die jullie te zien krijgen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Deze haast 23-jarige gozert heeft sinds een aantal dagen zn eerste vriendin![]()
Via internet ontmoet trouwens.
Nog n paar die tips willen?![]()
Whehe eigenlijk heel raar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Doe s verhaaltje vertellen...![]()
Ok ja, dat denk ik ook wel eens: niet meer op zoek gaan. Maar dan vraag ik me af wat dat eigenlijk is. Als ik niet op zoek ga kom ik ook niemand tegen, want in mijn dagelijks leven lopen niet zoveel meisjes rond...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Whehe eigenlijk heel raar.
N paar maanden geleden had ik besloten niet meer te gaan zoeken enzo en dan overkomt het je zomaar. Ik was dr tegengekomen op een datingsite waar vrij duidelijk stond dat ik niet ech op zoek was naar een relatie en blijkbaar is dat aantrekkelijk of zo.
Naja, na tijdenlang msn (ze kocht zelfs n webcam) es een keertje n middagje afgesproken. Bedoeling was dat we een paar uurtjes met elkaar zouden doorbrengen, maar uiteindelijk ben ik pas half 2 's nachts weer naar huis gegaan
![]()
Gelukkig woont ze doordeweeks in de buurt (studente) dus kan ik vaak langsgaan![]()
Daarnaast stel ik me de laatste maanden wat harder op, niet zo meegaand of naar de mond praten. Dat levert namelijk niks op![]()
Vrouwen. ze breken je op als je het toelaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Ok ja, dat denk ik ook wel eens: niet meer op zoek gaan. Maar dan vraag ik me af wat dat eigenlijk is. Als ik niet op zoek ga kom ik ook niemand tegen, want in mijn dagelijks leven lopen niet zoveel meisjes rond...![]()
Wat bedoel je precies met naar de mond praten? Dat je ze veel gelijk geeft enzo? Ik snap vrouwen wat dat betreft echt niet. De ene keer willen ze juist een lieve jongen, de andere keer juist een klootzak...![]()
Maar het is je dus wel geluktMisschien moet ik maar ns niet meer eraan denken ofzo...
![]()
Dat 'niet zoeken' betekent niet dat je geen contacten meer moet onderhouden. Maar je moet niet laten merken dat je n partner zoekt. Gewoon zeggen: ik heb niet zo'n zin in een relatie, ben gehecht aan mn vrijheid etc etc. Dan zijn ze plotseling stukken geinteresseerder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Ok ja, dat denk ik ook wel eens: niet meer op zoek gaan. Maar dan vraag ik me af wat dat eigenlijk is. Als ik niet op zoek ga kom ik ook niemand tegen, want in mijn dagelijks leven lopen niet zoveel meisjes rond...![]()
Wat bedoel je precies met naar de mond praten? Dat je ze veel gelijk geeft enzo? Ik snap vrouwen wat dat betreft echt niet. De ene keer willen ze juist een lieve jongen, de andere keer juist een klootzak...![]()
Maar het is je dus wel geluktMisschien moet ik maar ns niet meer eraan denken ofzo...
![]()
Een Russische vriendinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Zouden jullie ooit aan een Russische vriendin beginnen? Daar word ik wel eens op gewezen maar ik vertrouw die vrouwen niet zo. Ik heb de indruk dat dat gewoon economische vluchtelingen zijn. En ze zullen heus wel een man willen maar ik denk dat hun economische motieven ook zwaar meespelen. En dat vind ik niet zo'n aantrekkelijke combinatie. Ben ik dan te negatief?
Natuurlijk is de kans te klein,weet je hoe veel mensen er op deze wereld lopen?En daar moet dan ergens iemand voor je rondlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja,ik ben voor,mits het geen mannen-onder-elkaar meet wordt.(Kan ook gezellig zijn)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef Rnej het volgende:
yes, meeting strangers is altijd goed zegmaar, er zit uiteindelijk onvermijdelijk iemand voor je tussen
en nja, fok!kers zijn vaak vrij interessante mensen.. keb al met 2 foksters t een en ander uitgespookt
en als je kijkt dat dat niet eens via een meet was....
...
singlesmeet anyone?
geloof dat ze in R&P regelmatig een singlesmeet hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik ben voor,mits het geen mannen-onder-elkaar meet wordt.(Kan ook gezellig zijn)
En dat Fokkers elkaar interessant vinden kun je bijvoorbeeld zien in Boebiedoe's wie-neukt-met-wie lijst.
En als de Fok Singlemeet nou een groot succes wordt komen we daar allemaal tussen.![]()
![]()
Ja maar dat is toch niet waar...?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat 'niet zoeken' betekent niet dat je geen contacten meer moet onderhouden. Maar je moet niet laten merken dat je n partner zoekt. Gewoon zeggen: ik heb niet zo'n zin in een relatie, ben gehecht aan mn vrijheid etc etc. Dan zijn ze plotseling stukken geinteresseerder.
Over wat moet je duidelijk een eigen mening hebben? En hoezo zou je het daar niet mee eens moeten zijn...?quote:En je moet een duidelijke eigen mening hebben. Zelfs als je het niet met je eigen mening eens bent
Kan je daar een cursus voor volgen?quote:Wel opletten wanneer je lief en wanneer je een hufter moet zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |