Dat heb ik ook gehad. We waren allebei te schijterig iets te zeggen en dus verwaterde het contact gewoon. Ik vond hem zo leuk dat ik nog steeds weleens aan hem denk, ook al weet ik niet echt meer zo goed hoe hij er nou eigenlijk uit zietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het ook weleens via datingsites geprobeerd, of gewoon chatten. En ook wat dates aan overgehouden (zijn op 1 hand te tellen hoor).
Ik heb ook weleens zoiets gehad wat RealZeus beschrijft. Leuke jongen, leuk contact, op een gegeven moment minder contact en verteld ie dat ie een vriendin heeft. Ik zeg zo tegen hem dat ik dat jammer vind (ja als ik er niks meer aan kan veranderen durf ik het wel te vertellen) en ja hij vond het ook jammer, want hij vond mij ook leuk. Een gevalletje dat we beiden niet durfden.
Maar hoe wordt er gereageerd als het meisje stuntelig is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef Faithy het volgende:
en trouwens wil ik ook thaleia nog even bevestigen: een stuntelaar die lief is, is heel schattig en wordt echt NIET als raar en fout gezien![]()
Dan is ze schattig...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe wordt er gereageerd als het meisje stuntelig is?
Maar Thaleia had het erover als een jonge stuntelig is, maar denken jongens er ook over als meisjes zo stuntelig zijn?quote:
Nou als ze niet lelijk is dan hoeft het niet erg te zijn hoor! Ik zou er wel doorheen kijken iig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe wordt er gereageerd als het meisje stuntelig is?
jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Thaleia had het erover als een jonge stuntelig is, maar denken jongens er ook over als meisjes zo stuntelig zijn?
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawelstuntelige meisjes zijn lief en schattig
![]()
Ja jammer is dat he, maar wel goed dat je je daar dan bewust van bent. Kan je volgende keer weer misschien wat meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. We waren allebei te schijterig iets te zeggen en dus verwaterde het contact gewoon. Ik vond hem zo leuk dat ik nog steeds weleens aan hem denk, ook al weet ik niet echt meer zo goed hoe hij er nou eigenlijk uit ziet
Dit herken ik ook wel, ik ben echt heel slecht in signalen oppikken. Ik durf het niet te zeggen, omdat ik niet weet of ze mij ook leuk vinden. Ik kom er meestal later achter dat ze me leuk vonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:13 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Ja jammer is dat he, maar wel goed dat je je daar dan bewust van bent. Kan je volgende keer weer misschien wat mee. Ik heb vaak geen idee of een meisje mij misschien wel leuk zou vinden. Dan doet ze wel aardig maar weet niet of en wat ze daar verder mee bedoelt.
Ik durf dan ook niet echt te zeggen dat ik haar leuk vind.
Ook als ze 23 zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawelstuntelige meisjes zijn lief en schattig
![]()
quote:
Durf je geen verhaal te schrijven, Sargon?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef Sargon het volgende:
ja hoor ik had het kunnen weten, durf het gewoon niet
kan wel een lang verhaal schrijven maar ben gewoon te laf
nouja, dat heb ik ook hoor. Ik ben niet direct in 'signalen' oppikken maar bij mij ligt de grens vrij hoog voordat ik ga zoenen. Misschien wel omdat ik teveel nadenk...en dat ze tegen vriendinnen gaat roepen van 'aahaaa hij probeerde me te zoeken bah bah' etc.. (niet dat ik vies ben hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat ik haar had moeten zoenen.Maar ja,dat moet je naturlijk wel even durven.En ik durf wel te zoenen ,maar dan moet ik natuurlijk wel zeker weten dat die ander ook wil.
En dat is nu het punt:pas als ze met grote borden(IK VIND JE LEUK) voor me staan is er een kans dat ik wat doorheb.
Dus in dat opzicht ben ik een redelijke prutser.![]()
het proces van mee uit vragen, zelfs nu ik weet dat ik een redelijke kans maakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:29 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Durf je geen verhaal te schrijven, Sargon?![]()
Wat durf je niet precies, leg ns wat meer uit!![]()
Yo Schtoppel hier. Ja, dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Byte_Me het volgende:
wat zit iedereen hier "harten onder de riem te steken"?![]()
Een schop onder hun reet hebben de meesten nodig, om eens wat aktie te ondernemen.![]()
Als de ander je wel ziet zitten boeit dat echt niet. Vindt ie je sowieso al niet leuk doet dat stuntelen niet veel goeds, maar was het toch al zinloos. Win-win dus eigenlijk.quote:
Leer nou eens dat je van een blauwtje niet dood gaat. Ieder mens heeft weleens blauwtjes gelopen. De wereld stopt niet met draaien, je krijgt er geen harstilstand van. Tuurlijk, het is even een egodeukje, maar daar word je alleen maar sterker van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Sargon het volgende:
[..]
het proces van mee uit vragen, zelfs nu ik weet dat ik een redelijke kans maak
Dat komt inderdaad schattig over.En in mijn geval is het zo dat als ik weet dat het meisje ook een beetje onhandig is in bijv. contact maken dat het bij mij juist weer een drempel weg neemt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Thaleia had het erover als een jonge stuntelig is, maar denken jongens er ook over als meisjes zo stuntelig zijn?
Dat herken ik ook wel,er te veel bij nadenken.Bovendien kan ik me niet voorstellen dat een meisje mij leuk zou vinden.Niet omdat ik zo'n lul ben,maar het is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nouja, dat heb ik ook hoor. Ik ben niet direct in 'signalen' oppikken maar bij mij ligt de grens vrij hoog voordat ik ga zoenen. Misschien wel omdat ik teveel nadenk...en dat ze tegen vriendinnen gaat roepen van 'aahaaa hij probeerde me te zoeken bah bah' etc.. (niet dat ik vies ben hoor) ....
Maargoed....dat denk ik gewoon.....is combinatie van onzeker/niet direct durven/niet weten wat de ander PRECIES wilt....![]()
ik was/ben 34 en nu pas iemand ontmoet. je hebt nog 4 jaar te gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:09 schreef RealZeus het volgende:
dat geloof is wel een beetje weg nu ik bijna 30 ben.
Nee,daar zal ik niet aan beginnen om precies de reden die jij beschrijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Zouden jullie ooit aan een Russische vriendin beginnen? Daar word ik wel eens op gewezen maar ik vertrouw die vrouwen niet zo. Ik heb de indruk dat dat gewoon economische vluchtelingen zijn. En ze zullen heus wel een man willen maar ik denk dat hun economische motieven ook zwaar meespelen. En dat vind ik niet zo'n aantrekkelijke combinatie. Ben ik dan te negatief?
.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik was/ben 34 en nu pas iemand ontmoet. je hebt nog 4 jaar te gaan
Minstens de helft van de russische vrouwen die je tegenkomt op internet bestaan niet echt. dat kwam pas nog voorbij op één of ander criminaliteitprogramma. Dan bind je een gesprek aan met zo'n 'vrouwtje' en dat gaat allemaal leuk en aardig. Van het een komt het ander, tot je haar uitnodigt om naar Nederland te komen. Dan krijg je in de meeste gevallen zo'n verhaal van "Ja, ik heb een visum aangevraagd, maar nu moet ik binnen 2 dagen 500 euro overmaken anders kan ik dat visum niet meer krijgen." Goedgelovig als de meeste mensen zijn maken ze dat geld natuurlijk over. Drie maal raden hoeveel je daarna nog van die 'meid' hoort.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Zouden jullie ooit aan een Russische vriendin beginnen? Daar word ik wel eens op gewezen maar ik vertrouw die vrouwen niet zo. Ik heb de indruk dat dat gewoon economische vluchtelingen zijn. En ze zullen heus wel een man willen maar ik denk dat hun economische motieven ook zwaar meespelen. En dat vind ik niet zo'n aantrekkelijke combinatie. Ben ik dan te negatief?
kun je beter mij als voorbeeld nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Of zoals een kennis van mij eens zei:"Ach ,mijn oom was 50 toen hij iemand ontmoette.
Lekker opbeurend.![]()
Ik vind 4 en een half jaar ook nog een redelijk kutvooruitzicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kun je beter mij als voorbeeld nemen
keertje uit eten met wat vrienden waar zij bij zat *klik* daarna een keer gemaild en thuis uitgenodigd...*KLIK*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Fokschaap, heb je daar zelf veel voor moeten ondernemen of gebeurde het min of meer vanzelf?
ja, het waren echt 4 rotjaren van 30 tot nuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind 4 en een half jaar ook nog een redelijk kutvooruitzicht.
ja, ik ken hetquote:En je weet hoe dat gaat,zodra er een vrouw in het spel is veranderen veel mannen in volgzame labradors.
mja, ik ben ook niet zo'n prater op vrouwengebied, maar bij m'n huidige vriendin ging dat opeens welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
*Meldt zich*Wil niet zeggen dat ik niets onderneem, maar ik moet toch echt zoveel mogelijk leren m'n bek open te trekken (te pas en te onpas).
Probeer je leven leuk te maken en te vinden ook zonder vriendin, des te aantrekkelijker ben je voor de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind 4 en een half jaar ook nog een redelijk kutvooruitzicht.
Als al mijn vrienden nou ook nog vrijgezel waren,was het prima te behappen,maar helaas,slechts nog 1 vriend is vrijgezel.
En je weet hoe dat gaat,zodra er een vrouw in het spel is veranderen veel mannen in volgzame labradors.
Dat is ook wel zo, maar als dat bijna alleen maar zo is (geweest), dan ligt dat toch wat lastiger, bij mij althans. Ik kan me bijvoorbeeld niet voornemen om te denken dat ze mij misschien wel leuk zou vinden, sterker nog , ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen, die andere jongens zijn toch veel leuker dan ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Leer nou eens dat je van een blauwtje niet dood gaat. Ieder mens heeft weleens blauwtjes gelopen. De wereld stopt niet met draaien, je krijgt er geen harstilstand van. Tuurlijk, het is even een egodeukje, maar daar word je alleen maar sterker van.
Dat is ook een clichequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Probeer je leven leuk te maken en te vinden ook zonder vriendin, des te aantrekkelijker ben je voor de meeste vrouwen
Ik kan me ook nooit voorstellen dat een jongen mij leuk vindt, laat staan leuker dan een ander meisje. Toch gebeurt het wel eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar als dat bijna alleen maar zo is (geweest), dan ligt dat toch wat lastiger, bij mij althans. Ik kan me bijvoorbeeld niet voornemen om te denken dat ze mij misschien wel leuk zou vinden, sterker nog , ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen, die andere jongens zijn toch veel leuker dan ik.![]()
Met die gedachte probeer ik 9 van de 10 keer niet eens wat. En die ene keer dat ik het waag mislukt het.![]()
Zo zie je maar dat je de liefde van je leven op elke leeftijd kan tegenkomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ik ben ook niet zo'n prater op vrouwengebied, maar bij m'n huidige vriendin ging dat opeens wel![]()
![]()
nooit serieuze relaties, wel een paar flirts, maar gemakkelijk op één hand te tellen denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef maaike78 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je de liefde van je leven op elke leeftijd kan tegenkomen.
En,echt nooit serieuze relaties gehad hiervoor. Hopelijk toch wel een paar flirts ?
waarom 'hopelijk' wel een paar flirts?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef maaike78 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je de liefde van je leven op elke leeftijd kan tegenkomen.
En,echt nooit serieuze relaties gehad hiervoor. Hopelijk toch wel een paar flirts ?
gewoon, omdat het leuk is, voor hemzelfquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef miss_sly het volgende:
waarom 'hopelijk' wel een paar flirts?
Een cliche is een cliche omdat het waar isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Dat is ook een clicheWel redelijk waar hoor, maar ik vind het toch wel jammer, en word er vaak onzeker door. Ik kan me prima zelf of met vrienden vermaken, dat is het punt niet. Maar ik word onzeker doordat ik er nog nooit in geslaagd ben om iemand te vinden met wie het klikt zeg maar. Die onzekerheid is, denk ik voor veel mensen hier, een van de redenen waarom mensen toch op zoek gaan.
Niet te veel met andere mensen vergelijken, met een "hogere sociale waarde". En als je dat wel doet, probeer je je door die anderen te laten inspireren, kijk of je wat van hen kan leren. Niet compleet nadoen en meelopen natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
*Meldt zich*
Ben inmiddels wel vooruit gegaan op een aantal punten, maar ook stil blijven staan. Vooruitgang zit nu wel in de gesprekken die ik heb met meiden. Laatst nog in een aangeschoten bui (niet bezopen dus) een tijdje gezellig lopen kletsen met twee meiden, zonder enige bijbedoelingen (wilde er niks mee, maar dat terzijde). Ik plaats meiden niet meer op een voetstuk, en daarnaast ben ik er persoonlijk ook enorm in gegroeid. De afgelopen vier weken bijvoorbeeld waren over het geheel gezien heel rustig voor mij. Alsof het me niet meer zo interesseerde. Natuurlijk doet het dat wel, maar ik was er op een gegeven moment echt belachelijk veel mee bezig. Nog steeds werk ik zowel bewust en onbewust aan dit gebeuren, maar op een hele andere manier.
Belangrijke achteruitgang: stilstand = achteruitgang. Nog steeds voel ik mij redelijk ongemakkelijk als ik in een sociale omgeving ben samen met mensen die een hogere sociale waarde hebben. Ik kan mezelf dan soms vrij slecht gaan voelen, omdat ik niet snap waarom ik niet gewoon regelmatig in het wilde weg kan blaten. Soms lukt dat wel, maar dat is meestal als ik wat biertjes drink, of als ik echt veel te vertellen heb. Het begrip sociale waarde klinkt in dit opzicht vreemd, maar het is iets waar ik tegenwoordig constant op let. Ik kan heel erg onzeker worden als een aantal (of: de meeste) mensen in het gesprek/op het feest/in de disco/in de kroeg een hogere sociale waarde hebben. Het zou niet nodig moeten zijn, maar je gaat dan toch aan jezelf twijfelen. Maar er zijn ook veel situaties waarin ik mezelf sociaal juist hoger inschat dan de anderen (zonder arrogant te zijn. Sociale waarde is iets heel anders als bijvoorbeeld knap zijn ofzo). Ik ken ook echt wel mensen die nauwelijks buiten komen en nooit dingen ondernemen en die ook heel onzeker zijn en dergelijke. In die situaties ben ik vaak wel degene die het meest aan het woord is en veel leuke dingen te vertellen heeft.
Dat is het in het kort (er zijn nog veel meer dingen, maar dat is te lang om nu op te schrijven). Overigens moet ik er natuurlijk bij vermelden dat ik nog steeds voldoe aan de TT, maar er zijn verbeteringen in zicht. Het gaat nog steeds allemaal pijnlijk langzaam. Wil niet zeggen dat ik niets onderneem, maar ik moet toch echt zoveel mogelijk leren m'n bek open te trekken (te pas en te onpas).
Ow, okquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef maaike78 het volgende:
[..]
gewoon, omdat het leuk is, voor hemzelf. Als je al lang single bent, is het toch leuk dat je af en toe eens wat kan flirten. Niets meer dan dat, geen enkel waarde-oordeel aan verbonden of zo
Misschien had het die andere 9 keer wel geluktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef Marco321 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar als dat bijna alleen maar zo is (geweest), dan ligt dat toch wat lastiger, bij mij althans. Ik kan me bijvoorbeeld niet voornemen om te denken dat ze mij misschien wel leuk zou vinden, sterker nog , ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen, die andere jongens zijn toch veel leuker dan ik.![]()
Met die gedachte probeer ik 9 van de 10 keer niet eens wat. En die ene keer dat ik het waag mislukt het.![]()
hum, ik ben niet de persoon die over zulke dingen opmerkingen moet gaan maken hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ok
Ik las het alsof je bedoelde dat dat toch wel het minste was wat je moest hebben meegemaat als je niet eens een vriend(in) kan strikken en je dan toch echt wel triest was
Gelukkig bedoelde je dat niet
Pff, gewetensvraag...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een cliche is een cliche omdat het waar is
Maar vind je je leven oprecht leuk, of is dat iets wat je zegt en een houding die je je aanmeet, maar die niet gevoelsmatig wordt gevoed?
Klopt dat probeer ik wel zoveel mogelijk. Maar sommige lui zijn gewoon ZO wereldwijs, die kun je niets meer wijsmaken. Zo ook een buurjongen van me. Die kerel lijkt echt ALLES te weten. Dat is zo erg. Een huisgenoot van me ook wel trouwens, maar in mindere mate.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Niet te veel met andere mensen vergelijken, met een "hogere sociale waarde". En als je dat wel doet, probeer je je door die anderen te laten inspireren, kijk of je wat van hen kan leren. Niet compleet nadoen en meelopen natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |