abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34295624
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef MrBean het volgende:

[..]

Je wachtte toch niet toen je 4 was?
Nou nee, OK, maar toch You get the point
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:18:05 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34295678
Let svp op de slowchat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34295688
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee?
Waar dan wel?
Op mijn werk heb ik slechts twee vrouwelijke collega's,de ene is oud en getrouwd en de ander is de dochter van de baas en ook bezet.
De sportschool waar ik kom bevat allemaal sportende senioren.
Het enige voordeel:je wordt niet afgeleid door het aanwezige vrouwelijk schoon,dat is er namelijk niet.
Bij de klanten?Vind ik niet echt netjes om het personeel van klanten te versieren.
Wat blijft dus over??
Juist,uitgaan of een toevallige ontmoeting op een verjaardag.
Maar helaas lijkt het gros van de meiden bezet of ze vinden me niet boeiend.
Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handiger

Ik moet zeggen, het heeft t afgelopen jaar wel iets verbeterd; ik heb wat meer aandacht gekregen van meisjes, niet dat het echt wat werd maar toch. Het is een begin.
pi_34295700
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef Copycat het volgende:
Let svp op de slowchat .
Oh ja
pi_34295717
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Ik herken je situatie wel n beetje. Is ook heel lastig. Ik ben wel een beetje aan het bedenken hoe ik wat dingen zou kunnen veranderen, zodat ik meer meisjes zou tegenkomen (en dan niet in het uitgaansleven). Verder probeer ik ook via (vrouwelijke) vrienden wat meer in contact te komen met meisjes, of ns wat na te vragen. (wat is ze voor type, is ze bezet?) Dat is vaak makkelijker en handiger

Ik moet zeggen, het heeft t afgelopen jaar wel iets verbeterd; ik heb wat meer aandacht gekregen van meisjes, niet dat het echt wat werd maar toch. Het is een begin.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:22:17 #256
5428 crew  miss_sly
pi_34295803
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34295852
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet alle delen doorgelezen, maar zien jullie niets in internet of iets als relatieplanet ofzo?
ja, inderdaad...een vriend van me had achter elkaar dates via relatieplanet.
collega's van me hebben ook een vaste relatie via zo'n site.
pi_34295864
quote:
Ik vind het heel anders. Ik zit dan bij PaiQ, maar echt vlotten doet het niet. 7 matches waarvan ik er 1 heel regelmatig spreek (maar ik weet nu al dat dat niks wordt). De rest is altijd off-line (of op hele andere tijden dan ik on-line en dan niet zo vaak). Daarnaast vind ik de manier van ontmoeten echt anders. Ik zeg niet dat het niet kan, maar tot nu toe is het nooit wat geworden. Ja, heb zelfs 3 maanden rondgehangen op relatieplanet, maar toen voelde ik me op den duur weer kansloos
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:26:35 #259
5428 crew  miss_sly
pi_34295935
En internetfora over dingen die je interessant vindt, hobbies die je hebt? Kun je iig mensen ontmoeten met dezelfde interessen en je hebt een goed onderwerp om over te praten
pi_34296026
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef miss_sly het volgende:
En internetfora over dingen die je interessant vindt, hobbies die je hebt? Kun je iig mensen ontmoeten met dezelfde interessen en je hebt een goed onderwerp om over te praten
Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets worden . Ik weet gewoon niet meer precies wat ik moet doen. De mogelijkheden zijn zowat op.
pi_34296077
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Jep, doe ik ook nog wel regelmatig. Heb een tijdje rondgehangen op www.motor-forum.nl bijvoorbeeld. Maar toch zie ik dat gewoon niet zo snel iets worden . Ik weet gewoon niet meer precies wat ik moet doen. De mogelijkheden zijn zowat op.
fok-meets
pi_34296081
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik denk dat je moet wachten op die toevallige ontmoeting. uitgaan met de intentie daar een vriendin te vinden brengt je alleen maar teleurstelling.
Nee,dat weet ik,maar onbewust hoop je er wel op en het is mij helaas nog niet gelukt om gevoelens uit te zetten.

Iets anders;ik zie sommigen beweren dat ze hun hele leven al wachten op een vriendin.Dat is natuurlijk gelul,pas toen ik 11 jaar en 10 maanden was werd ik voor het eerst "verliefd"(als je het zo mag noemen).Dus ik wacht al 18 jaar.(is ook best lang)

ff lekker offtopic(sorry Copycat):ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Laters.
pi_34296096
Vind het wel lastig, heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar die dates liepen niet echt op iets uit. Je weet niet echt snel waar je aan toe bent, en zo is het nogal tijdrovend zonder veel succes.

Heb nu wel contact met een meisje, dat me wel leuk lijkt, maar het wil nog niet zo vlotten, allebei druk en zijn steeds niet tegelijk online, ja das het nadeel van internet he...
pi_34296104
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

fok-meets
pi_34296137
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

fok-meets
Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.
pi_34296152
quote:
Ik heb op verschillende datingsites gezeten, op den duur gewoon uitgeschreven want de meeste zijn betaalde sites geworden. En betalen ga ik er niet voor. Nu zit ik ook op PaiQ, maar het is nog maar even kijken hoe dat gaat. Ik heb wel een aantal dates gehad via internet (op 1 hand te tellen overigens), maar daar is niks uitgekomen.

Ik zat op een forum wat redelijk gemengd was, maar daar heb ik nooit iemand ontmoet en verder zit ik wel op fora maar die zijn redelijk vrouw georienteerd, maar dat komt ook door het onderwerp hoor.

Dus het is voor mij nog niet echt een uitkomst.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:32:32 #267
5428 crew  miss_sly
pi_34296181
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Echt wel
pi_34296192
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
en wie weet ontmoet je haar vanavond
pi_34296193
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echt wel
Dat lijkt me niet zo... Er kan van alles tussen zitten
pi_34296235
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

ja, ook die éne
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:34:34 #271
5428 crew  miss_sly
pi_34296244
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar dan wel met de juiste man-vrouw verhoudingen.Maar het is wel een goeie.Je kent elkaar immers al een beetje en je hebt wat te lullen.
Precies, je kent elkaar al een beetje, en dat maakt een gewoon gesprek ook al gemakkelijker.
Er zijn best veel Fok-stellen hoor en sommigen zijn echt al jaren bij elkaar, sommigen zijn getrouwd, hebben een kind
pi_34296245
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, ook die éne
Die kans is té klein. Er zullen ook veelal stelletjes komen op fok-meets
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:35:14 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34296275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
<knip>
ff lekker offtopic(sorry Copycat):ga nu naar de kroeg,dus als ik weer op Fok! ben zal deel 18 wel verschenen zijn.
Laters.
Zo heb ik er weinig tot geen problemen mee, hoor. Een béétje off topic, zeker in een verder on topic post, is prima .

Veel plezier!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:35:48 #274
5428 crew  miss_sly
pi_34296294
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Leuke en minder leuke mensen en misschien zelfs wel een heeeel leuk mens
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:26 #275
5428 crew  miss_sly
pi_34296406
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Die kans is té klein. Er zullen ook veelal stelletjes komen op fok-meets
Je bent niet echt positief
De kans is misschien klein, maar maakt dat wat uit? Je hebt een gezellige middag/avond met wat mensen en wie weet ontmoet je wel een heel leuk meisje. Zo niet, is het toch geen weggegooide tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')