abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34291080
Ik heb alleen moeite met het zeggen waar het op staat bij jongens en nieuwe algemene contacten. Normaal heb ik mijn mondje wel bij me en ben ik als behalve verlegen, maar zodra het jongens betreft die ik wat leuker ga vinden is er niks van over.
pi_34291164
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb alleen moeite met het zeggen waar het op staat bij jongens en nieuwe algemene contacten. Normaal heb ik mijn mondje wel bij me en ben ik als behalve verlegen, maar zodra het jongens betreft die ik wat leuker ga vinden is er niks van over.
dan ben je de juiste jongen(s) nog niet tegengekomen
pi_34291203
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:59 schreef BreaktotheDance het volgende:

Sociaal gezien ben ik gewoon een loser, anders had ik vast allang een lieve vriendin gehad
ok, dan is dat zo, je bent sociaal gezien een loser en dan ?
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 21:03:18 #204
5428 crew  miss_sly
pi_34291216
quote:
Zo heb ik eens een jongen versierd. Een nieuwe jongen in het groepje waar ik mee uitging, knap en leuk en allerlei mooie meiden hingen om hem heen. Ik dacht toch geen kans te maken (ben niet lelijk, maar ook niet mooi zoals veel van die meiden die om hem heen hingen) en ik besloot om dan maar gewoon lol met hem te maken als vrienden onder elkaar. Et voila...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34291303
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef maaike78 het volgende:

[..]

ok, dan is dat zo, je bent sociaal gezien een loser en dan ?
Dat moet dus heel snel veranderen
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34291315
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan ben je de juiste jongen(s) nog niet tegengekomen
Dat klopt, maar is wel makkelijk geconstateerd. Ik zou hier anders niet posten
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 21:06:00 #207
5428 crew  miss_sly
pi_34291318
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:59 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Klopt dat probeer ik wel zoveel mogelijk. Maar sommige lui zijn gewoon ZO wereldwijs, die kun je niets meer wijsmaken. Zo ook een buurjongen van me. Die kerel lijkt echt ALLES te weten. Dat is zo erg. Een huisgenoot van me ook wel trouwens, maar in mindere mate.

Ik vind nou eenmaal lang niet alles interessant, maar sta wel open voor een heleboel dingen. Het lijkt alleen wel alsof ik (zeker vergeleken met die twee) bijna NIETS meegemaakt heb. En dat terwijl ik toch echt wel veel vrienden maak, vaak buiten ben (als in: op stap) soms op reis ga, me verdiep in allerlei dingen die me wel interesseren, maar het lijkt helemaal niets te helpen...

Sociaal gezien ben ik gewoon een loser, anders had ik vast allang een lieve vriendin gehad
Als je de dingen doet die je hierboven beschrijft ben je sociaal gezien geen loser. Je bent alleen nog niet het meisje tegengekomen dat in jou deleuke persoon ziet die je bent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:12:11 #208
86634 Pectos
mind wide open
pi_34291512
Deze week -op 31 jarige leeftijd- voor het eerst seks gehad!

Met iemand waarvan ik dacht dat me dat nooit zou lukken. Heb toch wat met haar geprobeerd omdat andere mensen (collega's) me bleven vertellen dat ze me echt leuk vond. Ik ben een keer met haar uit geweest, een dag later bij haar thuis gaan zoenen en een uur later lagen we in bed!
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_34291560
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef Pectos het volgende:

Met iemand waarvan ik dacht dat me dat nooit zou lukken. Heb toch wat met haar geprobeerd omdat andere mensen (collega's) me bleven vertellen dat ze me echt leuk vond. Ik ben een keer met haar uit geweest, een dag later bij haar thuis gaan zoenen en een uur later lagen we in bed!

En je geeft de anderen in dit topic hoop!
pi_34291574
Je bent misschien wel wat anders dan gemiddeld, BttD, maar geen loser! Dat moet je nooit over jezelf zeggen, dat doen anderen wel voor je!

Lukt het je niet om over iets gemenschappelijks te praten, bijv.?
pi_34292007
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:14 schreef Marco321 het volgende:
Je bent misschien wel wat anders dan gemiddeld, BttD, maar geen loser! Dat moet je nooit over jezelf zeggen, dat doen anderen wel voor je!

Lukt het je niet om over iets gemenschappelijks te praten, bijv.?
Oh, vaak zat, maar dan meestal met kerels en niet met meiden
pi_34292130
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je de dingen doet die je hierboven beschrijft ben je sociaal gezien geen loser. Je bent alleen nog niet het meisje tegengekomen dat in jou deleuke persoon ziet die je bent.
Dat klopt inderdaad .

Maar gelukkig ben ik in ieder geval al veel meer tevreden met mezelf. Nog niet op alle fronten dus, maar dat is niet zo erg
pi_34292238
quote:
Precies. Ik vond vorig jaar een gozer hartstikke leuk, ik was echt helemaal dol geworden. Ik kon ook niks normaals zeggen waar hij bij was. Nu het over is, zeg maar, kan ik gewoon ouwehoeren. Ik vind het wel jammer dat ik niet gewoon mezelf kan zijn zodra ik iemand leuk begin te vinden.
Tap tap tap
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:35:40 #214
91306 GF
Kingwood
pi_34292267
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Precies. Ik vond vorig jaar een gozer hartstikke leuk, ik was echt helemaal dol geworden. Ik kon ook niks normaals zeggen waar hij bij was. Nu het over is, zeg maar, kan ik gewoon ouwehoeren. Ik vind het wel jammer dat ik niet gewoon mezelf kan zijn zodra ik iemand leuk begin te vinden.
Maar daar ben je niet bijzonder of anders in.
Unspoken words were understood
pi_34292301
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef Pectos het volgende:

Good for you! Zie je wel, P, B, en anderen, het kan!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:36:50 #216
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34292304
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

haha ja, ik ga dan altijd extreem grappig lopen doen Hoewel het wel gelach ontlokt bij dr denk ik niet dat ze een fulltime sarcast zoekt
pi_34292315
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:35 schreef GF het volgende:

[..]

Klopt ik heb het ook een beetje. Niet zo sterk, maar toch is het wel aanwezig.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:38:19 #218
91306 GF
Kingwood
pi_34292353
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ikzelf ook. Lijkt me niet zo vreemd. Je wilt het liefste een goede indruk maken op die ene persoon. Normaal ben ik niet bezig met mezelf zo goed mogelijk presenteren.
pi_34292415
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:35 schreef GF het volgende:

[..]

Nee daar heb je gelijk in, maar het helpt je ook niet. En als het te laat is kan je jezelf voor je kop stoten.
pi_34292530
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik heb het dus heel sterk
Alsof ik een onvoorbereide presentatie voor 30 man moet geven, zeg maar.
Tap tap tap
pi_34292903
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb het dus heel sterk
Alsof ik een onvoorbereide presentatie voor 30 man moet geven, zeg maar.
Ah dat komt op slot wel goed hoor met jou. Je ziet er toch goed uit met die mooie cherry lips van je.
Gewoon meer durven en af en toe een blauwtje lopen is geen ramp, daar leer je weer van.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:59:03 #222
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34292999
-

[ Bericht 99% gewijzigd door BarraCupraCuda op 21-01-2006 16:44:51 ]
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34293037
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Probeer je leven leuk te maken en te vinden ook zonder vriendin, des te aantrekkelijker ben je voor de meeste vrouwen
Ik maak mijn leven ook wel leuk,heb lol in mijn werk,ga vaak uit.Alleen doordat mijn vrienden stuk voor stuk afhaken wordt het allemaal wat minder leuk.En om nou alles alleen te doen.....

Het domme is:als ik uit ga durf ik eigenlijk geen vrouw aan te spreken ,maar zodra ik in een winkel sta is er niks aan de hand en ouwehoer ik ook gewoon met vrouwelijk personeel.Dit laatste lukt me ook als ik ergens iets moet afleveren.(ik ben koerier).
Net of er dan minder druk op ligt of zo.
pi_34293048
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Bassie1980 het volgende:

[..]

Ah dat komt op slot wel goed hoor met jou. Je ziet er toch goed uit met die mooie cherry lips van je.
Gewoon meer durven en af en toe een blauwtje lopen is geen ramp, daar leer je weer van.
Dat zou ik ook gewoon vaker moeten doen. Gewoon mezelf in het diepe gooien. Ik ben er al vaker dichtbij geweest, maar dan stopte ik toch weer op het laatste moment. Waarom weet ik niet. Ik moet mezelf echt steeds voor het blok zetten... en gewoon GAAN... Dat is de enige manier
pi_34293236
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]
Het domme is:als ik uit ga durf ik eigenlijk geen vrouw aan te spreken ,maar zodra ik in een winkel sta is er niks aan de hand en ouwehoer ik ook gewoon met vrouwelijk personeel.Dit laatste lukt me ook als ik ergens iets moet afleveren.(ik ben koerier).
Dat herken ik wel. Ligt er volgens mij aan dat je in die functie een reden hebt om met dr te praten. Je hebt een excuus om te praten zeg maar. In een kroeg is dat anders.

Ik heb ook altijd het gevoel dat een meisje gelijk denkt: hij wil wat van me. Daardoor voel ik me bijna altijd bezwaard om een meisje aan te spreken. Het vooroordeel bevestigen zeg maar...
pi_34293393
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Ligt er volgens mij aan dat je in die functie een reden hebt om met dr te praten. Je hebt een excuus om te praten zeg maar. In een kroeg is dat anders.

Ik heb ook altijd het gevoel dat een meisje gelijk denkt: hij wil wat van me. Daardoor voel ik me bijna altijd bezwaard om een meisje aan te spreken. Het vooroordeel bevestigen zeg maar...
Nou ja,om eerlijk te zijn,ze heeft dan natuurlijk wel gelijk.
pi_34293556
vanavond op man bijt hond ook zo'n kerel van een jaar of 60 in dezelfde situatie als de TT. arme man. zo eindigen jullie allemaal
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34293588
Tap tap tap
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:16:25 #229
91306 GF
Kingwood
pi_34293604
pi_34293693
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Draai het eens om. Als een meisje naar jou toekomt in de kroeg wat denk je dan?
Als dat bij mij gebeurd vind ik dat zeker wel leuk, tenzij ze een enorme dikke hork is
pi_34293792
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RealZeus het volgende:

je hoeft toch ook niet persé een vrouw te ontmoeten in het uitgaansleven ?
pi_34293897
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef electricity het volgende:
vanavond op man bijt hond ook zo'n kerel van een jaar of 60 in dezelfde situatie als de TT. arme man. zo eindigen jullie allemaal
pi_34293904
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef Bassie1980 het volgende:

[..]

Als dat bij mij gebeurd vind ik dat zeker wel leuk, tenzij ze een enorme dikke hork is
Als jongens naar me toe komen heb ik altijd zoiets van; 'Wat moet je?' Ik neem ze niet serieus als ze echt gewoon leuk met me willen praten Ik denk dat ik dat wel uitstraal dus.
Tap tap tap
pi_34293914
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef Bassie1980 het volgende:

[..]

Als dat bij mij gebeurd vind ik dat zeker wel leuk, tenzij een enorme dikke hork is
Ow dat zou ik zeker wel leuk vinden Maar t gebeurt bijna nooit eigenlijk. Wel bekenden hoor, die komen vaak genoeg naar me toe. Maar ik heb haast nog nooit een vreemd meisje op me af gehad. Geen idee hoe dat komt.

Maar het is toch zo dat meisjes veel vaker jongens op zich af krijgen dan andersom? Daarom denk ik dan wel dat ze denken van: daar heb je dr weer een. Daarom durf ik niet.
pi_34293916
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik snap dat wel. Ik heb een beetje hetzelfde. Uitgaansleven is dynamisch. Je werkomgeving en je sportomgeving zijn vrijwel statisch.
pi_34293962
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als jongens naar me toe komen heb ik altijd zoiets van; 'Wat moet je?'
Dat zeg ik
pi_34293972
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:

Je werkomgeving en je sportomgeving zijn vrijwel statisch.
dan moet je daar wat aan doen

overigens is je leven niet uitgaan, werken en sport
pi_34294131
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:25 schreef Marco321 het volgende:

[..]

Ow dat zou ik zeker wel leuk vinden Maar t gebeurt bijna nooit eigenlijk. Wel bekenden hoor, die komen vaak genoeg naar me toe. Maar ik heb haast nog nooit een vreemd meisje op me af gehad. Geen idee hoe dat komt.

Maar het is toch zo dat meisjes veel vaker jongens op zich af krijgen dan andersom? Daarom denk ik dan wel dat ze denken van: daar heb je dr weer een. Daarom durf ik niet.
oh ok, ja dat klopt wel vrouwen komen minder vaak op mannen af dan andersom
Toevallig had ik 2 weken achter elkaar dat er een meisje naar me toekwam of een leuke opmerking maakte van " He lekker ding" maar die periode was ik in vorm en zat ik goed in mn vel en dat zien ze blijkbaar dan in je uitstraling en dat scheelt enorm
pi_34294335
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Wat is het nog meer dan?

Studie, uitgaan, sport. Ja klopt aardig
pi_34294430
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Trouwens, mijn werkomgeving en sportomgeving kan ik niet veranderen. De mensen komen en gaan wanneer ze zin hebben
pi_34294744
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:40 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Trouwens, mijn werkomgeving en sportomgeving kan ik niet veranderen. De mensen komen en gaan wanneer ze zin hebben
van baan veranderen, andere sportvereniging...

maar goed, je begrijpt vast wat ik bedoel...buiten het uitgaansleven is zoveel mogelijk lijkt me. zeker als je daar wel makkelijk(er) in gesprek komt met mensen. overigens heb ik nu makkelijk praten natuurlijk, nu ik een lief vriendinnetje heb.

hoe dan ook, ik heb ook wel eens gedacht dat ik te weinig ondernam om een relatie te krijgen....en opeens ging het heel snel.
pi_34294816
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Nee?
Waar dan wel?
Op mijn werk heb ik slechts twee vrouwelijke collega's,de ene is oud en getrouwd en de ander is de dochter van de baas en ook bezet.
De sportschool waar ik kom bevat allemaal sportende senioren.
Het enige voordeel:je wordt niet afgeleid door het aanwezige vrouwelijk schoon,dat is er namelijk niet.
Bij de klanten?Vind ik niet echt netjes om het personeel van klanten te versieren.
Wat blijft dus over??
Juist,uitgaan of een toevallige ontmoeting op een verjaardag.
Maar helaas lijkt het gros van de meiden bezet of ze vinden me niet boeiend.
pi_34294862
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee?
Waar dan wel?
Op mijn werk heb ik slechts twee vrouwelijke collega's,de ene is oud en getrouwd en de ander is de dochter van de baas en ook bezet.
De sportschool waar ik kom bevat allemaal sportende senioren.
Het enige voordeel:je wordt niet afgeleid door het aanwezige vrouwelijk schoon,dat is er namelijk niet.
Bij de klanten?Vind ik niet echt netjes om het personeel van klanten te versieren.
Wat blijft dus over??
Juist,uitgaan of een toevallige ontmoeting op een verjaardag.
Maar helaas lijkt het gros van de meiden bezet of ze vinden me niet boeiend.
ik denk dat je moet wachten op die toevallige ontmoeting. uitgaan met de intentie daar een vriendin te vinden brengt je alleen maar teleurstelling.
pi_34295412
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik denk dat je moet wachten op die toevallige ontmoeting. uitgaan met de intentie daar een vriendin te vinden brengt je alleen maar teleurstelling.
Ik wacht al 23 jaar
pi_34295476
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik wacht al 23 jaar
Je bent 23?
pi_34295513
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef MrBean het volgende: