Lees dit topic nog maar eens door. Dan lees je waar een boel frustuties ten aanzien van Marokkanen vandaan komen. En heel goed dat je niet vijandig kijkt naar Joden.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet niet waarom jullie dat wel doen bij Moslims. Goede Moslims kijken niet vijandig naar Joden
ik kijk toch ook niet vijandig naar Joden
Ach of ze nou actief moslim zijn of niet, ze hebben een islamitisch culturele achtergrond. Ik noem niet de "moslim" crimineel. Er zijn zover ik weten weinig wensen die dat beweren, maar waarom die lange tenen als men het over Marokkanen heeft? Er zijn nu eenmaal veel Marokkaanse jongeren die overlast veroorzaken en die moeten aangepakt worden ipv lekker hun gang te laten gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie en lees nergens dat ze Moslims zijn
Lastpak.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn de radraaiers dan typische Marokkanen
zo ja dan is Gebleekte een Typische Nederlander
dat allen heeft te maken met Israel en Sharonquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lees dit topic nog maar eens door. Dan lees je waar een boel frustuties ten aanzien van Marokkanen vandaan komen. En heel goed dat je niet vijandig kijkt naar Joden.
Maar even offtopic: Weet jij, waar onder radicale moslims de haat jegens Joden vandaan komt? Is het nu puur en alleen vanwege radicale Joden in Israel/ Jeruzalem? Over één kam scheren gesproken..![]()
heb ik al gegeven . Als Nederland ermee begon in 1980 was dit helemaal niet aan de ordequote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef 1ofthefew het volgende:
nogmaals, krijg ik nog een antwoord SCH en Meki?
en dan niet zo'n belachelijk argument dat men pas in 2002 begon met integratie...
ze wisten eerder dat ze in nederland konden blijven dus ze konden ook al nederlands leren en de nederlandse cultuur leren kennen ...
Zoals ik al aangaf aan SCH de oorzaak ligt in een te lang gedoog beleid van ontsporing.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
heb ik al gegeven . Als Nederland ermee begon in 1980 was dit helemaal niet aan de orde
Als je geen Nederlands kent begrijp je zeker ook niet wat 'eigen verantwoordelijkheid' betekend? In wat voor taal dan ook?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
heb ik al gegeven . Als Nederland ermee begon in 1980 was dit helemaal niet aan de orde
Sharon is er zo goed als niet meer. Dus dat is alweer een stap dichterbij 'vrede', laten we het hopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef Meki het volgende:
[..]
dat allen heeft te maken met Israel en Sharon
wat hebben ze niet gedaan in 1980 en wat hadden ze dan moeten doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
En welke verantwoordelijkheid nam Nederland zelf op zich dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef Frits het volgende:
Als je geen Nederlands kent begrijp je zeker ook niet wat 'eigen verantwoordelijkheid' betekend? In wat voor taal dan ook?
ligtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf aan SCH de oorzaak licht in een te lang gedoog beleid van ontsporing.
eigenlijk zijn we het eigenlijk vaak eens.![]()
Verbetertquote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
ligt
Maar daar waren we wel zelf bij dan.
Het probleem wordt nu nogal eenzijdig afgewenteld. Als er een probleem is, moet je het oplossen met de mensen om wie het gaat, hoe lastig dat ook is.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Verbetertmaar waar waren WIJ dan zelf bij? samen bedoel je?
ik quate mezelf maar nog eens en hoop dat meki en SCH nu wel antwoord geven en dan uitvoerig en niet met een dooddoener!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
aan jouw en meki nogmaals:
Wat heeft de nederlandse regering niet voor ze gedaan.
ze hebben mensen uit een ontzettend arm land en een nog armere streek hier werk gegeven. ipv van ze na hun werk terug te sturen mochten ze blijven en hun gezin hier overhalen, gezinshereniging. later zelfs importbruidjes etc. ze kunnen hier gebruik maken van alle zaken waar nederlanders ook gebruik van kunnen maken.
er is geen enkele wet die zegt: marokannen mogen dit niet!
als in de bron al word gezegd dat ze de haat tegen het westen mede van hun ouders hebben dan vraag ik serieus wat er mis is met die mensen.
haat is het laatste wat je verwacht als je mensen zulke kansen geeft...
Moet de overheid alles gaan regelen dan? Had de overheid ook kleding moeten kopen? Of misschien zorgen voor nieuwe schoenen? Kom op zeg, je kan toch wel iets aan het individu overlaten?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En welke verantwoordelijkheid nam Nederland zelf op zich dan?
gelijk de taal en de gewoonten en de waarden opdragen aan de nieuwe Nederlandersquote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
wat hebben ze niet gedaan in 1980 en wat hadden ze dan moeten doen?
als marokkaan en moslim moet die vraag dus makkelijk voor je zijn!
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen SCH? In de Diamantbuurt wonen Joden, die worden bedreigt door deze Marokkanen. Dan is deze groep, dunkt mij meer dan relevant.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vroeg net om te kappen met die vergelijkingen want die gaan gewoon niet op, dus ik reageer er ook niet meer op. Joden is wel een hele domme.
Ik vroeg niet wat ze niet gedaan hadden, ik vroeg wat ze WEL gedaan hadden. Vertel me dat alsjeblieftquote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef Frits het volgende:
[..]
Moet de overheid alles gaan regelen dan? Had de overheid ook kleding moeten kopen? Of misschien zorgen voor nieuwe schoenen? Kom op zeg, je kan toch wel iets aan het individu overlaten?
Dat moeten we wel samen doen en schort er nog wel eens aan gezien de continue rellen en andere ellende die een flink deel van hun jeugd veroorzaakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het probleem wordt nu nogal eenzijdig afgewenteld. Als er een probleem is, moet je het oplossen met de mensen om wie het gaat, hoe lastig dat ook is.
Is geprobeerd maar dan hebben de Nederlanders weer geen respect voor een andere cultuur.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
gelijk de taal en de gewoonten en de waarden opdragen aan de nieuwe Nederlanders
gewoonten en waarden worden uitgekotst.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
gelijk de taal en de gewoonten en de waarden opdragen aan de nieuwe Nederlanders
Werk en een woning geven. Dat vind ik al aardig wat persoonlijk. Maar je hebt wel gelijk, de overheid had er wat aan moeten doen, blijkbaar kan je zoiets simpels als de taal leren van het land waar je leeft niet aan zo'n groep overlaten.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wat ze niet gedaan hadden, ik vroeg wat ze WEL gedaan hadden. Vertel me dat alsjeblieft
? Wanneer is dat geprobeerd dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Is geprobeerd maar dan hebben de Nederlanders weer geen respect voor een andere cultuur.
Kutwerk en een kutwoning. Tsja, je moet er maar blij mee zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef Frits het volgende:
Werk en een woning geven.
En dat laatste klopt ook, dat hadden we moeten weten toen we analfabete Marokkanen (Berbers) binnenhaalden om hier te komen werken. En daar schuitl dus de verantwoordelijkheid van Nederland zelf, iets wat we dus helaas achterwege gelaten hebben.quote:Dat vind ik al aardig wat persoonlijk. Maar je hebt wel gelijk, de overheid had er wat aan moeten doen, blijkbaar kan je zoiets simpels als de taal leren van het land waar je leeft niet aan zo'n groep overlaten.
Verdonk o.a met haar intergratie cursussen verplicht stellen. half Nederland viel over haar heen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
![]()
? Wanneer is dat geprobeerd dan?
DAt is toch (nog) niet geprobeerd? DAt is iets dat in de (nabije) toekomst ligt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef pegakemi het volgende:
Verdonk o.a met haar intergratie cursussen verplicht stellen. half Nederland viel over haar heen.
Wel kranten lezen Mutsears.
Mwah, ik vind het een probleem van alle kanten - ook van Nederlanders.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Dat moeten we wel samen doen en schort er nog wel eens aan gezien de continue rellen en andere ellende die een flink deel van hun jeugd veroorzaakt.
Als het al bij de ouders begint! man er is nauwelijks beginnen aan, zeker als het van één kant moet komen.
Tuurlijk we hadden ze allemaal een vrijstaande villa voor hen en hun kroost moeten geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kutwerk en een kutwoning. Tsja, je moet er maar blij mee zijn
[..]
En dat laatste klopt ook, dat hadden we moeten weten toen we analfabete Marokkanen (Berbers) binnenhaalden om hier te komen werken. En daar schuitl dus de verantwoordelijkheid van Nederland zelf, iets wat we dus helaas achterwege gelaten hebben.
Altijd beter dan in die zooi waar ze in zaten en ik denk dat ze er zelf ook zo over dachten. Voor ons misschien kutwerk, voor hun een baan, onderdak en vooral een hoge beloning.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Heel erg naïef van Nederland inderdaad, zulke naïviteit is wel vaker de oorzaak geweest van problemen die we nu hebben. En dan nog, ze mogen wel analfabeet zijn, dat betekend niet dat je niet kan praten. Maar goed, nu doet Nederland er wat aan, krijgen ze nog een stortvloed aan kritiek omdat het zielig zal zijn enzovoorts! Het gezeik houdt nooit op hier!quote:En dat laatste klopt ook, dat hadden we moeten weten toen we analfabete Marokkanen (Berbers) binnenhaalden om hier te komen werken. En daar schuitl dus de verantwoordelijkheid van Nederland zelf, iets wat we dus helaas achterwege gelaten hebben.
De villa's waren op en toevallig was er een vacaturestop op CEO's, sorryquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nee de reden dat ze het niet hebben geprobeerd is juist de optand die er bijna over uitbrak. reden genoeg lijkt me.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
DAt is toch (nog) niet geprobeerd? DAt is iets dat in de (nabije) toekomst ligt.
Dus nogmaals, wat hebben ze AL geprobeerd dan?
Dat is het ene uiterste, maar wat zij kregen was het andere uiterste: zwaar kutwerk aan de lopende band en met zijn 15-en (en alleen maar volwassen mannen eh!) in een woning waar jij met je pa, ma en je zusje woontquote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef pegakemi het volgende:
Tuurlijk we hadden ze allemaal een vrijstaande villa voor hen en hun kroost moeten geven.![]()
Ik zeg niet "niet toelaten", ik zeg alleen dat ze ze beter hadden moeten begeleiden i.p.v. 0,0 begeleiding.quote:En je hebt wat dit punt wel gelijk, Nederland had al helemaal geen analfabeten uit het Riff gebergte toe moeten laten, dat bedoel je toch?![]()
Mwa ik denk dat het wel meevalt, dan zou dat in het begin ook zo moeten zijn geweest. Mensen beginnen nu steeds meer problemen met groepen Marokkanen te hebben omdat ze voortdurend negatief in het nieuws zijn. Nee, dat betekend niet dat je dat nieuws niet moet aanbieden. Het zou nog een veel groter probleem zijn als de media, naast een gedeelte van de politiek, het ook zal negeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
De meeste mensen zijn in de kern racistisch, dat zie je ook aan die berbers zelf.
Ach kom op, de meeste mensen die er over mekkeren hebben er zelf geen last van maar wonen ergens in een villadorp.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Frits het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat het wel meevalt, dan zou dat in het begin ook zo moeten zijn geweest. Mensen beginnen nu steeds meer problemen met groepen Marokkanen te hebben omdat ze voortdurend negatief in het nieuws zijn. Nee, dat betekend niet dat je dat nieuws niet moet aanbieden. Het zou nog een veel groter probleem zijn als de media, naast een gedeelte van de politiek, het ook zal negeren.
Een gastarbeider zat er alleen in de eerste instantie, het gezin werd later ingevoerd. Dan wordt het een beetje krap ja, maar doe je dat dan niet zelf?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is het ene uiterste, maar wat zij kregen was het andere uiterste: zwaar kutwerk aan de lopende band en met zijn 15-en (en alleen maar volwassen mannen eh!) in een woning waar jij met je pa, ma en je zusje woont
[..]
ja en jij bent behoorlijk achterlijk aangezien jij steeds mijn vraag blijft ontwijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
De meeste mensen zijn in de kern racistisch, dat zie je ook aan die berbers zelf.
Vandaar ook die laatste zin van mij;)quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Frits het volgende:
Altijd beter dan in die zooi waar ze in zaten en ik denk dat ze er zelf ook zo over dachten. Voor ons misschien kutwerk, voor hun een baan, onderdak en vooral een hoge beloning.
Klopt ook; je moet ze niet als zielig bestempelen, maar ook niet keihard aanpakken zoals je hier zo vaak hoort. Er is altijd wel een gulden middenweg te vinden...quote:Heel erg naïef van Nederland inderdaad, zulke naïviteit is wel vaker de oorzaak geweest van problemen die we nu hebben. En dan nog, ze mogen wel analfabeet zijn, dat betekend niet dat je niet kan praten. Maar goed, nu doet Nederland er wat aan, krijgen ze nog een stortvloed aan kritiek omdat het zielig zal zijn enzovoorts!
He, het is en blijft Nederland hier eh!quote:Het gezeik houdt nooit op hier!
Conclusie ze hebben er zelf geen schuld aan ? Eigen verantwoordelijkheid is blijkbaar iets Europees ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef pegakemi het volgende:
Nee de reden dat ze het niet hebben geprobeerd is juist de optand die er bijna over uitbrak. reden genoeg lijkt me.
Wat voor werk had je dan in gedachten voor mensen die een paar weken geleden nog achter de geiten liepen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is het ene uiterste, maar wat zij kregen was het andere uiterste: zwaar kutwerk aan de lopende band en met zijn 15-en (en alleen maar volwassen mannen eh!) in een woning waar jij met je pa, ma en je zusje woont
[..]
Ik zeg niet "niet toelaten", ik zeg alleen dat ze ze beter hadden moeten begeleiden i.p.v. 0,0 begeleiding.
Dat is iets van de laatste jaren; nu nog alle pogingen van voor 2002 even opnoemen aubquote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef pegakemi het volgende:
Nee de reden dat ze het niet hebben geprobeerd is juist de optand die er bijna over uitbrak. reden genoeg lijkt me.
Wat ik teveel tik tik jij te weinigquote:P.s blijft je keyboard hangen?
Die mekkeren vaak juist minder. Uit onderzoek blijkt dat de mensen die mekkeren en er last van hebben, vooral laag-opgeleid 'vmbo'-volk is. Onder de jongeren althans.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op, de meeste mensen die er over mekkeren hebben er zelf geen last van maar wonen ergens in een villadorp.
ja, en jij bent ervaringsdeskundige omdat jij in de grote stad woontquote:Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op, de meeste mensen die er over mekkeren hebben er zelf geen last van maar wonen ergens in een villadorp.
Is dat zo? Lees dat stuk in de volkskrant dan nog maar eens, misschien dat je dan op andere gedachten komt. En naast die terrorisatie in de buurten zijn er regelmatig problemen met Mocro's in de meer openbare plaatsen in de stad. Daar lopen soms ook 'villadorpers'.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nope. Die zat gezellig met andere Marokkanen in 1 huisje. Eigen huis hadden ze stuk voor stuk niet hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Frits het volgende:
Een gastarbeider zat er alleen in de eerste instantie,
De grote Fortuyn opstand kwam toch echt door mensen die nauwelijks een Marokkaan live hadden gezien natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Frits het volgende:
[..]
Is dat zo? Lees dat stuk in de volkskrant dan nog maar eens, misschien dat je dan op andere gedachten komt. En naast die terrorisatie in de buurten zijn er regelmatig problemen met Mocro's in de meer openbare plaatsen in de stad. Daar lopen soms ook 'villadorpers'.
Is dit de manier waarop je wilt discussieren want dan haak ik afquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, en jij bent ervaringsdeskundige omdat jij in de grote stad woont en fijne herinneringen hebt aan marokkaanse jongens?
En ook buiten 010 en 020 zijn er problemen, dus zeggen dat iemand geen recht heeft om te klagen omdat hij daar niet in de buurt van een ghetto woont slaat ook nergens op.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Frits het volgende:
[..]
Is dat zo? Lees dat stuk in de volkskrant dan nog maar eens, misschien dat je dan op andere gedachten komt. En naast die terrorisatie in de buurten zijn er regelmatig problemen met Mocro's in de meer openbare plaatsen in de stad. Daar lopen soms ook 'villadorpers'.
Nee hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die mekkeren vaak juist minder. Uit onderzoek blijkt dat de mensen die mekkeren en er last van hebben, vooral laag-opgeleid 'vmbo'-volk is. Onder de jongeren althans.
Ach maar om aan dat volk een grote waarde te hechten... Ze hobbelen net zo makkelijk van Pim naar Wouter Bos. De gemene deler in dit geval is toch wel charisma en niet een inhoudelijk standpunt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
De grote Fortuyn opstand kwam toch echt door mensen die nauwelijks een Marokkaan live hadden gezien natuurlijk.
mmm, ik ga ook even een paar auto's in de fik steken, mijn buurmeisje aanranden en de overbuurjongen kapot slaan. daarna beroof ik een paar omaatjes van hun handtasje en ga vervolgens me suf blowen en ga weer duits praten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope. Die zat gezellig met andere Marokkanen in 1 huisje. Eigen huis hadden ze stuk voor stuk niet hoor.
Zijn argument is niet veel anders dan dat van jou.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dit de manier waarop je wilt discussieren want dan haak ik af
Gouda staat niet voor niets bekend als 'klein-Marokko'quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
En ook buiten 010 en 020 zijn er problemen, dus zeggen dat iemand geen recht heeft om te klagen omdat hij daar niet in de buurt van een ghetto woont slaat ook nergens op.
En jij reageert op deze manier op mijn tekst omdat .... ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef 1ofthefew het volgende:
mmm, ik ga ook even een paar auto's in de fik steken, mijn buurmeisje aanranden en de overbuurjongen kapot slaan. daarna beroof ik een paar omaatjes van hun handtasje en ga vervolgens me suf blowen en ga weer duits praten.
ik kan er niks aan doen hoor, ik woon als arm student in een klein hok en deel een in verval geraakt huis met een paar anderen.
het is de schuld van rutte, die had ons maar meer geld moeten geven, en die nederlanders kankeren ook maar steeds op studenten ...![]()
als dat een van de redenen was om flink te rellen of niet te integreren dan hebben meer mensen het recht om zich zo te gedragen ...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En jij reageert op deze manier op mijn tekst omdat .... ?
Eerlijk gezegd, maar das een andere discussie, geef ik ze nog gelijk ook. Het is voor mij persoonlijk goed mogelijk dat ik over enkele (tientallen) jaren vertrek naar het buitenland. Wat heb ik de Nederlandse samenleving dan opgeleverd ? Niet erg veel maar goed, aan de andere kant maakt men het er ook zelf naar. Ik voel me niet verantwoordelijk voor mensen die simpelweg weigeren te werken en daar wens ik ook niet voor te betalen dus rot ik opquote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef 1ofthefew het volgende:
En die nederlanders kankeren ook maar steeds op studenten ...![]()
Jij slaat de plank compleet mis. Lees mijn hele discussie alhier nog eens van voren af aan aub.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:
als dat een van de redenen was om flink te rellen of niet te integreren dan hebben meer mensen het recht om zich zo te gedragen ...
ik vraag gewoon aan jouw om eens inhoudelijk op mijn vraag in te gaan:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef SCH het volgende:
Ik kom wel terug als die kloon (1ofthefew) geband is
Stopt hij jou in een hokje dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hokjesdenken is zeker één van jouw sterkste karaktereigenschappen?
Je begrijpt me verkeerd: ik vind het kutwerk, maar voor hun zal het vast prachtig zijn geweest:)quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef pegakemi het volgende:
Wat voor werk had je dan in gedachten voor mensen die een paar weken geleden nog achter de geiten liepen?
Rond die tijd wel ja.quote:Man denk je dat de Nederlanders het 30 jaar terug veel beter hadden?![]()
Daar heb je helemaal gelijk in en daaorm hebben we nu ook die problemen: ook deels de schuld van Nederland dusquote:Begeleiden? man daar was toen en zeker nu geen besef van, laat staan geld.
nog niet, maar aan de rest van zijn discussiegedrag te zien zit dat er heel snel aan te komen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef RuL0R het volgende:
Stopt hij jou in een hokje dan?
En in het land waar ze vandaan kwamen kregen ze net zo goed zwaar kutwerk, voor misschien 10% van het salaris wat ze hier kregen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat klopt waarschijnlijk jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef RuL0R het volgende:
En in het land waar ze vandaan kwamen kregen ze net zo goed zwaar kutwerk, voor misschien 10% van het salaris wat ze hier kregen.
Nee, jij kijkt weer vijandig naar Amerikanen...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet niet waarom jullie dat wel doen bij Moslims. Goede Moslims kijken niet vijandig naar Joden
ik kijk toch ook niet vijandig naar Joden
absoluut niet. ik vind de manier van discussieren van Meki en SCH ontzettend irritant. altijd de schuld leggen bij de nederlandse regering en sameneving ipv van te kijken naar wie de problemen veroorzaken steeds.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
nog niet, maar aan de rest van zijn discussiegedrag te zien zit dat er heel snel aan te komen!
Zal wel meevallen, dit is volgens mij redelijk normaal gedrag voor 1ofthefew.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
nog niet, maar aan de rest van zijn discussiegedrag te zien zit dat er heel snel aan te komen!
Dus daar ligt het niet aan, ook het delen van een huis met 15 man (ik betwijfel of dat waar is) in Nederland is waarschijnlijk nog steeds comfortabeler dan een of ander gaar hok in Marokko.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |