quote:Van geenstijl;
Opnieuw is een bewoner in de Amsterdamse Diamantbuurt bedreigd. Bij een joodse man gooide een groepje Marokkaanse jongeren een kist door de ruit. Meer dan een jaar geleden werd een compleet gezin uit deze buurt weggepest. De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert.
die bel je eerst ffquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja handig...dan neem je de slachtoffers ook mee
Omdat die jongen tegen de wet in gaat, op de vlucht slaat en zichzelf dood rijd, is de politie verantwoordelijk. Tuurlijk, heel logisch.quote:* De sfeer in de buurt is fors anti-politie. Dit heeft van doen met het incident waarbij de 18-jarige Anass Abou Allal om het leven kwam toen hij met een gestolen auto op de vlucht sloeg voor de politie. Dat de zoon van de moskeeevoorzitter zich ook op het criminele pad bevond, was bij veel buurtbewoners bekend. Zij schuiven zijn dood nog altijd op het conto van de politie. Tijdens de laatste commissievergadering van de deelraad werd de politie luidkeels uitgemaakt voor moordenaars.
Die ouders houden alleen van het geld van de uitkeringen en de gratis zorg. Ik ga uitzetten als steeds beter oplossing zien!quote:'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Wat doet zulk tuig nog in Nederland? Stopzetten die uitkering, nagaan van al hun geldstromen en mocht blijken dat ze zichzelf onderhouden met crimineel geld; keihard deporteren. Het moet es afgelopen zijn met deze ongein.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:
* Vorige week werden de ruiten van het politiebureau ingegooid en werd een auto in brand gestoken. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Typisch PVDA-oplossing. Als we er niet over praten bestaat het niet.quote:De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert
Je zegt nu wel dat het typisch een PVDA oplossing is, maar wat als die C-U-T partij weer aan de macht komt volgend jaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch PVDA-oplossing. Als we er niet over praten bestaat het niet.![]()
het zelfde als met die marrokaan die met een mes op de politie kwam afgerend en ook werd neer geschoten hij was heilig en de politie was de boemanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Omdat die jongen tegen de wet in gaat, op de vlucht slaat en zichzelf dood rijd, is de politie verantwoordelijk. Tuurlijk, heel logisch.
Volgens mij is in de islam criminalteit ook verboden, maar het wordt dus wel toegestaan, zelfs door de moskee voorzitter, dat vind ik erg krom.
[..]
Die ouders houden alleen van het geld van de uitkeringen en de gratis zorg. Ik ga uitzetten als steeds beter oplossing zien!
Helaas wordt er alleen wat aan gedaan wanneer het in de media is. en dan nog wordt er alleen aan pappen en nathouden gedaan. Wanneer je geen respect voor je omgeving kan opbrengen, dan moeten daar straffen op staan. Dat geld ook voor autochtonen. Helaas kunnen wij die niet uit zetten.
Ik ben ook voorstander van het op bevolkingsgroep aanpakken van personen en problemen. Ook al gaat dat richting racisme, het is wel realistisch.
Wat doen die ouders hier dan nog??? Gadverdamme, om van te kotsenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:
. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'*
waar heb ik dat nou weer aan verdiend ? ------quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik zou zeggen platgooien en er mooie appartenmentencomplexen neerzetten voor mensen met een iets hogere opleiding en al die bewoners maar naar almere ofzo laten verhuizen.
Lelystad dan. Daar staan huizen zat leeg toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef Ronhui het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer aan verdiend? Laat ze maar verhuizen naar de bodem van het ijselmeer!
En dat gaat dan (daar lijkt het wel op) de verkiezingen in 2007 winnenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
via geenstijl;
Annemarie Hoogland (PVDA) koningin van de doofpot
Wat een onzin wordt er weer geschreven vooral over de puinhopen van paars wat zo lekker wegbekt, waarbij we een VVD minister van financieen hadden die dus verantwoordelijk was voor een groot gedeelte van de begroting en nu dus weer.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:39 schreef melvinkef het volgende:
[..]
Je zegt nu wel dat het typisch een PVDA oplossing is, maar wat als die C-U-T partij weer aan de macht komt volgend jaar?
Die kans is groot, het is altijd zo geweest, PVDA aan de macht, word met geld gesmeten alsof het water is en Allochtonen krijgen de overhand en steun van deze rakkers. Na zoveel jaar moet PVDA aftreden als macht hebbende partij, en komt CDA/VVD weer naar voren om hun puinhopen (lees: puinhopen 8 jaar Paars) en die vegen alles weer netjes aan in het land, krijgen wel veel voor hun kiezen, het zijn geldwolven en centennaaiers tegelijk. Nou na veel bezuinigings jaren (door het beleid van PVDA) komt PVDA weer ana de macht en mogenw eer als van ouds met geld over de balk smijten. Jongens het is hier een jojo-effect in de politiek, de ene partij maakt er jaren een financiele en immigratie puinhoop van en word bejubbeld en tegelijkertijd afgezet door de bevolking. En de andere partij maakt al die puinhopen weer in orde met als nadeel veel bezuinings jaren, en die worden ook bejubbeld en afgezet door de bevolking. En nee, ik ben geen PVDA/CDA/VVD stemmer. Die Allochtonen krijgen hier de overhand in, zij zijn de baas, en niemand anders(cynisch gezien).![]()
quote:http://www.nul20.nl/nr17/2vd_1.html
Ook Kees Diepeveen, portefeuillehouder in Noord, maakt zich grote zorgen over het feit dat juist de wijkvoorzieningen door de bezuinigingen onder druk staan. “Er blijft op die manier weinig over van de integrale aanpak van het Grotestedenbeleid.” Hij wijst er ook op dat naast de korting op potjes voor bouwplannen ook allerlei budgetten voor de activiteiten in die gebouwen worden geschrapt. “De afgelopen jaren hebben we uit een fonds voor sociale integratie en veiligheid – de SIV-gelden - allerlei nuttige projecten als sport in de buurt of digitale trapveldjes kunnen betalen. Maar die subsidieregeling is wegbezuinigd. Voor komend jaar hebben we er in onze begroting nog geld voor vrij kunnen maken. Maar hoe het daarna moet weet ik nog niet.”
Geslepen hond of niet, voor mijn gevoel is hij de enige die zich nog een beetje druk maakt om wat er daadwerkelijk in de grote steden gebeurdquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Super7fighter het volgende:
Heeft Geert Wilders weer een beloning soms uitgeloofd?![]()
De vorige keer bleek de aangifte vals. Toen leidde het blondje op slinkse wijze de aandacht af door een motie tegen de burqua in te dienen. Wat een geslepen hond. Ik ben benieuwd.![]()
Berbers hebben geen schrift, dat verklaart waarom de boodschap niet overkomt.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik geloof dat er 3x folders zijn uitgedeeld. Gedrukt op hoogglans-papier en in 12 talen.
Het is uitgedeeld door Berbers. Vandaar dat het uberhaupt nergens aangekomen is.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Berbers hebben geen schrift, dat verklaart waarom de boodschap niet overkomt.
Ja juist vindt ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Super7fighter het volgende:
De vorige keer bleek de aangifte vals. Toen leidde het blondje op slinkse wijze de aandacht af door een motie tegen de burqua in te dienen. Wat een geslepen hond. Ik ben benieuwd.![]()
idd marokkanen en moslims hebben nooooooooooooooooooit schuld.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Super7fighter het volgende:
Tuurlijk joh. Niets aan doen. Het is maar (het zoveelste) incidentquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef nikk het volgende:
Het is maar een incident, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed.
Ze hebben het inderdaad allemaal moeilijk vanwege deze figuren.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Rasje het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Niets aan doen. Het is maar (het zoveelste) incident. Lekker hun gang laten gaan, want die arme zielige Marokkaantjes hebben het al zooo vreselijk moeilijk hier in dit land.....
![]()
Wat hebben moslims met deze discours te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:09 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
idd marokkanen en moslims hebben nooooooooooooooooooit schuld.
moet je je kop niet een keer uit het zand halen, straks stik je nog ...
-oeps laat maar -editquote:Op maandag 16 januari 2006 17:09 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
idd marokkanen en moslims hebben nooooooooooooooooooit schuld.
moet je je kop niet een keer uit het zand halen, straks stik je nog ...
Want Marokkanen doen nooit wat he?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Super7fighter het volgende:
Die kop ook op 'zijn website bij deze vragen:quote:Op maandag 16 januari 2006 15:09 schreef Gargoylesla het volgende:
Geert Wilders heeft hier al kamervragen overgesteld!
Lekker vooringenomen weer Geertje, met je duidelijke hokjespolitiekquote:Ineffectieve geitenwollensokkenaanpak in de Diamantbuurt - Kamervragen
Het is de schuld van de politie die 12 jarige jongens niet in het gareel kan houden. In de eerste plaats is het de schuld van de ouders, die hun kinderen niet opvoeden. Aan de andere kant zijn pa en ma werkeloos, omdat ze overal worden afgewezen voor werk. Pa en ma hebben dus andere zorgen dan de kinderen. Want van een uitkering kun je niet leven.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Want Marokkanen doen nooit wat he?Er zijn helemaal geen problemen met Marokkaanse jongeren en als die er wel zijn is het natuurlijk de schuld van Links/Wilders/Nederland/werkgevers (doorhalen wat deze keer niet van toepassing is).
![]()
Ik heb toch een hele andere definitie van een flikker hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Super7fighter het volgende:
Tegenwoordig hebben die agenten een hanekam op hun koppie, hoppa nog een oorbel en de flikker is compleet.
Pa en Ma zijn de hele dag thuis en nóg kunnen ze hun kinderen niet opvoeden? Lijkt me dat er eerder sterilisatie moet worden uitgevoerd op die mensen voordat ze nog meer kinderen krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is de schuld van de politie die 12 jarige jongens niet in het gareel kan houden. In de eerste plaats is het de schuld van de ouders, die hun kinderen niet opvoeden. Aan de andere kant zijn pa en ma werkeloos, omdat ze overal worden afgewezen voor werk. Pa en ma hebben dus andere zorgen dan de kinderen. Want van een uitkering kun je niet leven.
Toen in de jaren 70 langharige gasten op brommers in parken scheurden, had men voor politie nog ontzag. Tegenwoordig hebben die agenten een hanekam op hun koppie, hoppa nog een oorbel en de flikker is compleet. Er moeten weer agenten op straat komen. Schande, dat deze mensen kleine jongens niet onder controle kunnen houden.![]()
Zieke fucker ben jij met je nazi-gedachte's.quote:Lijkt me dat er eerder sterilisatie moet worden uitgevoerd op die mensen voordat ze nog meer kinderen krijgen.
Dit is een echte opmerking van een diehard SS-er. Op deze manier voeg je niks toe aan de discussie, je verstoort hem eerder, nergens voor nodig joh!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat er eerder sterilisatie moet worden uitgevoerd op die mensen voordat ze nog meer kinderen krijgen.
De politie kan uiteindelijk ook niet veel doen. Het is de politiek die uiteindelijk verantwoordelijk is voor het gemaakte beleid en de effectiviteit ervan. Zolang bepaalde gemeenteleden het voorkomen van stigmatisering etc. willen voorkomen ten koste van de veiligheid en de voortschrijdende polarisatie zal daar een probleem blijven.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nee, als ik het niet eens ben met nazi-praktijken sta ik ook weer niet aan de andere kant het probleem te ontkennen. Natuurlijk moet er iets aan worden gedaan, maar in ieder geval zonder te veel tramelant en media-aandacht. Dat vinden vervelende jongentjes anders alleen nog maar nog meer stoer!
Gewoon meer politie in die wijk en de jochie's als ze iets uitspoken harder aanpakken.
Maar goed, heb verder geen idee hoe de politie het daar doet. Hoe ze het daar aanpakken.
Het duurde dan toch nog 49 reacties, maar we hebben de eerste idioot die de Nazi's er bijhaalt weer binnenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zieke fucker ben jij met je nazi-gedachte's.![]()
![]()
Waarom maak je die jochies het probleem van de politie? Laat de ouders lekker op hun eigen kinderen letten!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nee, als ik het niet eens ben met nazi-praktijken sta ik ook weer niet aan de andere kant het probleem te ontkennen. Natuurlijk moet er iets aan worden gedaan, maar in ieder geval zonder te veel tramelant en media-aandacht. Dat vinden vervelende jongentjes anders alleen nog maar nog meer stoer!
Gewoon meer politie in die wijk en de jochie's als ze iets uitspoken harder aanpakken.
Maar goed, heb verder geen idee hoe de politie het daar doet. Hoe ze het daar aanpakken.
Dat willen ze niet, aangezien het allemaal wel prima vinden.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Pa en Ma zijn de hele dag thuis en nóg kunnen ze hun kinderen niet opvoeden?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1137132277432.htmlquote:Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’
Probleem is dus dat de ouders van dit tuig het wel OK vinden wat hun kinderen doen, die ouders moeten mi. dan ook net zo hard aangepakt worden als die gasten zelf.quote:En de schuld afschuiven op de politie is wel heel simpel. Als ouders hun taak deden zou de politie niets te doen moeten hebben. Maar oh wee als de politie wel een keer hard optreedt tegen hun kroost, dan is de wereld te klein.
als jullie je vijandelijkheid veranderen gaat dit niet stoppenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Rasje het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Niets aan doen. Het is maar (het zoveelste) incident. Lekker hun gang laten gaan, want die arme zielige Marokkaantjes hebben het al zooo vreselijk moeilijk hier in dit land.....
![]()
Ook aan de Nederlandse uitkeringen?quote:Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’
Vraag jij je nooit af waarom dat zulke mensen nooit worden aangenomen? En ga niet gelijk lopen janken en zeggen dat dat komt omdat het Marokkanen zijn, want er zijn genoeg Marokkanen die dus WEL een baan hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is de schuld van de politie die 12 jarige jongens niet in het gareel kan houden. In de eerste plaats is het de schuld van de ouders, die hun kinderen niet opvoeden. Aan de andere kant zijn pa en ma werkeloos, omdat ze overal worden afgewezen voor werk. Pa en ma hebben dus andere zorgen dan de kinderen. Want van een uitkering kun je niet leven.
Toen in de jaren 70 langharige gasten op brommers in parken scheurden, had men voor politie nog ontzag. Tegenwoordig hebben die agenten een hanekam op hun koppie, hoppa nog een oorbel en de flikker is compleet. Er moeten weer agenten op straat komen. Schande, dat deze mensen kleine jongens niet onder controle kunnen houden.![]()
Rot toch op.. ik ben het zat. Jaren lang heb ik links gestemd, maar bekijk het maar. Altijd maar slachtoffer spelen en de woorden zo draaien, dat het hun goed uitkomt.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
als jullie je vijandelijkheid veranderen gaat dit niet stoppen
het komt van 2 kanten
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Rot toch op.. ik ben het zat. Jaren lang heb ik links gestemd, maar bekijk het maar. Altijd maar slachtoffer spelen en de woorden zo draaien, dat het hun goed uitkomt.
Meki, hoe kan je nu in godsnaam dit soort tuig gaan verdedigen?![]()
Vijandelijkheid? Nederland is al veel te lang veel te tolerant voor dit soort mensen. En daar wordt danig misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
als jullie je vijandelijkheid veranderen gaat dit niet stoppen
het komt van 2 kanten
Dat is een heeeeel ander verhaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ook aan de Nederlandse uitkeringen?![]()
Gebrek aan opvoeding?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig ze niet , zulke jongens mogen gelijk oprotten maar ik probeer naar de aanleiding daarvan te kijken . wat is er gebeurd dat het uit de hand liep?? dat weet niemand .
nee Nederland was al lang vijandelijk geweest en nog steeds zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Rasje het volgende:
[..]
Vijandelijkheid? Nederland is al veel te lang veel te tolerant voor dit soort mensen. En daar wordt danig misbruik van gemaakt.![]()
dat is een optie. maar het neemt niet af dat deze jongeren ongestraft hiermee weg kan gaan . stop die ezels maar jarenlang in de celquote:
Volgens de buurtvader hebben pa en ma een hekel aan Nederland. Die hadden dus direct hun koffers en schoonfamilies in moeten pakken en lekker terug naar het geliefde Marokko moeten gaan. Want daar is alles veel beter dan dat verderfelijke Nederland. Wat doen die lui hier nog?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig ze niet , zulke jongens mogen gelijk oprotten maar ik probeer naar de aanleiding daarvan te kijken . wat is er gebeurd dat het uit de hand liep?? dat weet niemand .
Waarom is Nederland vijandelijk geweest tegen hen? Is Nederland ook vijandig tegen jou?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Meki het volgende:
[..]
nee Nederland was al lang vijandelijk geweest en nog steeds zo.
maar hoe kan dat , dat ze opeens een haat hebben ? wat is daarvan de aanleiding ?.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Rasje het volgende:
[..]
Volgens de buurtvader hebben pa en ma een hekel aan Nederland. Die hadden dus direct hun koffers en schoonfamilies in moeten pakken en lekker terug naar het geliefde Marokko moeten gaan. Want daar is alles veel beter dan dat verderfelijke Nederland. Wat doen die lui hier nog?![]()
veel Nederlanders hebben een andere kijk op mijn dus ook vijandig terwijl ik helemaal niks verkeerd doequote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Rasje het volgende:
[..]
Waarom is Nederland vijandelijk geweest tegen hen? Is Nederland ook vijandig tegen jou?
Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan? Voel jij ook vijandigheid van Nederland richting jouw persoon. Zo ja, hoe dan? Zo nee, waarom die rotlui daar wel? Waarom ligt het altijd aan Nederland? Waarom steekt niemand eens de hand in eigen boezem?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
maar hoe kan dat , dat ze opeens een haat hebben ? wat is daarvan de aanleiding ?.
voor deze mensen is er een optie teruggaan naar hun eigen land . als ze weigeren hier te wonen wat doen ze hier dan nog .quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Rasje het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan? Voel jij ook vijandigheid van Nederland richting jouw persoon. Zo ja, hoe dan? Zo nee, waarom die rotlui daar wel? Waarom ligt het altijd aan Nederland? Waarom steekt niemand eens de hand in eigen boezem?
Kijk, ik dacht al waar blijven de vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zieke fucker ben jij met je nazi-gedachte's.![]()
![]()
He ik weet ze zijn niet allemaal zo maar je kunt ook overdrijven hequote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Rasje het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan?
Hoe kan dat er geen haat is tegen bijv. Chinezen, Surinamers en overige Zuid-Amerikanen? Die groeien toch ook niet allemaal in mooie buurten op en zijn van een andere cultuur..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
maar hoe kan dat , dat ze opeens een haat hebben ? wat is daarvan de aanleiding ?.
Ja, fijn is dat, dan zitten ze straks bij mij in de straat.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef SpaRood het volgende:
Een oplossing is om deze probleemjongeren, of gewoon tuig, de wijk uit te zetten en te verspreiden over de stad.
Ik word ook wel eens vijandig bekeken als ik bij mijn moeder op bezoek kom (woont in een ghetto met heel veel Marokannen, Turken, Bosniers en noem ze maar op). Want in de ogen van sommige mensen ben ik een westerse hoer. Denk je nou echt dat ik me ook maar iets aantrek van zulke simpele gedachtengangen? Zou jij ook niet moeten doen, Meki.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
veel Nederlanders hebben een andere kijk op mijn dus ook vijandig terwijl ik helemaal niks verkeerd doe
hoezo spijtig . ik ben geen woordvoerder van de slechte Marokkanen noch verantwoordelijk. als een Nederlander dit doet zeg ik toch geen spijtig voor Nederlanders. ik ga dan toch niet alle Nederlanders daarvoor de schuld gevenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat er geen haat is tegen bijv. Chinezen, Surinamers en overige Zuid-Amerikanen? Die groeien toch ook niet allemaal in mooie buurten op en zijn van een andere cultuur..
Zou het de opvoeding zijn? Zou het respect zijn ten aanzien de Nederlanders, als gast zijnde? Zou het de normen en waarden zijn, waar zij zich wel aan kunnen houden?
De aanleiding ligt niet bij de Nederlanders.. in de jaren 80 was er niets aan de hand.. ze hadden iets moois kunnen opbouwen hier, maar ze hebben het allemaal voor zichzelf verknald met hun mentaliteit, met hun onrespectvol gedrag, met hun luie kont, maar vooral met het niet willen aanpassen aan Nederland. Tenminste dat is zoals de Nederlanders het nu redeneren. En ik kan eigenlijk niet anders dan daar in meegaan..Spijtig voor de goede onder de Marrokanen..
dat is bij enkel personen. waar ik naartoe ga word ik vijandig bekeken . het hele landquote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Rasje het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens vijandig bekeken als ik bij mijn moeder op bezoek kom (woont in een ghetto met heel veel Marokannen, Turken, Bosniers en noem ze maar op). Want in de ogen van sommige mensen ben ik een westerse hoer. Denk je nou echt dat ik me ook maar iets aantrek van zulke simpele gedachtengangen? Zou jij ook niet moeten doen, Meki.
Waarom grijpen WIJ dan in GODSNAAM niet in en gooien we al die smerige tyfushoeren die zo over ONS denken niet gewoon terug naar hun eigen land voordat ons land nog verder zakt door dat stelletje klotelijers!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Vorige week werden de ruiten van het politiebureau ingegooid en werd een auto in brand gestoken. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Ik ben ook geen voorstander van over een kam scheren, maar wat verwacht je anders van het denkbeeld van de gemiddelde Nederlander? Wij kregen alleen maar negatief nieuws te horen over Marokkanen. En dat kan je de over het algemeen linkse media in dit land niet verwijten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo spijtig . ik ben geen woordvoerder van de slechte Marokkanen noch verantwoordelijk. als een Nederlander dit doet zeg ik toch geen spijtig voor Nederlanders. ik ga dan toch niet alle Nederlanders daarvoor de schuld geven
Chinezen zijn een meer in zichzelf gekeerd volk (je ziet ze ook amper bijvoorbeeld), Surinamers spraken sowieso al nederlands en Zuid-Amerikanen heb je hier sowieso amper (of je bedoelt de Antillen, maar dan lieg je dat je barst: daar hoor je genoeg van).quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat er geen haat is tegen bijv. Chinezen, Surinamers en overige Zuid-Amerikanen? Die groeien toch ook niet allemaal in mooie buurten op en zijn van een andere cultuur..
Hier is al 80 keer een discussie over geweest, maar goed:quote:Zou het de opvoeding zijn? Zou het respect zijn ten aanzien de Nederlanders, als gast zijnde? Zou het de normen en waarden zijn, waar zij zich wel aan kunnen houden?
De aanleiding ligt niet bij de Nederlanders..
Vier woorden: Italiaanse, Portugeese en Spaanse gastarbeiders..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Chinezen zijn een meer in zichzelf gekeerd volk (je ziet ze ook amper bijvoorbeeld), Surinamers spraken sowieso al nederlands en Zuid-Amerikanen heb je hier sowieso amper (of je bedoelt de Antillen, maar dan lieg je dat je barst: daar hoor je genoeg van).
[..]
Hier is al 80 keer een discussie over geweest, maar goed:
Nederlanders hebben wel degelijk mede schuld hieraan. In de jaren zestig de "simpele" arbeiders halen, denken dat ze uiteindelijk teruggaan, geen integratiecursus aanbieden, geen taalles geven en ze alleen maar keihard laten werken.
Vervolgens blijven ze uiteindelijk hier (omdat ze in Marokko ook niet meer kunnen aarden, te lang weggeweest) en voelen zich in de steek gelaten door de Nederlanders. Waarom? Omdat ze de taal niet spreken. Is dat ook hun eigen fout? Uiteraard, ze hadden zelf ook wel wat meer pit ind e strijd kunnen gooien. Maar Nederland moet ook wel zijn hand in eigen boezem steken, dit probleem hadden we veel eerder moeten voorzien.
maar er zijn 2 soorten Marokkanen waar we het over hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander van over een kam scheren, maar wat verwacht je anders van het denkbeeld van de gemiddelde Nederlander? Wij kregen alleen maar negatief nieuws te horen over Marokkanen. En dat kan je de over het algemeen linkse media in dit land niet verwijten.
In Marroko groeit men ook op met een stort aan negatieve verhalen over Berbers. Zo zie je maar, daar gebeurt het ook.. Verwijt je de Marrokanen aldaar, hetzelfde als de Nederlanders hier? Ik bedoel maar het is geen Nederlandse aanleiding. De Marrokanen Berbers roepen het opzich zelf af...
De media hitst helemaal niets op. Die kan je echt niets verwijten. (wellicht op enkele bladen, zoals de Nieuwe Revu na) Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
maar er zijn 2 soorten Marokkanen waar we het over hebben
Berbers ( Bekend van bergbewoners )
Arabieren ( bekend van steden ) .
Omdat de media het allemaal ophist. ik weet zeker als jullie indiepen in deze probleem jullie deze probleem gaan begrijpen etc.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.
Hoe dan ook, je kan niet zeggen dat de NOS of NOVA rechts is. Kom op, die kan je daar echt niet van beschuldigen.quote:
NOS heeft deze nieuws niet naar buiten gebracht omdat het niet genoeg geloofwaardig isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De media hitst helemaal niets op. Die kan je echt niets verwijten. (wellicht op enkele bladen, zoals de Nieuwe Revu na) Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.
Dat ligt niet in Zuid-Amerika hoor, topografisch wondertjequote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vier woorden: Italiaanse, Portugeese en Spaanse gastarbeiders..![]()
Ik gok: ze kunnen nergens anders heen (en nee, Marokko is vaak geen optie meer)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef timp0e het volgende:
Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.
![]()
![]()
![]()
Wat doen ze hier in Nederland dan?![]()
Hou toch op.. 'De allochtonen doen niets fout. Het is allemaal de schuld van Nederland en van de Media'.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Meki het volgende:
[..]
NOS heeft deze nieuws niet naar buiten gebracht omdat het niet genoeg geloofwaardig is
De media hist altijd op . Waarom vermeldt de Telegraaf geen Diamantbuurt omdat ze daar niet in geintresseerd zijn. Volkskrant is daar altijd geintresseerd in. Daarom ben ik erg blij veel abbonees ontslag nemen bij Volkskrant. ruim 5 %
Volkskrant![]()
![]()
Meki, na alle geweldsmisdrijven en zinloos geweld door allochtonen en dan vooral marocs. denk je echt dat iemand op straat nog marocjes gaat aanvallen of beledigen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad niet mee aan die onzin van links of rechts.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kan niet zeggen dat de NOS of NOVA rechts is. Kom op, die kan je daar echt niet van beschuldigen.
Dat vind ik ook heel merkwaardig. Daar ligt de grootste oorzaak van het probleem.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef timp0e het volgende:
Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.
![]()
![]()
![]()
Wat doen ze hier in Nederland dan?![]()
waarom hebben ze dan een hekel aan nederland?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel merkwaardig. Daar ligt de grootste oorzaak van het probleem.
Nederland heeft hun in de steek gelaten en pas 30 jaar later komen met Integratiequote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
waarom hebben ze dan een hekel aan nederland?
ze zijn hier gekomen, mochten blijven en leven in een zeer aantrekkelijk land.
dat ze zelf geen moeite doen om te integreren is een probleem wat aan zichzelf te wijten is.
want zeg eens eerlijk, wat heeft de regering niet voor ze gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |