abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 18:00:05 #51
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_34128232
Hoe langer het duurt voordat er keiharde maatregelen worden getroffen, des te erger wordt er polarisatie in de hand gewerkt.

Voorstel: zero-tolerance beleid invoeren. Iedere recividist oppakken en in Glenn Mills stoppen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 16 januari 2006 @ 18:03:21 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34128340
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat er eerder sterilisatie moet worden uitgevoerd op die mensen voordat ze nog meer kinderen krijgen.
Dit is een echte opmerking van een diehard SS-er. Op deze manier voeg je niks toe aan de discussie, je verstoort hem eerder, nergens voor nodig joh!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34128508
En nee, als ik het niet eens ben met nazi-praktijken sta ik ook weer niet aan de andere kant het probleem te ontkennen. Natuurlijk moet er iets aan worden gedaan, maar in ieder geval zonder te veel tramelant en media-aandacht. Dat vinden vervelende jongentjes anders alleen nog maar nog meer stoer!
Gewoon meer politie in die wijk en de jochie's als ze iets uitspoken harder aanpakken.

Maar goed, heb verder geen idee hoe de politie het daar doet. Hoe ze het daar aanpakken.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:50:43 #54
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34130105
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nee, als ik het niet eens ben met nazi-praktijken sta ik ook weer niet aan de andere kant het probleem te ontkennen. Natuurlijk moet er iets aan worden gedaan, maar in ieder geval zonder te veel tramelant en media-aandacht. Dat vinden vervelende jongentjes anders alleen nog maar nog meer stoer!
Gewoon meer politie in die wijk en de jochie's als ze iets uitspoken harder aanpakken.

Maar goed, heb verder geen idee hoe de politie het daar doet. Hoe ze het daar aanpakken.
De politie kan uiteindelijk ook niet veel doen. Het is de politiek die uiteindelijk verantwoordelijk is voor het gemaakte beleid en de effectiviteit ervan. Zolang bepaalde gemeenteleden het voorkomen van stigmatisering etc. willen voorkomen ten koste van de veiligheid en de voortschrijdende polarisatie zal daar een probleem blijven.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34130500
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zieke fucker ben jij met je nazi-gedachte's.
Het duurde dan toch nog 49 reacties, maar we hebben de eerste idioot die de Nazi's er bijhaalt weer binnen
Big dick.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:05:42 #56
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34130677
ME. Operatie clean sweep. Alles met een grote smoel helemaal naar de tering meppen.
pi_34130680
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

Waarom maak je die jochies het probleem van de politie? Laat de ouders lekker op hun eigen kinderen letten!

Oftewel: voor ieder kind dat na 10en nog buiten rondzwerft gaat het hele gezin financieel bloeden. Niet betalen? Prima, dan gaat de vader lekker een tijdje de bak in. Helpt dat ook niet dan weet de familie in Rabat wel raad met deze kleine kankerlijertjes.

De politie kan en mag nauwelijks optreden tegen minderjarigen. Wat wil je dat ze doen, ze helemaal de galtyfus in slaan? Klinkt goed op zich, maar dat is helaas in strijd met de mensenrechten
Big dick.
pi_34130732
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Pa en Ma zijn de hele dag thuis en nóg kunnen ze hun kinderen niet opvoeden?
Dat willen ze niet, aangezien het allemaal wel prima vinden.
quote:
Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1137132277432.html
quote:
En de schuld afschuiven op de politie is wel heel simpel. Als ouders hun taak deden zou de politie niets te doen moeten hebben. Maar oh wee als de politie wel een keer hard optreedt tegen hun kroost, dan is de wereld te klein.
Probleem is dus dat de ouders van dit tuig het wel OK vinden wat hun kinderen doen, die ouders moeten mi. dan ook net zo hard aangepakt worden als die gasten zelf.
En de politie kan er inderdaad zelf niet al te veel aan doen, als van bovenaf de opdracht komt om "de boel bij elkaar te houden en niet te stigmatiseren" zal je daar als agent aan mee moeten werken.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34130769
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Rasje het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Niets aan doen. Het is maar (het zoveelste) incident . Lekker hun gang laten gaan, want die arme zielige Marokkaantjes hebben het al zooo vreselijk moeilijk hier in dit land.....
als jullie je vijandelijkheid veranderen gaat dit niet stoppen
het komt van 2 kanten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:09:21 #60
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34130828
quote:
Een Marokkaanse buurtvader uit de Diamantbuurt bevestigt dat de sfeer zienderogen verslechtert. De man is bang voor represailles en durft alleen anoniem te praten. ‘Er gebeuren hier heel rare dingen’, zegt hij. ‘Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig ’s avonds laat auto’s vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.’
Ook aan de Nederlandse uitkeringen?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34130890
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het is de schuld van de politie die 12 jarige jongens niet in het gareel kan houden. In de eerste plaats is het de schuld van de ouders, die hun kinderen niet opvoeden. Aan de andere kant zijn pa en ma werkeloos, omdat ze overal worden afgewezen voor werk. Pa en ma hebben dus andere zorgen dan de kinderen. Want van een uitkering kun je niet leven.

Toen in de jaren 70 langharige gasten op brommers in parken scheurden, had men voor politie nog ontzag. Tegenwoordig hebben die agenten een hanekam op hun koppie, hoppa nog een oorbel en de flikker is compleet. Er moeten weer agenten op straat komen. Schande, dat deze mensen kleine jongens niet onder controle kunnen houden.
Vraag jij je nooit af waarom dat zulke mensen nooit worden aangenomen? En ga niet gelijk lopen janken en zeggen dat dat komt omdat het Marokkanen zijn, want er zijn genoeg Marokkanen die dus WEL een baan hebben.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:10:48 #62
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34130895
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef Meki het volgende:

[..]

het komt van 2 kanten
Rot toch op.. ik ben het zat. Jaren lang heb ik links gestemd, maar bekijk het maar. Altijd maar slachtoffer spelen en de woorden zo draaien, dat het hun goed uitkomt.

Meki, hoe kan je nu in godsnaam dit soort tuig gaan verdedigen?
pi_34130964
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Rot toch op.. ik ben het zat. Jaren lang heb ik links gestemd, maar bekijk het maar. Altijd maar slachtoffer spelen en de woorden zo draaien, dat het hun goed uitkomt.

Meki, hoe kan je nu in godsnaam dit soort tuig gaan verdedigen?

ik verdedig ze niet , zulke jongens mogen gelijk oprotten maar ik probeer naar de aanleiding daarvan te kijken . wat is er gebeurd dat het uit de hand liep?? dat weet niemand .
pi_34130998
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef Meki het volgende:

[..]

het komt van 2 kanten
Vijandelijkheid? Nederland is al veel te lang veel te tolerant voor dit soort mensen. En daar wordt danig misbruik van gemaakt.
pi_34131026
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ook aan de Nederlandse uitkeringen?
Dat is een heeeeel ander verhaal.

Net zoiets als moslims die op internet zeggen dat ze Westerse uitvindingen verwerpelijk vinden.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34131053
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig ze niet , zulke jongens mogen gelijk oprotten maar ik probeer naar de aanleiding daarvan te kijken . wat is er gebeurd dat het uit de hand liep?? dat weet niemand .
Gebrek aan opvoeding?
pi_34131064
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef Rasje het volgende:

[..]

Vijandelijkheid? Nederland is al veel te lang veel te tolerant voor dit soort mensen. En daar wordt danig misbruik van gemaakt.
nee Nederland was al lang vijandelijk geweest en nog steeds zo.
pi_34131100
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Gebrek aan opvoeding?
dat is een optie. maar het neemt niet af dat deze jongeren ongestraft hiermee weg kan gaan . stop die ezels maar jarenlang in de cel
pi_34131170
quote:

[..]

Volgens de buurtvader hebben pa en ma een hekel aan Nederland. Die hadden dus direct hun koffers en schoonfamilies in moeten pakken en lekker terug naar het geliefde Marokko moeten gaan. Want daar is alles veel beter dan dat verderfelijke Nederland. Wat doen die lui hier nog?
pi_34131239
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Meki het volgende:

[..]

nee Nederland was al lang vijandelijk geweest en nog steeds zo.
Waarom is Nederland vijandelijk geweest tegen hen? Is Nederland ook vijandig tegen jou?
pi_34131257
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Rasje het volgende:

[..]

Volgens de buurtvader hebben pa en ma een hekel aan Nederland. Die hadden dus direct hun koffers en schoonfamilies in moeten pakken en lekker terug naar het geliefde Marokko moeten gaan. Want daar is alles veel beter dan dat verderfelijke Nederland. Wat doen die lui hier nog?
maar hoe kan dat , dat ze opeens een haat hebben ? wat is daarvan de aanleiding ?.
pi_34131293
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Rasje het volgende:

[..]

Waarom is Nederland vijandelijk geweest tegen hen? Is Nederland ook vijandig tegen jou?
veel Nederlanders hebben een andere kijk op mijn dus ook vijandig terwijl ik helemaal niks verkeerd doe
pi_34131391
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Meki het volgende:

[..]

maar hoe kan dat , dat ze opeens een haat hebben ? wat is daarvan de aanleiding ?.
Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan? Voel jij ook vijandigheid van Nederland richting jouw persoon. Zo ja, hoe dan? Zo nee, waarom die rotlui daar wel? Waarom ligt het altijd aan Nederland? Waarom steekt niemand eens de hand in eigen boezem?
pi_34131452
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Rasje het volgende:

[..]

Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan? Voel jij ook vijandigheid van Nederland richting jouw persoon. Zo ja, hoe dan? Zo nee, waarom die rotlui daar wel? Waarom ligt het altijd aan Nederland? Waarom steekt niemand eens de hand in eigen boezem?
voor deze mensen is er een optie teruggaan naar hun eigen land . als ze weigeren hier te wonen wat doen ze hier dan nog .
  maandag 16 januari 2006 @ 19:23:27 #75
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34131464
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zieke fucker ben jij met je nazi-gedachte's.
Kijk, ik dacht al waar blijven de vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  maandag 16 januari 2006 @ 19:25:04 #76
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34131526
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Rasje het volgende:

[..]

Dat vraag ik dus aan jou. Wat is daar de aanleiding van? Waarom kunnen duizenden andere Marokkanen hier wel werken en normaal in de maatschappij opgaan?
He ik weet ze zijn niet allemaal zo maar je kunt ook overdrijven he
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  maandag 16 januari 2006 @ 19:27:07 #77
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34131620
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe kan dat er geen haat is tegen bijv. Chinezen, Surinamers en overige Zuid-Amerikanen? Die groeien toch ook niet allemaal in mooie buurten op en zijn van een andere cultuur..

Zou het de opvoeding zijn? Zou het respect zijn ten aanzien de Nederlanders, als gast zijnde? Zou het de normen en waarden zijn, waar zij zich wel aan kunnen houden?

De aanleiding ligt niet bij de Nederlanders.. in de jaren 80 was er niets aan de hand.. ze hadden iets moois kunnen opbouwen hier, maar ze hebben het allemaal voor zichzelf verknald met hun mentaliteit, met hun onrespectvol gedrag, met hun luie kont, maar vooral met het niet willen aanpassen aan Nederland. Tenminste dat is zoals de Nederlanders het nu redeneren. En ik kan eigenlijk niet anders dan daar in meegaan.. Spijtig voor de goede onder de Marrokanen..
  maandag 16 januari 2006 @ 19:27:22 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34131630
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef SpaRood het volgende:
Een oplossing is om deze probleemjongeren, of gewoon tuig, de wijk uit te zetten en te verspreiden over de stad.
Ja, fijn is dat, dan zitten ze straks bij mij in de straat.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34131658
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Meki het volgende:

[..]

veel Nederlanders hebben een andere kijk op mijn dus ook vijandig terwijl ik helemaal niks verkeerd doe
Ik word ook wel eens vijandig bekeken als ik bij mijn moeder op bezoek kom (woont in een ghetto met heel veel Marokannen, Turken, Bosniers en noem ze maar op). Want in de ogen van sommige mensen ben ik een westerse hoer. Denk je nou echt dat ik me ook maar iets aantrek van zulke simpele gedachtengangen? Zou jij ook niet moeten doen, Meki.
pi_34131743
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Hoe kan dat er geen haat is tegen bijv. Chinezen, Surinamers en overige Zuid-Amerikanen? Die groeien toch ook niet allemaal in mooie buurten op en zijn van een andere cultuur..

Zou het de opvoeding zijn? Zou het respect zijn ten aanzien de Nederlanders, als gast zijnde? Zou het de normen en waarden zijn, waar zij zich wel aan kunnen houden?

De aanleiding ligt niet bij de Nederlanders.. in de jaren 80 was er niets aan de hand.. ze hadden iets moois kunnen opbouwen hier, maar ze hebben het allemaal voor zichzelf verknald met hun mentaliteit, met hun onrespectvol gedrag, met hun luie kont, maar vooral met het niet willen aanpassen aan Nederland. Tenminste dat is zoals de Nederlanders het nu redeneren. En ik kan eigenlijk niet anders dan daar in meegaan.. Spijtig voor de goede onder de Marrokanen..
hoezo spijtig . ik ben geen woordvoerder van de slechte Marokkanen noch verantwoordelijk. als een Nederlander dit doet zeg ik toch geen spijtig voor Nederlanders. ik ga dan toch niet alle Nederlanders daarvoor de schuld geven
pi_34131781
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Rasje het volgende:

[..]

Ik word ook wel eens vijandig bekeken als ik bij mijn moeder op bezoek kom (woont in een ghetto met heel veel Marokannen, Turken, Bosniers en noem ze maar op). Want in de ogen van sommige mensen ben ik een westerse hoer. Denk je nou echt dat ik me ook maar iets aantrek van zulke simpele gedachtengangen? Zou jij ook niet moeten doen, Meki.
dat is bij enkel personen. waar ik naartoe ga word ik vijandig bekeken . het hele land
pi_34131947
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:

Vorige week werden de ruiten van het politiebureau ingegooid en werd een auto in brand gestoken. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Waarom grijpen WIJ dan in GODSNAAM niet in en gooien we al die smerige tyfushoeren die zo over ONS denken niet gewoon terug naar hun eigen land voordat ons land nog verder zakt door dat stelletje klotelijers!!!

Hier word ik dus echt pisnijdig van .. WTF doe je hier als je toch zo'n hekel heb aan ons?? Beetje ons land komen verneuken en genieten van onze royale uitkeringen?? STelletje ondankbare honden dat het zijn..
  maandag 16 januari 2006 @ 19:37:06 #83
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34132012
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo spijtig . ik ben geen woordvoerder van de slechte Marokkanen noch verantwoordelijk. als een Nederlander dit doet zeg ik toch geen spijtig voor Nederlanders. ik ga dan toch niet alle Nederlanders daarvoor de schuld geven
Ik ben ook geen voorstander van over een kam scheren, maar wat verwacht je anders van het denkbeeld van de gemiddelde Nederlander? Wij kregen alleen maar negatief nieuws te horen over Marokkanen. En dat kan je de over het algemeen linkse media in dit land niet verwijten.

In Marroko groeit men ook op met een stort aan negatieve verhalen over Berbers. Zo zie je maar, daar gebeurt het ook.. Verwijt je de Marrokanen aldaar, hetzelfde als de Nederlanders hier? Ik bedoel maar het is geen Nederlandse aanleiding. De Marrokanen Berbers roepen het opzich zelf af...
pi_34132029
Waanzinnig dat ze dit weer uit de hand laten lopen maar het is blijkbaar toch niet zo gemakkelijk.

Ben wel benieuwd naar de verhoudingen: de Diamantbuurt is geadopteerd door De Volkskrant en die hebben er ook wel belang bij dat er weer wat aan de hand is.

Maar dat verhaal over die dooie jongen die achtervolgd werd, maakt me echt razend. Altijd maar weer de politie de schuld geven. Steel dan geen auto, klootzak.
pi_34132030
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Chinezen zijn een meer in zichzelf gekeerd volk (je ziet ze ook amper bijvoorbeeld), Surinamers spraken sowieso al nederlands en Zuid-Amerikanen heb je hier sowieso amper (of je bedoelt de Antillen, maar dan lieg je dat je barst: daar hoor je genoeg van).
quote:
De aanleiding ligt niet bij de Nederlanders..
Hier is al 80 keer een discussie over geweest, maar goed:
Nederlanders hebben wel degelijk mede schuld hieraan. In de jaren zestig de "simpele" arbeiders halen, denken dat ze uiteindelijk teruggaan, geen integratiecursus aanbieden, geen taalles geven en ze alleen maar keihard laten werken.
Vervolgens blijven ze uiteindelijk hier (omdat ze in Marokko ook niet meer kunnen aarden, te lang weggeweest) en voelen zich in de steek gelaten door de Nederlanders. Waarom? Omdat ze de taal niet spreken. Is dat ook hun eigen fout? Uiteraard, ze hadden zelf ook wel wat meer pit ind e strijd kunnen gooien. Maar Nederland moet ook wel zijn hand in eigen boezem steken, dit probleem hadden we veel eerder moeten voorzien.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:39:54 #86
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34132138
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Chinezen zijn een meer in zichzelf gekeerd volk (je ziet ze ook amper bijvoorbeeld), Surinamers spraken sowieso al nederlands en Zuid-Amerikanen heb je hier sowieso amper (of je bedoelt de Antillen, maar dan lieg je dat je barst: daar hoor je genoeg van).
[..]

Hier is al 80 keer een discussie over geweest, maar goed:
Nederlanders hebben wel degelijk mede schuld hieraan. In de jaren zestig de "simpele" arbeiders halen, denken dat ze uiteindelijk teruggaan, geen integratiecursus aanbieden, geen taalles geven en ze alleen maar keihard laten werken.
Vervolgens blijven ze uiteindelijk hier (omdat ze in Marokko ook niet meer kunnen aarden, te lang weggeweest) en voelen zich in de steek gelaten door de Nederlanders. Waarom? Omdat ze de taal niet spreken. Is dat ook hun eigen fout? Uiteraard, ze hadden zelf ook wel wat meer pit ind e strijd kunnen gooien. Maar Nederland moet ook wel zijn hand in eigen boezem steken, dit probleem hadden we veel eerder moeten voorzien.
Vier woorden: Italiaanse, Portugeese en Spaanse gastarbeiders..
pi_34132141
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voorstander van over een kam scheren, maar wat verwacht je anders van het denkbeeld van de gemiddelde Nederlander? Wij kregen alleen maar negatief nieuws te horen over Marokkanen. En dat kan je de over het algemeen linkse media in dit land niet verwijten.

In Marroko groeit men ook op met een stort aan negatieve verhalen over Berbers. Zo zie je maar, daar gebeurt het ook.. Verwijt je de Marrokanen aldaar, hetzelfde als de Nederlanders hier? Ik bedoel maar het is geen Nederlandse aanleiding. De Marrokanen Berbers roepen het opzich zelf af...
maar er zijn 2 soorten Marokkanen waar we het over hebben
Berbers ( Bekend van bergbewoners )
Arabieren ( bekend van steden ) .

Omdat de media het allemaal ophist. ik weet zeker als jullie indiepen in deze probleem jullie deze probleem gaan begrijpen etc.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:43:12 #88
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34132275
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meki het volgende:

[..]

maar er zijn 2 soorten Marokkanen waar we het over hebben
Berbers ( Bekend van bergbewoners )
Arabieren ( bekend van steden ) .

Omdat de media het allemaal ophist. ik weet zeker als jullie indiepen in deze probleem jullie deze probleem gaan begrijpen etc.
De media hitst helemaal niets op. Die kan je echt niets verwijten. (wellicht op enkele bladen, zoals de Nieuwe Revu na) Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.
pi_34132313
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:45:21 #90
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34132360
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe dan ook, je kan niet zeggen dat de NOS of NOVA rechts is. Kom op, die kan je daar echt niet van beschuldigen.
pi_34132488
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

De media hitst helemaal niets op. Die kan je echt niets verwijten. (wellicht op enkele bladen, zoals de Nieuwe Revu na) Maar sterker nog, met name de publieke oproep (NOS Journaal, 2vandaag, NOVA) brengen eerder 'rechtse' mensen/ gebeurtenissen slecht in het nieuws.
NOS heeft deze nieuws niet naar buiten gebracht omdat het niet genoeg geloofwaardig is
De media hist altijd op . Waarom vermeldt de Telegraaf geen Diamantbuurt omdat ze daar niet in geintresseerd zijn. Volkskrant is daar altijd geintresseerd in. Daarom ben ik erg blij veel abbonees ontslag nemen bij Volkskrant. ruim 5 %

Volkskrant
pi_34132595
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Vier woorden: Italiaanse, Portugeese en Spaanse gastarbeiders..
Dat ligt niet in Zuid-Amerika hoor, topografisch wondertje

Oh, en wiskundig ben je ook al niet: het zijn vijf woorden....:{
pi_34132625
Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.

Wat doen ze hier in Nederland dan?
pi_34132720
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef timp0e het volgende:

Ik gok: ze kunnen nergens anders heen (en nee, Marokko is vaak geen optie meer)
  maandag 16 januari 2006 @ 19:53:14 #95
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34132783
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Meki het volgende:

[..]

NOS heeft deze nieuws niet naar buiten gebracht omdat het niet genoeg geloofwaardig is
De media hist altijd op . Waarom vermeldt de Telegraaf geen Diamantbuurt omdat ze daar niet in geintresseerd zijn. Volkskrant is daar altijd geintresseerd in. Daarom ben ik erg blij veel abbonees ontslag nemen bij Volkskrant. ruim 5 %

Volkskrant
Hou toch op.. 'De allochtonen doen niets fout. Het is allemaal de schuld van Nederland en van de Media'.

Goed, hou dan daar maar krampachtig aanvast, maar reken er dan niet op, dat het met die redenering, het ooit nog goed komt.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:55:07 #96
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34132882
quote:

[..]

Meki, na alle geweldsmisdrijven en zinloos geweld door allochtonen en dan vooral marocs. denk je echt dat iemand op straat nog marocjes gaat aanvallen of beledigen?
De wereld is op hol geslagen
pi_34132972
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Hoe dan ook, je kan niet zeggen dat de NOS of NOVA rechts is. Kom op, die kan je daar echt niet van beschuldigen.
Ik doe inderdaad niet mee aan die onzin van links of rechts.
pi_34133002
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef timp0e het volgende:

Dat vind ik ook heel merkwaardig. Daar ligt de grootste oorzaak van het probleem.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:59:23 #99
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34133113
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik ook heel merkwaardig. Daar ligt de grootste oorzaak van het probleem.
waarom hebben ze dan een hekel aan nederland?

ze zijn hier gekomen, mochten blijven en leven in een zeer aantrekkelijk land.
dat ze zelf geen moeite doen om te integreren is een probleem wat aan zichzelf te wijten is.

want zeg eens eerlijk, wat heeft de regering niet voor ze gedaan?
De wereld is op hol geslagen
pi_34133195
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

waarom hebben ze dan een hekel aan nederland?

ze zijn hier gekomen, mochten blijven en leven in een zeer aantrekkelijk land.
dat ze zelf geen moeite doen om te integreren is een probleem wat aan zichzelf te wijten is.

want zeg eens eerlijk, wat heeft de regering niet voor ze gedaan?
Nederland heeft hun in de steek gelaten en pas 30 jaar later komen met Integratie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')