waarom noem je 'r niet gelijk truckersvleesquote:op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
zeg dat je even wat bent gaan rondvragen en kunt regelen dat je haar komt ophalen in moskou. je hebt een vriend en die is internationaal chauffeur. jij kan met hem meerijden en twee weken later vliegen jullie dan samen terug naar amsterdam. want je wilt eigenlijk meteen haar ouders ontmoeten, zoals het hoort. ze is een dame en die laat je niet naar nederland komen zonder eerst netjes kennisgemaakt te hebben met de familie.
ja je hoort er nooit meer wat op terug natuurlijk. maargoed, dat doe je uiteindelijk toch niet.quote:op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef tafkahs het volgende:
[..]
waarom noem je 'r niet gelijk truckersvlees![]()
da's te opzichtig joh![]()
dat is dus echt wel een goeiequote:op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef bismarck het volgende:
als je dit soort acties slim speelt kan je hier geld aan overhouden. ik denk aan de 419-scams van nigerianen. er bestaat een site met verslagen van hoe personen juist met die nigerianen fucken.
www.419eater.com
prachtige site. ik lig vaak helemaal dubbel om de naieviteit van die nigerianen. zo lang zij geloven dat ze jou te pakken hebben en dat ze nog kans maken jou geld af te troggelen doen ze de meest waanzinnige dingen.
simpel gezegd moet je het zo brengen van:
''ik ben bereid die 850 euro over te maken maar ik ben niet bereid de transactiekosten te betalen. de transactiekosten voor het overmaken van 850 euro bedragen x-bedrag. gelieve over te maken naar rekening -x-. na ontvangst zal ik de 850 euro overmaken. "
na ontvangst ga je naar de kroeg voor een paar biertjes, lach je even hartelijk en delete je alle e-mail correspondentie met je russin. voor trucs en voorbeelden moet je maar eens wat verhalen lezen op de site van 419 eater.
die zijn toch tof man? je hebt in nederland een hoop koningen die via zo'n constructie geld naar de stammen sluizen..quote:op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef bismarck het volgende:
als je dit soort acties slim speelt kan je hier geld aan overhouden. ik denk aan de 419-scams van nigerianen. er bestaat een site met verslagen van hoe personen juist met die nigerianen fucken.
www.419eater.com
prachtige site. ik lig vaak helemaal dubbel om de naieviteit van die nigerianen. zo lang zij geloven dat ze jou te pakken hebben en dat ze nog kans maken jou geld af te troggelen doen ze de meest waanzinnige dingen.
simpel gezegd moet je het zo brengen van:
''ik ben bereid die 850 euro over te maken maar ik ben niet bereid de transactiekosten te betalen. de transactiekosten voor het overmaken van 850 euro bedragen x-bedrag. gelieve over te maken naar rekening -x-. na ontvangst zal ik de 850 euro overmaken. "
na ontvangst ga je naar de kroeg voor een paar biertjes, lach je even hartelijk en delete je alle e-mail correspondentie met je russin. voor trucs en voorbeelden moet je maar eens wat verhalen lezen op de site van 419 eater.
dat is indd wel een goede!quote:op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
zeg dat je even wat bent gaan rondvragen en kunt regelen dat je haar komt ophalen in moskou. je hebt een vriend en die is internationaal chauffeur. jij kan met hem meerijden en twee weken later vliegen jullie dan samen terug naar amsterdam. want je wilt eigenlijk meteen haar ouders ontmoeten, zoals het hoort. ze is een dame en die laat je niet naar nederland komen zonder eerst netjes kennisgemaakt te hebben met de familie.
zolang ik d'r niet vertel dat ik geen man ben.quote:op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef mabelle het volgende:
[..]
ik denk wanneer je dat voorlegt ... dat vast helemaaaal geen probleem moet zijn![]()
ja dat vraag ik mij dus ook af!quote:op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef pberends het volgende:
je staat er vreemd van op te kijken waarom het geboortecijfer daar zo laag is.
okee, ze gaat dan nu als 'elena budashkina' door het levenquote:op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef t.overwater het volgende:
ze is echt leuk. kwam ze staat inderdaad op dezelfde site:
http://www.anti-scam.org/scammer/833-3.html
maar misschien is dat wel niet terecht hoor.'t blijft een lekker ding.
quote:from alaskan mariner
too bad really, she's pretty and seemed to be a real sweet heart, sent me more pictures from moscow after she quickly dropped all and travelled there from vladivostok but she was wearing sleevless tops under green trees in december. the nazis never had it like this in 43. she is now going by olga balachnina.
nee alleen komt er binnenkort waarschijnlijk een noors meisje hierheen! maar die ken ik al beter en ik weet dat zij echt een meisje is! en ze komt hier alleen heen om een paar daagjes nederland te zien!quote:op dinsdag 17 januari 2006 01:49 schreef -angel- het volgende:
overigens zijn er ook nog mensen die wel degelijk iets ontvangen hebben per vliegtuig? blijf namelijk nieuwsgierig ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |