Ow ja.quote:
NOG MEER SLECHT NIEUWSquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Tania18 het volgende:
Hoi.
[afbeelding]
Onze lieve Whoop (links) is er na vanavond niet meer
Ik weet het niet. Ik mag misschien bij een ander X winkel werken, maar ik wacht nog even afquote:
Wat zieligquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Tania18 het volgende:
Hoi.
[afbeelding]
Onze lieve Whoop (links) is er na vanavond niet meer
Ik heb geen baan meerquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat was het andere slechte nieuws dan?![]()
![]()
Ah oke, nu snap ik het.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik mag misschien bij een ander X winkel werken, maar ik wacht nog even af
Ah, maar zit je al zeker bij de ontslagenen dan?? En er komt waarschijnlijk wel een sociaal plan. Wel zwaar klote ja.quote:
Je kunt altijd bij mij aankloppen hè?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
Gisteren mijn huis, vandaag mijn baan... Mensen... die ene zwerver die zogenaamd op Dizer lijkt op Amsterdam centraal station in een kartonnen box naast perron 5 slaapt... dat ben ik dus he...
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knappe vrouwen boven de 35 al veel eerder.
Ik weet wat me te wachten staat. Maar ik maak geen direct beslissingen dus ik heb het even heel zwaar. Ik kan nog geen besluit maken. Ik hoef me geen zorgen te maken over een baan. Maar ik ga niks overhaastig beslissen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, maar zit je al zeker bij de ontslagenen dan?? En er komt waarschijnlijk wel een sociaal plan. Wel zwaar klote ja.
Ja, die schijten ook dusquote:
Met die gelikte kop van jou neuk je toch gewoon even een bazin?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet wat me te wachten staat. Maar ik maak geen direct beslissingen dus ik heb het even heel zwaar. Ik kan nog geen besluit maken. Ik hoef me geen zorgen te maken over een baan. Maar ik ga niks overhaastig beslissen.
Kijk de 40 year old virgin anders maar even, dat managementwijf zat ook de hele tijd op hem te geilen. En dat was ook een elektronicazaak!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Met die gelikte kop van jou neuk je toch gewoon even een bazin?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk de 40 year old virgin anders maar even, dat managementwijf zat ook de hele tijd op hem te geilen. En dat was ook een elektronicazaak!
Jawelquote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Yo Dizzle, het klinkt misschien cliché, maar als je er vertrouwen in hebt komt het allemaal wel weer in orde.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
JawelIk ga even op bed een boek lezen
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef LeBeau het volgende:
c) lezen is natuurlijk een synoniem voor iets sexueels.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook geen baan meer, mn tentamens gaan kut, heb alleen middelbare schooldiploma en ik woon nog thuis. Ik maak mezelf ook van kant denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |