Kan ik er wat aan doen dat alleen allochtonen inburgeringscursus krigjen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's om al het gejammer over verkeerde spelling en politiek te compenseren![]()
Volgens mij heeft ze nog nooit Botox gebruiktquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind die KD niets, ze heeft een botox hoofd
http://members.fortunecit(...)tin%20Davis%200o.jpg
Moet je ook is doen, dan kan je een uur lang naar de bilnaad van KD staren alsof het een prachtig landschap is.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent wel flink van de paddo's of niet?
En dat weet ik niet. Zodra ik een Eva Duijvestein-, Thundercats- of Airelle-avatar zie, negeer ik de post gewoon.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je ook is doen, dan kan je een uur lang naar de bilnaad van KD staren alsof het een prachtig landschap is.
niks hap, ik snap je gewoon niet....quote:
Ik denk dan helemaal niks, aangezien die opmerking van mij niet serieus was.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
niks hap, ik snap je gewoon niet....
denk je bij het zien van die ava: "ze zijn er weer, ik ben blij en het is al goed"
of "oh god heb je hun weer ik lees het niet eens meer...."????
misschien niet serieus, maar desondanks ergens op gebaseerd, anders kom je niet tot die formuleringquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dan helemaal niks, aangezien die opmerking van mij niet serieus was.!
fijn zoquote:Maar mijn dag is nu alweer goed.
hehe een bekentenisquote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Och, ik maak wel vaker opmerkingen die helemaal nergens op slaan of nergens op gebaseerd zijn!
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hehe een bekentenis![]()
Bookmark enzo....![]()
misschien moet je dát er dan voortaan maar bijvermelden.....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Nu is het nog de vraag wanneer ik zinnige, en wanneer ik ónzinnige dingen zeg.
Ja, wat bedoel je daar eigenlijk meequote:
Vertel mij wat. Van die smiley's alleen al krijg je dan een buikkramp van het lachen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef Zhenar het volgende:paddo's
![]()
Alleen internetten met paddo's lijkt me niets aan![]()
Daarom is onze school nou leipquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je daar eigenlijk mee?
Je bedoelt KLB?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:27 schreef pberends het volgende:
CDA wil haatzaaiers keihard aanpakken
CDA wil KLG sluiten.
Ja maar daar heb je geen paddo's voor nodig! Slechts een paar van Bupatih's hilarisch lelijke smileys!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Van die smiley's alleen al krijg je dan een buikkramp van het lachen.
ow jaquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Vroeger zat er toch een G in de afkorting van Klaagbaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |