niet gezien dan ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
en was de wedstrijd om aan te zien?
Klopt. Als de titel maar wacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef HomerJ het volgende:
De supporters van PSV zijn wel snel tevreden. Met een saaie of slechte wedstrijd zijn ze blij, terwijl de supporters van Ajax en Feyenoord dat echt niet zullen pikken
We zijn blij als we 3 punten halen. Dat dat vaak met saai en slecht voetbal gebeurt zie ik ook liever niet. Maar zowel bij Ajax en Feyenoord hebben ze de afgelopen jaren heel veel saai en slecht voetbal gezien zonder punten te pakken, dus ik denk dat die ook wel blij zijn met slecht voetbal en goede resultatenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef HomerJ het volgende:
De supporters van PSV zijn wel snel tevreden. Met een saaie of slechte wedstrijd zijn ze blij, terwijl de supporters van Ajax en Feyenoord dat echt niet zullen pikken
Tot dat je 4, 5 wedstrijden achter elkaar wint en weer wat meer eisen gaat stellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:08 schreef Suijk het volgende:
Idd, ik zou op dit moment al blij zijn als we 'gewoon' de punten zouden halen.
Voetbal draait om de punten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tot dat je 4, 5 wedstrijden achter elkaar wint en weer wat meer eisen gaat stellen.
Ons voetbal brengt resultaten met zich meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef HomerJ het volgende:
4, 5 wedstrijden winnen, is momenteel een beetje een illusie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tot dat je 4, 5 wedstrijden achter elkaar wint en weer wat meer eisen gaat stellen.
Goed voetbal is voetbal dat meer voor dan tegendoelpunten oplevert (zie de regels).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
GoedMooi voetbal is een bijzaak.
Klopt moet mooi voetbal zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed voetbal is voetbal dat meer voor dan tegendoelpunten oplevert (zie de regels).
het hedendaagse profvoetbal wel, maar in beginsel gelukkig niet, het is nog altijd zo dat zij betaald worden om ons te vermaken, gezien de ridicuul en nergens te verantwoorden salarissen mag je als supporter wel een bepaald niveau en spelvreugde verwachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voetbal draait om de punten.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het hedendaagse profvoetbal wel, maar in beginsel gelukkig niet, het is nog altijd zo dat zij betaald worden om ons te vermaken, gezien de ridicuul en nergens te verantwoorden salarissen mag je als supporter wel een bepaald niveau en spelvreugde verwachten.
Als ze salarissen aan wilt pakken, maar de supporter niet wilt duperen moet je zoiets op Europees niveau regelen met salarisplafonds en in mijn ogen leg je de grens op 1 miljoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in.
Ik ben dan ook van mening dat de salarissen van de PSV-ers drastisch terug geschroefd moeten worden (ook als dit de consequentie heeft dat we een middenmoter worden) zodat het belachelijke verschil tussen inkomsten en uitgaven verdwijnt.
PSV is een club met internationale uitstraling, een ideaal opstapje naar hogere competities. Genoeg reden om hier te komen ballen. Veel geld verdienen kunnen die eppies later nog. De spelers komen dus toch wel. De consequentie dat wij een middenmoter zouden worden vind ik dus niet reëel.
Een betere wereld begint bij jezelf. Dus ook bij je club. Ik vind dat PSV hierin voorop moet lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ze salarissen aan wilt pakken, maar de supporter niet wilt duperen moet je zoiets op Europees niveau regelen met salarisplafonds en in mijn ogen leg je de grens op 1 miljoen.
Dat een speler van bijv Helmond Sport na zijn 35ste niet meer hoeft te werken is natuurlijk van de zotten.
in principe betaal je om naar je club te gaan kijken, met de instelling dat je altijd vermaakt moet worden komt er niemand meer bijd e amateurs om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het hedendaagse profvoetbal wel, maar in beginsel gelukkig niet, het is nog altijd zo dat zij betaald worden om ons te vermaken, gezien de ridicuul en nergens te verantwoorden salarissen mag je als supporter wel een bepaald niveau en spelvreugde verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |