Carrizo toch ook mag ik hopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Nguyen en Pla zijn wel echte aanwinsten voor de toekomst. Die staan er binnen nu en een jaar wel.
Via de media (internet, videobeelden, meningen van analytici enz.)quote:
Die is volgens mij al eerder aangetrokken dan tijdens deze winterstop..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Carrizo toch ook mag ik hopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
Dingsdag na dit seizoen naar PSV voor 4,5 jaar. (clausule 2,5 miljoen euro) Dingsdag heeft vandaag een voorcontract getekend volgens het forum van vitesse.org. Vanavond maar even navragen.
Navragen bij wie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
Dingsdag na dit seizoen naar PSV voor 4,5 jaar. (clausule 2,5 miljoen euro) Dingsdag heeft vandaag een voorcontract getekend volgens het forum van vitesse.org. Vanavond maar even navragen.
Een vriend van mij, die in het spelershome werkt en erg betrokken is bij de club (als supporter ja).quote:
Van het netwerkquote:Op 19 januari 2006, om 19:07 schreef martwout2 het volgende:
[het verhaal van het voorcontract] is gecontroleerd door de leiding van het Vitesse forum en het gerucht schijnt niet te kloppen.
Jij mag in dit geval ook wel eens je spelling checken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
HIj bedoeld dat overnieuw geen correct Nederlands is, en dat het opnieuw moet zijn.
Dus minstens zo betrouwbaar als jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Volgens hem is vitesse.org sowieso geen betrouwbare bron omdat daar veel onzin wordt verteld.
Cirkelredenering?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Volgens hem is vitesse.org sowieso geen betrouwbare bron omdat daar veel onzin wordt verteld.
Sinds wanneer speelt Aston Villa in de Bundesliga?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dingsdag kun je wel in de lijn Hofland, Bouma plaatsen denk ik. De Bundesliga ligt wel voor de hand ja.
Waar zegt hij dat dat zo is dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Aston Villa in de Bundesliga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |