Carrizo toch ook mag ik hopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Nguyen en Pla zijn wel echte aanwinsten voor de toekomst. Die staan er binnen nu en een jaar wel.
Via de media (internet, videobeelden, meningen van analytici enz.)quote:
Die is volgens mij al eerder aangetrokken dan tijdens deze winterstop..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Carrizo toch ook mag ik hopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
Dingsdag na dit seizoen naar PSV voor 4,5 jaar. (clausule 2,5 miljoen euro) Dingsdag heeft vandaag een voorcontract getekend volgens het forum van vitesse.org. Vanavond maar even navragen.
Navragen bij wie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef cultheld het volgende:
Dingsdag na dit seizoen naar PSV voor 4,5 jaar. (clausule 2,5 miljoen euro) Dingsdag heeft vandaag een voorcontract getekend volgens het forum van vitesse.org. Vanavond maar even navragen.
Een vriend van mij, die in het spelershome werkt en erg betrokken is bij de club (als supporter ja).quote:
Van het netwerkquote:Op 19 januari 2006, om 19:07 schreef martwout2 het volgende:
[het verhaal van het voorcontract] is gecontroleerd door de leiding van het Vitesse forum en het gerucht schijnt niet te kloppen.
Jij mag in dit geval ook wel eens je spelling checken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
HIj bedoeld dat overnieuw geen correct Nederlands is, en dat het opnieuw moet zijn.
Dus minstens zo betrouwbaar als jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Volgens hem is vitesse.org sowieso geen betrouwbare bron omdat daar veel onzin wordt verteld.
Cirkelredenering?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Volgens hem is vitesse.org sowieso geen betrouwbare bron omdat daar veel onzin wordt verteld.
Sinds wanneer speelt Aston Villa in de Bundesliga?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dingsdag kun je wel in de lijn Hofland, Bouma plaatsen denk ik. De Bundesliga ligt wel voor de hand ja.
Waar zegt hij dat dat zo is dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Aston Villa in de Bundesliga?
Waar zegt Suijk dat jij zegt dat hij dat zegt dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij dat zegt dan?
Nergens maar ik zeg ook niet dat hij zegt dat ik dat zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zegt Suijk dat jij zegt dat hij dat zegt dan?![]()
Cocu heeft alleen al wel aangegeven bij het voetbal betrokken te willen blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij mag in dit geval ook wel eens je spelling checken.
Ik zie in Cocu eigenlijk geen trainer, ik verwacht dat hij zich terugtrekt in de anonimiteit
En Lucius dan? Die staat toch hopelijk wel in de basis ipv Reiziger?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Dit wordt ie:
Gomes
Reiziger - Alex - Ooijer - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina
I Simons te geblesseerd, dan speelt Väyrynen.
Nee. Lucius is gepasseerd vanwege zijn bedroevende spel van de laatste weken. Hetzelfde geldt voor Beasley.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En Lucius dan? Die staat toch hopelijk wel in de basis ipv Reiziger?
ik hoop dat Ibi voor wat meer creativiteit kan gaan zorgen dat zou het elftal erg ten goede komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mag hopen dat we vanavond eindelijk eens een team met spirit te zien krijgen, de laatste wedstrijden lieten steeds een neergaande lijn qua spel en beleving zien...
geblesseerd is wel overdreven?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Zapper het volgende:
Thompson dus al geblesseerd, lekkere binnenkomer.
Maar vanavond eindelijk weer eens live PSV, met een scorende Sibon, natuurlijk.
als boer Guus 'm nu eindelijk eens laat spelen
hopen dat zal je in dit geval dan op de WC moeten doen aangezien hij niet bij de sellectie zit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat Pla mag spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |