quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het was geen tackle, gewoon een tik op de enkels. Direct rood zou belachelijk zijn, geen geel ook.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef ASSpirine het volgende:
Thompson is zwart getint
wist ik helemaal niet
dat zouden we een wonder noemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als Archie ook mooi voetbal met zich mee zou brengen
quote:
Ik ook niet echt, maar het voetbal kan raar zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja sorry ik ga af op wat ik weet van Australisch voetbal, de competitie daar en wat Archie tot nu klaar heeft gemaakt. Daar ben ik nog niet van onder de indruk.
als hij in zn eerste eredivisie wedstrijd een hatrick scoort dan laat ik zn naam achter op mn shirt drukken!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het voetbal kan raar zijn.
Dalijk bij zijn debuut een 6-0 overwinning met een hattrick van Archie![]()
En dat was dan zijn hoogtepuntof toch niet..
ten eerste:quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Er waren toen ook mensen die v.Persie op hun shirt lieten drukken
Hadden wel mooi pech.. want hij ging naar Arsenal.
Kijk daar maar mee uit
Liever niet eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
Pierre nog wat voor een half jaartje?
inderdaad, er werd destijds getwijfeld en hij was voor een redleijk bedrag te halen bij Forrest..... maar helaas.quote:
Schoen opetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij in zn eerste eredivisie wedstrijd een hatrick scoort dan laat ik zn naam achter op mn shirt drukken!
Dat waren alleen die knakkers van Omroep Brabant, voro een nieuwsitem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Er waren toen ook mensen die v.Persie op hun shirt lieten drukken
Dat had NEC zondag ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Af en toe een minder dagje tegen een opponent met minder kwaliteit is logisch hoor.
Dat is een bijzondere keuze van Jan zeg...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees in de VI dat Vennegoor of Hesselink FC Porto afgewimpeld heeft. Co had al een riant vierjarig contract klaarliggen maar Jan heeft laten weten liever in Eindhoven te blijven.
Reageer niet zo Redondo-achtig DD.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is er lastig te begrijpen aan 'Wat zijn we slecht?'
Gelijk weer genoeg PSV voor jaren. Dramatisch zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:wel mooi, MM heeft een wedstrijd van PSV irl gezien en die was dan toevallig echt zwaar beroerd en nu moeten we dat dan ook flink horen
Beetje zelfbescherming wel. Types-Jan worden daar flink aangepakt. Maar Co is wel echt fan van, wilde hem toen ook bij Ajax.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere keuze van Jan zeg...
Ik en ironisch? Komop zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Reageer niet zo Redondo-achtig DD.
Het leek of je het ironisch bedoelde in je post.
Is het al zeker dan dat Hiddink weggaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Neoktheone het volgende:
Jezus, waarom praat iedereen alsof hij al weg is![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees in de VI dat Vennegoor of Hesselink FC Porto afgewimpeld heeft. Co had al een riant vierjarig contract klaarliggen maar Jan heeft laten weten liever in Eindhoven te blijven.
Neej, dat is juist mijn puntquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat Hiddink weggaat?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelijk weer genoeg PSV voor jaren. Dramatisch zeg.
Ik kreeg toch het idee dat het geen incident was.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach dat deden ze speciaal voor jou, anders was je opslag fan geworden
moest dat danquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:wel mooi, MM heeft een wedstrijd van PSV irl gezien en die was dan toevallig echt zwaar beroerd en nu moeten we dat dan ook flink horen
[..]een tik op de enkels is geen tackle? Ok......... maar niet minder gevaarlijk? ik volg het niet
[..]wist je dat niet
natuurlijk je hoort een foto van die man boven je bed te hebben.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
Kheb deze ex-PSV speler in mijn kamer hangen, geen plaats voor Archie
[afbeelding]
Frits Philips stadion.... lijkt me een mooi idee.quote:18/1/2006 - Voorverkoop UEFA-Cup finale start 20 februari
(Gepost door JV)
BRON: UEFA.com
De verkoop van het eerste deel van de toegangsbewijzen voor de UEFA-Cup finale start 20 februari via internet (www.uefa.com). Op 10 mei is het de eerste keer dat er een belangrijke finale in het stadion van PSV wordt gehouden waaraan PSV niet deelneemt. Een nieuwe naam voor het stadion tijdens die wedstrijd moet nog verzonnen worden. Om hoeveel kaarten het gaat maakt de UEFA pas bekend als de voorverkoop start. Een groot deel van de in totaal 31.000 beschikbare kaarten wordt pas later verdeeld onder sponsors en de clubs die de finale bereiken.
PSV Netwerk
Omdat de verwachte aanvraag veel hoger zal liggen dan de beschikbaarheid wordt er onder de internet-aanvragers geloot. Geïnteresseerden krijgen eind maart uitsluitsel. De verkregen kaarten staan op naam. Op de wedstrijddag wordt bij het stadion gecontroleerd of de naam op het kaartje dezelfde is als degene die de wedstrijd wil bezoeken.
misschien een "goedkope" optie voor volgend jaar.quote:18/1/2006 - 'PSV informeerde bij Hasselbaink'
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat in de Engelse Evening Standard werd bericht dat PSV zou hebben geinformeerd naar de beschikbaarheid van Hasselbaink. Online is het bericht in de Evening Standard niet terug te vinden.
PSV Netwerk
Indien het klopt, zal de interesse waarschijnlijk achterhaald zijn, nu Thompson is aangetrokken en Vennegoor of Hesselink de interesse van Porto heeft afgewezen.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Nguyen en Pla zijn wel echte aanwinsten voor de toekomst. Die staan er binnen nu en een jaar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |