quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het was geen tackle, gewoon een tik op de enkels. Direct rood zou belachelijk zijn, geen geel ook.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef ASSpirine het volgende:
Thompson is zwart getint
wist ik helemaal niet
dat zouden we een wonder noemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou wat zijn als Archie ook mooi voetbal met zich mee zou brengen
quote:
Ik ook niet echt, maar het voetbal kan raar zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja sorry ik ga af op wat ik weet van Australisch voetbal, de competitie daar en wat Archie tot nu klaar heeft gemaakt. Daar ben ik nog niet van onder de indruk.
als hij in zn eerste eredivisie wedstrijd een hatrick scoort dan laat ik zn naam achter op mn shirt drukken!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het voetbal kan raar zijn.
Dalijk bij zijn debuut een 6-0 overwinning met een hattrick van Archie![]()
En dat was dan zijn hoogtepuntof toch niet..
ten eerste:quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Er waren toen ook mensen die v.Persie op hun shirt lieten drukken
Hadden wel mooi pech.. want hij ging naar Arsenal.
Kijk daar maar mee uit
Liever niet eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:15 schreef mcyodogg het volgende:
Pierre nog wat voor een half jaartje?
inderdaad, er werd destijds getwijfeld en hij was voor een redleijk bedrag te halen bij Forrest..... maar helaas.quote:
Schoen opetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij in zn eerste eredivisie wedstrijd een hatrick scoort dan laat ik zn naam achter op mn shirt drukken!
Dat waren alleen die knakkers van Omroep Brabant, voro een nieuwsitem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Er waren toen ook mensen die v.Persie op hun shirt lieten drukken
Dat had NEC zondag ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Af en toe een minder dagje tegen een opponent met minder kwaliteit is logisch hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |