abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 00:04:46 #276
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34330501
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef cultheld het volgende:
Waarom?
Lees dan ff die dingen hierboven.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34330739
Ik vind dat nergens op slaan, sorry. Ik geloof in de vrije markt en salarissen beperken (wij zijn klein en jullie zijn groot) is gewoon enorm triest. Je ziet aan Chelsea dat heel veel geld niet automatisch tot prijzen leidt (wel landskampioen, maar Liverpool ging er met de CL vandoor). Clubs als PSV worden nu meer gedwongen om te investeren in een eigen jeugdopleiding (zie Aissati, Afellay, Marcellis enz.) en te scouten in landen waar nog niet zoveel geld zit. Dat kun je alleen maar toe juichen wat mij betreft.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:13:28 #278
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34330811
Ja maar vind je nou dat de salarissen omlaag moeten omdat de begroting niet sluitend is.
En ben je het dan met me eens dat PSV dit kan opvangen door zn uitstraling enz enz zoals ik hierboven ergens heb gesteld.
pi_34330866
Nou je opmerking dat PSV evenveel geld als Milan zou moeten krijgen bij een dubbele CL ontmoeting tussen die twee is op z'n minst lachwekkend te noemen omdat met diverse statistieken aangetoond kan worden dat Milan verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van die mondiale kijkcijfers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:26:40 #280
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34331257
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:15 schreef cultheld het volgende:
Nou je opmerking dat PSV evenveel geld als Milan zou moeten krijgen bij een dubbele CL ontmoeting tussen die twee is op z'n minst lachwekkend te noemen omdat met diverse statistieken aangetoond kan worden dat Milan verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van die mondiale kijkcijfers.
Nou en! Zonder PSV als tegenstander is er toch niks om naar te kijken? Zouden ze ook kijken als er alleen 11 Milanezen op het veld stonden? Halve finale CL trekt sowieso mondiaal wel kijkers.

En ik word er een beetje moe van, maar wat vind je nou van die salarissen?
pi_34331392
Of PSV of Fenerbahce nou de tegenstander is: Dat heeft echt geen impact op een halve finale tegen AC Milan. Feit is dat een halve finale CL PSV - Anderlecht bijv. minder kijkcijfers trekt dan Chelsea - Barcelona. Kijkcijfers bepalen de reclame inkomsten en de adverteerders bepalen voor een groot deel de CL-inkomsten.

Die salarissen zijn marktconform, dus terecht.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:34:11 #282
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34331504
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef cultheld het volgende:
Die salarissen zijn marktconform, dus terecht.
Je vindt het normaal dat PSV structureel verlies draait met als hoofdoorzaak de exorbitante salarissen?
Tja, jij betaalt er natuurlijk ook niet aan mee, aangezien je nooit kaartjes koopt
pi_34331764
Je moet nooit boven je stand gaan leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door cultheld op 22-01-2006 00:47:25 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 01:19:08 #284
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34332834
In de NBA werkt een salary cap prima. Alleen is dat natuurlijk niet zo 1-2-3 in te voeren...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 03:19:35 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34335123
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef ErikT het volgende:
Ja maar vind je nou dat de salarissen omlaag moeten omdat de begroting niet sluitend is.
En ben je het dan met me eens dat PSV dit kan opvangen door zn uitstraling enz enz zoals ik hierboven ergens heb gesteld.
wie zegt dat dat door salarissen komt? Afschrijvingen e.d. ik weet niet hoe het verlies de afgelopen jaren is opgebouwd. En spelersverkopen horen gewoon bij een begroting. Daar is niks mis mee, mits binnen de perken.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef ErikT het volgende:
Beetje jammer dat niemand verder gaat in mijn discussie over de salarissen verlagen en de eventuele consequenties. Vinden jullie dit echt oninteressant?
wat wil je dan? spelers halen van het niveau Heerenveen? Gaan we ook op dat niveau spelen. Is leuk maar dan hoeven we niet meer om ambitie te vragen en te klagen als er topspelers gaan.

Salarissen zijn gewoon netjes via de markt bepaald. Sallarisplafond? dat kan alleen in een gesloten topsysteem als de Amerikaanse sporten en waar de sport in de VS niet de top van de wereld is hebben ze leegloop, zie het voetballen daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34335880
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

Klopt. Real Madrid en Barcelona hebben ons trucje gekopieerd. Dan moeten we maar weer iets anders verzinnen, daar zijn we Nederlanders voor.
[..]

Nee. Maar als een halve finale CL tussen PSV en Milan gaat, kijken er toch evenveel mensen naar Milan als naar PSV? Waarom krijgen de Milanezen dan meer geld?
[..]

Een bedrijf dat alleen maar verlies lijdt gaat failliet. Of stort in en moet van voren af aan beginnen (Vitesse).
Men heeft al wat anders verzonnen en dat is op jongere leeftijd scouten (Sergio, Christiano, Leonardo, Leandro) of kiezen voor de tweede garnituur (Gerson, Marcelo, Manoel).

Omdat Italië een grotere TV-markt is dan Nederland. De aanwezigheid van AC Milan in de halve finale doet er toe, de aanwezigheid van PSV niet. Dat had net zo goed Spartak Moskou, Glasgow Rangers, AEK Athene of Grashoppers mogen zijn.

PSV trekt geen kijkers. AC Milan, Real Madrid en Arsenal wel.

PSV lijdt echt niet alleen maar verlies.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34335882
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:19 schreef rubbereend het volgende:

Salarissen zijn gewoon netjes via de markt bepaald. Sallarisplafond? dat kan alleen in een gesloten topsysteem als de Amerikaanse sporten en waar de sport in de VS niet de top van de wereld is hebben ze leegloop, zie het voetballen daar.
Exact. NBA, NHL en NFL zijn absolute wereldtop. Daar kun je een salarisplafond invoeren, zeker als andere competities qua geld en aanzien bij lange na niet kunnen tippen aan deze competities. In het voetbal werkt dat niet. Zie de MLS.

Zelfs in de PL zullen ze een salary cap niet voor elkaar krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34335883
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef ErikT het volgende:
Dat PSV een salarycap invoert moeten ze zelf weten, maar het is een beetje zielig om over een salarycap te spreken en te janken over de hoge salarissen (Elgigante) omdat je club in de problemen zit.

Met uitstraling kan PSV overigens niet het gemis aan geld opvangen. Spelers als Denilson, Robinho en Tevez komen dan gewoon niet. Spelers als Alex trouwens ook niet zonder de hulp van Chelsea.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:17:39 #289
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34337365
quote:
Op zondag 22 januari 2006 07:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV lijdt echt niet alleen maar verlies.
Zoek voor mij dan even het laatste boekjaar op dat PSV niet negatief afsloot, wil je?
Over marktwerking: een bedrijf dat zo vaak verlies lijdt kan in het 'echt' ook niet blijven bestaan. Alleen in voetbal. (Okee, PSV heeft oa een stadion als onderpand, maar het blijft ongezond.)

Ik krijg door zo'n beleid ook minder affectie met PSV. Ik wil niet juichen voor een ongezond bedrijf zonder principes. Dan ga ik liever naar Sparta waar een kaartje betaalbaar is (en het voetbal slechter, maar het is wel echter).
pi_34340911
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zoek voor mij dan even het laatste boekjaar op dat PSV niet negatief afsloot, wil je?
Over marktwerking: een bedrijf dat zo vaak verlies lijdt kan in het 'echt' ook niet blijven bestaan. Alleen in voetbal. (Okee, PSV heeft oa een stadion als onderpand, maar het blijft ongezond.)

Ik krijg door zo'n beleid ook minder affectie met PSV. Ik wil niet juichen voor een ongezond bedrijf zonder principes. Dan ga ik liever naar Sparta waar een kaartje betaalbaar is (en het voetbal slechter, maar het is wel echter).
Ah, je bent er zo één. En dan nog wat zeggen over mij omdat ik geen stadionganger ben
pi_34341733
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:15 schreef cultheld het volgende:
Kom op ze zouden gewoon het geld eerlijk moeten verdelen.
Dit gaat alleen ten koste van de 'kleinere'clubs in Europa terwijl PSV net zo goed die titel kan winnen.

Als ze het geld eerlijk zouden verdelen en in de UEFA eens salaris limiet zouden instellen dan is dat een opening voor clubs als PSV.
Dan is de kans op een Nederlandse CL winnaar groter en dan zullen de talenten ook iets langer in Nederland blijven, want het geld speelt dan geel rol meer.
En hiervan zouden ook veel andere landen van kunnen profiteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:16:59 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346582
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kom op ze zouden gewoon het geld eerlijk moeten verdelen.
Dit gaat alleen ten koste van de 'kleinere'clubs in Europa terwijl PSV net zo goed die titel kan winnen.

Als ze het geld eerlijk zouden verdelen en in de UEFA eens salaris limiet zouden instellen dan is dat een opening voor clubs als PSV.
Dan is de kans op een Nederlandse CL winnaar groter en dan zullen de talenten ook iets langer in Nederland blijven, want het geld speelt dan geel rol meer.
En hiervan zouden ook veel andere landen van kunnen profiteren.
Dus de UEFA moet grote clubs uit grote voetbal landen die dus meer geld genereren straffen omdat ze dat doen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:18:28 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346633
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

aankomend jaar Erik. Bovendien kunnen bedrijven met gemak jarenlijk verlies blijven lijden, cashflow is minstens even belangrijk.
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34346713
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
pi_34347410
Dat clubs uit Engeland, Spanje enz. meer geld krijgen omdat ze meer kijkers hebben, kan ik me nog enigzins voorstellen, maar van mij mogen de vaste premies per rondes wel wat omhoog en de televisiepremies wat lager. Met de verschillen die er nu zijn gaan we steeds meer de kant op dat alleen clubs uit de grote 4 landen nog de CL winnen. De subtop van Europa kan het dan niet meer bijbenen(voor zover ze dat nu nog kunnen).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34347440
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef marsu het volgende:
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
Lijkt me sterk. Tenzij ze hem dan bij Eindhoven gaan laten spelen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 22 januari 2006 @ 16:47:29 #297
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34347565
Gefeliciteerd met het kampioenschap
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 22 januari 2006 @ 16:48:35 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_34347603
Mooie resultaten weer dit weekend
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 17:08:22 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34348244
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef mcyodogg het volgende:
Dat clubs uit Engeland, Spanje enz. meer geld krijgen omdat ze meer kijkers hebben, kan ik me nog enigzins voorstellen, maar van mij mogen de vaste premies per rondes wel wat omhoog en de televisiepremies wat lager. Met de verschillen die er nu zijn gaan we steeds meer de kant op dat alleen clubs uit de grote 4 landen nog de CL winnen. De subtop van Europa kan het dan niet meer bijbenen(voor zover ze dat nu nog kunnen).
dat ben ik met je eens de verdeling van de TV gelden is absurd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34349107
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dus de UEFA moet grote clubs uit grote voetbal landen die dus meer geld genereren straffen omdat ze dat doen?
Gewoon geld van de de UEFA CUP en CL eerlijk verdelen.
PSV haalt de halve finale net als Milan dus dan zouden ze het zelfde moeten krijgen.

Maar u is het zo.. als een bv Real Madrid laatste in de poule zou worden en PSV de halve finale zou halen dan zou Real toch nog meer geld hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')