Heb je een bron voor je bewering? Fiod valt helemaal niet verdacht vaak binnen. Jaren terug is het een paar keer voorgevallen, maar telkens is het met een sisser afgelopen. Het is echt niet zo dat de FIOD wekelijks ergens binnenvalt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik noemde er toevallig een, maar ALLE gemeentes waar eerste divisie wordt gespeeld geven meer aan de clubs dan ze ontvangen, bij de eredivisie zal dat niet veel anders zijn.
De clubs betalen inderdaad 'normaal' belasting, al valt de Fiod verdacht vaak binnen.
Ik sprak dus over de spelers en eventueel andere medwerkers.
Voor Robinho's en Tevez Carriere was het beter geweest als ze voor PSV ipv respectievelijk Madrid en Santos hadden gespeeld..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Natuurlijk is uitstraling relatief. Maar PSV is wel het begin geweest van de Europese carrieres van bijvoorbeeld Ronaldo en Romario. Ik kan me niet voorstellen dat Brazilianen niet naar PSV willen komen omdat ze minder zullen gaan verdienen.
[..]
Zolang de UEFA belachelijk verdeelsleutels hanteert voor TV gelden zal PSV nooit Europees meedraaien.
[..]
Ik ook. Dan gaat PSV failliet.
Klopt. Real Madrid en Barcelona hebben ons trucje gekopieerd. Dan moeten we maar weer iets anders verzinnen, daar zijn we Nederlanders voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Recentelijk is gebleken dat spelers van het kalibert Romario en Ronaldo ook op jonge leeftijd niet meer haalbaar zijn voor PSV. Denilson, Tevez en Robinho kwamen geen van allen naar PSV, dat zijn talenten zoals Romario en Ronaldo destijds ook waren.
Nee. Maar als een halve finale CL tussen PSV en Milan gaat, kijken er toch evenveel mensen naar Milan als naar PSV? Waarom krijgen de Milanezen dan meer geld?quote:Nederland is qua TV-markt gewoon minder waard dan Duitsland, Frankrijk, Italië, Engeland of Spanje. Of moet Valetta net zoveel krijgen als AC Milan, terwijl ze geen fuck bijdragen aan het hele toernooi?
Een bedrijf dat alleen maar verlies lijdt gaat failliet. Of stort in en moet van voren af aan beginnen (Vitesse).quote:PSV gaat echt niet failliet.
Volgens mij hebben vrijwel alle eredivisieclubs regelmatig onderonsjes met de fiscus, maar dat zegt inderdaad niet zoveel, zodra de Fiod bij een bekend bedrijf (in dit geval een voetbalbedrijf) op de stoep staat haalt het de krant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je een bron voor je bewering? Fiod valt helemaal niet verdacht vaak binnen. Jaren terug is het een paar keer voorgevallen, maar telkens is het met een sisser afgelopen. Het is echt niet zo dat de FIOD wekelijks ergens binnenvalt.
Tevez speelt bij Corinthiansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voor Robinho's en Tevez Carriere was het beter geweest als ze voor PSV ipv respectievelijk Madrid en Santos hadden gespeeld..
Al had Robinho feitelijk niks te zeggen waar hij heen wilde, dat werd voor hem bepaald, maar geld was daar ook niet onbelangrijk in de keuze.
Helaas heeft de Uefa wat merkwaardige verdeelsleutels inderdaad, maar zolang wij geen 80 miljoen inwoners hebben die voetbal willen zien zal dat zo blijven.
Helaas óók de wisselwerking van vraag en aanbod.
Maar ik zie hier dus wel amerikaanse toestanden op den duur als stakingen etc. de grenzen worden namelijk opgerekt.
Dat is heel erg smerig jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar als een halve finale CL tussen PSV en Milan gaat, kijken er toch evenveel mensen naar Milan als naar PSV? Waarom krijgen de Milanezen dan meer geld?
[..]
Corinthians betaalt beter dan PSV, heeft betere spelers dan PSV en zou in Europa mee doen om de Champions League.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook goed, mar het blijft een mispeer van Tevez natuurlijk.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Corinthians betaalt beter dan PSV, heeft betere spelers dan PSV en zou in Europa mee doen om de Champions League.
Toch wel paradoxaal dat de competities NIET om aan te zien zijn, maar dat de landenteams spelers en techniek waarborgen om van te watertanden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Zuid- Amerikaans voetbal over het algemeen
Ik word er niet warm vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Toch wel paradoxaal dat de competities NIET om aan te zien zijn, maar dat de landenteams spelers en techniek waarborgen om van te watertanden.
Schoppers hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef cultheld het volgende:
Zegt de grootste fan van Materazzi op deze aardbol.
Dat zal best (Jij volgt het Zuid-Amerikaanse voetbal op de voet volgens mij), aangezien ik het al een paar jaar niet meer echt gezien heb, slechts wat flitsjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef cultheld het volgende:
Overigens speelt Corinthians gewoon technisch en verzorgd voetbal.
Kijk eens aan, dit lijstje ga ik bewaren om het eens te staven (lijkt me leuk).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef cultheld het volgende:
Aguero, Jô, Mascherano, Gladstone, Gago, Zabaleta, Palacio, Biglia, Bilos en Fernandinho zijn stuk voor stuk echte toppers (in wording).
Bedankt voor de voortreffelijke toelichting Cult, al hangt het van veel factoren af of we deze jongens daadwerkelijk gaan zien als basisspeler bij de Europese topploegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:
Leeftijden weet ik zo niet uit mijn hoofd. Aguero zal wel meegenomen worden, want in Argentinië (waar hij speelt) vindt men dat hij een groter talent is dan Messi (minder snelheid, maar voor de rest in alles meer begaafd volgens de Argentijnse kenners). Jô kan het schudden, want hij is een spits. In Brazilië geldt hij echter als de beste Braziliaanse spits in de competitie. Een spits van het kaliber Lyon/PSV/Villarreal en vergelijkbaar met Salomon Kalou.
Gladstone is zo'n beetje de nieuwe Alex (die van PSV) en is gekocht door Juventus. Is echter nog te jong om mee te gaan, volgens de Braziliaanse bondscoach (ook Alex en Gomes gaan vermoedelijk niet mee).
Zabaleta zou naar PSV of Spanje gaan: Het werd Spanje en daar is hij wekelijks één van de uitblinkers. Gaat zeker mee met Pekerman.
Palacio is geen wereldtopper, maar wel gewoon top en dus geschikt voor de subtop van Europa. Zal nog wel niet mee gaan met de Argentijnse selectie, maar zal er ooit nog wel bij komen.
Biglia is een hele goede middenvelder en vergelijkbaar met Cambiasso. Gaat echter niet mee, in tegenstelling tot Gago: De nieuwe en verbeterde (want niet zo vaak geblesseerd) Fernando Redondo.
Bilos is al 26, maar een laatbloeier en een prima spits. Zou er in Europa zo 20 per seizoen in schieten.
Fernandinho beschikt over onnoemelijk veel talent, maar heeft 1 grote fout gemaakt: Hij is sinds augustus oliedollars gaan tanken in Rusland en ik heb geen idee hoe hij het daar momenteel doet. Tot aan augustus was hij in ieder geval het grootste Braziliaanse talent op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |