Er valt alleen weinig meer te redden, hooguit voorronde CL middels playoffs.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Gauw vergeten....het seizoen duurt nog lang hoor
Dus dan moet je je op de trainer richten en niet op die speler persoonlijk. Exit nuquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef Tobbes het volgende:
Het laatste wat ik er over kwijt wil. Ik wil geen kutspelers in Ajax zien spelen, en zeker niet met de nodige regelmaat. Dit laat ik dan ook merken. Dat heeft niks met het elftal en niks met Ajax te maken.
Eigenlijk ook niet met die speler, maar toch voornamelijk met de keuze van de trainer.
Zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er valt alleen weinig meer te redden, hooguit voorronde CL middels playoffs.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Silenus het volgende:
Het gaat de Ajaxsupporters (waaronder ik) eigenlijk helemaal niet om Boukhari.
Spreek voor jezelf, ik hou er niet van als er voor me gesproken wordtquote:Wij zijn Ajaxsupporters, wij eisen dan ook dat NEC met goed aanvalsvoetbal opgerold wordt.
Het uitfluiten begon inderdaad niet vanaf minuut één, het begon al VOOR de wedstrijd tijdens de opstelling.quote:Het uitfluiten begon echt niet vanaf minuut één, het begon pas echt toen Urby erin kwam voor Juanfran. Iedereen werd toen kwaad omdat een wissel voor Boukhari werd verwacht.
Dat moge onderhand duidelijk zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Nashje het volgende:
Conclusie: Blind heeft er een slechte en verkeerde kijk op.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Nashje het volgende:
Conclusie: Blind heeft er een slechte en verkeerde kijk op.
De enige juist kandidaat is 2 jaar terug ontslagenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef jna het volgende:
Ja Blind kan nu wel weg gaan maar wie zouden we in godsnaam als opvolger moeten aanstellen
Joop Gal heeft z'n trainers diploma gehaaldquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef jna het volgende:
Ja Blind kan nu wel weg gaan maar wie zouden we in godsnaam als opvolger moeten aanstellen
Ja dat zijn inderdaad de enige die ik ook als opvolger zou willen zien maar zoals je al zei zijn die gewoon onhaalbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
Adriaanse, van Gaal, van Basten, Rijkaard allemaal geschikte opvolgers en allemaal onhaalbaar op dit moment.
Dit seizoen maakt toch geen donder meer uit, maar ik wil vanaf het volgend seizoen toch graag weer een beetje het oude Ajax zienquote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Suijk het volgende:
Ja, of Beenhakker.
Blind gaat echt niet weg dit seizoen.
Ja dan weet ik precies hoe het gaat, dan is het "Ja geef de nieuwe trainer nog maar even wat tijd om te wennen" met als gevolg dat er weer een seizoen naar de klote isquote:Op zondag 15 januari 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit seizoen maakt toch geen donder meer uit, maar ik wil vanaf het volgend seizoen toch graag weer een beetje het oude Ajax zien
Nix ervan, die willen we hier in grunn houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef tha_dark het volgende:
Ron Jans....
Hee dude, kom eens ff uit je droomwereldjequote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Silenus het volgende:
Wij zijn Ajaxsupporters, wij eisen dan ook dat NEC met goed aanvalsvoetbal opgerold wordt.
quote:Telegraaf.nl :
Blind maakte in zijn persconferentie een verslagen indruk. Alsof hij ook niet meer weet hoe hij de situatie bij Ajax moet omkeren. Zijn collega Ron de Groot van NEC was in zijn analyse na de wedstrijd, waarschijnlijk onbedoeld, dodelijk voor Ajax:
„We speelden, zeker de eerste helft niet goed. We waren onrustig aan de bal en speelden geen goed positiespel. De tweede helft pikten we het iets beter op. In de slotfase, toen Ajax met vier spitsen nog een goal probeerde te forceren, hadden we nog uit moeten lopen. Ook in het uitspelen van die kansen waren we te onzorgvuldig. Er had voor ons meer ingezeten.”
Ik weet ook wel dat mijn eis momenteel niet realistisch is.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Hee dude, kom eens ff uit je droomwereldje![]()
Die man moet dus ook zo snel mogelijk ontslagen worden. Scoren uit een corner, en nog een schot van Denneboom wat naast had gegaan. Voor de rest is NEC ook nauwelijks over de middellijn geweest. Ohja, bij die counter met Niedzielan, waar 'ie zo kolderiek de bal over de achterlijn liep.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Hee dude, kom eens ff uit je droomwereldjeAjax is momenteel niks meer dan een zwalkende middenmoter, en mag blij zijn dat t zelf niet door NEC werd opgerold. Of zoals Rond de Groot 't treffend op de persconferentie na de wedstrijd zei:
[..]
![]()
Reageer eens op devquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat mijn eis momenteel niet realistisch is.Ik heb de wedstrijd gezien!
![]()
Oh sorry.quote:
Met wij bedoel ik Ajax-supporters in het algemeen, dat begrijp je zelf toch ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Spreek voor jezelf, ik hou er niet van als er voor me gesproken wordt![]()
[..]
Het uitfluiten begon inderdaad niet vanaf minuut één, het begon al VOOR de wedstrijd tijdens de opstelling.![]()
Ja ik zit pas net weer ff VBL door te lezen. Je mag het van mij negeren hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
God, gaan we weer over dat uitfluiten....
Dan deed wat beschuit wonderenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Het gaat er al pagina's over
Als dat het enige, en belangrijkste probleem zou zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |