Je zou eens kunnen kijken naar de Domke J1, J2, J-803 en F-2B.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef Mascleta het volgende:
Weet iemand of er ook schoudertassen bestaan waar 2 body's+grip in passen en een 70-200 F/2.8 en 17-85 iS?
dat is niet asociaal, dat is de normale adviesprijs. Iedereen mag naar eigen inzicht prijzen neerzetten en als men dus geen marge wil maken, dan maak je hem zo goedkoop...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Dankje, daar had ik overheen gelezen. Lijkt me een fijne tas, en zeeeeeker ruim genoeg voor mijn uitrusting op dit moment
Hij kost bij konijnenberg 65 euro (link) terwijl hij bij de lokale fotozaak hier in Emmen een associale 109 euro kost
Ik zeg toch ook niet dat die fotozaak dat niet zelf mag weten? Ik snap niet waarom je direct op mij reageerd eigenlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat is niet asociaal, dat is de normale adviesprijs. Iedereen mag naar eigen inzicht prijzen neerzetten en als men dus geen marge wil maken, dan maak je hem zo goedkoop...
Hij's érg leuk. Goed gevonden.quote:
Ik kon niet echt een geschikte tas vinden voor mijn camera en spulletjes (waar precies in past wat ik erin wil hebben e.d.) en toen heb ik deze gekocht: ebay linkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:44 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hij's érg leuk. Goed gevonden.Weer eens wat anders dan die standaard tassen. Maar wat een geld altijd, zulke tassen.
![]()
Wat ik bij alle schoudertassen een beetje mis (maar misschien heb ik niet goed gekeken) is een ruimte voor ándere zooi. Ik zou graag een padded deel in een helft zien, voor body en evt. 1 lens. (Echt minimaal dus) en dan een scheiding zodat alles netjes blijft zitten. Aan de andere kant van de scheiding, kan ik dan mijn 'handtas' rotzooi kwijt. (Autopapieren, portomonnee, mobiel etc etc).
En dan de uitstraling van een sportieve vrouwen tas. Dus geen leer.
Meestal is een tas volledig toegespitst op de body en lenzen en misschien een klein ritsje voor meuk. Terwijl ik een 'handtas' zoek met padded vak voor camera, zodat ik 't dagelijksw deel van mijn fotozooi áltijd bij me heb.
Mijn meestgebruikte tas tijdens natuurfotografie. Voordelen van de flipside: Betere heupband dan de minitrekker, Statief hoeft er niet af voor een lenswissel, en de rugkant blijft schoon tijdens lens wisselen. De minitrekkers leg je met de rugkant naar beneden op de grond. en dat kan dus vrij smerig zijn tijdens natuurfotogrtafie. De flipside heeft daar geen last van. Niet dat de flipside ideaal is: de statiefbevestiging is te laag voor grotere (lees: mijn) statieven. Maar dat is vrij simpel op te lossen. Een elastiek aan de handgreep boven en dat is opgelost. en jammer dat de heupband niet te verwijderen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
Iemand ervaring met de Flipside 400 AW van LowePro? Heb nu de 200 en wil meer ruimte voor bijv. drinken onderweg tijdens het hiken.
Mooi, dan weet ik pcies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Marc H het volgende:
[..]
Mijn meestgebruikte tas tijdens natuurfotografie. Voordelen van de flipside: Betere heupband dan de minitrekker, Statief hoeft er niet af voor een lenswissel, en de rugkant blijft schoon tijdens lens wisselen. De minitrekkers leg je met de rugkant naar beneden op de grond. en dat kan dus vrij smerig zijn tijdens natuurfotogrtafie. De flipside heeft daar geen last van. Niet dat de flipside ideaal is: de statiefbevestiging is te laag voor grotere (lees: mijn) statieven. Maar dat is vrij simpel op te lossen. Een elastiek aan de handgreep boven en dat is opgelost. en jammer dat de heupband niet te verwijderen is.
Drinken en eten gaan zonder problemen mee, een trui/jas kan je aan de bovenkant vastmaken.
Lowepro heeft wel wat leuke,moet je ff op de site van ze kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben opzoek naar een cameratas voor mijn Nikon D90. So far heb ik maar 1 lens, maar ik wil vooral dat de tas niet te groot word, zodat je een lompe unit op je rug krijgt. Iets ter grote van de welbekende eastpak tas is wat ik eigenlijk zoek. Heeft iemand goede tips?
Ik wil mijn Nikon D90 meenmen met een 18-105mm objectief. Daarbuiten mss een extra batterijblok, en mijn compact camera, ten grote van een pakje sigaretten. Het is ook een deel voor de opberging van mijn camera, deze ligt nu nog vaak op mijn bureau stof te happen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:09 schreef Marc H het volgende:
Wat wil je precies meenemen?
voor een 450D met een kitlens heb je veel minder ruimte nodig als een 1D met een sigma 50-500 en een flitser, om maar wat te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |