abonnement Unibet Coolblue
pi_34098082


Kampioen: 1916, 1952, 1955

Bekerwinnaar: 1944, 1963

Na het schitterende laatste jaar, de bekerfinale spelen en Europees voetbal halen, is het dit jaar wat minder. Maaskant kreeg de lamzakken niet aan de praat en Zwamborn lijkt geen verbetering. In plaats van naar boven kijken is het angstvallig naar RBC kijken, waar de kroonprins het heeft overgenomen. De cruciale wedstrijd wordt 3 februari gespeeld, wanneer de Roosendaalse Boys Tilburg komen bezoeken. Winnen we die wedstrijd, dan lijkt rechtsstreekse degradatie ver weg. Wordt die wedstrijd verloren, dan gaat het nog heel spannend worden.
pi_34099268
Het laatste jaar was niet schitterend, het was even klote als het nu is, op 2 wedstrijden na (W2-Ajax amstelcup en W2-PSV amstelcup), die waren leuk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34099318
En Blom moeten ze echt eens terug sturen naar de amateurs, die heeft nog nooit een wedstrijd gefloten zonder inconsequent te zijn of enorme grote fouten te maken.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34099787
Van 2 punten bestolen, door die ***Blom.
De 1-1 was gezien het wedstrijdbeeld misschien wel verdiend, maar toch voel ik bestolen.
En die grens was ook al klote, bahbah..
pi_34100301
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef existenz het volgende:
Het laatste jaar was niet schitterend, het was even klote als het nu is, op 2 wedstrijden na (W2-Ajax amstelcup en W2-PSV amstelcup), die waren leuk
Vorig jaar was wel heel mooi. Europees halen we niet zo vaak. Er zijn hier in Tilburg veel te veel verwachtingen van het elftal. Ik weet niet of je begin jaren-90 hebt meegemaakt, maar toen was het ook altijd bagger. Van een bekerfinale heb ik alleen maar gedroomd en nu kwam het uit. Voor mij was het echt een schitterend jaar. De wedstrijd Willem II v Ajax staat in mijn mooiste top-5 wedstrijden van Willem II ooit. Lang geleden dat ik ooit zo blij ben geweest.
pi_34100518
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Vorig jaar was wel heel mooi. Europees halen we niet zo vaak. Er zijn hier in Tilburg veel te veel verwachtingen van het elftal. Ik weet niet of je begin jaren-90 hebt meegemaakt, maar toen was het ook altijd bagger. Van een bekerfinale heb ik alleen maar gedroomd en nu kwam het uit. Voor mij was het echt een schitterend jaar. De wedstrijd Willem II v Ajax staat in mijn mooiste top-5 wedstrijden van Willem II ooit. Lang geleden dat ik ooit zo blij ben geweest.
Ja, die heb ik ook nog meegemaakt, maar toen lag gewoon het niveau laag. Dit team wat er staat kan gewoon veel beter! Wat ze vandaag dus ook wel een beetje hebben laten zien.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34101200
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef existenz het volgende:
Ja, die heb ik ook nog meegemaakt, maar toen lag gewoon het niveau laag. Dit team wat er staat kan gewoon veel beter! Wat ze vandaag dus ook wel een beetje hebben laten zien.
Tja gedeeltelijk wel.
Ik denk dat ze met Moussa Dembele echt een groot talent in huis hebben.
Maar als je dan kijkt naar een aankoop van nog niet zo lang geleden, Kerekes, die bakt er helemaal niks van. En die krijgt nog eens dik betaald ook. Verder denk ik ook wel dat ze wat spelers in huis hebben waar we nog meer van gaan horen, zoals Agustien en Janse.
pi_34102625
Wilmet viel me wat tegen en het centrale verdedigingduo was, zoals gewoonlijk, erg matig. Hopelijk lukt het om die Von Schleebrügge te halen van dat geld van Caluwé (als dat definitief rondkomt).
pi_34103295
Jezus wat zijn we genaaid door meneer N'Kufo!
En dan ook nog eens met zijn vingertje naar het publiek lopen!
Tilburg Boven Alles
  zondag 15 januari 2006 @ 22:36:02 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34103362
Kufo olé
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_34103504
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef TilburgCasual het volgende:
Jezus wat zijn we genaaid door meneer N'Kufo!
En dan ook nog eens met zijn vingertje naar het publiek lopen!
Genaaid niet door N'Kufo, maar door Blom. N'Kufo ging liggen en kreeg hem, maar de scheids gaf hem nog steeds en was daarna niet consequent, want dan hadden wij erook 1 moeten krijgen.

Dat vingertje is trouwens onzin, waar dat op gebaseerd was? Dacht hij dat de spreekkoren naar hem gericht waren of zo? Dan moet hij heel gauw door Rita terug naar zijn land gestuurd worden, zijn integratiecursus is dan niet geslaagd, want het is toch echt: "Blom je bent een Hoerenjong!" ed..... Tja en door dat vingertje riep hij het over zich af, het is dat niemand een banaan bij had, anders had ie die ook nog naar zich toegeworpen gekregen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34103590
quote:
Nu Willem II haar interesse in Max von Schlebrugge definitief heeft bevroren, lijkt de Zweed toch naar het buitenland te vertrekken. Birmingham City heeft een bod van 1,5 miljoen euro uitgebracht op de 28-jarige middenvelder van Hammarby IF. De linkspoot zou voor manager Steve Bruce de ontbrekende schakel zijn in de strijd om naar de middenmoot te klimmen. Willem II kwam niet rond met Hammarby IF over een transfer, nu lijkt een overgang wel tot stand te komen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34103872
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef viz het volgende:
Van 2 punten bestolen, door die ***Blom.
De 1-1 was gezien het wedstrijdbeeld misschien wel verdiend, maar toch voel ik bestolen.
En die grens was ook al klote, bahbah..
Idd, zoals ik al dacht was die penalty volslagen belachelijke beslissing. Als men daar elke keer een penalty voor geeft kun je het aantal penalties per seizoen wel verdubbelen.
pi_34117475
Fuck, geen Von Schleebrügge. Ben benieuwd of er nog iemand uit de hoge hoed wordt getoverd. Saïdi schijnt te worden verhuurd. Nadeel is dar je hem een tijdje kwijt bent ivm de Africa Cup en we hebben nu daar versterking nodig.
pi_34131232
Zal geen gekke speler zijn, die Zweed. Als ie naar Birmingham mag... Anderzijds, Östlund is daar de vaste rechtsback.

Maar zijn die jonge jongens niet goed genoeg?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34131435
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Zal geen gekke speler zijn, die Zweed. Als ie naar Birmingham mag... Anderzijds, Östlund is daar de vaste rechtsback.

Maar zijn die jonge jongens niet goed genoeg?
Niet zolang we een gatenkaas hebben, want jonge honden maken fouten en die kunnen we dus net niet gebruiken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34178256
Jatto Ceesay heeft het wel gezien in Tilburg, hij probeert bij Maccabi Tek Aviv een contract af te dwingen. Willem II laat hem niet kosteloos vertrekken in ieder geval.
That's all folks!
pi_34181631
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Jatto Ceesay heeft het wel gezien in Tilburg, hij probeert bij Maccabi Tek Aviv een contract af te dwingen. Willem II laat hem niet kosteloos vertrekken in ieder geval.
Wij hebben hem ook alweer gezien, die heeft alleen maar meer slechte gewoontes aangeleerd qua spel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34201998
Ondertussen is de komst van Fabrice Ehret van Anderlecht bijna rond. Brak bij Strasbourg jong door, leek een belofte, maar stond wat stil en mag weg in Brussel. Linksbenige speler, kan in alle linies uit de voeten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34202709
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Jatto Ceesay heeft het wel gezien in Tilburg, hij probeert bij Maccabi Tek Aviv een contract af te dwingen. Willem II laat hem niet kosteloos vertrekken in ieder geval.
Andersom dus. Willem II wil Ceesay nie meer, maar wil nog wel wat geld vangen.
Ik vind het wel jammer, maar eerlijk gezegd heeft ie z'n beste tijd wel gehad helaas.
pi_34203015
Nu is Caluwé ook nog weg naar Utrecht... ik had liever dat ze eerst Reuser ophaalden...
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:33:47 #22
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34208190
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef existenz het volgende:
En Blom moeten ze echt eens terug sturen naar de amateurs, die heeft nog nooit een wedstrijd gefloten zonder inconsequent te zijn of enorme grote fouten te maken.
Mee eens. Hij en Pieter Vink dienen zo snel mogelijk de F'jes te fluiten. Dat is het enige voetbalniveau waar ze nog fatsoenlijk kunnen fluiten.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:34:52 #23
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34208233
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Fuck, geen Von Schleebrügge. Ben benieuwd of er nog iemand uit de hoge hoed wordt getoverd. Saïdi schijnt te worden verhuurd. Nadeel is dar je hem een tijdje kwijt bent ivm de Africa Cup en we hebben nu daar versterking nodig.
Hij zal wel eerder aan de bak komen omdat hij dat Afrikaans toernooi mist wegens een blessure.
pi_34220483
Belangstelling voor Boukhari en Anastasiou meldt vi:

Voetbalweekblad Voetbal International meldt vandaag dat zowel Nordin Boukhari (25) als Yanis Anastasiou (32) in de belangstelling van Willem II staan. Ajax heeft Boukhari laten weten dat zijn contract, dat komende zomer afloopt, niet zal worden verlengd. Anastasioui mag in het geval van een binnenlandse transfer gratis bij de Amsterdammers vertrekken.

Ik zeg liever niet!!!!
Tilburg Boven Alles
pi_34220543
Ik zeg: niet laten lopen. Vooral Boukhari niet, dat zou een enorme aanwinst voor Willem II zijn.
That's all folks!
pi_34220665
Als Anastasiou komt gaat dat ten koste van Dembele, die moet dus zeker niet komen. Boukhari is overbodig als Ehret wordt gehaald, anders is het een versterking, aangezien ik niets meer van Bobson verwacht.
pi_34220692
mwah dont think so:
Boukhari wordt weer een verguisde vleugelspeler die zijn heil gaat zoeken bij een degradatiekandidaat.
Wordt niks denk ik zo. En bovendien op die plaats hebben we Hadouir nog
Tilburg Boven Alles
pi_34242850
Willem II zoekt, net als Ajax, oplossing in de spitsen terwijl het in de defensie gigantisch mis gaat.
pi_34248350
Ehret komt sowieso niet naar Willem 2, die gaat een stage in Rome afwerken en voelt zichzelf te goed voor een Tilburgs avontuur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34248416
Gaan ze nog meer spelers halen?

Beetje dom van ze. Ze moeten gewoon rekening houden met degradatie, dan moet je niet voor een halfjaar gaan investeren in relatief dure spelers. Boukhari is weer vertrokken wanneer Willem II degradeert hoor.
pi_34248666
Als Willem II degradeert is het Willem III
pi_34248696
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:24 schreef Beschouw het volgende:
Als Willem II degradeert is het Willem III
Heb je die zelf verzonnen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34249052
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je die zelf verzonnen?
Vast weer een Jood
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34254912
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:24 schreef Beschouw het volgende:
Als Willem II degradeert is het Willem III
Wat een humor
pi_34278261
volgens www.tilbo.com is de intresse voor Boukhari concreet en willen ze hem voor een half jaar huren. Beetje vreemd gezien de Africa Cup eraan komt of is hij daarvoor niet opgeroepen?
pi_34279360
Ja, maar hij is afgevallen voor de definitieve selectie.

Overigens laat Blind hem toch niet gaan.
pi_34395129
Tja om maar eens wat positiefs te melden een zekere Muslin van As Monaco is bij Willem II op proef...
pi_34395826
Musli proeven? Die Zwamborn verzint toch van alles om WII aan het voetballen te krijgen
pi_34398520
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
Musli proeven? Die Zwamborn verzint toch van alles om WII aan het voetballen te krijgen
Maar wat je ook kunt zeggen van hem, zonder die ontbrekende chemie en 1 van onze beste spelers, spelen we beter de laatste wedstrijden beter dan in het hele seizoen tot nu toe.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34421594
Die jonge jongens erbij heeft wel iets verfrissends inderdaad. Volgens mij zag ik die Jens Janse aardig kapot zitten, dat geeft aan dat ie erg betrokken is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34421681
quote:
Willem II heeft de gesprekken met het Franse AS Monaco afgerond. Na de UEFA Cup wedstrijden tegen de Monegasken hebben er diverse gesprekken plaatsgevonden tussen beide clubs over samenwerking op voetbalgebied. Wellicht kunnen spelers van de Franse club, die daar buiten de boot vallen vanwege de hevige concurrentie, bij Willem II ervaring opdoen en speelminuten krijgen. Proefspeler Marko Muslin is daarvan mogelijke het eerste resultaat. AS Monaco is vooral geïnteresseerd in de kennis en technische know-how van de jeugdopleiding van Willem II. Het opleiden van eigen jeugd staat bij AS Monaco nog in de kinderschoenen, waardoor er bijna geen eigen jeugd doorstroomt naar de A-selectie.
Dat ze goeie samba voetballers en bikkelaars mogen brengen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34423079
Met de jeugdopleiding van WII is idd niks mis mee.
pi_34496939
YES Muslin is binnen



Willem II heeft de Franse centrale verdediger Marko Muslin gecontracteerd. Muslin (20) komt transfervrij over van AS Monaco.Muslin, die de afgelopen dagen een trainingsstage in Tilburg afwerkte, tekent een contract tot het einde van dit seizoen waarin een optie voor nog twee jaar is opgenomen. Willem II probeert de formaliteiten rondom de transfer nog voor dit weekend af te ronden zodat Muslin speelgerechtigd is voor het thuisduel van Willem II tegen NEC op zaterdagavond 28 januari.
Tilburg Boven Alles
pi_34497280
Ruilt-ie het ene geweldige shirt in voor 't andere. Wat dat betreft blijft die Musli wel op niveau spelen.
pi_34521197
ik heb van verschillende supporters die de trainigen van Willem II bezocht hebben begrepen dat het echt een goede is. Bikkelhard en kop sterk. vooral dat bikkelharde is wat Willem II zo brood nodig heeft.
pi_34522335
Voldoet ie in ieder geval aan hetgeen er in het clublied bezongen wordt. Mooi toch?
quote:
Hup Willem II stoere kerels,
Trots van het voetballand.
Denk aan je roem en glorie,
Denk aan de vriendschapsband
' Rood-Wit en Blauw onzer vad'ren
Kleurt Willem II zo goed
Het geeft te allen tijde
spelers leeuwenmoed
pi_34523245
Volgend seizoen Galásek, vermoedelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34523718
Muslin is beslist een versterking, maar ik weet voor 99% zeker dat NEC die Tilburgers van de mat gaat spelen. Met Leiwakabessy, Barreto, Denneboom, Babos, Wisgerhof, Jones, Boutahar en Niedzielan in vorm (en op elkaar ingespeeld) wint NEC vrij eenvoudig van Willem 2.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34526145
De Willem II-er in mijn hart staat meteen op om te schreeuwen dat het niet zo is maar gezien de ranglijst blijf ik wijselijk mijn mond houden. Wederom zegt de Willem II-er in mijn hart dat Galásek volgend seizoen meer dan welkom is! Maar ekotto speelt hier ook tegenwoordig en spelen die niet een beetje dezelfde positie? Ik denk dat Willem II een overschot aan middenvelders heeft.
pi_34527597
quote:
Ik denk dat Willem II een overschot aan middenvelders heeft.
Misschien kunnen ze wat middenvelders ruilen voor een paar spitsen van Ajax?
pi_34545280
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Volgend seizoen Galásek, vermoedelijk.
Ik hoop het. Galasek zou dan ipv Victoria kunnen spelen, samen met Assou-Ekotto (een echt goede aankoop). Je zou dan Agustien (als Feyenoord hem niet weghaalt) als creatieve speler kunnen opstellen.
pi_34556791
Het is wel altijd de bedoeling geweest van Tomás na Ajax. Maar wellicht wil ie toch nog naar een andere competitie, al lijkt hij ook van plan in Nederland te blijven wonen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34557381
quote:
Het is wel altijd de bedoeling geweest van Tomás na Ajax.
Na Ajax is er toch niets meer?
pi_34558269
Na Ajax begint het voor de echte topspelers pas echt, de middelmaat bouwt af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34561961
Blijkbaar heeft de KNVB aan de scheidsrechters meegegeven dat wanneer Willem II in de laatste 10 minuten nog met 1 doelpunt voor staat, dat ze dan maar een penalty tegen moeten krijgen En NEC was dus absoluut niet beter en hun aanhang is nog slechter dan die van Willem II 10 jaar geleden toen ze nog Stillem 2 waardig waren. NEC is de naam "Stil" meer dan waardig tegenwoordig. Een kerk is er niets mee vergeleken met hun stilte.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34566399
Spreken is zilver, zwijgen is goud
pi_34566520
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Beschouw het volgende:
Spreken is zilver, zwijgen is goud
Met 2-2 schiet NEC ook geen kont op
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34566706
Het zit diep he?
pi_34566828
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:04 schreef C2000 het volgende:
Het zit diep he?
Der begonnen allemaal mensen alweer "Brabants kwartiertje" te schreeuwen, de volgende die dat vrijdag doet krijgt een trap in zijn ballen . We spelen namelijk 75 minuten goed en dan gaan we ineens achteruit hollen. Dus het gelijk spel is zoals Zwamborn al zei grotendeels onze eigen schuld, de manier waarop het gebeurde (de 2-2 dan) de scheids schuld, NEC ging nog vaker liggen dan een baby die leert lopen. Maar dat had niet hoeven gebeuren als we normaal hadden gespeeld
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34567866
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:30 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ik hoop het. Galasek zou dan ipv Victoria kunnen spelen, samen met Assou-Ekotto (een echt goede aankoop). Je zou dan Agustien (als Feyenoord hem niet weghaalt) als creatieve speler kunnen opstellen.
..kloppppt...

Vond het trouwens bets sneu hoor.. maar ga nu niet zegegnd at die pingel geen pingel was.. hij wordt zowat in zijn reet gebneukt (en dat roept homo's uit breda)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34568036
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:39 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

..kloppppt...

Vond het trouwens bets sneu hoor.. maar ga nu niet zegegnd at die pingel geen pingel was.. hij wordt zowat in zijn reet gebneukt (en dat roept homo's uit breda)
Volgens mij was het wel een pingel (ik stond aan de andere kant, dus weet het niet helemaal zeker), maar waar zeg ik dan dat het geen pingel is

Enfin, volgende week winnen van RBC en we kunnen ons gaan opmaken voor de nacompetitie. Hopelijk wordt Zwamborn nog weggepromoveerd, want dankzij zijn laffe wisselbeleid is er weer eens een overwinning weggegooid.
pi_34569440
Is die nieuwe keeper alweer geblesseerd, dat Zois er tegen NEC weer in stond?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 januari 2006 @ 05:45:55 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34572092
voor de TT hoeven jullie iig niet bang te zijn.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef Yeahinho het volgende:
Is die nieuwe keeper alweer geblesseerd, dat Zois er tegen NEC weer in stond?
of hij vond het weer te spannend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34572114
Vreemd dat NEC niet wist te winnen in Tilburg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34573470
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef Yeahinho het volgende:
Is die nieuwe keeper alweer geblesseerd, dat Zois er tegen NEC weer in stond?
Nee, die was ziek.
pi_34574663
quote:
Op zondag 29 januari 2006 05:52 schreef cultheld het volgende:
Vreemd dat NEC niet wist te winnen in Tilburg.
Willem II was gewoon weg beter tot aan de laatste 20 minuten..... En dat is al 3 wedstrijden lang het verhaal....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34585960
Dat is nu eenmaal het lot van een ploeg dat 17-de staat
pi_34585995
Willem II zal wel een nacompetitie nodig hebben om erin te blijven, degraderen zie ik ze niet.
That's all folks!
pi_34586106
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Willem II zal wel een nacompetitie nodig hebben om erin te blijven, degraderen zie ik ze niet.
Dat zal komende vrijdag bekend worden. Is in ieder geval een mooie wedstrijd om op RTL 5 te bekijken. Degradeert RBC nu zeker (verlies), of houden ze een kans (gelijkspel), of ligt alles weer open (winst) en Maaskant vs Zwamborn natuurlijk niet te vergeten.

Ik kijk er naar uit
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34586536
is het een vrijdag ja? dan ga ik maar weer eens langs in het stadion, de jongens kunnen steun goed gebruiken!
pi_34611188
Nu is Joe Keenan van Chelsea weer op proef, misschien leert het bestuur van Willem II van te weinig daad kracht van afgelopen jaren.
pi_34623080
Die zit daar al jaren bij de selectie, maar nooit doorgebroken. Benieuwd of hij wat kan bij Willem II.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:56:40 #73
140458 Adieu
je moeder is een vrouw!
pi_34657614
hup willem ii stoere keeeeerels!!!!

we kome er bovenop jonges! goale moake! goale moake!
haaa ut verstaand is novvenaant!
pi_34664711
[tilburgsmode]
Joà zèggè!
[/tilburgsmode]

Ok Joe Keenan is nu definitief gehuurd! Ik hoorde van mensen bij de training dat ie niet echt opviel.. ach toch zal het mij benieuwen.
pi_34664763
Was hij wel buiten of zat hij (net als bij Chelsea) nog op de bank binnen?
pi_34684477
Bij Chelsea kon hij het dankzij al die aankopen nooit echt redden, maar voor Willem II kan het best wat worden denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34684553
Heeft Jimmi Hendrix niet ooit een lied over hem geschreven: Hey Joe?
pi_34724858
Willem II . Wel met (eindelijk) wat geluk aan onze zijde, maar toch! Muslin viel een beetje tegen, maar die zit pas net bij de selectie.

En al die zeikerds \"fans\" van andere clubs. Ik kan even graven en minimaal 10 spelers vinden van elke club die met nog veel meer liefde en flair vallen in het strafschopgebied!

[ Bericht 15% gewijzigd door existenz op 04-02-2006 12:04:40 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34725385
Ze leven nog dus, maar echt goed was het niet. En de schwalbe was een heerlijk exemplaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34725435
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Ze leven nog dus, maar echt goed was het niet. En de schwalbe was een heerlijk exemplaar.
Die schwalbe zegt inderdaad meer over Jol die er met zijn neus bovenop stond dan over Kerekes
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34726217
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef existenz het volgende:

[..]

Die schwalbe zegt inderdaad meer over Jol die er met zijn neus bovenop stond dan over Kerekes
Jol vond het zielig voor ons dat we 3 penalties tegen kregen in drie wedstrijden (waaronder de schwalbe van N'Kufo). Nu kunnen we ons gaan opmaken voor de nacompetitie.
pi_34726610
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jol vond het zielig voor ons dat we 3 penalties tegen kregen in drie wedstrijden (waaronder de schwalbe van N\'Kufo). Nu kunnen we ons gaan opmaken voor de nacompetitie.
Ik ben volgende wedstrijd alleen wel iemand een paar biertjes schuldig. Hij zei nog "Let maar op, die Kerekes die zorgt voor de winst", waarop ik antwoorde "Dan krijg je een paar biertjes van me". En Kerekes deed het
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34726620
Wat hebben jullie een verschrikkelijk muziekdeuntje als jullie een doelpunt maken.
pi_34726693
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:58 schreef EKterror het volgende:
Wat hebben jullie een verschrikkelijk muziekdeuntje als jullie een doelpunt maken.
Geloof me, het kan nog erger
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34727382
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:58 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik ben volgende wedstrijd alleen wel iemand een paar biertjes schuldig. Hij zei nog \"Let maar op, die Kerekes die zorgt voor de winst\", waarop ik antwoorde \"Dan krijg je een paar biertjes van me\". En Kerekes deed het
Zeker verrassend. Kerekes is tot nu toe mijn tegenvaller van het jaar. Dembele daarentegen
pi_34728388
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 11:58 schreef existenz het volgende:
Willem II . Wel met (eindelijk) wat geluk aan onze zijde, maar toch! Muslin viel een beetje tegen, maar die zit pas net bij de selectie.

En al die zeikerds \\\"fans\\\" van andere clubs. Ik kan even graven en minimaal 10 spelers vinden van elke club die met nog veel meer liefde en flair vallen in het strafschopgebied!
Ja.. Leo van ons (nu) kan er ook wat van... mogen ze van mij ook met geel bestraffen... die schwalbe van gisteren was ook nog eens zo overduidelijk dat ie zelfs bij de Fjes nog geel had gekregen (en daar hebben ze niet eens kaarten ) ... bizarre beslissing van Jol...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_34728664
En weer een wedstrijd die is beslist verneukt door een arbitrale blunder....

Maargoed, dan knikkeren wij W2 eruit in de play-offs...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:06:09 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34728715
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En weer een wedstrijd die is beslist door een arbitrale blunder....

Maargoed, dan knikkeren wij W2 eruit in de play-offs...
Wij halen de PO niet eens lul
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34728816
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wij halen de PO niet eens lul
Gelukkig komen jouw voorspelling zo ongeveer nooit uit
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:11:05 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34728846
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelukkig komen jouw voorspelling zo ongeveer nooit uit
De jouwe wel dan. "Dan knikkeren wij W2 uit de PO" :')
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34728857
Veel personen in dit topic die de naam "terror" dragen. Zijn wij een hooliganclub geworden?
pi_34728958
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De jouwe wel dan. \\\"Dan knikkeren wij W2 uit de PO\\\" :\\\')
Zoals ze gisteren speelden zijn wij niet veel slechter. (uitgaande van ons spel in de laatste thuiswedstrijden als cercle, zwolle, mvv) Alleen die van Bele is potentiële top.
pi_34729119
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
van Bele :\')
Ja zo noemde die snor hem :')
pi_34729133
Desnoods knikkert Emmen ze wel eruit. Geen probleem.
Hoi.
pi_34729179
Die snor toch. Hij zal wel weer flink hebben zitten klagen, want het spel was niet om aan te zien.
pi_34729308
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die snor toch. Hij zal wel weer flink hebben zitten klagen, want het spel was niet om aan te zien.
Viel nog wel mee, natuurlijk de gebruikelijke teksten, verder was hij vrij lovend over Dembele en vond hij dat w2 met die stad en stadion in de HCE moest blijven. En dat RBC moet degraderen. Ook die penalty deed hij een beetje af als "kan gebeuren".
pi_34729415
Dembele is inderdaad erg goed i.t.t. de overige tien spelers. Dembele zie ik ook heel ver komen. Gisteren zaten de aasgieren van AZ trouwens voor hem op de tribune om hem te scouten. Ik verwacht dan ook niet dat hij lang blijft.
pi_34729440
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Viel nog wel mee, natuurlijk de gebruikelijke teksten, verder was hij vrij lovend over Dembele en vond hij dat w2 met die stad en stadion in de HCE moest blijven. En dat RBC moet degraderen. Ook die penalty deed hij een beetje af als \"kan gebeuren\".
Over de penalty heeft ie wel gelijk, of het nu terecht was of niet. Zoiets "kan gebeuren". Alhoewel de laatste tijd het wel steeds negatief uit pakt voor de laagst genoteerde partij.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34762911
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:20 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Zeker verrassend. Kerekes is tot nu toe mijn tegenvaller van het jaar. Dembele daarentegen
Kerekes is inderdaad erg matig. Wat ze daar ooit in hebben gezien....

Dembele zal wel gehaald worden door AZ ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34763353
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kerekes is inderdaad erg matig. Wat ze daar ooit in hebben gezien....

Dembele zal wel gehaald worden door AZ ja.
Voor Dembele zal een hele grote afkoopsom betaald moeten worden, Willem II heeft in principe een contract met hem tot aan 2009 (2007, maar optie tot lichting voor nog 2 jaar extra). Als we degraderen zullen ze hem niet laten gaan vermoedt ik. Dan hebben we hem nodig.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34768178
Goh, heel Alkmaar zit te janken als Ajax iets haalt bij hen maar blijkbaar duldt AZ geen concurrentie als het om grootste aasgier gaat. DemPele blijft gewoon bij Willem II
  zondag 5 februari 2006 @ 21:39:53 #103
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_34775040
Wel lache nummer bij opkomst van de spelers. Was dat Tiesto???
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_34775111
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:39 schreef assie het volgende:
Wel lache nummer bij opkomst van de spelers. Was dat Tiesto???
Dat is de standaard intro tune van de Eredivisie en ja die is gemaakt door Tiesto.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34775166
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat is de standaard intro tune van de Eredivisie en ja die is gemaakt door Tiesto.
Volgens mij bedoelt hij dat andere nummer met dat aftellen en daarna "zijn jullie er klaar voor" en dan de pompende beats.
pi_34775167
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat is de standaard intro tune van de Eredivisie en ja die is gemaakt door Tiesto.
Hopen dat ze dat in Tilburg nog afspelen volgend seizoen....
pi_34775238
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat andere nummer met dat aftellen en daarna \\\\\\\"zijn jullie er klaar voor\\\\\\\" en dan de pompende beats.
Daar heb ik het dus over (Ieg dat hoort erbij zover ik het weet).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34775256
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Hopen dat ze dat in Tilburg nog afspelen volgend seizoen....
Details.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34775433
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:45 schreef existenz het volgende:

[..]

Daar heb ik het dus over (Ieg dat hoort erbij zover ik het weet).
Is dat van Tiesto? Ik dacht van iemand anders, dat las ik tenminste op Tilbo.
pi_34775507
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Is dat van Tiesto? Ik dacht van iemand anders, dat las ik tenminste op Tilbo.
Hmm ff opzoeken dan.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34775548
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Is dat van Tiesto? Ik dacht van iemand anders, dat las ik tenminste op Tilbo.
"Theo Mezz samen met DJ Maurice te zijn met het nummer HET IS OVER !"

Ik had het dus fout inderdaad.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34775581


[ Bericht 100% gewijzigd door Beschouw op 05-02-2006 22:30:31 ]
pi_34824708
Komen gfo en vriendjes nog richting Amsterdam ?
"Ja, maar ik heb zware botten".
pi_34870851
Kom op WII , vanavond een keertje vlammen tegen die arrogante amsterdammers.
Met Joe Keenan in de basis
Tilburg Boven Alles
pi_34968448
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35160161
Is jullie stadion eigenlijk uitverkocht voor zondag?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35160274
Geen idee, was het bij nac - willem II wel dan
pi_35160354
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Geen idee, was het bij nac - willem II wel dan
Waar zeg ik dat dan? Gewoon een vraag hoor..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35162909
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:22 schreef Superheld het volgende:
Is jullie stadion eigenlijk uitverkocht voor zondag?
Ik gok van niet (helaas).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35166087
Volgens mij niet. Tegen RBC was het aardig vol door zo'n actie, maar deze wedstrijd gaat niet uitverkocht raken (hoewel volgens de Rat weer 10.000-en Naccers op de Willem II-tribunes zitten).
pi_35166546
Tienduizenden NAC'ers? Bluffen is ook een vak.
pi_35166725
Jammer dat het zo slecht gaat met willem II, opzich hebben ze een leuk team, heb alleen het idee dat veel spelers als bezig zijn met transfers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_35166734
Het uitvak daarintegen is wel uitverkocht en ook op de 2 vakken erlangs en op de hoofdtribune zullen er wel zitten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35167222
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Volgens mij niet. Tegen RBC was het aardig vol door zo'n actie, maar deze wedstrijd gaat niet uitverkocht raken (hoewel volgens de Rat weer 10.000-en Naccers op de Willem II-tribunes zitten).
Jammer, vol stadion bij zulke wedstrijden zijn natuurlijk veel mooier.

Maargoed, er zitten wel altijd veel NACCERS op de vakken, andersom volgens mij ook wel.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35167380
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:59 schreef Beschouw het volgende:
Tienduizenden NAC'ers? Bluffen is ook een vak.
Nee dat is echt waar. Lees de Rat maar.
pi_35167579
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Nee dat is echt waar. Lees de Rat maar.
de rat . Al hoe wel sommige artikelen daar wel erg sterk zijn
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35218044
quote:
Ook Real Madrid volgt spoor Dembele
De ontwikkeling van Willem II-spits Moussa Dembele wordt op de voet gevolgd door Real Madrid. Getipt door Juan Lozano, voormalig speler van de ’Koninklijke’, bezochten scouts al twee wedstrijden van de Tilburgse club. Real is - behalve in Dembele - geïnteresseerd in een Noors talent en een speler van Ciudad de Murcia.
De pas 18-jarige Dembele was gistermiddag in Turkije volgens afspraak een helft actief voor de nationale ploeg van België onder negentien. „Hij kan een hele grote worden. Hij heeft enorm veel capaciteiten“, zei bondscoach Mark van Geersom. „In mijn team speelt hij een klassieke nummer tien. Dat deed hij tegen Turkije weer uitstekend. Dembele zal nu wel overgeheveld worden naar de selectie van Jong België.“
Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van Dembele, noemt zijn speler met Van der Borre en Kompany het grootste Belgische talent. Kompany kon vorig jaar al naar Chelsea. In verdediger Van der Borre toonde Inter Milaan interesse. „Van de belangstelling van Real ben ik niet op de hoogte“, zei Vervoort. „AZ is de enige club die echt concreet is. Dat is sportief en financieel ook een interessante optie. Het is een club die top kan zijn. Dembele zou mee kunnen groeien met AZ. Bij Ajax, Feyenoord of PSV is de druk toch veel groter.“
Volgens Henk Mariman, hoofd opleidingen van GBA, is Dembele zich in de C-jeugd van die Belgische club plots goed gaan ontwikkelen. „Hij is ook een week op stage geweest bij Ajax. Maar het beoordelen van jonge talenten blijkt toch een complexe zaak. Dembele is een beetje introvert, maakt een wat ongeïnteresseerde indruk. Dat is schijn. Hij is heel gedreven.

’Valse trage’
Mariman heeft een prachtige omschrijving voor de voetballer Dembele. Hij noemt hem ’een valse trage’. „Als verdediger denk je in duels met hem dat je de bal te pakken hebt. Maar toch is hij steeds net een stapje voor. Ik geloof wel in hem. Als hij nog meer gaat scoren, dan kan hij een Europese topper worden. Er zit nog zoveel marge in zijn spel.“
Voor een stap naar de Europese top vindt Mariman het nu nog te vroeg. „Voor Real Madrid is hij nog niet klaar. Laat hem eerst het seizoen bij Willem II maar eens goed afmaken. Dan is het van belang dat hij kiest voor een club waar hij effectief veel kan spelen. Hij moet stapje voor stapje opklimmen.“
De Antwerpenaar denkt dat Dembele nuchter genoeg is om de juiste weg te kiezen en het te redden op topniveau. „Hij laat zich niet gek maken. En anders weten zijn ouders hem wel met beide benen op de grond te houden. Dat zijn realistische mensen.“ Dembele is zoon van een Malinese vader en een Belgische moeder. Hij groeide op in de wijk Hoboken, vlakbij De Kiel, het stadion van Beerschot. „Een wijk met een reputatie“, zegt Mariman. „Maar Moussa komt zeker niet uit een achterbuurt. Zeventig procent van de spelers van GBA woont vlak naast de Schelde.“
Voorzitter Hans Verbunt ontkent dat Willem II vorige week door Real op de hoogte is gesteld van de belangstelling voor Dembele. Maar die ontkent in deze fase alles. Hij wil vooral de rust binnen de club bewaren. „En als zich iets voordoet, is er ook Dembele zelf nog die moet beslissen.“

Bron: Brabants Dagblad
pi_35224658
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Superheld het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Gewoon een vraag hoor..
Mijn excuus als de vraag oprecht is, helaas ben ik maar al te bekend met het denigrerende vraagstellen van nakkers door de jaren heen voor een derby.

En wat de rat betreft... die gozers vinden zichzelf zo geweldig dat ze zelfs nog durven te beweren dat de zon om breda draait...
pi_35224810
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]


En wat de rat betreft... die gozers vinden zichzelf zo geweldig dat ze zelfs nog durven te beweren dat de zon om breda draait...
Is dat niet zo dan?
pi_35257423
Kijk! 2-0 op Nac daarmee kunnen we tevreden eventueel de nacompetitie spelen!
pi_35257769
Verrassend, 2-0 tegen NAC.
pi_35257871
Met wat geluk gaan ze het kwakkelende ADO nog voorbij.
That's all folks!
pi_35258013
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met wat geluk gaan ze het kwakkelende ADO nog voorbij.
Of NAC zelfs nog, want de 2-0 is geflatteerd gezien de kansen en missers van Willem II. Het afgekeurde doelpunt tel ik hier NIET bij mee, want vanuit mijn zijde was absoluut niet te zien of het buitenspel was en gezien de reacties op de tribunes zal dat wel geklopd hebben.

NAC liet niets zien en ook niet van zich horen trouwens, de homo's uit Stilba.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35258090
Die waren nog schor van vorige week zondag waarschijnlijk
Waarom trouwens die laatste woorden uit je post?
pi_35258537
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
Die waren nog schor van vorige week zondag waarschijnlijk
Waarom trouwens die laatste woorden uit je post?
Homo's ligt voor de hand neem ik aan, dat is gewoon de geuzennaam voor NAC, waar heel Nederland Stilburg gebruikt voor Wilem II, Kakkerlakken voor Feyenoord etc....

Stilba, is gewoon de samentrekking van Stil en Breda
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35259744
wel een hele slechte samentrekking
pi_35259790
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
wel een hele slechte samentrekking
Detail
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35260113
Heel nak was nergens, Willem II heerste.
We werden een handje op weg geholpen door de tegenstander, maar we hadden natuurlijk veel en veel dikker moeten winnen. Maar met de 2-0 ben ik tevreden. Nou deze lijn vasthouden, dan kunnen we misschien de nacompetitie nog ontlopen.
pi_35264404
Niet te verteren, verliezen van jullie op inzet...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35265615
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Superheld het volgende:
Niet te verteren, verliezen van jullie op inzet...
En spel/tactiek, jullie spel en tactiek was ronduit slecht.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35265645
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef existenz het volgende:

[..]

En spel/tactiek, jullie spel en tactiek was ronduit slecht.
Begint met inzet, als je slap begint en zulke doelpunten weggeeft zal je nooit in je spel komen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35265709
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:

[..]

Begint met inzet, als je slap begint en zulke doelpunten weggeeft zal je nooit in je spel komen.
Eerste was een weggevertje ja, die van Dembele was gewoon geweldig en die van kerekes hadden jullie een elftal aan engeltjes op de paal dat die kopbal er niet invloog.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35265815
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Eerste was een weggevertje ja,
Daar begint het dus, zoals zo vaak gezegd als je zoiets niet weggeeft kan het heel anders lopen.
Maargoed gefeliciteerd dan maar.

Wel schattig dat sommige gastjes tegen de wand aan gaan schoppen en dan weg worden geslagen door de stewards.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35266793
Die gasten van "Woensdrecht Vak G"? 8 jaar en dan al zo stoer. Vakkie G is ook niet meer wat het geweest is.
pi_35266948
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Superheld het volgende:

Wel schattig dat sommige gastjes tegen de wand aan gaan schoppen en dan weg worden geslagen door de stewards.
Tilburgse stewards zijn dan voor eigen publiek erger, mongoler en irritanter dan de ME. De gasten mogen (bijna) alles.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35273027
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Superheld het volgende:

[..]


Wel schattig dat sommige gastjes tegen de wand aan gaan schoppen en dan weg worden geslagen door de stewards.
Ze heeft iedere aanhang zijn charmes. Ik kan me nog goed herrineren dat ik een paar jaar terug toen wij bij jullie op visitie kwamen dat vak G zoveel geld naar ons vak gooide dat ik daarvoor twee lekkere colatjes voor kon halen, waarvoor nog bedankt overigens.

Als het we toch over gooien hebben dat was die wedstrijd waarbij iemand besloot te gaan golfen golfen http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=34270/sc=39c637
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:40:58 #147
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35350317
quote:
Willem II genoemd in omkoopschandaal

De media berichtten afgelopen week volop over een Chinees goksyndicaat dat de hoogste klasse van het profvoetbal in België in zijn greep zou hebben. De link met andere Europese competities lijkt een feit. De naam van voetbalvereniging ‘Willem II’ duikt veelvuldig op bij zowel verdachten als getuigen.

Chris van Abeele, journalist van het in België gerenommeerde programma ‘Panorama’, vertelde afgelopen donderdagavond in ‘Netwerk’ over de bevindingen van zijn zoektocht naar corruptie in het Belgische voetbal.

Met name de club ‘La Louviere’ bleek een gewild object voor goklustige Chinezen. Dat de club in handen is van de schimmige Chinees ‘Zheyun Ye’, was voor van Abeele een eerste aanwijzing.

Navraag bij het populaire Britse gokkantoor ‘Betfair’ (what’s in a name?!) leverde vervolgens nog meer onthutsende resultaten op. Zo was de inzet op een verlies van ‘La Louviere’ sinds het aantreden van ‘Ye’ het tienvoudige geworden. Met name uit Aziatische landen werd veel ingezet op de bewuste wedstrijden. Voor de bookmakers van ‘Betfair’ was dit alles reden genoeg om de Belgische voetbalbond in te lichten.

Na de uitzending van ‘Panorama’ slaan betrokkenen elkaar om de oren met bekentenissen. Daarbij valt op, dat dit schandaal zich niet enkel in de Belgische competitie blijkt af te spelen. De naam van het geplaagde Nederlandse ‘Willem II’ wordt door diverse betrokkenen ‘off the record’ genoemd.

Bij thuiswedstrijden van de Tilburgse eredivisionist schalt het clublied door de luidsprekers: “Hup Willem II stoere kerels, trots van het voetballand”. Die trots zit in Tilburg vooral in het verleden, zo weet zelfs de trouwste supporter. Zes jaar geleden speelde Willem II nog op het allerhoogste niveau, het mocht aantreden in de Champions League. Vorig seizoen speelde de Tilburgers nog de landelijke bekerfinale. Het zijn de krenten in de pap voor een dergelijke middenmoter, zo weet men in Tilburg ook wel.

Maar de prestaties van dit seizoen blijven ver achter bij zelfs de allerslechtste voorspellingen. Willem II staat op een zeventiende positie, de club stevent af op degradatie. Hoe heeft het in godsnaam zover kunnen komen?

Onderzoeksjournalist van Abeele denkt het antwoord te weten. Bij toeval bereikte hem een bericht over de nieuwe voorzitter van de Tilburgse club. In een interview dat al enkele maanden oud is, schetst deze nieuwe voorzitter ‘Verbunt’ een beeld van de toekomst. Hij had het over het aantrekken van enkele grote Chinese sponsoren. “Toen ging er bij mij een belletje rinkelen”, aldus van Abeele.

Het bedrijf waarmee Verbunt enkele verkennende gesprekken blijkt te hebben gehad, is “Cecilia Bianci”. Dit bedrijf staat op naam van Zheyun Ye, de invloedrijke man bij La Louviere.

“Voor een rechtbank kan ik natuurlijk niet veel bewijzen”. Maar de verdachtmakingen gaan nog verder. Zo zijn er vele merkwaardige momenten in de wedstrijden van Willem II. Zoals bijvoorbeeld de wedstrijden tegen Vitesse en NEC, waarbij in de laatste seconden van de wedstrijd op miraculeuze wijze een voorsprong werd verspeeld.

De verdachtmakingen worden nog concreter naar aanleiding van de verloren derby tegen RKC. De Tilburgse club begon de wedstrijd zonder enige inspiratie, na rust hervatte de ploeg zich enigszins en creëerde zelfs kansen. Toch maakte RKC in de slotfase het enige doelpunt. Tot zover niks aan de hand. Maar dan.

Navraag bij diverse wedkantoren leert dat er veelvuldig is gespeculeerd op de wedstrijd. Op de uitslag 1-0 is verreweg het meeste ingezet, met name door Aziaten. Normaal wordt er in totaal tussen de dertig- en veertigduidend Euro ingezet. Met af en toe een kleine uitschieter. Op deze bewuste wedstrijd is in totaal zo’n 600.000 Euro ingezet. Een ongekend hoog bedrag. Wat in deze wedstrijd nog het meeste opvalt, is de merkwaardige wissel na het doelpunt. Je zou van een ploeg die de punten hard nodig heeft toch verwachten dat het bij een achterstand gaat proberen een goal te maken. Zwamborn, trainer van Willem II, besloot anders. Hij haalde 3 minuten voor tijd een aanvaller naar de kant, en bracht een verdediger in. Hij wilde kennelijk kost wat kost de 1-0 achterstand ‘verdedigen’
pi_35350849
laat hem eerst eens wat hard maken, ik geloof hier belachelijk weinig van...
pi_35351005
Ja precies, concreet is er nog niets.
That's all folks!
pi_35351019
Is ook een grap. Alles van La Lavourie is veranderd in Willem II/ Spelers/trainer
pi_35362552
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is ook een grap. Alles van La Lavourie is veranderd in Willem II/ Spelers/trainer
Hehe, jij hebt het door. Het was een column van een kritische supporter en die veranderde alles van La Louvrière in Willem II.
pi_35377761
Ik wil best een goede chinese hoofdsponsor
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:50:56 #153
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35377843
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef existenz het volgende:
Ik wil best een goede chinese hoofdsponsor
allemaal flat screens voor de stoelen
pi_35377878
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

allemaal flat screens voor de stoelen
Tis geen bioscoop
pi_35378848
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

allemaal flat screens voor de stoelen
We zijn Ajax niet

Laat ze eerst maar goeie stoeltjes fixen in het stadion
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35496206
En de Nacompetitie is een feit. En met een spel zoals we tegen Sparta speelden, is de Katja divisie ook een feit

[ Bericht 3% gewijzigd door existenz op 26-02-2006 10:33:29 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35501621
Willem II is weer een stapje dichterbij de GGD.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:49:32 #158
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35506654
Wat een futloos spelende ploeg zeg. Geen moment het idee gekregen dat Willem II wilde of kon winnen. Met zo'n instelling ga je het nog moeilijk krijgen in de nacompetitie.
pi_35517277
Stel je gerust Stpan, je bent absoluut niet de eerste die dat ziet.
pi_35520716
Kunnen we straks samen NACompetitie spelen...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35521440
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Stefkuh het volgende:
Kunnen we straks samen NACompetitie spelen...
Met het spel dat NAC speelt op dit moment wel ja
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35521773
Een gezellige Brabantse Gouden Gids divisie volgend jaar. Nu nog hopen dat Den Bosch, Helmond Sport, Top Oss en Eindhoven niet promoveren.
pi_35524238
Ik weet niet hoe het met Willem2 zit, maar ik kan me niet voorstellen dat NAC een tweede degradatie in 10 jaar, met de vele schulden als gevolg, overleven kan maargoed... nog 8 wedstrijden...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 26 februari 2006 @ 21:52:52 #164
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35524932
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:17 schreef Herr_Munk het volgende:
Stel je gerust Stpan, je bent absoluut niet de eerste die dat ziet.
Met eigen ogen viel het me toch heel erg tegen. Net als NAC heeft Willem II teveel voetballers die denken het op techniek alleen te kunnen. Helaas valt die techniek enorm tegen, en hun werklust nog meer.
Ik ben niet het type voetbalfan die geniet van harde werkers en poetsers, maar bij Willem II kunnen ze er wel 1 of 2 gebruiken.
pi_35533478
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
Ik weet niet hoe het met Willem2 zit, maar ik kan me niet voorstellen dat NAC een tweede degradatie in 10 jaar, met de vele schulden als gevolg, overleven kan maargoed... nog 8 wedstrijden...
NAC gaat echt niet degraderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35533807
quote:
Op maandag 27 februari 2006 05:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

NAC gaat echt niet degraderen.
Nee, ik heb ook nog wel moed genoeg dat te zeggen, maar t'ging om feit dat we (met Willem2) samen in de 1e Divisie zouden spelen volgend jaar ALS NAC en Willem2 zouden degraderen...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35540073
quote:
Op maandag 27 februari 2006 05:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

NAC gaat echt niet degraderen.
Zegt hij, terwijl het hem dun door de broek loopt.

Als Nac komende week RBC niet verslaat denk ik dat we beiden de nacompetitie gaan spelen.
pi_35540217
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Zegt hij, terwijl het hem dun door de broek loopt.

Als Nac komende week RBC niet verslaat denk ik dat we beiden de nacompetitie gaan spelen.
CMT is volgens mij een bosche bol..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35540942
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:36 schreef Superheld het volgende:

[..]

CMT is volgens mij een bosche bol..
Dat weet ik, met veel sympathie voor Nac volgens mij.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:05:55 #170
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35542926
De rapen zijn gaar, de druiven zijn zuur, het einde is nabij.
ZUUR! Achja, met een beetje "geluk" zit ik volgend jaar bij River Plate op de tribune ipv bij Willem II.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35547786
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Stpan het volgende:

[..]

Met eigen ogen viel het me toch heel erg tegen. Net als NAC heeft Willem II teveel voetballers die denken het op techniek alleen te kunnen. Helaas valt die techniek enorm tegen, en hun werklust nog meer.
Ik ben niet het type voetbalfan die geniet van harde werkers en poetsers, maar bij Willem II kunnen ze er wel 1 of 2 gebruiken.
Ik ben juist wel een type dat graag werkers ziet, daarom is Willem II voor mij des te ergerlijker...
pi_35547824
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef reem het volgende:
De rapen zijn gaar, de druiven zijn zuur, het einde is nabij.
ZUUR! Achja, met een beetje "geluk" zit ik volgend jaar bij River Plate op de tribune ipv bij Willem II.
En toen kwam je op straat de " los borracho's " van Boca Juniors tegen.....
  maandag 27 februari 2006 @ 17:47:51 #173
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35548272
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:31 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik ben juist wel een type dat graag werkers ziet, daarom is Willem II voor mij des te ergerlijker...
Zelfs voor een liefhebber van 'mooi-weer-voetballers-en-doe-nog-maar-een-keertje-overbodig-achter-je-standbeen' spelers is Willem II ergerlijk futloos.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:56:48 #174
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35548568
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:33 schreef Herr_Munk het volgende:En toen kwam je op straat de " los borracho's " van Boca Juniors tegen.....
ik ga niet met een river shirt rondlopen in de verkeerde wijken, ik heb geen zin in
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35548654
Wat ga je in Argentinië doen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:06:14 #176
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35548864
studeren en stage lopen (dat is de bedoeling)
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35548904
Klinkt leuk! Wat ga je precies studeren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:12:27 #178
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35549026
Ik studeer hier in Nederland Politicologie, en wil vergelijkende politicologie van Latijns-Amerika, Politieke Geschiedenis van Latijns-Amerika en het buitenlands beleid van Latijns-Amerika bestuderen. Maar nu hijack ik deze draad een beetje
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35549064
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:12 schreef reem het volgende:
Ik studeer hier in Nederland Politicologie, en wil vergelijkende politicologie van Latijns-Amerika, Politieke Geschiedenis van Latijns-Amerika en het buitenlands beleid van Latijns-Amerika bestuderen. Maar nu hijack ik deze draad een beetje
Politieke geschiedenis van Latijns-Amerika is wel een interessant studieonderwerp natuurlijk. D'r is nogal wat gebeurd daar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35578494
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef reem het volgende:

[..]

ik ga niet met een river shirt rondlopen in de verkeerde wijken, ik heb geen zin in
Ik kan me voorstellen dat als je nieuw bent per ongeluk een verkeerde wijk in loopt

Anyway veel fun en als je terug kom die lamballen van Willem II maar eens vertellen hoe het wel moet.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:07:48 #181
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35591318
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je nieuw bent per ongeluk een verkeerde wijk in loopt
Vooronderzoek is in volle gang, en het duurt nog wel ff voordat ik vertrek
quote:
Anyway veel fun en als je terug kom die lamballen van Willem II maar eens vertellen hoe het wel moet.
en aan de supporters
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35591624

Toch een ander sfeertje dan in Tilburg
pi_35595765
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je nieuw bent per ongeluk een verkeerde wijk in loopt

Anyway veel fun en als je terug kom die lamballen van Willem II maar eens vertellen hoe het wel moet.
Je loopt niet 'zomaar' een verkeerde wijk in...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35610642
@Reem: verbetering is duidelijk zichtbaar met bv 10 jaar geleden

@beschouw: Wil je dat voor elkaar krijgen loop dan ook gelijk die 37 andere clubs ff langs

@CherrymoonTraxx: Tja in Den Bosch is dat heel wat moeilijker voor te stellen dan in een miljoenen stad als Buenos Aires.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:17:14 #185
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_35612494
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Herr_Munk het volgende:
@Reem: verbetering is duidelijk zichtbaar met bv 10 jaar geleden
Ik zat tien jaar geleden ook op de tribune, dus ik weet wel heel goed waar je het over hebt - maar zelfs met het hele "King Side" gebeuren is het gewoon zo dat je geen fuck van de lange zijde van het stadion hoef te verwachten (nu is dat bij andere clubs ook vaak zo, maar in tilburg is het ECHT heel erg), en dat zodra "we" op achterstand staan, er helemaal geen geluid meer wordt gemaakt...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_35612990
nee maar ik verwacht ook eigenlijk niet dat de lange zijde meedoet, althans niet eerder dan dat we met 5-0 voorstaan. Maar dat is het goede aan de King Side, iedereen die geluid wil maken gaat daar staan.
pi_35615770
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Herr_Munk het volgende:
@Reem: verbetering is duidelijk zichtbaar met bv 10 jaar geleden

@beschouw: Wil je dat voor elkaar krijgen loop dan ook gelijk die 37 andere clubs ff langs

@CherrymoonTraxx: Tja in Den Bosch is dat heel wat moeilijker voor te stellen dan in een miljoenen stad als Buenos Aires.
Ik ben echt wel in miljoenensteden geweest, ook steden die stukken groter en gevaarlijker zijn dan Buenos Aires en je loopt echt niet 'zomaar' een slechte wijk in.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35620248
als je ervan bewust bent niet nee...
pi_35721894
Wat heeft Zwamborn van de week zijn spelers geleerd op de training? Ongelooflijk!
pi_35721950
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef Beschouw het volgende:
Wat heeft Zwamborn van de week zijn spelers geleerd op de training? Ongelooflijk!
Niet zo gek veel, voetballen konden ze al. Alleen ontbrak altijd de wil en die lijkt er toch eindelijk wel te komen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35722032
De wil ontbrak? Hoebedoelu?
pi_35722078
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:41 schreef Beschouw het volgende:
De wil ontbrak? Hoebedoelu?
Een theedoek heeft 90% van het seizoen nog meer inzet getoond dan het elftal van Willem II.

Iemand die de over 1 uur met pensioen gaat bij zijn baas en de plee nog ff mag schrobben toont nog meer inzet dan Willem II.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35722345
Ik ga zo even genieten vlak na rust denk ik
pi_35722818
gewoon tranen van geluk! Willem II voetbalt een keer
pi_35723337
En opnieuw een goede thuiswedstrijd. Het moet niet gekker worden. Als we deze vorm vasthouden, wordt de nacompetitie een makkie.
pi_35723719
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
En opnieuw een goede thuiswedstrijd. Het moet niet gekker worden. Als we deze vorm vasthouden, wordt de nacompetitie een makkie.
Als ze deze vorm vasthouden, wordt de nacompetitie ontweken! Bestaan er toch nog wonderen in voetballand.
pi_35724017
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Als ze deze vorm vasthouden, wordt de nacompetitie ontweken! Bestaan er toch nog wonderen in voetballand.
Uit pakken we geen punten en de 4 laatste thuiswedstrijden (AZ, PSV, Heerenveen en angstgegner Roda JC) zijn te zwaar om de nacompetitie te ontlopen.
pi_35724413
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:40 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Uit pakken we geen punten en de 4 laatste thuiswedstrijden (AZ, PSV, Heerenveen en angstgegner Roda JC) zijn te zwaar om de nacompetitie te ontlopen.
Inderdaad, maximaal 3 punten uit de thuiswedstrijden mits we veel geluk hebben en dat is niet genoeg. Ik hecht meer waarde aan goed spelen die 4 wedstrijden dan winnen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:13:19 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35725227
Goede wedstrijd op dat kut groningen,

hoe heet het opkomst nummer en de goal nummer van willem II ?
pi_35725469
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:51 schreef existenz het volgende:

[..]

Inderdaad, maximaal 3 punten uit de thuiswedstrijden mits we veel geluk hebben en dat is niet genoeg. Ik hecht meer waarde aan goed spelen die 4 wedstrijden dan winnen.
Enige eerste divisie club die ik een beetje vrees is Haarlem. Die spelen erg goed de laatste tijd. De rest zou geen probleem moeten zijn.
pi_35744532
Goeie fase na de rust van Willem II. Zwamborn was ontroerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35744649
Wat een sensatie zeg gisteren + Redan weer gerehabiliteerd. Talent heeft hij ook genoeg om voor Willem II van waarde te zijn. Nu z'n mentaliteit nog zo zien te houden.
That's all folks!
pi_35744760
Redan lijkt kwa uiterlijk wat op Kluivert en als hij goed is lijkt kwa voetballen ook op hem.. typisch...
pi_35745554
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een sensatie zeg gisteren + Redan weer gerehabiliteerd. Talent heeft hij ook genoeg om voor Willem II van waarde te zijn. Nu z'n mentaliteit nog zo zien te houden.
Redan moet in 4-4-2 spelen, zoals we tegen Groningen speelden, dan komt ie naast Dembele tot zijn recht. Zeker met Hadrouir er achter! 4-3-3 is niets voor Redan (en Willem II).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:22:00 #205
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35754215
weet iemand die muziek nummers van willem II
  zondag 5 maart 2006 @ 21:24:06 #206
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35754284
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede wedstrijd op dat kut groningen,
Sukkel.
pi_35754539
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand die muziek nummers van willem II
Zie een paar pagina's terug.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:33:46 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35754599
Goede overwinning trouwens, met zo'n instelling hoor je op het veld te staan.
pi_35848328
Als Az nu toch bezig is hypocriet zijn wil het gelijk Agustien hebben ook!

Az supporters hiero leg me dit even uit:

Vanwaar de woede op Ajax dat het jullie spelers koopt? Jullie hebben zelf 5 oud- Willem II-ers in de gelederen en als koopzieke Dirk klaar is 7.
( Mathijsen, Mathijssen, Jaliens, Sektioui, Landzaat || Dembele, Agustien)

Op Willem II fora zijn er a leuke spandoeken ideeen binnen voor de wedstrijd aanstaande zaterdag:

AZ made in Tilburg
AZ hypocriet, Zonder Willem II bestond het niet
aAZgieren
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:26:41 #210
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35852097
kan de goal en opkomst deun niet vinden van willem II
pi_35852402
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
kan de goal en opkomst deun niet vinden van willem II
goal is toch so happy together trance remix ofzo?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35856688
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Als Az nu toch bezig is hypocriet zijn wil het gelijk Agustien hebben ook!

Az supporters hiero leg me dit even uit:

Vanwaar de woede op Ajax dat het jullie spelers koopt? Jullie hebben zelf 5 oud- Willem II-ers in de gelederen en als koopzieke Dirk klaar is 7.
( Mathijsen, Mathijssen, Jaliens, Sektioui, Landzaat || Dembele, Agustien)

Op Willem II fora zijn er a leuke spandoeken ideeen binnen voor de wedstrijd aanstaande zaterdag:

AZ made in Tilburg
AZ hypocriet, Zonder Willem II bestond het niet
aAZgieren
Van A tot Z Tilburg
AZ Tilburg Noord
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35862144
quote:
Hot news:

Met de belangstelling van AZ voor alweer twee Willem II spelers (Agustien en Dembele) heeft Dagobert Dirk Scheringa ook meteen bekend gemaakt dat AZ de naam gaat veranderen in Willem III om zo de club Willem II en de Koning Willem de eerste te eren.

Ook zal het nieuwe stadion verkocht worden aan de lokale FC Alkmaar, aangezien het team van Willem III zal verhuizen naar Tilburg. Mede oorzaak hiervan is de heimwee van de spelers naar het altijd gezellige Tilburg. Willem III zal verhuizen naar de Tilburgse terreinnen van Longa, alwaar Dirk intrek zal nemen in de lokale kantine.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35862408
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:35 schreef existenz het volgende:

[..]

waarom zou ooit iemand zich in Tilburg willen vestigen, dan lijkt me de keus voor Alkmaar duidelijker.

En de haat jegens Ajax vanuit AZ is dat het over een club gaat in de zelfde regio wat betreft supportersgroepen en sponsers. Het is jammer dat Willem-2 de dupe wordt van de transfers, maar ja dan moeten ze maar betere contracten opstellen.
pi_35862932
Tja ik ken de sfeer in Alkmaar niet maar toen ik Jaap Stam, Joonas Kolkka en Adil Ramzi naar PSV zag vertrekken ging dat altijd met een soort trots...
pi_35863413
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef JoleX het volgende:

[..]

waarom zou ooit iemand zich in Tilburg willen vestigen, dan lijkt me de keus voor Alkmaar duidelijker.

En de haat jegens Ajax vanuit AZ is dat het over een club gaat in de zelfde regio wat betreft supportersgroepen en sponsers. Het is jammer dat Willem-2 de dupe wordt van de transfers, maar ja dan moeten ze maar betere contracten opstellen.
Sarcasme is jouw vreemd?

Zie ook: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3184
(Voor de duidelijkheid: Is NIET door mij geschreven)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35865632
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Sarcasme is jouw vreemd?

Zie ook: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3184
(Voor de duidelijkheid: Is NIET door mij geschreven)
misschien moet Dirk dan maar Willem-2 opkopen als 2e eftal en extra jeugdopleiding.
pi_35868473
Willem II moet maar betere contracten opstellen. Willem II bungelt onderaan, logisch dat spelers hogerop willen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35890690
Jullie zijn of te dom om het te snappen of lezen het gewoon niet? Wat jullie zeggen is dus precies het geen wat er bedoeld wordt met beide stukken....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_35969106
Tja, bij een wedstrijd tussen de Nr2 en de Nr17 hoef je niet veel te verwachten. AZ had geen haast en wachtte op de fouten die kwamen... Lichtpuntje was wel dat Willem II eindelijk op de goede weg lijkt, alhoewel we na de 60e minuut toch flink weg zakte....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_36225768
hier een mooie post voor onze vrienden van willem2 na de verloren wedstrijd tegen heracles

ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_36227364
Zozo onze mannen van het beructe vak Q komen zich ook even roeren hoor. Pas maar op dat jullie zelf daalijk niet in de nacompetitie spelen
Tilburg Boven Alles
pi_36227952
Ik hoop van harte dat W2 erin blijft. Het zijn altijd erg leuke wedstrijden in Tilburg. Lekker van te voren daar de stad in en een biertje drinken. Altijd gezellig.
pi_36228052
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef TilburgCasual het volgende:
Zozo onze mannen van het beructe vak Q komen zich ook even roeren hoor. Pas maar op dat jullie zelf daalijk niet in de nacompetitie spelen
wij staan nu ook maar net boven de streep.

ik hoop dat jullie er in blijven via de nacompetitie en niet dat jullie degraderen want daar is willem2 te groot voor. maar toch het plaatje is mooi
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_36229599
Stiekem kan ik een glimlach opwekken maar aan de andere kant denk ik: Na 19 jaar eerste divisie denken ze in Almelo dat ze het ook vertellen kunnen.
pi_36420800
Zwamborn geen coach meer volgend jaar en Augustien naar AZ.
pi_36421015
Zo langzamerhand kan Willem II wel mee verhuizen naar het Kooimeerplaza/DSB-stadion.
En dan die Scheringa maar zeuren over Ajax.
pi_36421547
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef Beschouw het volgende:
Zo langzamerhand kan Willem II wel mee verhuizen naar het Kooimeerplaza/DSB-stadion.
En dan die Scheringa maar zeuren over Ajax.
Scheringa is zo'n enge man. Een gore hypocriet en hij is nog niet uitgewinkeld, want Dembele zal ook wel naar A$ gaan.
pi_36422167
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef Beschouw het volgende:
Zo langzamerhand kan Willem II wel mee verhuizen naar het Kooimeerplaza/DSB-stadion.
En dan die Scheringa maar zeuren over Ajax.
scheringa hoor je de laatste tijd niet meer zeuren hoor. maar weet niet of dit nou wel zo'n handige aankoop is met al die middenvelders bij AZ. komt toch op de bank.
pi_36427414
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Scheringa is zo'n enge man. Een gore hypocriet en hij is nog niet uitgewinkeld, want Dembele zal ook wel naar A$ gaan.
Roma
pi_36477899
AZ mag best Dembele en Augustien kopen als ze inderdaad zo'n constructie krijgen om nog 1 jaar in Tilburg te spelen. Dat is het beste voor alle partijen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 3 april 2006 @ 09:58:16 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36600462
RKC neemt Reuser over van Willem II

3/4/2006 8 :30

Martijn Reuser komt komend seizoen uit voor RKC Waalwijk. De 31-jarige Amsterdammer stapt transfervrij over van Willem II, waar zijn contract afloopt. Reuser tekende bij RKC voor twee jaar, met een optie voor nog een seizoen.
'Reuser heeft niet alleen scorend vermogen, maar is ook mentaal sterk en een voetballer die er altijd voor gaat. Wij zijn erg blij dat we hem hebben kunnen aantrekken', legt algemeen directeur Henry van der Vegt uit.

Vorig seizoen kende Reuser een behoorlijk jaar bij Willem II, waar bij negen keer scoorde in 27 duels. Dit seizoen is zijn inbreng mede door blessures een stuk minder. RKC wordt Reusers vijfde club en vierde Nederlandse werkgever.
pi_36604134
Ach het is in iedergeval AZ niet...
  maandag 3 april 2006 @ 12:59:47 #234
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_36604956
Vond Dembele wel aardig tegen ADO DH. Beetje lui.. maar bij vlagen berensterk.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_36749120
Alle Willem II supporters met een seizoenkaart hebben gratis toegang tot de thuiswedstrijden van de nacompetitie en bij de uitwedstrijden betaald Willem II het busvervoer helemaal Toch een paar lichtpuntjes
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 9 april 2006 @ 20:48:07 #236
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_36803374
Helaas weer net niet vandaag al vond ik wel slecht vand escheids :S was nog conrner en gewoon affluiten terwijl iedereen klaar gaat staan
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  zondag 9 april 2006 @ 20:49:26 #237
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_36803416
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
kan de goal en opkomst deun niet vinden van willem II
opkomst heb ik zonder het leipe gezang etrtussen dus special w2 versie
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_36803456
Dembele baart toch wel opzien. Zo jong en al zoveel rust en kracht.
That's all folks!
pi_36804060
Die gaat na dit jaar dan ook weg. Helaas.
pi_36809107
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dembele baart toch wel opzien. Zo jong en al zoveel rust en kracht.
Maar de grootheidswaanzin komt ook al sterk om de hoek kijken. Het is alleen de vraag of deze waanzin van zijn manager is of van hem, is het van zijn manager dan moet hij hem snel dumpen. Ik ben het met hem eens dat als we degraderen Dembele niets te zoeken heeft bij Willem II, maar bij een constructie waar Dembele eerst nog een jaar verder kan rijpen bij Willem II in de eredivisie en daarna naar een topclub gaat zie ik zeker wel mogelijkheden voor iedereen. Dembele is misschien goed, maar hij moet ook nog veel leren in tactisch opzicht en dat leert hij makkelijker en sneller bij Willem II (tot op zekere hoogte), dan bij een topclub.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 10 april 2006 @ 10:44:13 #241
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_36815492
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:27 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar de grootheidswaanzin komt ook al sterk om de hoek kijken. Het is alleen de vraag of deze waanzin van zijn manager is of van hem, is het van zijn manager dan moet hij hem snel dumpen. Ik ben het met hem eens dat als we degraderen Dembele niets te zoeken heeft bij Willem II, maar bij een constructie waar Dembele eerst nog een jaar verder kan rijpen bij Willem II in de eredivisie en daarna naar een topclub gaat zie ik zeker wel mogelijkheden voor iedereen. Dembele is misschien goed, maar hij moet ook nog veel leren in tactisch opzicht en dat leert hij makkelijker en sneller bij Willem II (tot op zekere hoogte), dan bij een topclub.
Dit si gewoon duidleijk het beste.. stel hij gaat naar hsv schalke dagobert dirk of waar dan ok. Hij kan beter ene jaar elke wedstrijd spelen dan gelijk gaan bankzitten want daar leert hij niets van
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_36832044
Toch vind ik hem voor een spits te weinig scorend vermogen hebben, daar moet hij nog aan werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 april 2006 @ 15:15:06 #243
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36981323
Doen jullie lief tegen FC Utrecht?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_36981348
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief tegen FC Utrecht?
1-0
2-0
2-1
2-2



Daar teken ik wel voor
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 april 2006 @ 15:17:35 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36981385
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:16 schreef existenz het volgende:

[..]

1-0
2-0
2-1
2-2



Daar teken ik wel voor
Ik niet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_36992752
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37008692
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief tegen FC Utrecht?
Had je niet moeten vragen.

Zou Dennis van Wijk volgend jaar de nieuwe trainer worden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 april 2006 @ 16:27:58 #248
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37008811
bedankt HELDEN.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37008840
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Had je niet moeten vragen.

Zou Dennis van Wijk volgend jaar de nieuwe trainer worden?
Hoogstwaarschijnlijk wel.

Want:
1) Hij is niet te duur
2) De ploeg mist op het moment een leider. Iemand die recht voor zijn raap is. Zwamborn is dat een beetje, maar heeft geen charisma.
3) Het kan 2 kanten met hem op. Het wordt niets of het wordt iets. Ieg niet te veel verwachten volgend jaar waar we ook belanden. We raken veel spelers kwijt (Van groot aantal is dat ook absoluut niet erg trouwens).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37008857
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef venomsnake het volgende:
bedankt HELDEN.
Graag gedaan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 april 2006 @ 17:41:56 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37011084
Wow jullie waren goed en ja Utrecht was ook heel gaar vandaag zeg niet normaal , snap er nix van
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_37011284
dank jullie !!!

afz.: een fc groningen fan
ceci n'est pas une texte
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 april 2006 @ 17:49:46 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37011292
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:49 schreef bazkie_botsauto het volgende:
dank jullie !!!

afz.: een fc groningen fan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_37011309
ach paultjuhh... in de playoffs kunnen jullie toch nog best europa halen...


*proest*
ceci n'est pas une texte
pi_37012685
Dat wordt een eitje tegen Zwolle.
pi_37012718
Als Willem II zo blijft spelen dan is er niks aan de hand in de NC.
pi_37015417
Dat was een hele mooie poeier van Kerekes!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 16 april 2006 @ 20:39:02 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37015486
mooie goals !
pi_37015502
Who needs Cocu
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 16 april 2006 @ 21:56:49 #260
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37017601
Dank!
pi_37018905
Fris en spankelend voetbal. Het kan dus toch. NC is zo geen enkel probleem.
  zondag 16 april 2006 @ 22:46:13 #262
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37019005
Willem II, bedankt !
Als jullie zo blijven spelen dan is er niets in de hand in de Play-offs tegen de GoudenGidsers. WIllem II hoort in de Eredivisie.
pi_37019071
Als ik de foto's en het feest bij Groningen zie denk ik met weemoed terug aan de tijd dat we europees en champions league (helemaal gezellig gekkenhuis) haalde. Vorig jaar met het bereiken van de bekerfinale was wat minder, omdat we het hele jaar slecht speelde, maar ook daar denk ik dan graag aan terug.

Hopelijk zien we elkaar volgend jaar weer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37019122
Nog wat nieuws over Dennis van Wijk:
quote:
Iedereen tevreden na de wedstrijd in Moeskroen: niet alleen de tweede uitzege, maar ook de mathematische zekerheid over het behoud in een ronduit schitterend debuutseizoen in eerste klasse. Trainer Dennis Van Wijk: "Wij hebben met de Roeselaarse familie een prachtige prestatie geleverd. Met nog drie wedstrijden te gaan zijn we mathematisch veilig. We hebben toch heel veel wedstrijden met elf Belgen gespeeld, wat toch een unicum is in het topvoetbal. Ten tweede het feit dat vele jongens het voetballen moeten combineren met een job of studies."

"Vandaag waren we eigenlijk al zo goed als veilig, maar toch had iedereen ook na het debacle van vorige week zich opnieuw helemaal opgeladen. Oogstrelend was het niet, maar we knokten toch weer voor wat we waard waren en willen dit in de volgende wedstrijden ook nog doen! Ik ben echt wel trots op deze ploeg. We hebben opnieuw kunnen tonen dat we een heel moeilijk te manoeuvreren geheel zijn. Chapeau dus voor mijn mannen! Met de complete vereniging KSV Roeselare hebben we toch echt wel iets moois bereikt. En dan heb ik het zowel over spelers, technische staf, bestuur als supporters. Als je ziet dat we op een gemiddelde van tussen de vijf en de zesduizend toeschouwers zullen landen, zie je toch wel dat het hier leeft. Zelfs voor een dinsdagavondmatch tegen Charleroi kwamen meer dan 5000 mensen naar Schiervelde afgezakt, en dit wil toch wel iets zeggen. En ik denk dat er zelfs nog een groeimarge in zit!"

Over zijn eigen sportieve toekomst laat Dennis ons nog enkele dagen in het ongewisse: "De keuze is inderdaad tussen KSVR en Willem II, en ik denk dat het voor geen van alle partijen goed is dat ik nog veel langer wacht om de knoop door te hakken. Dit gebeurt dan ook halfweg volgende week . Momenteel ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Enerzijds hebben we hier in Roeselare toch iets heel moois opgebouwd en zijn we van een derdeklasser aan het groeien naar een eersteklassser. Anderzijds zijn de middelen in Nederland veel ruimer dan in België. Willem II is ginder 17e en draait met een budget van 12 tot 14 miljoen euro, terwijl KSVR het hier met 2,5 à 3 miljoen moet doen. Geld is echter niet de voornaamste drijfveer. Als ik voor Willem II kies, bestaat er trouwens een kans dat het in tweede klasse te doen zal zijn, want de Tilburgers moeten nog de eindronde spelen. Als trainer verkeer ik dit keer echt in een luxepositie dat ik kan kiezen, maar ik kan je verzekeren dat de keuze echt niet gemakkelijk is!"
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37019220
De laatste weken hebben we de vorm aardig te pakken.
pi_37019326
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef Beschouw het volgende:
Fris en spankelend voetbal. Het kan dus toch. NC is zo geen enkel probleem.
Zeker niet, zou ik ook jammer vinden mocht het toch fout gaan.
That's all folks!
pi_37021417
Is die Zwamborn toch een goede trainer! Ook dat is nooit gedacht.
pi_37021562
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef Beschouw het volgende:
Is die Zwamborn toch een goede trainer! Ook dat is nooit gedacht.
Omdat ze nu 2 potjes hebben gewonnen is hij ineens een goede trainer?
  maandag 17 april 2006 @ 01:13:27 #269
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37022794


pi_37022868
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat ze nu 2 potjes hebben gewonnen is hij ineens een goede trainer?
Hij is beter dan Maaskant gezien de cijfers. Maar de cijfers wijzen ook uit dat hij dus geen goede trainer is.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 17 april 2006 @ 13:06:52 #271
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_37029772
Okal hebben we nu gewonnen die harry potter hoort bij de tehcinsche staf en niet op het vled.. hopelijk komt volgend jaar die dennis van wijk die heb een goeie instelling en ok goeie resultaten gehaald!
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  maandag 17 april 2006 @ 13:13:12 #272
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37029970
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wow jullie waren goed en ja Utrecht was ook heel gaar vandaag zeg niet normaal , snap er nix van
Zo goed was Willem II ook weer niet. Utrecht leverde gewoon een wanprestatie van de eerste orde. Maar de nacompetitie moet voor Willem II geen probleem zijn lijkt me. Dembele blijft een goede speler, Redan heeft de weg naar het doel weer gevonden en de rest van het elftal steekt ook aardig in elkaar. Het is pech voor WII dat ze het zo laat op de rails hebben gekregen, anders hadden ze nog wel een kans gehad om de NC te ontlopen
pi_37032194
Warempel was Willem II weer populair....
pi_37032207
Succes in de NC!
pi_37032232
Hup Willem II in de NC
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37032331
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:30 schreef Herr_Munk het volgende:
Warempel was Willem II weer populair....
Die provocerende naccers uit het vorige topic zie ik hier in ieder geval niet meer
pi_37033587
Nacompetitie mag voor Willem II, gezien de kwaliteiten van de eerste divisie teams, niet echt een probleem worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37040068
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:35 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die provocerende naccers uit het vorige topic zie ik hier in ieder geval niet meer
Dat helpt mij eraan te herrineren dat ik nog een vriend uit Breda moet bellen!

Willem II mag idd niet met dit kwalitiet degraderen, maar goed, met deze kwailteit mochten ze eigenlijk niet eens 17de staan.
pi_37040277
Op naar Zwolle!
Tilburg Boven Alles
pi_37041323
* dndiek gaat volgende week naar Willem II - Zwolle
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37049146
quote:
Dennis van Wijk nieuwe coach Willem II (VI)

Dennis van Wijk zit volgend seizoen op de bank bij Willem II. De 43-jarige coach werkt momenteel nog bij het Belgische SV Roeselare.
Op enkele details na is Willem II akkoord met Van Wijk. Of de Tilburgers komend seizoen in de Eredivisie uitkomen of in de Eerste Divisie heeft geen invloed op zijn komst.

Willem II wordt de eerste Nederlandse club voor Van Wijk, die vorig seizoen met Roeselare promoveerde naar de Belgische Eerste Klasse. En met de promovendus verrast de geboren Amsterdammer, want ook al gold Roeselare als voorname degradatiekandidaat, Van Wijks ploeg bezet de tiende plaats.

Van Wijk voetbalde onder meer voor Ajax, Norwich City en Club Brugge en hij was als coach werkzaam bij FC Knokke, KV Oostende, Cercle Brugge en Roeselare.
pi_37050623
Nou als jullie zo blijven spelen worden de PO een eitje
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 07:37:03 #283
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_37053273
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat volgende week naar Willem II - Zwolle
Welke bus zit je ?
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_37059776
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 07:37 schreef gfo het volgende:

[..]

Welke bus zit je ?
Ik pak de fiets naar het stadion
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37059846
Diek, kan het niet meer terugvinden, maar wat zei je nou dat een kaartje kost?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37059913
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37059916
Nevermind, al gevonden...
13 euro, misschien dat ik dat nog wel ga doen ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:32:41 #288
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37059939
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:56:31 #289
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37060713
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:35 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die provocerende naccers uit het vorige topic zie ik hier in ieder geval niet meer
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37062735
Nak heeft ook weer een aantal mooie spandoekjes mogen ontvangen
o.a. 'Hoogmoed komt voor de val' en 'Tilburgse tranen van geluk'
Maar ik juich maar niet te vroeg..
Eerst vrijdag maar es naar Zwolle, gas erop!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:39:01 #291
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37067433
ach ja.. uiteindelijk hoop ik gewoon dat ze het beide redden... het rare is alleen dat ik overlevingskans een zekere kruiken club meer kans toeeigen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37071914
Van Wijk, ben benieuwd. Lijkt me wel een stoere kerel zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37074359
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Stefkuh het volgende:
ach ja.. uiteindelijk hoop ik gewoon dat ze het beide redden... het rare is alleen dat ik overlevingskans een zekere kruiken club meer kans toeeigen
Ik denk dat we het beide redden. Ik zie zowel Top Oss, Volendam of Helmond Sport met geen mogelijkheid winnen van Nac en Willem II heeft wel de iets zwaardere tegenstanders, maar we zijn in vorm.
  woensdag 19 april 2006 @ 01:26:30 #294
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_37084601
Even dit topic in de gaten houden... Ja, ik ben in een optimistische bui vandaag.
  woensdag 19 april 2006 @ 09:04:42 #295
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_37087124
ff filmpje over de zojaaa actie in gheyda
http://media.putfile.com/Willem-II-Tilburg-anti-nak-breekda

zoals ie hoort ludiek en kruiken houden zich aan de belofte en slopen niks!
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_37088198
Ik ben benieuwd naar de wedstrijden van Willem II tegen FC Zwolle. Willem II lijkt ineens weer in de gaten te hebben dat je wedstrijden ook kunt *winnen* en FC Zwolle is na een dramatisch slecht seizoen de laatste weken ook weer redelijk bezig. Ik ben echt benieuwd. Zwolle kan vrijuit voetballen en heeft niets te verliezen, Willem II moet zien om te gaan met de spanning. Kan leuk worden.
pi_37090819
Mooi. Kan Van Wijk Dembele klaar maken voor een transfer naar Club Brugge.

Of droom ik nu teveel.
pi_37091768
Tvp
  woensdag 19 april 2006 @ 12:18:49 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37091784
volgend jaar 2 keer minder naar brabant
pi_37092720
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:
volgend jaar 2 keer minder naar brabant
in plaats daarvan een reis naar het prachtige Achterhoek
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')