abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35744532
Goeie fase na de rust van Willem II. Zwamborn was ontroerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35744649
Wat een sensatie zeg gisteren + Redan weer gerehabiliteerd. Talent heeft hij ook genoeg om voor Willem II van waarde te zijn. Nu z'n mentaliteit nog zo zien te houden.
That's all folks!
pi_35744760
Redan lijkt kwa uiterlijk wat op Kluivert en als hij goed is lijkt kwa voetballen ook op hem.. typisch...
pi_35745554
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een sensatie zeg gisteren + Redan weer gerehabiliteerd. Talent heeft hij ook genoeg om voor Willem II van waarde te zijn. Nu z'n mentaliteit nog zo zien te houden.
Redan moet in 4-4-2 spelen, zoals we tegen Groningen speelden, dan komt ie naast Dembele tot zijn recht. Zeker met Hadrouir er achter! 4-3-3 is niets voor Redan (en Willem II).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:22:00 #205
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35754215
weet iemand die muziek nummers van willem II
  zondag 5 maart 2006 @ 21:24:06 #206
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35754284
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede wedstrijd op dat kut groningen,
Sukkel.
pi_35754539
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
weet iemand die muziek nummers van willem II
Zie een paar pagina's terug.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:33:46 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35754599
Goede overwinning trouwens, met zo'n instelling hoor je op het veld te staan.
pi_35848328
Als Az nu toch bezig is hypocriet zijn wil het gelijk Agustien hebben ook!

Az supporters hiero leg me dit even uit:

Vanwaar de woede op Ajax dat het jullie spelers koopt? Jullie hebben zelf 5 oud- Willem II-ers in de gelederen en als koopzieke Dirk klaar is 7.
( Mathijsen, Mathijssen, Jaliens, Sektioui, Landzaat || Dembele, Agustien)

Op Willem II fora zijn er a leuke spandoeken ideeen binnen voor de wedstrijd aanstaande zaterdag:

AZ made in Tilburg
AZ hypocriet, Zonder Willem II bestond het niet
aAZgieren
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:26:41 #210
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35852097
kan de goal en opkomst deun niet vinden van willem II
pi_35852402
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
kan de goal en opkomst deun niet vinden van willem II
goal is toch so happy together trance remix ofzo?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35856688
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Als Az nu toch bezig is hypocriet zijn wil het gelijk Agustien hebben ook!

Az supporters hiero leg me dit even uit:

Vanwaar de woede op Ajax dat het jullie spelers koopt? Jullie hebben zelf 5 oud- Willem II-ers in de gelederen en als koopzieke Dirk klaar is 7.
( Mathijsen, Mathijssen, Jaliens, Sektioui, Landzaat || Dembele, Agustien)

Op Willem II fora zijn er a leuke spandoeken ideeen binnen voor de wedstrijd aanstaande zaterdag:

AZ made in Tilburg
AZ hypocriet, Zonder Willem II bestond het niet
aAZgieren
Van A tot Z Tilburg
AZ Tilburg Noord
pi_35862144
quote:
Hot news:

Met de belangstelling van AZ voor alweer twee Willem II spelers (Agustien en Dembele) heeft Dagobert Dirk Scheringa ook meteen bekend gemaakt dat AZ de naam gaat veranderen in Willem III om zo de club Willem II en de Koning Willem de eerste te eren.

Ook zal het nieuwe stadion verkocht worden aan de lokale FC Alkmaar, aangezien het team van Willem III zal verhuizen naar Tilburg. Mede oorzaak hiervan is de heimwee van de spelers naar het altijd gezellige Tilburg. Willem III zal verhuizen naar de Tilburgse terreinnen van Longa, alwaar Dirk intrek zal nemen in de lokale kantine.
pi_35862408
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:35 schreef existenz het volgende:

[..]

waarom zou ooit iemand zich in Tilburg willen vestigen, dan lijkt me de keus voor Alkmaar duidelijker.

En de haat jegens Ajax vanuit AZ is dat het over een club gaat in de zelfde regio wat betreft supportersgroepen en sponsers. Het is jammer dat Willem-2 de dupe wordt van de transfers, maar ja dan moeten ze maar betere contracten opstellen.
pi_35862932
Tja ik ken de sfeer in Alkmaar niet maar toen ik Jaap Stam, Joonas Kolkka en Adil Ramzi naar PSV zag vertrekken ging dat altijd met een soort trots...
pi_35863413
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:41 schreef JoleX het volgende:

[..]

waarom zou ooit iemand zich in Tilburg willen vestigen, dan lijkt me de keus voor Alkmaar duidelijker.

En de haat jegens Ajax vanuit AZ is dat het over een club gaat in de zelfde regio wat betreft supportersgroepen en sponsers. Het is jammer dat Willem-2 de dupe wordt van de transfers, maar ja dan moeten ze maar betere contracten opstellen.
Sarcasme is jouw vreemd?

Zie ook: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3184
(Voor de duidelijkheid: Is NIET door mij geschreven)
pi_35865632
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Sarcasme is jouw vreemd?

Zie ook: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3184
(Voor de duidelijkheid: Is NIET door mij geschreven)
misschien moet Dirk dan maar Willem-2 opkopen als 2e eftal en extra jeugdopleiding.
pi_35868473
Willem II moet maar betere contracten opstellen. Willem II bungelt onderaan, logisch dat spelers hogerop willen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35890690
Jullie zijn of te dom om het te snappen of lezen het gewoon niet? Wat jullie zeggen is dus precies het geen wat er bedoeld wordt met beide stukken....
pi_35969106
Tja, bij een wedstrijd tussen de Nr2 en de Nr17 hoef je niet veel te verwachten. AZ had geen haast en wachtte op de fouten die kwamen... Lichtpuntje was wel dat Willem II eindelijk op de goede weg lijkt, alhoewel we na de 60e minuut toch flink weg zakte....
pi_36225768
hier een mooie post voor onze vrienden van willem2 na de verloren wedstrijd tegen heracles

ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_36227364
Zozo onze mannen van het beructe vak Q komen zich ook even roeren hoor. Pas maar op dat jullie zelf daalijk niet in de nacompetitie spelen
Tilburg Boven Alles
pi_36227952
Ik hoop van harte dat W2 erin blijft. Het zijn altijd erg leuke wedstrijden in Tilburg. Lekker van te voren daar de stad in en een biertje drinken. Altijd gezellig.
pi_36228052
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef TilburgCasual het volgende:
Zozo onze mannen van het beructe vak Q komen zich ook even roeren hoor. Pas maar op dat jullie zelf daalijk niet in de nacompetitie spelen
wij staan nu ook maar net boven de streep.

ik hoop dat jullie er in blijven via de nacompetitie en niet dat jullie degraderen want daar is willem2 te groot voor. maar toch het plaatje is mooi
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_36229599
Stiekem kan ik een glimlach opwekken maar aan de andere kant denk ik: Na 19 jaar eerste divisie denken ze in Almelo dat ze het ook vertellen kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')