Die schwalbe zegt inderdaad meer over Jol die er met zijn neus bovenop stond dan over Kerekesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Ze leven nog dus, maar echt goed was het niet. En de schwalbe was een heerlijk exemplaar.
Jol vond het zielig voor ons dat we 3 penalties tegen kregen in drie wedstrijden (waaronder de schwalbe van N'Kufo). Nu kunnen we ons gaan opmaken voor de nacompetitie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Die schwalbe zegt inderdaad meer over Jol die er met zijn neus bovenop stond dan over Kerekes![]()
Ik ben volgende wedstrijd alleen wel iemand een paar biertjes schuldig. Hij zei nog "Let maar op, die Kerekes die zorgt voor de winst", waarop ik antwoorde "Dan krijg je een paar biertjes van me". En Kerekes deed hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jol vond het zielig voor ons dat we 3 penalties tegen kregen in drie wedstrijden (waaronder de schwalbe van N\'Kufo). Nu kunnen we ons gaan opmaken voor de nacompetitie.
Geloof me, het kan nog ergerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:58 schreef EKterror het volgende:
Wat hebben jullie een verschrikkelijk muziekdeuntje als jullie een doelpunt maken.
Zeker verrassend. Kerekes is tot nu toe mijn tegenvaller van het jaar. Dembele daarentegenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben volgende wedstrijd alleen wel iemand een paar biertjes schuldig. Hij zei nog \"Let maar op, die Kerekes die zorgt voor de winst\", waarop ik antwoorde \"Dan krijg je een paar biertjes van me\". En Kerekes deed het![]()
Ja.. Leo van ons (nu) kan er ook wat van... mogen ze van mij ook met geel bestraffen... die schwalbe van gisteren was ook nog eens zo overduidelijk dat ie zelfs bij de Fjes nog geel had gekregen (en daar hebben ze niet eens kaartenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:58 schreef existenz het volgende:
Willem II. Wel met (eindelijk) wat geluk aan onze zijde, maar toch!
Muslin viel een beetje tegen, maar die zit pas net bij de selectie.
En al die zeikerds \\\"fans\\\" van andere clubs. Ik kan even graven en minimaal 10 spelers vinden van elke club die met nog veel meer liefde en flair vallen in het strafschopgebied!
Wij halen de PO niet eens lulquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En weer een wedstrijd die is beslist door een arbitrale blunder....
Maargoed, dan knikkeren wij W2 eruit in de play-offs...
Gelukkig komen jouw voorspelling zo ongeveer nooit uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wij halen de PO niet eens lul
De jouwe wel dan. "Dan knikkeren wij W2 uit de PO"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig komen jouw voorspelling zo ongeveer nooit uit![]()
Zoals ze gisteren speelden zijn wij niet veel slechter. (uitgaande van ons spel in de laatste thuiswedstrijden als cercle, zwolle, mvv) Alleen die van Bele is potentiėle top.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De jouwe wel dan. \\\"Dan knikkeren wij W2 uit de PO\\\":\\\')
Ja zo noemde die snor hem :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
van Bele :\')
Viel nog wel mee, natuurlijk de gebruikelijke teksten, verder was hij vrij lovend over Dembele en vond hij dat w2 met die stad en stadion in de HCE moest blijven. En dat RBC moet degraderen. Ook die penalty deed hij een beetje af als "kan gebeuren".quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die snor toch. Hij zal wel weer flink hebben zitten klagen, want het spel was niet om aan te zien.
Over de penalty heeft ie wel gelijk, of het nu terecht was of niet. Zoiets "kan gebeuren". Alhoewel de laatste tijd het wel steeds negatief uit pakt voor de laagst genoteerde partij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, natuurlijk de gebruikelijke teksten, verder was hij vrij lovend over Dembele en vond hij dat w2 met die stad en stadion in de HCE moest blijven. En dat RBC moet degraderen. Ook die penalty deed hij een beetje af als \"kan gebeuren\".
Kerekes is inderdaad erg matig. Wat ze daar ooit in hebben gezien....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Zeker verrassend. Kerekes is tot nu toe mijn tegenvaller van het jaar. Dembele daarentegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |