Hij heeft MS fobie, niets van aantrekken.quote:
Ik doelde puur het grafische aspect, natuurlijk is de overgang niet zo groot als van SNES > N64/PS, maar wel zo groot als PS > PS2.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik wel meevallen. Naar mijn mening zijn er al jaren geen grote stappen voorwaarts meer gemaakt, maar zitten we in een proces van verfijning en perfectionering. De enige echt grote stap die ik me eigenlijk kan bedenken is de overgang van 2D naar 3D, maar zelfs dat is een geleidelijk proces geweest.
Niet dan? En peri, dan kan je wel weer klagen dat ik ms fobie heb, maar dit vond ik ook al toen ik zelfs nog nooit van Apple had gehoord.quote:
Verklaart waarom je Apple zo tof vindt, jij MSfoob.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet dan? En peri, dan kan je wel weer klagen dat ik ms fobie heb, maar dit vond ik ook al toen ik zelfs nog nooit van Apple had gehoord.
Ik heb deze zin nu 5 keer gelezen, maar verklaart die quote nou waarom ik Apple zo tof vind of moet ik verklaren waarom ik Apple zo tof vind?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verklaart waarom je Apple zo tof vindt, jij MSfoob.
Die quote verklaart waarom je Apple zo tof vindt, maar laten we het maar weer over de Revolution hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu 5 keer gelezen, maar verklaart die quote nou waarom ik Apple zo tof vind of moet ik verklaren waarom ik Apple zo tof vind?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Goldboy het volgende:
Revolution Screen links:Kut ik trapte erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Nogmaals, ik doelde op Ferrari om duidelijk te maken dat de pk's (architecture) voor beiden voldoende is. Ferrari is een begrip op gebied van krachtige flashy auto's, Audi is een begrip op gebied van krachtige (wel minder dan Ferrari), degelijke & sportieve auto's.quote:@Ruzbeh
Hoe kun je nou stellen dat een Audi beter is dan een Ferrari als je de prijs buiten beschouwing laat. Tuurlijk zal een standaard auto van niet meer dan 20.000 euro genoeg zijn om me comfortabel voortbewegen. Geef mij maar gewoon die Ferrari. Trekt lekker snel op en maakt een heerlijk geluid.
Ik word gek van al die vergelijkingen met auto's.
Sorry, maar dit gaat echt nergens over.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.
De REV biedt door de huidige technologie (die zover gevorderd is) GENOEG output op een SDtv. Ik denk dat er op dit gebied geen limiet is wanneer je de limiet definieert naar de huidige stand van zaken op engine gebied & mechanics. Levenechtheid is iets wat nog niet valt tot de limiet deze generatie en de komende.
Dit is dan weer een feit!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Alsof er in dit topic veel meer staat dan meningen. Ik zie vooral posts die (soms belachelijke) conclusies trekken naar aanleiding van de minst mogelijke informatie. De een denkt een ultra-techneut te wezen en de ins & outs van alle hardware op de aarde te kennen, de ander zoekt al 49 topics achter het woord "the" in een of ander interview, gegeven door de persoon die de verre achterneef is van de tennismaat van Iwata..
En het ergste van het alles is dat op de vorige pagina gewoon twee keer voorwaards stond...
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef P-Style het volgende:
Sorry, maar dit gaat echt nergens over.Je draait eromheen of je had het in eerste instantie anders moeten verwoorden. Je loopt enkel je mening te verkondigen (en er is niks mis mee dat je tevreden bent met de huidige graphics
) en je misbruikt de term "limiet". Je bedoelt gewoon heel iets anders dan je eerst zei, laten we het daar op houden.
Ik doelde hierbij op de mogelijkheden die de 360 heeft tov de REV en diens verschillen die niet waarneembaar zijn. De limiet moet je niet meteen opvatten als de limiet die ooit bereikt wordt, maar gewoon de limiet waarmee tegenwoordig games worden gemaakt. Dus wat de huidige ontwikkelingsplaformen mogelijk kunnen maken.quote:A: We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.
P: Wàt een flauwekul! Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
Hieruit blijkt wel dat ik doelde op hetzelfde hetgeen ik hierboven schreef. Maar t was niet super duidelijk, dat moet ik toegevenquote:P: Nu snap ik er helemaal niks meer van.
A: Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.
De REV biedt door de huidige technologie (die zover gevorderd is) GENOEG output op een SDtv. Ik denk dat er op dit gebied geen limiet is wanneer je de limiet definieert naar de huidige stand van zaken op engine gebied & mechanics. Levenechtheid is iets wat nog niet valt tot de limiet deze generatie en de komende.
Natuurlijk zal er wel enigzins verschil zijn tussen de overige consoles maar niet van dien aard dat het echt opvalt. Enigste minpunt is wel, moet ik toegeven, het geheugen.
Juist op grafisch gebied vind ik overgang eigenlijk het minst; het minst significant, bedoel ik dan. Natuurlijk zijn de graphics van de Xbox 360 stukken beter dan die van zijn voorgangers, maar ik zie de vooruitgang hierin als een logische ontwikkeling, terwijl de stap van een enkele processor naar een multi-core architectuur iets 'nieuws' is, en daardoor misschien wel veel interessanter.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik doelde puur het grafische aspect, natuurlijk is de overgang niet zo groot als van SNES > N64/PS, maar wel zo groot als PS > PS2.
Dude, voor info over de revolution kan je hier sinds de E3 al niet meer terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kenker wat een kuttopic, wil ik eens wat lezen over de rev komen jullie aan met alleen maar fucking bullshit over apple enzo.
De OP is de enige boeiende post in dit topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kenker wat een kuttopic, wil ik eens wat lezen over de rev komen jullie aan met alleen maar fucking bullshit over apple enzo.
We gaan wel weer "BELIEVE" posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Gelukkig voeg jij wat toe met je onnodig gescheldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kanker wat een poster, wil ik eens wat lezen over de rev, kom jij aan met je fuckin kritiek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Nee, jij voegt wat toe met die postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig voeg jij wat toe met je onnodig gescheld
Gaan we schelden?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Moet dat nou weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Iedereen wil wat lezen over de Revolution, gaat alleen wat lastig zonder informatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Sterker nog.. over het algemeen is het de bedoeling op een forum om te discusseren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen wil wat lezen over de Revolution, gaat alleen wat lastig zonder informatie.
Ontertussen lopen hier wat discussies, niks mis mee toch?
Soms worden er in discussies vergelijkingen gemaakt en wat lijntjes getrokken. Ga me nou niet vertellen dat HDTVs, SDTVs, PAL, NTSC of Macs niks te maken hebben met Revolution.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zijn aparte topics er om discussies te stroomlijnen. Dit is bijvoorbeeld niet het mac topic.
Of het verklaar de verschillen tussen hdtv en gewone tv en pal en ntsc topic
of het 360 topic
Tja als je even doorleest zie je dat dat wel degelijk met de Revolution te maken heeft. Okee, die mac opmerkingen waren wat offtopic, als je je daar zo aan ergert wil ik die wel verwijderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zijn aparte topics er om discussies te stroomlijnen. Dit is bijvoorbeeld niet het mac topic.
Of het verklaar de verschillen tussen hdtv en gewone tv en pal en ntsc topic
of het 360 topic
Wacht wacht wacht!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Soms worden er in discussies vergelijkingen gemaakt en wat lijntjes getrokken. Ga me nou niet vertellen dat HDTVs, SDTVs, PAL, NTSC of Macs niks te maken hebben met Revolution.
Ik vind Hitler een zieke dictator, maar dit is wel een erg vergezochte theorie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Hitler he, die heeft met zijn oorlog gezorgd voor een spurt in technologische ontwikkeling en als hij er niet was geweest was er misschien helemaal geen revolution geweest.
Wat vinden jullie nu van Hitler?
Apple/Mac erbij betrekken had wel degelijk te maken te maken met de discussie, het ging namelijk over 0-day release. Als Fliepke het niet wilt lezen, klikt hij dit topic toch gewoon niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja als je even doorleest zie je dat dat wel degelijk met de Revolution te maken heeft. Okee, die mac opmerkingen waren wat offtopic, als je je daar zo aan ergert wil ik die wel verwijderen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Hitler he, die heeft met zijn oorlog gezorgd voor een spurt in technologische ontwikkeling en als hij er niet was geweest was er misschien helemaal geen revolution geweest.
Huilliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Vier uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Die was leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Vier uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
De kwaliteit van de plaatjes enzo niet, maar hoe alles is afgebeeld en gesorteerd zeg maar. Geen overbodig hoeveelheid grafische sjit, gewoon een beetje straight-forward. Simpel en leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Kill_em_all het volgende:
Niet slecht? Ik vind het er echt ubergoedkoop en onproffesioneel uitzien. Dit knutsel je in 10 minuten in elkaar.
Ik vind m ook nogal cheap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De kwaliteit van de plaatjes enzo niet, maar hoe alles is afgebeeld en gesorteerd zeg maar. Geen overbodig hoeveelheid grafische sjit, gewoon een beetje straight-forward. Simpel en leuk.
Dat doe ik ook nog wel beter in een half uurtjequote:
Maar het is zeker wel ontopic. Dus!!quote:
Laat maar zien of jij het beter kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel beter in een half uurtje
zie jij mij ergens beweren dat het offtopic is? Ik bekritiseer alleen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar het is zeker wel ontopic. Dus!!
Dat wil ik ook wel eens zien.quote:[..]
Laat maar zien of jij het beter kan.![]()
Uitdaging geaccepteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Laat maar zien of jij het beter kan.![]()
Eigelijk zouden we een algemeen "maak hier revolution mock ups" topic moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uitdaging geaccepteerd
Ik zal eens kijken.
Lijkt mij absoluut geen fijne interface voor een console eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Fan-made interface:
[afbeelding]
Niet slecht.
Ik poep er altijd opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik poep ook op de PSP zolang er geen toffe games zijn, maar de interface werkt prima hoor
De interface vind ik zeer doeltreffend. Lekker simpel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik poep ook op de PSP zolang er geen toffe games zijn, maar de interface werkt prima hoor
Met zo min mogelijk aantal handelingen gewoon bereiken wat je wil en niet een interface met een cursor voor een consolequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een XBL interface is wel prima eigenlijk, of zoals de PSP heeft. Simpel.
M'n trial periode van Photoshop is afgelopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uitdaging geaccepteerd
Ik zal eens kijken.
http://gimp.org/macintosh/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
M'n trial periode van Photoshop is afgelopen
Je houdt hem nog van mij te goed
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ruzbeh het volgende:
http://img400.imageshack.(...)tioninterface9qf.jpg.
Dat heb ik net zitten maken wous.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[[url=http://www.humorloos.nl/thumb/115.jpeg]afbeelding][/url]
Enorm strakke, nette interface.
Maar dit is natuurlijk fakeTe makkelijk te faken, en sowieso. Het is gewoon fake
Overigens wel leuk dat ie op 9/5 staat. E3 conference day![]()
quote:Resident Evil DS producer werkt aan Revolution project
In een gesprek met Jeux-France heeft de producer van Resident Evil DS, Minoru Nakai, onthuld dat hij betrokken is bij een project voor Nintendo's next-gen. Meer info inside.
Dat de Nintendo Revolution steeds meer mensen achter zich weet te scharen bewijzen de vele nieuwsberichten over de ontwikkelaars en producers die met projecten bezig zijn voor de nieuwe console. Nieuw aan dit rijtje, mag Minoru Nakai, producer van Resident Evil DS, toegevoegd worden.
Nakai vertelde onder andere dat hij zeer geïnteresseerd is in de controller van de Revo, en dat hij denkt dat het een leuke evolutie van de Resident Evil-serie kan brengen. Het project waar Nakai op dit moment mee bezig is, is overigens géén nieuw deel in de RE-franchise.
Uit het gesprek valt onder andere op te maken dat volgens hem een RE-game speelbaar kan zijn met de Revo-controller, maar dat het ook redelijk dubieus is. Hij zou toch graag gebruik willen maken van de potentie van de controller aangezien hij verwacht dat de gameplay die gepaard gaat met deze console, aan zal slaan bij de mensen.
Hoewel hij maar al te graag een Resident Evil voor de Revo wil maken, denkt hij dat het verstandig is om eerst via een andere game aan het Nintendo Revolution-concept te wennen. Hierdoor zal hij de voor en nadelen van de controller beter kennen alvorens te beginnen aan de survival-horror game.
Ondanks het succes van Resident Evil 4 op de Nintendo GameCube heeft Capcom alleen aangekondigd dat er next-gen sequels zullen verschijnen voor X360 en PS3. Als we Nakai mogen geloven zal er snel genoeg iemand opstaan die het toch een goed plan vindt om de serie naar de Revolution te brengen, mede door de exclusiviteit van de controller. Laten we hopen dat hij gelijk heeft.
Bron Jeux-France
quote:
Andere vertaling:quote:He says they'll show the near-final version at E3, and is aiming for Thanksgiving in the US, and end of the year in Japan. He says price will be to a point where people are willing to pay to play games. If you sell it at $500, and no one buys it, then its pointless.
Nu kunnen we Revolution in 2006 in Europa wel vergeten?quote:- it is not good and doesn't want to miss the holiday period
- (REV in US) if not launch before thanks giving day, it may not be fully supported by the retailers
- final design (almost final design) of Rev will be displayed at E3
wijze woorden moeten ook aanwezig zijn in dit topic ^_^quote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Alsof er in dit topic veel meer staat dan meningen. Ik zie vooral posts die (soms belachelijke) conclusies trekken naar aanleiding van de minst mogelijke informatie. De een denkt een ultra-techneut te wezen en de ins & outs van alle hardware op de aarde te kennen, de ander zoekt al 49 topics achter het woord "the" in een of ander interview, gegeven door de persoon die de verre achterneef is van de tennismaat van Iwata..
En het ergste van het alles is dat op de vorige pagina gewoon twee keer voorwaards stond...
Ik denk het niet hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nieuwe info: click.
[..]
Andere vertaling:
[..]
Nu kunnen we Revolution in 2006 in Europa wel vergeten?
Thanksgiving is eind November in de VS, en ik denk dat die Japanse datum ergens rond 12 december ofzo zal liggen zoals bij de DS (net op tijd voor de feestdagen). Ik zie niet dat Europa 'm dan nog voor 2007 kan krijgen.quote:
Misschien krijgen wij hem rond de kerst wel? Misschien is hij wel makkelijk te produceren. En trouwens, dit zijn toch allemaal geen officiele woorden van Nintendo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Thanksgiving is eind November in de VS, en ik denk dat die Japanse datum ergens rond 12 december ofzo zal liggen zoals bij de DS (net op tijd voor de feestdagen). Ik zie niet dat Europa 'm dan nog voor 2007 kan krijgen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Nintendo heeft toch gezegd dat iedereen hem in 2006 zou kunnen krijgen? ik zie trouwens niet in waarom het ding niet in europa zou kunnen zijn in 2006 omdat ie in november in de usa komt. Alsof er een wet bestaat oid dat dingen in europa pas na de usa release mogen komen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik was ook alleen maar moequote:
Meer dan dit is er niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef DjDev het volgende:
Is er dan nergens een filmpje van de Revolution in actie?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nieuwe info: click.
[..]
Andere vertaling:
[..]
Wat is het nouquote:Hij is momenteel een van de belangrijkste pionnen van het huidige Nintendo: Satoru Iwata. In een recent interview liet hij zich uit over de aankomende console van het bedrijf. Hij sprak over de release van de spelcomputer, waar hij er vooral voor gaat zorgen dat er na de release geen tekort aan systemen zal komen. Daarnaast liet hij weten de Revolution zeker voor het Amerikaanse Thanksgiving (november) gelanceerd te willen hebben. Ook liet hij weten dat Nintendo met de Revolution zal uitpakken op de aankomende E3. Zo zal de console tijdens deze beurs zo goed als af moeten zijn.
Yup, hoe kunnen er dan 50 topics zijn vraag je je af?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef peristilius het volgende:
Yup, hoe kunnen er dan 50 topics zijn vraag je je af?
Beats me.
Ik zeur niet, ik constateer, maar laten we het maar over de Rev hebben, want het worden er zo alleen maar meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zeuren jullie nou dat er teveel zoveel Nintendo Revolution topics zijn? Heeft het een directe invloed op je algemene welzijn? Nee? Nou dan.![]()
Ik durf nog wel in te zetten op 99,9%quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
Weet je wat het leuke is...
Ik speel 99% zeker eerder op de revolution van 99% van alle mensen hier
Gaan we multiplayerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik durf nog wel in te zetten op 99,9%
Ja, daar durf ik ook wel geld op te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
Geef mij aan mij dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
E3quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geef mij aan mij dan.
En wat is de reden trouwens?
Ik ben benieuwd wat de demo pods worden, aangezien je waarschijnlijk er met je handen moet zwaaien zal het een niet al te knusse ruimte wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is nog geen garantie dat je erop kan spelen
Wachtrijen zullen ongeveer 3 dagen groot zijn denk ik
Daarbij zitten controllers bij demopods doorgaans vast aan van die stijve slurfachtige gevallen. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het beoefenen van de Revolution controller.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben benieuwd wat de demo pods worden, aangezien je waarschijnlijk er met je handen moet zwaaien zal het een niet al te knusse ruimte worden![]()
Maak die dingen maar gewoon wireless and zet bij elke demopod vier bodyguards zodat ze niet gestolen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarbij zitten controllers bij demopods doorgaans vast aan van die stijve slurfachtige gevallen. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het beoefenen van de Revolution controller.
Vier bodyguards.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Maak die dingen maar gewoon wireless and zet bij elke demopod vier bodyguards zodat ze niet gestolen worden.
Doe de remote gewoon aan een ijzerdraad/ ketting.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vier bodyguards.Dat worden dan dure demopods!
Als iemand het niet verdient...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou er gewoon stiekem een buisje met OH- in doen, dan dat in je gezicht en ogen spuit zodra je meer dan 10 meter van de console vandaan bentquote:
...dan is het Roy.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Retuobak het volgende:
Als iemand hier wel objectief gaat zijn......
Beste hardware ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gameboy Micro..........een 9,5. Right.
Zoals ik al zei... uiterst objectief.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
Gameboy Micro..........een 9,5. Right.
Dank je!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... uiterst objectief.
Die heb ik nog niet mogen aanraken, dus die telt niet. Overigens komt de 360 controller op de 2e plek en daarna de PS2 slimline.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De Revolution controller haat je nu
Hmm nu weet ik het weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, hoe kunnen er dan 50 topics zijn vraag je je af?
Beats me.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
Ja: Roy heeft de Revolution controller nog niet aangeraakt.
Oud!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel een prototype in mn handen gehad.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
quote:
FAKE!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel een prototype in mn handen gehad.
quote:I'd Love to talk "in-depth" about next-gen systems too, more specifically PS3 and Revolution but, as you can imagine, we're under embargo to release any details about those systems. Also, I don't want to speak on behalf of Ubisoft as to which system is going to win until they've all launched. Last thing I need is a NOA/SCEA/MS representative calling Ubisoft saying that I was bad talking their system. All I can say is - I think "somone" is back in the race.
Wie zou dat nu zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
I think "somone" is back in the race.![]()
Denk dat dat wel meevalt aangezien Nintendo wel zal kiezen voor extreem korte demo's. Of kiezen, denk dat ze weinig anders hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is nog geen garantie dat je erop kan spelen
Wachtrijen zullen ongeveer 3 dagen groot zijn denk ik
bronquote:Gisteren waren de uitspraken van Nintendo-opperhoofd Satoru Iwata hier in het nieuws, nu heeft ook marketingbaas Reggie Fils-Aime zich uitgelaten over de Revolution. Hieronder een opsomming van zijn uitspraken.
* Nintendo wil zich op de massa richten met haar producten. Haaks tegenover hun filosofie staat bijvoorbeeld Microsoft die juist dure en exclusieve producten op de markt brengt, en die niet iedereen kan betalen.
* Om de kosten voor de gamer te drukken, doet Nintendo niet aan het integreren van multimedia-toepassingen die niets met de spel-ervaring te maken hebben.
* De Revolution zal onder de 300 dollar kosten (248 euro, 34.608 yen)
* Bij de Nintendo DS zijn er spellen die de doelgroep succesvol verbreden (nintendogs bijv.), bij Sony's PSP is dat niet het geval.
* Bedrijven als Electronic Arts, Ubisoft, Activision en THQ zijn reeds bezig met het ontwikkelen van games voor de Revolution.
* Op de E3 in mei zal Nintendo heel veel spellen tonen aan het publiek.
* Fils-Aime gaat er vanuit dat gedurende het tijdsbestek van de Revo's lancering in de VS meer exemplaren zullen worden verkochten dan van de Xbox 360 destijds. Hij durft deze uitspraak te doen om dat de Gamecube in december 2005 ook beter verkocht dat de 360. De Revolution zal dit nog eens overtreffen.
* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Nou, Reggie is vol vertrouwen als je dit allemaal mag geloven. Laten we hopen voor Nintendo dat de Revolution inderdaad een succes wordt. Hoe meer goede platforms en games, hoe beter.
Dit is idd wel apart/netjes, maar meer een DS verhaalquote:* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Goh, gratis vs. niet gratis.quote:* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Wow, heeft nintendo nog steeds niet ingezien dat dat echt niet de filosofie van ms is met de 360. Ondanks dat ze dat meerdere keren hebben aangegeven. Laat de hardcore gamers iets kopen, want dan door de hele familie gebruikt zal worden. Arcade is hier een goed voorbeeld van...quote:Nintendo wil zich op de massa richten met haar producten. Haaks tegenover hun filosofie staat bijvoorbeeld Microsoft die juist dure en exclusieve producten op de markt brengt, en die niet iedereen kan betalen.
Blijkbaar is er meer behoefte aan het eerstequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:10 schreef Fliepke het volgende:
ik ga niet het hele stuk tegenspreken, maar deze vond ik erg leuk
[..]
Goh, gratis vs. niet gratis.
Daarnaast is Xbox live een echte dienst en kun je met het ds netwerk alleen tegen elkaar spelletjes doen en niet eens buiten een spelletje met elkaar communiceren. Appels en peren
Ik denk dat het belangrijker is om te kijken hoeveel van de gebruikers er na verloop van tijd overblijven en dus van de dienst gebruik blijven maken. Effe zien hoe snel het nieuwe dr vanaf is en mensen inzien hoe beperkt het wel niet is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijkbaar is er meer behoefte aan het eerste
quote:Our focus for Nintendo Revolution is to provide real meaningful differentiators versus our competition, and we believe that is what will drive our success. First, focusing on a single-minded gaming device. Second, bringing real innovation to the controller in the way consumers play the game. Third, a value orientation that certainly is not present with our competitors. And fourth, leveraging the power of our library with the virtual consoles.
So that's how we believe our success formula will play out in home consoles, and our focus is on executing that four-point program.
Goh, geen ervaring met het nieuwe live he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar je hebt niet de drempel van ervoor moeten betalen, en juist dat schrikt heel veel mensen af bij xbox live. Ik moet eerlijk zijn, van mij hoeft die poespas eromheen ook niet, ik heb veel liever dat het gratis is.
quote:Third, a value orientation that certainly is not present with our competitors
quote:or example, for American consumers to get into the Xbox 360 franchise, with games and extra contollers, they had to spend more than $700,
Since you mentioned pricing, I assume the Revolution will be accessible to gamers for substantially less than $700?
Fils-Aime: That's correct. The next-generation console from Nintendo, code-named Revolution, will cost less than $300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |