Ik verwacht ook niet veel van Revolution graphics.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg dat het er een stuk beter uitziet, als je hier al niet van onder de indruk bent zou ik niet al te veel verwachten van Nintendo.
Dat is het zeker, op zichquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef peristilius het volgende:
Ik zie de Revolution meer als een stap opzij om de concurrentie uit de weg te gaan.
Ik vond Kameo nog best lelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
De 360 IS gewoon een enorme stap voorwaards, wat fanboys er ook over zeggen.
En over CoD2, ach, een game die een engine gebruikt van VOOR de Gamecube en Xbox kun je moeilijk kritiek op hebben. Vergelijk dan voor de lol eens met Fight Night Round 3, PGR3 of Kameo en zie de enorme generatiekloof die bestaat tussen de 2 consoles.
Vergeleken met Fight Night Round 3 en PGR3 is alles lelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond Kameo nog best lelijk.
Zeg ik van niet dan? Ik wil alleen maar aangeven dat het verschil Xbox-Xbox 360 toch een stuk groter is dan de meeste fanboys willen geloven.quote:Natuurlijk, het apparaat is klein, maar we mogen toch wel iets meer verwachten dan dat gare Xbox-Rare-Kameo plaatje dat jij hebt laten zien
én dat het verschil tussen de 360 en de Rev enorm groot wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Retuobak het volgende:
Zeg ik van niet dan? Ik wil alleen maar aangeven dat het verschil Xbox-Xbox 360 toch een stuk groter is dan de meeste fanboys willen geloven.
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
Tegen de tijd dat de Revolution uitkomt zullen er al veeeeel mooiere 360 games beschikbaar zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
én dat het verschil tussen de 360 en de Rev enorm groot wordt.
Ik denk dat Revolution op het begin nog vrij aardig mee kan komen (in SD, obviously), maar dat het verschil daarna wel behoorlijk wordt
Could be wrong, maar Kameo zou bijvoorbeeld perfect mogelijk moeten zijn in SD, als het apparaat 200-250 wordt, iig.
Dolby Pro-Logic II.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef P-Style het volgende:
Laten we het eens een keer hebben over de mogelijke sound-processing op de Revolution!
quote:
Okquote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand hoeveel het gaat kosten
Kan ik via e-mail de Revolution m'n verwarming aan laten zetten of moet ik daar een PS2 voor hebben?quote:
Wat jij wilt...Ik ga gewoon recht doorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution is een stap opzij, een andere richting op
Precies. Pas als de concurrenten de generatie consoles hièrna het concept overnemen, zou je kunnen spreken van een stap voorwaards... een "revolutie".quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution is een stap opzij, een andere richting op
Ik mag toch minstens hopen op echt 5.1 geluid.quote:
Ben je gek? Veel te duur! Er komt niet eens een optische uitgang op! Stereo kun je krijgen, meer niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef peristilius het volgende:
Ik mag toch minstens hopen op echt 5.1 geluid.
Dolby Digital op zijn minst!
Je begint het te begrijpenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben je gek? Veel te duur! Er komt niet eens een optische uitgang op! Stereo kun je krijgen, meer niet!![]()
En bovendien, het gaat niet om het geluid, het gaat om de gameplay!
Voorwaarts iddquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies. Pas als de concurrenten de generatie consoles hièrna het concept overnemen, zou je kunnen spreken van een stap voorwaards... een "revolutie".
quote:
Hé, ik ben het volledig met je eens. Maar het past niet echt in de Nintendo filosofie!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef peristilius het volgende:
Geluid kan een prima onderdeel van gameplay zijn, mocht de Revolution goede online shooters krijgen (waar ik niet zo zeker van ben), dan is 5.1 geluid toch wel erg handig.
Ik begin die Nintendo filosofie een beetje zat te worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé, ik ben het volledig met je eens. Maar het past niet echt in de Nintendo filosofie!
De SNES had digitaal stereo geluid, toen gingen ze nog met de tijd mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee inderdaad, in de NES en SNES tijd ondersteunden ze tenminste nog HD en 5.1!!
De SNES had tenminste wèl een Sound Chip van Ken Kutaragi!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee inderdaad, in de NES en SNES tijd ondersteunden ze tenminste nog HD en 5.1!!
Ken "1000 times more powerful" Kutaragi?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
De SNES had tenminste wèl een Sound Chip van Ken Kutaragi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr.
De enige echte!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Ken "1000 times more powerful" Kutaragi?
Ken "Nintendo had nooit met mij moeten fucken" Kutaragi ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ken "1000 times more powerful" Kutaragi?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ken "Nintendo had nooit met mij moeten fucken" Kutaragi ja.
Wat dat betreft ben ik Nintendo wel dankbaar ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef peristilius het volgende:
Ken "Nintendo had nooit met mij moeten fucken" Kutaragi ja.
Dan mag Nintendo zichzelf wel dankbaar zijn eigelijk, als het niet voor de Playstation en Playstation 2 was, was Nintendo net zo clueless als in de N64 periode.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik Nintendo wel dankbaar ja!
Zonder Playstation 1&2 had Nintendo een veel groter marktaandeel gehad! Denk niet dat ze zichzelf zo dankbaar zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan mag Nintendo zichzelf wel dankbaar zijn eigelijk, als het niet voor de Playstation en Playstation 2 was, was Nintendo net zo clueless als in de N64 periode.
Nee, dan zou Microsoft wel een keer de Xbox uitbrengen om Nintendo van de troon af te stoten, ik denk dat het onvermijdelijk was dat Nintendo's marktaandeel ging krimpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zonder Playstation 1&2 had Nintendo een veel groter marktaandeel gehad! Denk niet dat ze zichzelf zo dankbaar zijn.
Er zijn theoriën dat die hele xbox bestaat vanwége de Playstation!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, dan zou Microsoft wel een keer de Xbox uitbrengen om Nintendo van de troon af te stoten, ik denk dat het onvermijdelijk was dat Nintendo's marktaandeel ging krimpen.
Dolby Pro Logic 2 werkt voor 5.1 al geweldig, het TV geluid word met films echt prima verdeeld en datzelfde geld voor games overigens ga ik een Revolution kopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef P-Style het volgende:
Ook al wordt de nintendo Rev zwakker. Waarschijnlijk komt er een nieuwe technlogie in, die het mogelijk maakt om met behulp van matrix decoderings technologie uit de slechts 2 stereo kanalen een 7.1 kanaals surroundbeleving te creëren! Iemand meer info daarover?
(O wacht, dat bestaat al!)
De Xbox bestaat omdat Microsoft gewoon trek had in de gamesindustrie.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er zijn theoriën dat die hele xbox bestaat vanwége de Playstation!Enneh... Sega (met Windows CE op z'n Dreamcast) had dan ook nog geleefd.
Op dat moment is op grafisch gebied de limiet misschien bereikt, maar dan heb je nog zaken als geluid, physics en AI waar nog een hoop aan te verbeteren en perfectioneren valt (meer dan aan graphics, naar mijn mening).quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
Wàt een flauwekul!Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
Of het nou waar is of niet, dit is het soort kleine details waar ik op geil.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:31 schreef piet_pelle het volgende:
Als je je camera opzij richt dan ziet de game er echt mega realistisch uit, ook schijnen er in het publiek niet 2 X dezelfde persoon voor te komen en in Tokyo ook echt Japanners aan de kant te staan maar deze 2 dingen geef ik toe dat ik ze echt niet gezien heb![]()
Mwah, dat vind ik wel meevallen. Naar mijn mening zijn er al jaren geen grote stappen voorwaarts meer gemaakt, maar zitten we in een proces van verfijning en perfectionering. De enige echt grote stap die ik me eigenlijk kan bedenken is de overgang van 2D naar 3D, maar zelfs dat is een geleidelijk proces geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
Nee, de Xbox bestaat omdat MS weer eens een keertje wat anders moest jatten verzinnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Xbox bestaat omdat Microsoft gewoon trek had in de gamesindustrie.
?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de Xbox bestaat omdat MS weer eens een keertje wat anders moest jatten verzinnen.
Hij heeft MS fobie, niets van aantrekken.quote:
Ik doelde puur het grafische aspect, natuurlijk is de overgang niet zo groot als van SNES > N64/PS, maar wel zo groot als PS > PS2.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik wel meevallen. Naar mijn mening zijn er al jaren geen grote stappen voorwaarts meer gemaakt, maar zitten we in een proces van verfijning en perfectionering. De enige echt grote stap die ik me eigenlijk kan bedenken is de overgang van 2D naar 3D, maar zelfs dat is een geleidelijk proces geweest.
Niet dan? En peri, dan kan je wel weer klagen dat ik ms fobie heb, maar dit vond ik ook al toen ik zelfs nog nooit van Apple had gehoord.quote:
Verklaart waarom je Apple zo tof vindt, jij MSfoob.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet dan? En peri, dan kan je wel weer klagen dat ik ms fobie heb, maar dit vond ik ook al toen ik zelfs nog nooit van Apple had gehoord.
Ik heb deze zin nu 5 keer gelezen, maar verklaart die quote nou waarom ik Apple zo tof vind of moet ik verklaren waarom ik Apple zo tof vind?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verklaart waarom je Apple zo tof vindt, jij MSfoob.
Die quote verklaart waarom je Apple zo tof vindt, maar laten we het maar weer over de Revolution hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu 5 keer gelezen, maar verklaart die quote nou waarom ik Apple zo tof vind of moet ik verklaren waarom ik Apple zo tof vind?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Goldboy het volgende:
Revolution Screen links:Kut ik trapte erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Nogmaals, ik doelde op Ferrari om duidelijk te maken dat de pk's (architecture) voor beiden voldoende is. Ferrari is een begrip op gebied van krachtige flashy auto's, Audi is een begrip op gebied van krachtige (wel minder dan Ferrari), degelijke & sportieve auto's.quote:@Ruzbeh
Hoe kun je nou stellen dat een Audi beter is dan een Ferrari als je de prijs buiten beschouwing laat. Tuurlijk zal een standaard auto van niet meer dan 20.000 euro genoeg zijn om me comfortabel voortbewegen. Geef mij maar gewoon die Ferrari. Trekt lekker snel op en maakt een heerlijk geluid.
Ik word gek van al die vergelijkingen met auto's.
Sorry, maar dit gaat echt nergens over.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.
De REV biedt door de huidige technologie (die zover gevorderd is) GENOEG output op een SDtv. Ik denk dat er op dit gebied geen limiet is wanneer je de limiet definieert naar de huidige stand van zaken op engine gebied & mechanics. Levenechtheid is iets wat nog niet valt tot de limiet deze generatie en de komende.
Dit is dan weer een feit!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Alsof er in dit topic veel meer staat dan meningen. Ik zie vooral posts die (soms belachelijke) conclusies trekken naar aanleiding van de minst mogelijke informatie. De een denkt een ultra-techneut te wezen en de ins & outs van alle hardware op de aarde te kennen, de ander zoekt al 49 topics achter het woord "the" in een of ander interview, gegeven door de persoon die de verre achterneef is van de tennismaat van Iwata..
En het ergste van het alles is dat op de vorige pagina gewoon twee keer voorwaards stond...
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef P-Style het volgende:
Sorry, maar dit gaat echt nergens over.Je draait eromheen of je had het in eerste instantie anders moeten verwoorden. Je loopt enkel je mening te verkondigen (en er is niks mis mee dat je tevreden bent met de huidige graphics
) en je misbruikt de term "limiet". Je bedoelt gewoon heel iets anders dan je eerst zei, laten we het daar op houden.
Ik doelde hierbij op de mogelijkheden die de 360 heeft tov de REV en diens verschillen die niet waarneembaar zijn. De limiet moet je niet meteen opvatten als de limiet die ooit bereikt wordt, maar gewoon de limiet waarmee tegenwoordig games worden gemaakt. Dus wat de huidige ontwikkelingsplaformen mogelijk kunnen maken.quote:A: We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.
P: Wàt een flauwekul! Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
Hieruit blijkt wel dat ik doelde op hetzelfde hetgeen ik hierboven schreef. Maar t was niet super duidelijk, dat moet ik toegevenquote:P: Nu snap ik er helemaal niks meer van.
A: Jij definieert de limiet als de realiteit (1op1) en ik niet omdat dat doel nog lang niet in zicht is.
De REV biedt door de huidige technologie (die zover gevorderd is) GENOEG output op een SDtv. Ik denk dat er op dit gebied geen limiet is wanneer je de limiet definieert naar de huidige stand van zaken op engine gebied & mechanics. Levenechtheid is iets wat nog niet valt tot de limiet deze generatie en de komende.
Natuurlijk zal er wel enigzins verschil zijn tussen de overige consoles maar niet van dien aard dat het echt opvalt. Enigste minpunt is wel, moet ik toegeven, het geheugen.
Juist op grafisch gebied vind ik overgang eigenlijk het minst; het minst significant, bedoel ik dan. Natuurlijk zijn de graphics van de Xbox 360 stukken beter dan die van zijn voorgangers, maar ik zie de vooruitgang hierin als een logische ontwikkeling, terwijl de stap van een enkele processor naar een multi-core architectuur iets 'nieuws' is, en daardoor misschien wel veel interessanter.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik doelde puur het grafische aspect, natuurlijk is de overgang niet zo groot als van SNES > N64/PS, maar wel zo groot als PS > PS2.
Dude, voor info over de revolution kan je hier sinds de E3 al niet meer terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kenker wat een kuttopic, wil ik eens wat lezen over de rev komen jullie aan met alleen maar fucking bullshit over apple enzo.
De OP is de enige boeiende post in dit topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kenker wat een kuttopic, wil ik eens wat lezen over de rev komen jullie aan met alleen maar fucking bullshit over apple enzo.
We gaan wel weer "BELIEVE" posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Gelukkig voeg jij wat toe met je onnodig gescheldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Kanker wat een poster, wil ik eens wat lezen over de rev, kom jij aan met je fuckin kritiek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Nee, jij voegt wat toe met die postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig voeg jij wat toe met je onnodig gescheld
Gaan we schelden?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Moet dat nou weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Iedereen wil wat lezen over de Revolution, gaat alleen wat lastig zonder informatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:55 schreef Fliepke het volgende:
Sterker nog.. over het algemeen is het de bedoeling op een forum om te discusseren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen wil wat lezen over de Revolution, gaat alleen wat lastig zonder informatie.
Ontertussen lopen hier wat discussies, niks mis mee toch?
Soms worden er in discussies vergelijkingen gemaakt en wat lijntjes getrokken. Ga me nou niet vertellen dat HDTVs, SDTVs, PAL, NTSC of Macs niks te maken hebben met Revolution.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zijn aparte topics er om discussies te stroomlijnen. Dit is bijvoorbeeld niet het mac topic.
Of het verklaar de verschillen tussen hdtv en gewone tv en pal en ntsc topic
of het 360 topic
Tja als je even doorleest zie je dat dat wel degelijk met de Revolution te maken heeft. Okee, die mac opmerkingen waren wat offtopic, als je je daar zo aan ergert wil ik die wel verwijderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zijn aparte topics er om discussies te stroomlijnen. Dit is bijvoorbeeld niet het mac topic.
Of het verklaar de verschillen tussen hdtv en gewone tv en pal en ntsc topic
of het 360 topic
Wacht wacht wacht!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Soms worden er in discussies vergelijkingen gemaakt en wat lijntjes getrokken. Ga me nou niet vertellen dat HDTVs, SDTVs, PAL, NTSC of Macs niks te maken hebben met Revolution.
Ik vind Hitler een zieke dictator, maar dit is wel een erg vergezochte theorie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Hitler he, die heeft met zijn oorlog gezorgd voor een spurt in technologische ontwikkeling en als hij er niet was geweest was er misschien helemaal geen revolution geweest.
Wat vinden jullie nu van Hitler?
Apple/Mac erbij betrekken had wel degelijk te maken te maken met de discussie, het ging namelijk over 0-day release. Als Fliepke het niet wilt lezen, klikt hij dit topic toch gewoon niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja als je even doorleest zie je dat dat wel degelijk met de Revolution te maken heeft. Okee, die mac opmerkingen waren wat offtopic, als je je daar zo aan ergert wil ik die wel verwijderen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Hitler he, die heeft met zijn oorlog gezorgd voor een spurt in technologische ontwikkeling en als hij er niet was geweest was er misschien helemaal geen revolution geweest.
Huilliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Vier uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht!
Die was leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Vier uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
De kwaliteit van de plaatjes enzo niet, maar hoe alles is afgebeeld en gesorteerd zeg maar. Geen overbodig hoeveelheid grafische sjit, gewoon een beetje straight-forward. Simpel en leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Kill_em_all het volgende:
Niet slecht? Ik vind het er echt ubergoedkoop en onproffesioneel uitzien. Dit knutsel je in 10 minuten in elkaar.
Ik vind m ook nogal cheap.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De kwaliteit van de plaatjes enzo niet, maar hoe alles is afgebeeld en gesorteerd zeg maar. Geen overbodig hoeveelheid grafische sjit, gewoon een beetje straight-forward. Simpel en leuk.
Dat doe ik ook nog wel beter in een half uurtjequote:
Maar het is zeker wel ontopic. Dus!!quote:
Laat maar zien of jij het beter kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel beter in een half uurtje
zie jij mij ergens beweren dat het offtopic is? Ik bekritiseer alleen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar het is zeker wel ontopic. Dus!!
Dat wil ik ook wel eens zien.quote:[..]
Laat maar zien of jij het beter kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |