abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34112123
quote:
Op maandag 16 januari 2006 07:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Waarom denken mensen toch dat Apple alleen maar de iPod is?

En Apple spul dat snel kapot gaat?
Ik heb zelf een jaar lang een Powerbook van de zaak gehad en die deed het perfect, maar ik kende ook mensen die veel zuiniger dan ik waren waarbij hun Powerbook om de haverklap stuk was. Daarnaast is de Apple klantenservice ook niet je-van-het helaas.
  maandag 16 januari 2006 @ 10:41:43 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34114100
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:19 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ik heb zelf een jaar lang een Powerbook van de zaak gehad en die deed het perfect, maar ik kende ook mensen die veel zuiniger dan ik waren waarbij hun Powerbook om de haverklap stuk was. Daarnaast is de Apple klantenservice ook niet je-van-het helaas.
Ik heb nog steeds geen enkel probleem gehad met mijn iBook die ik nu zo'n half jaar heb. Terwijl hij toch al wat heeft moeten doorstaan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 16 januari 2006 @ 12:11:56 #53
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34116568
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bron?
Dat kan ik niet vinden, maar Iwata heeft zoiets gezegd van I don't think they will notice a difference, en Jim Merrick heeft ook gezegd zo van they will be comparable ofzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34118315
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan ik niet vinden, maar Iwata heeft zoiets gezegd van I don't think they will notice a difference, en Jim Merrick heeft ook gezegd zo van they will be comparable ofzo.
Dat zei ie in vergelijk met normale TVs en is precies wat ik ook ongeveer verwacht.
pi_34118420
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7260
Daar staat het tussen ieder geval
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34121465
Ik zie veel te veel 's in dit topic.

Flikker eens op ende lui.
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Tja, ik vind ook dat de Revolution nog zat sterke punten heeft, maar een paar fanboys zijn er van overtuigt dat de console ook gelijk loopt qua graphics ondanks dat dat vrijwel onmogelijk is . Zelfs al is het alleen bij SDTV .
Op de korte termijn is dat sowieso mogelijk. De cube architectuur hebben devs al onder de knie, Rev wijkt hier weinig van af. Dan is het nog SD ipv HD en daarnaast wordt de Rev niet zo zwak als jij je niet voor stelt (of wel, maar dat is nog niet bekend).

[ Bericht 63% gewijzigd door Xrenity op 16-01-2006 14:47:29 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 14:47:05 #57
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34121666
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Xrenity het volgende:
Ik zie veel te veel 's in dit topic.

Flikker eens op ende lui.
Je gebruikt maar adblock als het voor je teveel wordt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34121775
BigTac
quote:
Also I would just like to say that Nintendo has done a much better job this time around on locking up some exclusives. This based on dev costs, controller(new/unique gameplay), some money, and just helping out developers early on.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:54:13 #59
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34121912
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef Xrenity het volgende:
BigTac
[..]
Link naar de forum?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34121939
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Link naar de forum?
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=3699
  maandag 16 januari 2006 @ 15:13:02 #61
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34122501
Gelukkig zegt hij wel dit:
quote:
Some other info I found out on my visit that I can confirm: Reggie is to deliver some exciting news at D.I.C.E speech – While specs can’t compete, graphics can compare to 360 on regular TV
Graphics can compare, dat is dan zijn mening. Ik vind de Xbox en huidige Xbox 360 graphics zeker vergelijkbaar.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 16 januari 2006 @ 15:25:34 #63
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34122929
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef Retuobak het volgende:
http://www.webnweb.com/vgames/assets/images/kameo_14hi.jpg
Duidelijk gelijk aan elkaar
Ja, een gemiddeld Xbox game ziet er zeker zo uit. Ik had CoD2 op een Demo X360 gespeeld in de Bart Smit op een HDTV, nou, zoiets kan wel op de Xbox. Tuurlijk zijn de textures scherper en zijn de rook wat dikker en mooier, maar zeker niet veel beter dan Xbox graphics. Daarnaast betekent "vergelijkbaar aan elkaar" niet hetzelfde als "gelijk aan elkaar".
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34123043
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Xrenity het volgende:
Op de korte termijn is dat sowieso mogelijk. De cube architectuur hebben devs al onder de knie, Rev wijkt hier weinig van af. Dan is het nog SD ipv HD en daarnaast wordt de Rev niet zo zwak als jij je niet voor stelt (of wel, maar dat is nog niet bekend).
Retuobak redeneert nu eenmaal als een PC enthousiast: meer specs is simpelweg altijd veel mooiere graphics. Dit is een foute stelling zoals ik al meerdere malen probeer uit te leggen.

Als je de specs van de 360 op papier zet (zoals destijds de XBOX) en vergelijkt, dan lijkt het alsof de graphics lichtjaren ver weg staan van de REV (of huidige generatie consoles). Alleen vergeet je dan op te merken dat een console niet meer als een machientje is die pixels aanstuurt op een TV met 640*480pixels.
We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.

Vergelijk het met een Ferrari (360) van 500 pk tov een Audi (REV) van 200 pk, natuurlijk zal de Ferrari monsterlijke acceleratie tentoonspreiden tov de Audi MAAR de limiet in dit land is 120km (grenzen SD tv/ engines). Dit houdt in dat de Ferrari (die in latere generaties de limiet wel zal overschreiden door betere banen met enkele kilometers) van A naar B misschien een paar minuten eerder aan zal komen op zn bestemming dan de Audi.
In andere woorden, ook al is ie factor 10 (wat ie niet is), dan is zn prestatie (van A naar B rijden) niet factor 10, hooguit 1.1.

Vergeet niet, deze vergelijking gaat op in NLse snelwegen (480p). De Duitse Autobahn (HD) is natuurlijk een ander verhaal. Maar daar waren we het al over eens

Het feit wil dat de technologie gegroeid is van een Ford model C (Atari 2600) tot een VW Beetle (SNES), tot een VW Golf middenklasse (PS2). En de banen zijn amper veranderd.

Natuurlijk heeft Retuobak gelijk als ie zegt dat de 360 krachtiger is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar een Fishermens Friend is ook krachtiger dan een TicTac terwijl ze beide voldoen aan de behoefte; een frisse adem

(Wat een heerlijk verhaal he? )

[ Bericht 2% gewijzigd door alex4allofyou op 16-01-2006 15:34:25 ]
pi_34123207
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, een gemiddeld Xbox game ziet er zeker zo uit. Ik had CoD2 op een Demo X360 gespeeld in de Bart Smit op een HDTV, nou, zoiets kan wel op de Xbox. Tuurlijk zijn de textures scherper en zijn de rook wat dikker en mooier, maar zeker niet veel beter dan Xbox graphics. Daarnaast betekent "vergelijkbaar aan elkaar" niet hetzelfde als "gelijk aan elkaar".
Jij baseert dit alles op Call of Duty 2?
* Retuobak stopt met luisteren naar Ruzbeh
pi_34123253
Alex.. je bent weer lekker bezig..
  maandag 16 januari 2006 @ 15:36:37 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34123382
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jij baseert dit alles op Call of Duty 2?
* Retuobak stopt met luisteren naar Ruzbeh
Jij baseert dit alles op Kameo?
* Tomasso stopt met luisteren naar Retuobak
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 16 januari 2006 @ 15:36:47 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34123390
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef Retuobak het volgende:
http://www.webnweb.com/vgames/assets/images/kameo_14hi.jpg
Duidelijk gelijk aan elkaar
Linkerdeel is natuurlijk vergroot. Als je wil vergelijken moet je het op standaard Xbox resolutie doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34123585
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij baseert dit alles op Kameo?
* Tomasso stopt met luisteren naar Retuobak
Nee op Kameo, Fight Night Round 3, Project Gotham Racing 3 en nog legio andere titels

En vergeet men ook ff alle effecten die je kunt toepassen in 640x480?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:43:45 #70
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34123639
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee op Kameo, Fight Night Round 3, Project Gotham Racing 3 en nog legio andere titels
Ik las op IGN dat de graphics van PGR3 niet echt zoveel beter waren dan PGR2 op een standaard TV.

Tevens een OP update. Ik heb mezelf weer overtroffen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34123718
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik las op IGN dat de graphics van PGR3 niet echt zoveel beter waren dan PGR2 op een standaard TV.

Tevens een OP update. Ik heb mezelf weer overtroffen.
Racers konden sowieso al heel mooi op het scherm getoverd worden door de huidige generatie consoles. Kijk alleen al naar Gran Turismo 4. Grote verschil tussen PGR3 en PGR2 zit in de hogere viewing distance en het publiek wat langs de weg staat, dingen waar je dus tijdens het spelen echt niet op let
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:46:39 #72
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_34123746
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Retuobak redeneert nu eenmaal als een PC enthousiast: meer specs is simpelweg altijd veel mooiere graphics. Dit is een foute stelling zoals ik al meerdere malen probeer uit te leggen.

Als je de specs van de 360 op papier zet (zoals destijds de XBOX) en vergelijkt, dan lijkt het alsof de graphics lichtjaren ver weg staan van de REV (of huidige generatie consoles). Alleen vergeet je dan op te merken dat een console niet meer als een machientje is die pixels aanstuurt op een TV met 640*480pixels.
We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.

Vergelijk het met een Ferrari (360) van 500 pk tov een Audi (REV) van 200 pk, natuurlijk zal de Ferrari monsterlijke acceleratie tentoonspreiden tov de Audi MAAR de limiet in dit land is 120km (grenzen SD tv/ engines). Dit houdt in dat de Ferrari (die in latere generaties de limiet wel zal overschreiden door betere banen met enkele kilometers) van A naar B misschien een paar minuten eerder aan zal komen op zn bestemming dan de Audi.
In andere woorden, ook al is ie factor 10 (wat ie niet is), dan is zn prestatie (van A naar B rijden) niet factor 10, hooguit 1.1.

Vergeet niet, deze vergelijking gaat op in NLse snelwegen (480p). De Duitse Autobahn (HD) is natuurlijk een ander verhaal. Maar daar waren we het al over eens

Het feit wil dat de technologie gegroeid is van een Ford model C (Atari 2600) tot een VW Beetle (SNES), tot een VW Golf middenklasse (PS2). En de banen zijn amper veranderd.

Natuurlijk heeft Retuobak gelijk als ie zegt dat de 360 krachtiger is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar een Fishermens Friend is ook krachtiger dan een TicTac terwijl ze beide voldoen aan de behoefte; een frisse adem

(Wat een heerlijk verhaal he? )
Als ik zou mogen kiezen tussen amarettosiroop (REV) of Disaronno originale (360), dan zou ik t wel weten hoor
All I Need, is the air I breathe...
pi_34123857
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik las op IGN dat de graphics van PGR3 niet echt zoveel beter waren dan PGR2 op een standaard TV.
Dan lult IGN want ik heb ze direct hier vergeleken
pi_34123863
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef PeeJay het volgende:

[..]

Als ik zou mogen kiezen tussen amarettosiroop (REV) of Disaronno originale (360), dan zou ik t wel weten hoor
Wat is amarettosiroop?!? Anyway, vergelijk het met Disaronno originale (REV) en Belgische pralines bij de AH standaard verpakt & geimporteerd (360)
pi_34123945
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dan lult IGN want ik heb ze direct hier vergeleken
Oh nee, dan is t goed, die lui van IGN hebben de ballen verstand van games
pi_34124053
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Oh nee, dan is t goed, die lui van IGN hebben de ballen verstand van games
Ik zou IGN nou niet direct een toonbeeld noemen van expertise van games
  maandag 16 januari 2006 @ 15:55:22 #77
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_34124089
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wat is amarettosiroop?!? Anyway, vergelijk het met Disaronno originale (REV) en Belgische pralines bij de AH standaard verpakt & geimporteerd (360)
amarettosiroop, dat goedje met amarettosmaak, maar zonder de alcohol. Prima voor in de koffie!
Enne, hoe kan je pralines vergelijken met disaronno? Dat is hetzelfde als het vergelijken van een pen met een varken...

Mare, aan de andere kant heb je ook wel weer gelijk, de vruchtenyoghurt van de Lidl (rev) is net zo lekker als de vruchtenyoghurt van Mona (360).
All I Need, is the air I breathe...
pi_34124255
Tis overigens wel zo dat NTSC tv's al een lagere resolutie hebben dan PAL tv's wat ieder geval het verschil zou kunnen verklaren tussen het weinig verschil zien op de Xbox en de 360 op normale tv's
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34125101
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef alex4allofyou het volgende:
We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.
Wàt een flauwekul! Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
Racers konden sowieso al heel mooi op het scherm getoverd worden door de huidige generatie consoles. Kijk alleen al naar Gran Turismo 4. Grote verschil tussen PGR3 en PGR2 zit in de hogere viewing distance en het publiek wat langs de weg staat, dingen waar je dus tijdens het spelen echt niet op let
Laat viewing distance nou net een heel belangrijke factor zijn bij racegames.
pi_34125334
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Tain het volgende:

[..]

Racers konden sowieso al heel mooi op het scherm getoverd worden door de huidige generatie consoles. Kijk alleen al naar Gran Turismo 4. Grote verschil tussen PGR3 en PGR2 zit in de hogere viewing distance en het publiek wat langs de weg staat, dingen waar je dus tijdens het spelen echt niet op let
Het publiek zie je echt wel, het is heel duidelijk op de oude consoles lage res. 2D textures terwijl het bij PGR3 apart gerenderde en bewegende 3D mensen zijn.

Als je je camera opzij richt dan ziet de game er echt mega realistisch uit, ook schijnen er in het publiek niet 2 X dezelfde persoon voor te komen en in Tokyo ook echt Japanners aan de kant te staan maar deze 2 dingen geef ik toe dat ik ze echt niet gezien heb
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 16 januari 2006 @ 16:32:38 #81
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34125383
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
Laat viewing distance nou net een heel belangrijke factor zijn bij racegames.
Viewing distance is al jaren geen probleem meer bij racegames, ik vind gevoel voor snelheid belangerijker. Motion blur enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 16 januari 2006 @ 16:35:39 #82
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34125480
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wàt een flauwekul! Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat games er zo uit gaan zien. ik vind bijvoorbeeld Oblivion eigenlijk al niet eens echt mooi meer, geeft me hetzelfde gevoel als naar gefotosoepte pr0nplaatjes kijken.
Maar ik ben dan ook een sucker voor graphics a la Tales of Symphonia en Dragon Quest VIII.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34125545
Ik heb gehoord dat je met de Revolution ook SNES games etc. kan downloaden spelen...
Hoe gaat dat allemaal te werk?
Weet iemand als hoeveel de games gaan kosten?
pi_34125639
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:
Ik heb gehoord dat je met de Revolution ook SNES games etc. kan downloaden spelen...
Hoe gaat dat allemaal te werk?
Weet iemand als hoeveel de games gaan kosten?
Dat weet nog niemand hoeveel het gaat kosten
Houd van een lijntje.
pi_34125680
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef DjDev het volgende:
Ik heb gehoord dat je met de Revolution ook SNES games etc. kan downloaden spelen...
Hoe gaat dat allemaal te werk?
Weet iemand als hoeveel de games gaan kosten?
Beide vragen: Nog niet aangekondigd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34126119
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Retuobak redeneert nu eenmaal als een PC enthousiast: meer specs is simpelweg altijd veel mooiere graphics. Dit is een foute stelling zoals ik al meerdere malen probeer uit te leggen.

Als je de specs van de 360 op papier zet (zoals destijds de XBOX) en vergelijkt, dan lijkt het alsof de graphics lichtjaren ver weg staan van de REV (of huidige generatie consoles). Alleen vergeet je dan op te merken dat een console niet meer als een machientje is die pixels aanstuurt op een TV met 640*480pixels.
We zijn nu in een periode gekomen waar de technologie van dien aard is dat er eigenlijk bijna geen limits meer zijn in wat consoles tevoorschijn kunnen toveren op een SD beeldscherm. In andere woorden; ook al worden de pixels 10 keer sneller aangestuurd, het menselijk oog zal het niet waarnemen als factor 10 op een SD tv.

Vergelijk het met een Ferrari (360) van 500 pk tov een Audi (REV) van 200 pk, natuurlijk zal de Ferrari monsterlijke acceleratie tentoonspreiden tov de Audi MAAR de limiet in dit land is 120km (grenzen SD tv/ engines). Dit houdt in dat de Ferrari (die in latere generaties de limiet wel zal overschreiden door betere banen met enkele kilometers) van A naar B misschien een paar minuten eerder aan zal komen op zn bestemming dan de Audi.
In andere woorden, ook al is ie factor 10 (wat ie niet is), dan is zn prestatie (van A naar B rijden) niet factor 10, hooguit 1.1.

Vergeet niet, deze vergelijking gaat op in NLse snelwegen (480p). De Duitse Autobahn (HD) is natuurlijk een ander verhaal. Maar daar waren we het al over eens

Het feit wil dat de technologie gegroeid is van een Ford model C (Atari 2600) tot een VW Beetle (SNES), tot een VW Golf middenklasse (PS2). En de banen zijn amper veranderd.

Natuurlijk heeft Retuobak gelijk als ie zegt dat de 360 krachtiger is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar een Fishermens Friend is ook krachtiger dan een TicTac terwijl ze beide voldoen aan de behoefte; een frisse adem

(Wat een heerlijk verhaal he? )
Als ik moet kiezen tussen een Ferrari en een Audi kies ik toch echt wel voor de Ferrari hoor . Terwijl ik qua console eerder een Revolution zou kiezen dan een Xbox 360 .
  maandag 16 januari 2006 @ 17:03:27 #87
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34126410
http://www.jeux-france.co(...)esident-evil-ds.html

Minoru Nakai van Capcom zegt aan het einde van het interview dat hij werkt aan een Revolution game.

Capcom support +1
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34126546
Iedere publisher werkt volgens mij aan een Rev game, zou stom zijn om dat niet te doen en al helemaal niet gezien het succes van de DS. Money makes the world go round .
pi_34126821
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wàt een flauwekul! Pas als consoles games er zó uit kunnen laten zien alsof je naar een dvd kijkt (dvd's zijn immers ook afgestemd op sdtv's), dàn hebben ze de limiet wel bereikt, maar zover zijn we nog làng niet!
[..]
Ik zei 'eigenlijk bijna' dat betekent dat het nog wel iets beter kan. Maar jij definieert limiet in de zin van 1op1 tov de realiteit, terwijl ik puur kijk naar de toepassingen van de huidige engines/ apparatuur. In andere woorden, waar bevinden we ons op dit moment kwa software & engines en waar gaan we de komende jaren naartoe. Ik denk dat er geen limiet is de komende jaren MITS er goed gebruikt wordt gemaakt van hetgeen geboden wordt.

Het probleem van levensechte graphics trouwens is niet alleen de hardware, maar de software die de echte physics nabootst.
pi_34126944
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen een Ferrari en een Audi kies ik toch echt wel voor de Ferrari hoor . Terwijl ik qua console eerder een Revolution zou kiezen dan een Xbox 360 .
Maar zeg nou eerlijk: do you NEED it? Kun je je met de Audi niet comfortabel voortbewegen?
En, kun je m betalen?

Ik doelde trouwens niet op de merken, dat was alleen ter verduidelijking, je haalt nu het merkperceptie van Ferrari door elkaar met het consoleverhaaltje.
De lijn van het verhaal is of je 500pk nodig hebt met de huidige wetgeving/ begrenzingen van die snelheid, als 200 prima voldoet en bijna geen verschil maakt.

( trouwens, ergens zegt me dat met een rode Ferrari door de stad rijden een beschamend hoog pimpgehalte aanwezig is Een Audi is ideaal voor onze NLse nuchterheid; mooi spul en lekker rijden)
pi_34127250
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Viewing distance is al jaren geen probleem meer bij racegames, ik vind gevoel voor snelheid belangerijker. Motion blur enzo.
Motion blur is een matig middel voor programmeurs die geen goed snelheidsgevoel in hun game kunnen bouwen.

Overigens is het onzin dat de 360 graphics op een normale tv vergelijkbaar zijn met die van een Xbox, neem dat nou maar aan van de mensen hier die er een thuis hebben staan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 16 januari 2006 @ 17:31:57 #92
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34127291
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:21 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar zeg nou eerlijk: do you NEED it? Kun je je met de Audi niet comfortabel voortbewegen?
En, kun je m betalen?
Hoe kun je nou stellen dat een Audi beter is dan een Ferrari als je de prijs buiten beschouwing laat. Tuurlijk zal een standaard auto van niet meer dan 20.000 euro genoeg zijn om me comfortabel voortbewegen. Geef mij maar gewoon die Ferrari. Trekt lekker snel op en maakt een heerlijk geluid.

Ik word gek van al die vergelijkingen met auto's.
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
Overigens is het onzin dat de 360 graphics op een normale tv vergelijkbaar zijn met die van een Xbox, neem dat nou maar aan van de mensen hier die er een thuis hebben staan.
Dat het niet vergelijkbaar is, is jouw mening. Ik vind het wel vergelijkbaar omdat het niet zó een grote sprong is in graphics. First-gen X360 titels in ieder geval niet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34127499
quote:
Ik vind het wel vergelijkbaar omdat het niet zó een grote sprong is in graphics. First-gen X360 titels in ieder geval niet.
pi_34127557
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hier sluit ik me bij aan.
Overigens ziet zelfs CoD2 er een stuk beter uit dan elke Xbox game, heb jij ooit op een Xbox gespeeld Ruzbeh?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 16 januari 2006 @ 17:40:38 #95
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34127567
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ha-ha.
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef peristilius het volgende:
Overigens ziet zelfs CoD2 er een stuk beter uit dan elke Xbox game, heb jij ooit op een Xbox gespeeld Ruzbeh?
Nee.

Tuurlijk ziet CoD2 er beter uit dan elke Xbox game, dat zeg ik toch niet? Goddamn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34127669
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Maar jij definieert limiet in de zin van 1op1 tov de realiteit, terwijl ik puur kijk naar de toepassingen van de huidige engines/ apparatuur. In andere woorden, waar bevinden we ons op dit moment kwa software & engines en waar gaan we de komende jaren naartoe. Ik denk dat er geen limiet is de komende jaren MITS er goed gebruikt wordt gemaakt van hetgeen geboden wordt.
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
pi_34127670
Zo nee de 360 is echt een megastap vooruit!!

not
Houd van een lijntje.
pi_34127729
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ha-ha.
[..]

Nee.

Tuurlijk ziet CoD2 er beter uit dan elke Xbox game, dat zeg ik toch niet? Goddamn.
Ik zeg dat het er een stuk beter uitziet, als je hier al niet van onder de indruk bent zou ik niet al te veel verwachten van Nintendo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34127740
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo nee de 360 is echt een megastap vooruit!!

not
Als de 360 geen megastap vooruit is, dan is de revolution dat natuurlijk helemáál niet!
pi_34127757
Grafisch gezien niet nee

Maar laat bij de 360 de graphics nou wel heel belangrijk zijn
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')