Daarbij zitten controllers bij demopods doorgaans vast aan van die stijve slurfachtige gevallen. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het beoefenen van de Revolution controller.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben benieuwd wat de demo pods worden, aangezien je waarschijnlijk er met je handen moet zwaaien zal het een niet al te knusse ruimte worden![]()
Maak die dingen maar gewoon wireless and zet bij elke demopod vier bodyguards zodat ze niet gestolen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarbij zitten controllers bij demopods doorgaans vast aan van die stijve slurfachtige gevallen. Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het beoefenen van de Revolution controller.
Vier bodyguards.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Maak die dingen maar gewoon wireless and zet bij elke demopod vier bodyguards zodat ze niet gestolen worden.
Doe de remote gewoon aan een ijzerdraad/ ketting.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vier bodyguards.Dat worden dan dure demopods!
Als iemand het niet verdient...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Fliepke het volgende:
Ik speel 99% zeker eerder op de revolution van 99% van alle mensen hier
Ik zou er gewoon stiekem een buisje met OH- in doen, dan dat in je gezicht en ogen spuit zodra je meer dan 10 meter van de console vandaan bentquote:
...dan is het Roy.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Retuobak het volgende:
Als iemand hier wel objectief gaat zijn......
Beste hardware ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gameboy Micro..........een 9,5. Right.
Zoals ik al zei... uiterst objectief.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Retuobak het volgende:
Gameboy Micro..........een 9,5. Right.
Dank je!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... uiterst objectief.
Die heb ik nog niet mogen aanraken, dus die telt niet. Overigens komt de 360 controller op de 2e plek en daarna de PS2 slimline.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De Revolution controller haat je nu
Hmm nu weet ik het weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, hoe kunnen er dan 50 topics zijn vraag je je af?
Beats me.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
Ja: Roy heeft de Revolution controller nog niet aangeraakt.
Oud!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel een prototype in mn handen gehad.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Retuobak het volgende:
quote:
FAKE!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb wel een prototype in mn handen gehad.
quote:I'd Love to talk "in-depth" about next-gen systems too, more specifically PS3 and Revolution but, as you can imagine, we're under embargo to release any details about those systems. Also, I don't want to speak on behalf of Ubisoft as to which system is going to win until they've all launched. Last thing I need is a NOA/SCEA/MS representative calling Ubisoft saying that I was bad talking their system. All I can say is - I think "somone" is back in the race.
Wie zou dat nu zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
I think "somone" is back in the race.![]()
Denk dat dat wel meevalt aangezien Nintendo wel zal kiezen voor extreem korte demo's. Of kiezen, denk dat ze weinig anders hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is nog geen garantie dat je erop kan spelen
Wachtrijen zullen ongeveer 3 dagen groot zijn denk ik
bronquote:Gisteren waren de uitspraken van Nintendo-opperhoofd Satoru Iwata hier in het nieuws, nu heeft ook marketingbaas Reggie Fils-Aime zich uitgelaten over de Revolution. Hieronder een opsomming van zijn uitspraken.
* Nintendo wil zich op de massa richten met haar producten. Haaks tegenover hun filosofie staat bijvoorbeeld Microsoft die juist dure en exclusieve producten op de markt brengt, en die niet iedereen kan betalen.
* Om de kosten voor de gamer te drukken, doet Nintendo niet aan het integreren van multimedia-toepassingen die niets met de spel-ervaring te maken hebben.
* De Revolution zal onder de 300 dollar kosten (248 euro, 34.608 yen)
* Bij de Nintendo DS zijn er spellen die de doelgroep succesvol verbreden (nintendogs bijv.), bij Sony's PSP is dat niet het geval.
* Bedrijven als Electronic Arts, Ubisoft, Activision en THQ zijn reeds bezig met het ontwikkelen van games voor de Revolution.
* Op de E3 in mei zal Nintendo heel veel spellen tonen aan het publiek.
* Fils-Aime gaat er vanuit dat gedurende het tijdsbestek van de Revo's lancering in de VS meer exemplaren zullen worden verkochten dan van de Xbox 360 destijds. Hij durft deze uitspraak te doen om dat de Gamecube in december 2005 ook beter verkocht dat de 360. De Revolution zal dit nog eens overtreffen.
* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Nou, Reggie is vol vertrouwen als je dit allemaal mag geloven. Laten we hopen voor Nintendo dat de Revolution inderdaad een succes wordt. Hoe meer goede platforms en games, hoe beter.
Dit is idd wel apart/netjes, maar meer een DS verhaalquote:* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Goh, gratis vs. niet gratis.quote:* Nog een leuke vergelijking; In slechts zeven weken tijd waren er 500.000 aparte gebruikers van het Nintendo WiFi-netwerk. Xbox Live deed er zes maanden over om dit aantal te bereiken.
Wow, heeft nintendo nog steeds niet ingezien dat dat echt niet de filosofie van ms is met de 360. Ondanks dat ze dat meerdere keren hebben aangegeven. Laat de hardcore gamers iets kopen, want dan door de hele familie gebruikt zal worden. Arcade is hier een goed voorbeeld van...quote:Nintendo wil zich op de massa richten met haar producten. Haaks tegenover hun filosofie staat bijvoorbeeld Microsoft die juist dure en exclusieve producten op de markt brengt, en die niet iedereen kan betalen.
Blijkbaar is er meer behoefte aan het eerstequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:10 schreef Fliepke het volgende:
ik ga niet het hele stuk tegenspreken, maar deze vond ik erg leuk
[..]
Goh, gratis vs. niet gratis.
Daarnaast is Xbox live een echte dienst en kun je met het ds netwerk alleen tegen elkaar spelletjes doen en niet eens buiten een spelletje met elkaar communiceren. Appels en peren
Ik denk dat het belangrijker is om te kijken hoeveel van de gebruikers er na verloop van tijd overblijven en dus van de dienst gebruik blijven maken. Effe zien hoe snel het nieuwe dr vanaf is en mensen inzien hoe beperkt het wel niet is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijkbaar is er meer behoefte aan het eerste
quote:Our focus for Nintendo Revolution is to provide real meaningful differentiators versus our competition, and we believe that is what will drive our success. First, focusing on a single-minded gaming device. Second, bringing real innovation to the controller in the way consumers play the game. Third, a value orientation that certainly is not present with our competitors. And fourth, leveraging the power of our library with the virtual consoles.
So that's how we believe our success formula will play out in home consoles, and our focus is on executing that four-point program.
Goh, geen ervaring met het nieuwe live he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar je hebt niet de drempel van ervoor moeten betalen, en juist dat schrikt heel veel mensen af bij xbox live. Ik moet eerlijk zijn, van mij hoeft die poespas eromheen ook niet, ik heb veel liever dat het gratis is.
quote:Third, a value orientation that certainly is not present with our competitors
quote:or example, for American consumers to get into the Xbox 360 franchise, with games and extra contollers, they had to spend more than $700,
Since you mentioned pricing, I assume the Revolution will be accessible to gamers for substantially less than $700?
Fils-Aime: That's correct. The next-generation console from Nintendo, code-named Revolution, will cost less than $300.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |