Da's volgens mij de mix van 2 many dj's. Die hebben dreadlock holiday van 10cc gemixt met independent women van destiny's child..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat:
"I dont like reggea, oh no, I love it..yeah, dont you walk.................."
Het is een dancenummer
Alvast bedankt
Oorspronkelijke titel: Uit de schaduwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, mijn vraagje, na 2 X in een verkeerd draadje te hebben gepost (ja lacht u maar effies) hier dan toch de juiste plek voor mijn vraag naar titel en uitvoerenden van het liedje van de nieuwe Staatsloterij reclames.
Meer dan je ooit had verwacht?
Dank je wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef wendywendy het volgende:
Loser - Beck misschien?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Uit de schaduw
Uitvoerende(n): IOS ( IsOokSchitterend)
![]()
ABC misschien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef martjin het volgende:
Ik zoek (zo'n beetje) alle liedjes uit de aflevering van Grey's Anatomy van vandaagWaar kan je dat ergens zien?
Neophyte - Mystery??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Speaker_Freak het volgende:
Help ik zoek:
Het nummer waarop:
Masochist - killing scum op gebasseerd is.
wie kan me helpen??
Voortaan eerst ster.nl raadplegen voordat je hier iets durft te plaatsen..quote:
Warren G - Prince Igorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Speaker_Freak het volgende:
Help ik zoek:
Het nummer waarop:
Masochist - killing scum op gebasseerd is.
wie kan me helpen??
Hmm even kijken. iig bedanktquote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zeg ik: Etta James - I just wanna make love to you. Die reclame stamt dan al zeker uit 1996 trouwens....
Wij hebben geen pm functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Hoe kom je aan die meukquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Kreepmaster het volgende:
Beste,
Ik zoek het nummer van het volgende,, eehm,, nummer:
http://www.kreepmaster.be/Mc Teccer - Belangrijker Dan Wie Dan Ook.mp3
Dat nummer wat er als achtergrondmuziek gebruikt word,
Van wie is dat?:S
GRTZ,,
kreepmaster
Zó duur, dat je niet eens een normaal toetsenbord kunt betalen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Kreepmaster het volgende:
Ik heb nix misdaan,, (A);P
Ze maken het ook zo duur,, ;P
Mjah.. die het weer hebben gejat van:quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
@ Kreepmaster: Het deuntje is van The Fugees, 'Ready or not'.
Maar dat weet McTeccer toch niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mjah.. die het weer hebben gejat van:
Enya - Boadicea [1995]
![]()
dat kan zijn:quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |