Geniet er nog maar effe van dan!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Staat Feyenoord ook weer eens bovenaan als psv gelijkspeelt!
Dat zal ik zeker doen!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Saekerhett het volgende:
Geniet er nog maar effe van dan!
Sorry dat we een minuut niet keken.quote:
Nee hoor, thxquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sorry dat we een minuut niet keken.
Wil je nog een andere titel ook?
Zo staat het ook op TT: eigen doelpunt Gudelj.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
Als die ander 'em in de goal loopt, is het gewoon een eigen goal en niks Farfan
Niet eens in de buurt ...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
Als die ander 'em in de goal loopt, is het gewoon een eigen goal en niks Farfan
Jefferson is DE man. Die wordt op het einde van het seizoen verkocht voor een miljoentje of 15. Niet slecht, aangezien hij 1,5 miljoen heeft gekost! Helemaal geschikt voor de Italiaanse of Spaanse competitie (aub geen inkoppertjes maken over schwalbesquote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:
PSV kan vaak op Jefferson rekenen
[..]
Niet eens in de buurt ...
10 miljoen dollar wegens een clausulequote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Jefferson is DE man. Die wordt op het einde van het seizoen verkocht voor een miljoentje of 15. Niet slecht, aangezien hij 1,5 miljoen heeft gekost! Helemaal geschikt voor de Italiaanse of Spaanse competitie (aub geen inkoppertjes maken over schwalbes)
Hij geeft in een interview zelf toe dat ze in Peru gewoon worden getraint om te vallen in de 16 zodra je maar iets geraakt wordt......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef BillyBeflap het volgende:
Jefferson is DE man. Die wordt op het einde van het seizoen verkocht voor een miljoentje of 15. Niet slecht, aangezien hij 1,5 miljoen heeft gekost! Helemaal geschikt voor de Italiaanse of Spaanse competitie (aub geen inkoppertjes maken over schwalbes)
Hij kan beter naar Duitslandquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
aub geen inkoppertjes maken over schwalbes)
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Joeriii het volgende:
1 - 0 PSV
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef Roeni3 het volgende:
PSV wint. Stoicijns. Met 0-1.
yupquote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef clauwheee het volgende:
Eigen doelpunt dus?
Als je daar over gaat huilen ben je wel de über calimero hoor. Machlas had daar ook een handje van vroeger.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij geeft in een interview zelf toe dat ze in Peru gewoon worden getraint om te vallen in de 16 zodra je maar iets geraakt wordt......
Is dat zo? Dat zou wel klote zijn. Elke club uit de grote competities kan dat met gemak ophoesten.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
10 miljoen dollar wegens een clausule
Toen zei Franky er ook wat van heurquote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je daar over gaat huilen ben je wel de über calimero hoor. Machlas had daar ook een handje van vroeger.
Dat is nog niet verkeerd voor zo'n speler.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:21 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou wel klote zijn. Elke club uit de grote competities kan dat met gemak ophoesten.![]()
Zo zijn er wel meer ja. Feit is dat Farfan gewoon een hele goede voetballer is, die al aardig wat leuke dingen voor PSV heeft gedaan. En een duikelaar vind ik wel meevallen. Dat stempel krijg je al snel.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je daar over gaat huilen ben je wel de über calimero hoor. Machlas had daar ook een handje van vroeger.
Alleen is ie het dubbele waard. Ach ja, Bouma leverde ruim 5 miljoen euro op, dus het heft elkaar een beetje op.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:21 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat is nog niet verkeerd voor zo'n speler.
Ik zit niet te huilen, ik maak alleen een opmerking, of is dat ook al verboden?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
10 miljoen dollar voor de compleetste aanvaller (net 21 jaar) van de Nederlandse competitie? Ik vind het vrij weinig.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:21 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Dat is nog niet verkeerd voor zo'n speler.
Die opmerking valt sinds PSV - Ajax 2005 na ieder doelpunt van Farfán: Het begint een beetje triest te worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zit niet te huilen, ik maak alleen een opmerking, of is dat ook al verboden?
ADO.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Blijft spannend aan kop, tegen wie moet AZ inhalen deze week?
Uit of Thuis?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Ricky_ het volgende:
ADO.
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 20:14 schreef pascalheister het volgende:
Die van Gaal ook met z'n domme gezwets over z'n kunstgras![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:24 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
10 miljoen dollar voor de compleetste aanvaller (net 21 jaar) van de Nederlandse competitie? Ik vind het vrij weinig.
Kun je dat ook beargumenteren, of ben je vooral goed in het plaatsen van ongefundeerde oneliners?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
de compleetste aanvaller Kóm op zeg!
Het is echt wel een zeer goede aanvaller, maar compleet? Nee, dat niet!
Billybeflap beargumenteerde anders ook niet waarom hij KJ de meest complete aanvaller vindt. Of wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je dat ook beargumenteren, of ben je vooral goed in het plaatsen van ongefundeerde oneliners?
KJ is dat absoluut niet. Een koning in de 16 en redelijk goed in het lanceren van buitenspelers in de omschakeling, maar buiten de 16 is hij niks. Farfán sticht zo'n beetje overal gevaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Billybeflap beargumenteerde anders ook niet waarom hij KJ de meest complete aanvaller vindt. Of wel?
Een streaker bij Sparta - NECquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Er gebeurt iig wel wat.
en daar kreeg Bodde geel voor?quote:
neequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
en daar kreeg Bodde geel voor?
ADO raakt idd best veel hout vanavond in Alkmaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Thetallguy het volgende:
pfft paal en lat al geraakt, 7 tegen 1 corners ofzo
hmm... dat kan nog wel eens een lastige klant worden zaterdag... (weer niet de 0 achterin?)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Nashje het volgende:
Van Tornhout 1-3.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef DeTolk het volgende:
Lastig voor CvhJ, AZ -Grunn
Het begin is altijd voor AZ, geen schande dus. Het eerste half uur overleven is al heel wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Begin was voor AZ, FC had net de grootste kans.
Dat is balenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Willem II op 0-1
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
Houd vol, GroningenMorgen gaat Roda hopelijk stunten.
Zo bijzonder is het niet, zelfs RBC stunt tegen jullie.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet, zelfs RBC stunt tegen jullie.
Wat is je punt? Het ging erom dat als RBC kan stunten dan kan Roda het helemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Tegen jullie schijnt iedereen te stunten dit jaar
Volgens mij gaat het niet over Ajax, maar om het feit dat Feyenoord morgen punten zou kunnen laten liggen, zodat de landskampioen uit kan lopen op Feyenoordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Meteen weer over Ajax beginnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen 15 pingels gemist?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef Stpan het volgende:
Een vechtpartijtje op de Heerenveentribune!Uniekum!
15-0 qua strafschoppen ofzo.![]()
Misschien heeft Fean 15 potentiële strafschoppen niet gekregenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen 15 pingels gemist?![]()
![]()
SCH toch!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef Stpan het volgende:
Een vechtpartijtje op de Heerenveentribune!Uniekum!
15-0 qua strafschoppen ofzo.![]()
Sparta kennende komt er nog een knullige blunder in de 89ste minuut.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kunnen we de conclusie trekken dat Heerenveen niet meer gaat scoren de tweede seizoenshelft?![]()
psv wordt toch wel kampioen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
Ik ga pas juichen als Groningen in de 92e minuut nog steeds voor staat
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
1-1 SHOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft voor de wedstrijd onder de zonnebank gelegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Ricky_ het volgende:
Maar die Arveladze scoort 's winters toch niet?![]()
Dat is nog maar de vraag.quote:
Mwah... ik weet het wel zekerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef Poepoog het volgende:
Wie is er beter trouwens?
Weet niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb het over Vitesse Willem II
![]()
Huntelaar weg en meteen al 180 min niet meer gescoordquote:
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huntelaar weg en meteen al 180 min niet meer gescoord
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Poepoog het volgende:
Als groningen wint vanaaf koop ik volgend seizoen een SC
Ik schaam mij ook diepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Schaam je dat je er nog geen hebt man!
Gelukkig maar, want hij speelt als een gefrustreerde visstickquote:
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.quote:
Stort nog wel inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.
Feyenoord kakt nog wel inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.
Ik hoop het (en de Rotterdamse middenstand met mij)quote:
Bitter voor Willem II.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef Poepoog het volgende:
2-1 Vitesse
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Het was eerst: Hee, waar is fritsvanegters?
1 2 3 4 5 6 7 | FC Twente - Ajax 14.30 uur: Feyenoord - Roda JC NEC - ADO Den Haag FC Utrecht - NAC Breda |
Dan moet je wel goede ballen van de rest van het team krijgen wil je er wat mee kunnen doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
Huntelaar heeft geloof ik nog geen bal aangeraakt
Zit ie weer dom met z'n hoofd te schudden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Ja Danny,wat nu???
N'Kufo kopenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Die N'Kufo heeft wat met Ajax,die scoort thuis altijd!Ja Danny,wat nu???
Danny , wat nu ???quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Hij heeft dit seizoen niet in de Arena gescoordquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Rosenberg heeft zijn oude niveau ook weer terug. Hij staat alleen voor de keeper en schiet naast.
Hij komt niet meer terug. Ging meteen naar de kleedkamer.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Sneijder geblesseerd....
weg is de aanvoer
Chari is beter dan een gebleseerde Sneijderquote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef Enchanter het volgende:
Charisteas voor Sneijder![]()
Blind doet z'n achternaam eer aan![]()
En geen kleintje ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef pascalheister het volgende:
Rosenberg heeft een kans?
Kom maar,we lusten jullie rauwquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al zin in de nacompetitie.,
,
,
,
!!!!!!!!!1111
Waar zie je dat? Moet je voor alle internetlinks eerst een programmaatje downloaden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn veel beter zo te zien.
moeten ze wel scorenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook , maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Chari is beter dan een gebleseerde Sneijder
veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goalquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk eens in dit topic: Live wedstrijden via Internetstreams #7quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Moet je voor alle internetlinks eerst een programmaatje downloaden?
Dat zit er aan te komen.quote:
Weinig grote kansenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goal.
Ik zie Ajax alleen maar een beetje nutteloos rondspelen op de helft van Twente, maar echt gevaarlijk worden ze nauwelijks. Op deze manier houdt Twente het nog wel 10 wedstrijden vol.quote:
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, Twente mag blij zijn met de rust.
Ja idd, bij Heerenveen kreeg hij tenminste goede ballen aangespeeld. Bij ajax is het lekker baggerenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Aequabilitas het volgende:
Die Huntelaar moet zich toch ook kapot schrikken van dit niveau
Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.
Voor Twente?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.
Vergeet het rollertje van Maduro niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.
quote:
Hoop hetquote:Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Is Urby dood trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |