quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef Poepoog het volgende:
Wie is er beter trouwens?
Weet niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb het over Vitesse Willem II
![]()
Huntelaar weg en meteen al 180 min niet meer gescoordquote:
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Huntelaar weg en meteen al 180 min niet meer gescoord
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Poepoog het volgende:
Als groningen wint vanaaf koop ik volgend seizoen een SC
Ik schaam mij ook diepquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Schaam je dat je er nog geen hebt man!
Gelukkig maar, want hij speelt als een gefrustreerde visstickquote:
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.quote:
Stort nog wel inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.
Feyenoord kakt nog wel inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is een linke concurrent dit seizoen.
Ik hoop het (en de Rotterdamse middenstand met mij)quote:
Bitter voor Willem II.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef Poepoog het volgende:
2-1 Vitesse
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Het was eerst: Hee, waar is fritsvanegters?
1 2 3 4 5 6 7 | FC Twente - Ajax 14.30 uur: Feyenoord - Roda JC NEC - ADO Den Haag FC Utrecht - NAC Breda |
Dan moet je wel goede ballen van de rest van het team krijgen wil je er wat mee kunnen doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
Huntelaar heeft geloof ik nog geen bal aangeraakt
Zit ie weer dom met z'n hoofd te schudden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Ja Danny,wat nu???
N'Kufo kopenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Die N'Kufo heeft wat met Ajax,die scoort thuis altijd!Ja Danny,wat nu???
Danny , wat nu ???quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
Hij heeft dit seizoen niet in de Arena gescoordquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Aequabilitas het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Rosenberg heeft zijn oude niveau ook weer terug. Hij staat alleen voor de keeper en schiet naast.
Hij komt niet meer terug. Ging meteen naar de kleedkamer.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Sneijder geblesseerd....
weg is de aanvoer
Chari is beter dan een gebleseerde Sneijderquote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef Enchanter het volgende:
Charisteas voor Sneijder![]()
Blind doet z'n achternaam eer aan![]()
En geen kleintje ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef pascalheister het volgende:
Rosenberg heeft een kans?
Kom maar,we lusten jullie rauwquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al zin in de nacompetitie.,
,
,
,
!!!!!!!!!1111
Waar zie je dat? Moet je voor alle internetlinks eerst een programmaatje downloaden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn veel beter zo te zien.
moeten ze wel scorenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook , maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Chari is beter dan een gebleseerde Sneijder
veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goalquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk eens in dit topic: Live wedstrijden via Internetstreams #7quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Moet je voor alle internetlinks eerst een programmaatje downloaden?
Dat zit er aan te komen.quote:
Weinig grote kansenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goal.
Ik zie Ajax alleen maar een beetje nutteloos rondspelen op de helft van Twente, maar echt gevaarlijk worden ze nauwelijks. Op deze manier houdt Twente het nog wel 10 wedstrijden vol.quote:
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, Twente mag blij zijn met de rust.
Ja idd, bij Heerenveen kreeg hij tenminste goede ballen aangespeeld. Bij ajax is het lekker baggerenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Aequabilitas het volgende:
Die Huntelaar moet zich toch ook kapot schrikken van dit niveau
Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.
Voor Twente?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.
Vergeet het rollertje van Maduro niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |