Ik ook , maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Chari is beter dan een gebleseerde Sneijder

veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goalquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn veel beter zo te zien.

Kijk eens in dit topic: Live wedstrijden via Internetstreams #7quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Moet je voor alle internetlinks eerst een programmaatje downloaden?

Dat zit er aan te komen.quote:

Weinig grote kansenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
veel beter is ook overdreven. Ajax speelt nu wel beter, maar er komen weinig echt grote kansen uit. En als ze komen gaat de bal vakkundig naast de goal.

Ik zie Ajax alleen maar een beetje nutteloos rondspelen op de helft van Twente, maar echt gevaarlijk worden ze nauwelijks. Op deze manier houdt Twente het nog wel 10 wedstrijden vol.quote:

Valt ook wel mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, Twente mag blij zijn met de rust.

Ja idd, bij Heerenveen kreeg hij tenminste goede ballen aangespeeld. Bij ajax is het lekker baggerenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Aequabilitas het volgende:
Die Huntelaar moet zich toch ook kapot schrikken van dit niveau

Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.

Voor Twente?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig grote kansen
Ik heb de laatste vijf miunten voor rust gezien en twee dikke kansen geteld.

Vergeet het rollertje van Maduro niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de hele eerste helft gezien en ik heb 1 bal op de paal gezien, 1 schot dat naast ging en 1 schot van Huntelaar in de handen van de keeper. Nog altijd meer dan Twente heeft laten zien, maar die staan wel voor.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |