quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik ga wel mee Fries. Het lijkt me heerlijk om je van een klif at te trappen.
misschien wil hij je dragen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dan moeten we eerst wandelen, dat doe ik echt niet tijdens een vakantie
![]()
Alleen voor mensen die geen spelfouten makenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan wel een weekje weg. Jij betaald?
Daar zal het wel op uitdraaienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom ga je niet lekker in je eentje lezen en niet wandelen?
Nee, ben enig kind en ik had 1 iemand waar ik wel mee op vakantie ging maar die is er niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Heb je geen echte vrienden / broers / zussen / weet ik veel wie die mee wil?
Waar is hij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ben enig kind en ik had 1 iemand waar ik wel mee op vakantie ging maar die is er niet meer![]()
Oei shit!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die geen spelfouten maken![]()
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil wel mee..
als jij betaald én van me afblijft.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook mooi gezegd![]()
Neem je kat mee.
Kan jij niet zo'n Poolmet me meesturen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?
weetikveelquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?
Wat heb je te bieden?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil wel mee..
als jij betaalt én van me afblijft.
Overigens verwacht ik wel een berg te kunnen beklimmen ja.. of snowboarden da's ook goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
Heb jij geen zin eend? Jij lijkt mij ook niet echt het type dat iedere berg wil beklimmen...
Je kan niet lezen? Je hoort nog van me, dat betekent dat je kansloos bent afgewezenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
Oke dan pak ik mijn tas vast in, wanneer gaan we?
Zullen wij anders maar gaan? Schiet niet op dit..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed aanpaSCHSCHen
Hebben we ook geen FrieSCH voor nodig. Tis graag of niet natuurlijk. Wie, wat, waar?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zullen wij anders maar gaan? Schiet niet op dit..![]()
Nee man, dat was een heteroquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht dat je er met iemand anders uit was.
Jah waar gaan we heen, Frankrijk, lekker snowboarden?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben we ook geen FrieSCH voor nodig. Tis graag of niet natuurlijk. Wie, wat, waar?
Grapje JaWi, ik wil graag met jou. Jij de pillen, ik de drank?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch beter dat je met Clauw gaat.
Ik ben daar principieel op tegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Grapje JaWi, ik wil graag met jou. Jij de pillen, ik de drank?![]()
Prima!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jah waar gaan we heen, Frankrijk, lekker snowboarden?![]()
Ja dat vraag ik me ook nog af.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Sport_Life het volgende:
Waar is die keuze op gebasseerd als ik vragen mag??
Je loopt toch niet de hele tijd bloot?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben graag een met de natuur op vakantie, is dat een probleem?
Nou jongen maar goed dat je dat er bij zei jongen anders had ik geweten waar je huis woont jongenquote:
Jah ik zet er maar geintje bij voordat ik straks weer gezeik krijg dat ik een homo voor homo heb uit lopen schelden.. zul je altijd zien hier op Fok!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou jongen maar goed dat je dat er bij zei jongen anders had ik geweten waar je huis woont jongen
(grapje)
Ik begin je steeds leuker te vinden, of ga je definitief met Claudia?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jah ik zet er maar geintje bij voordat ik straks weer gezeik krijg dat ik een homo voor homo heb uit lopen schelden.. zul je altijd zien hier op Fok!.
Wat weet jij daar nu vanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begin je steeds leuker te vinden, of ga je definitief met Claudia?
Ze scheert haar oksels niet hoor.
Okej dan doen we het hier.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Hebben we toch geen eigen topic voor nodig? Ik ben niet zo moeilijk.
Wanneer ik wakker ben.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe laat wil je opstaan tijdens de vakantie?
SCHoenendoos?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ook niet! Als ze d'r doos maar scheert!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Sport_Life het volgende:
voor het geval mn vriendin meeleest:
Neem jij scrabble mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef JaWi het volgende:
Ik ga mijn koffer alvast pakken.
Doe ik.quote:
We zullen een mooie kaart sturen. Mits je bereid bent de gemaakte kosten te vergoeden.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Ow dat gaat een feeSCHt worden, Jawi!
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef JaWi het volgende:
We zullen een mooie kaart sturen. Mits je bereid bent de gemaakte kosten te vergoeden.
Ik heb er 4, in diverse kleuren.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
Welke kleur heeft je zwembroek?
Nou volgens haar fotoboek mag ze d'r best wezen hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze is een hopeloze vrijgezel, een echt muurbloempje, en dacht eindleijk beet te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |